Chad Hedrick doet me aan Henk Timmer denken van AZ.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:39 schreef Brahimov het volgende:
Bij Hedrick moet ik altijd aan Richard 'Top Gear' Hammond denken: " I did not have my teeth whitened!"
Alleen als Kramer tegen Hedrick gereden had, had hij misschien een kans gehad hem te kloppen. Als en misschien. Heb je niets aan dus.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat Hedrick hier nu wint, komt echt niet door de loting. Het verschil was 2 seconden, als het 0,2 was geweest had de loting misschien wel invloed gehad, maar nu was 'ie gewoon echt duidelijk de beste.
Mooie slotrondes van Fabris trouwens.
10.000m wint Kramer denk ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:40 schreef Stansfield het volgende:
Ik vrees dat bij de mannen nederland geen schaatsgoud gaat halen. 500 die japanner, 1000 en 1500 davis en de 10000 weer voor hedrick.
500 Katoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:40 schreef Stansfield het volgende:
Ik vrees dat bij de mannen nederland geen schaatsgoud gaat halen. 500 die japanner
Da's 4e plaats #26, weet ik na gisteravond.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:36 schreef TheVulture het volgende:
ik baal harder van de 4e plek van Verheijen dan van het goud voor Hedrick... kwantiteit telt ook vind ik, elke medaille telt
De Nederlanders wisten niet goed wat er mogelijk was op dit ijs... Hedrick wist dat wel... het is dan wel weer knap om dat ook te kunnen, maar het maakt wel degelijk verschil. Als Hedrick en Kramer tegen elkaar hadden gereden was het een hele andere race geworden...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat Hedrick hier nu wint, komt echt niet door de loting. Het verschil was 2 seconden, als het 0,2 was geweest had de loting misschien wel invloed gehad, maar nu was 'ie gewoon echt duidelijk de beste.
Mooie slotrondes van Fabris trouwens.
Achtervolging heeft NL idd een zéér goede kans, met Wennemars, Verheijen en Kramer zowel snelheid als uithoudingsvermogen in de ploeg.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
10.000m wint Kramer denk ik.
Vergeet ook de achtervolging niet.
moeder Davis is hem nu aan het overhalen te stoppen met schaatsen, waarschijnlijk..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:42 schreef Bruce117 het volgende:
Hoe gaat Shauni dit aan zijn moeder uitlegen
Davis wint de 1500 niet denk ik. Eerder Hedrick, Fabris of Kuipers.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:40 schreef Stansfield het volgende:
Ik vrees dat bij de mannen nederland geen schaatsgoud gaat halen. 500 die japanner, 1000 en 1500 davis en de 10000 weer voor hedrick.
Er hadden genoeg voor Kramer en Verheijen gereden om een goede inschatting te kunnen maken van de richttijd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Nederlanders wisten niet goed wat er mogelijk was op dit ijs... Hedrick wist dat wel... het is dan wel weer knap om dat ook te kunnen, maar het maakt wel degelijk verschil. Als Hedrick en Kramer tegen elkaar hadden gereden was het een hele andere race geworden...
Maar goed, als als als telt niet...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |