Fabris. Met die slotronden van hemquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Davis wint de 1500 niet denk ik. Eerder Hedrick, Fabris of Kuipers.
Ja er, alsof het god uitmaakt wie er wint.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:46 schreef Brahimov het volgende:
Nee he, The Man Upstairs wordt er ook bijgehaald
Huhquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:40 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Chad Hedrick doet me aan Henk Timmer denken van AZ.![]()
Dat soort dingen maakt wel uit of je naast de sporter ook de mens mag. In dit geval, nopequote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:47 schreef MiLalaa het volgende:
Die oma slaat nergens op.
Maar verder leuk voor Chad
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:48 schreef SCH het volgende:
Ik had toch echt graag Chad tegen Sven willen zien rijden, dan had ik het nog moeten zien.
Eerlijk gezegd valt Hedrick me een beetje tegen.
Hij is zesde geworden. Zi afgegaan is ie niet hoor.Op de tien kan ie voor de medailles gaan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:47 schreef TheVulture het volgende:
Bob is dus mentaal echt niet sterk genoeg, jammer maar helaas
Mijn hamster is maandag precies 15 jaar geleden overleden, ben mijn koffer al aan het pakken voor de 500 m maandagquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:47 schreef MiLalaa het volgende:
Die oma slaat nergens op.
Dat goud is binnen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn hamster is maandag precies 15 jaar geleden overleden, ben mijn koffer al aan het pakken voor de 500 m maandag
Het verschil valt wel mee toch,iets meer dan 1,5 seconde. Ik had de overmacht groter verwacht en daarom denk ik dat Sven best een kans had gehad als hij tegen Chad reed - hij rijdt zo een 28,8 in het laatste rondje als hij een echte tegenstander heeft.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Had je verwacht dat 'ie nog verder voor zou eindigen dan? het gat is al best groot.
Afgegaan niet maar zoals ie praat en dat ie zoveel aan allerlei zaken denkt tijdens zo'n race vind ik niet van mentale sterkte getuigen hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is zesde geworden. Zi afgegaan is ie niet hoor.Op de tien kan ie voor de medailles gaan.
Daar dacht ik ook aanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:42 schreef Bruce117 het volgende:
Hoe gaat Shauni dit aan zijn moeder uitlegen
1,8 seconde vind ik niet gigantisch. Kramer heeft net zoveel op Fabris. Maargoed ik vind de tijden erg goed van de top 4.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Had je verwacht dat 'ie nog verder voor zou eindigen dan? het gat is al best groot.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |