Your point being? Moeten we hem daarom onaardig vinden? Ik niet, hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:43 schreef -jos- het volgende:
Hij heeft de 2e Nederlandse medaille weggekaapt![]()
Nee hoor, hoezo?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:54 schreef sooty het volgende:
Doet er maar één Italiaan mee dit keer
waar?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:54 schreef sooty het volgende:
Doet er maar één Italiaan mee dit keer
Goudgegunde schaatsers op de 1500m zijn er wat mij betreft bijna evenveel als er kanshebbers zijn: Kuipers, Fabris, Davis, Morrisson, Bos, Kramerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:55 schreef Remzz het volgende:
Mooie schaatser
Ik gun hem het goud wel op de 1500 meter
Als je engels niet zo goed is, hou je het bij eenvoudige zinnen. Dat lijken dan cliché's. Ik vind Hedrick meer een clichémannetje...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:35 schreef Arcee het volgende:
Prachtige ontlading direct na de finish op de 5000.
Hij spreekt wel erg in clichés, helaas.
Dat vond ik wel interessant wat Ria zei (oh wat fijn dat we Ria hebben), dat 10% meer gebogen meteen meer dan 1 seconde scheelt. Moet je nagaan hoe veel sneller Arne Dankers nog zou kunnen gaan als ie dat hoofd van hem eens 'inklapt'.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:52 schreef Wombcat het volgende:
Precies.
En ik heb zelden een schaatser gezien die zo mooi met een vlakke horizontale rug rijdt. Volgens Ria Visser scheelt hem dat dik een seconde per ronde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |