ik den ria visserquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:30 schreef Type-R het volgende:
Wie zat er nou op die dunne ijzers? iemand van deze rijders?
Heerlijkquote:
Is niet valsspelen maar service bieden aan mijn mede olympische lotgenoten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
jij speelt vals, je opent een topic voor de andere dicht is
ben jij soms italiaans
[..]
Dat is zo'n lekker gevoel... het Mueller-effect is eerder uitgewerkt dan ik en hijzelf dacht, normaal presteert ie altijd op een OS briljant en is het daarna pas hommelesquote:
ja want die weten wij anders niet te vindenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:32 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Is niet valsspelen maar service bieden aan mijn mede olympische lotgenoten.
nu kon ik nog een link naar het nieuwe topic in het oude topic plaatsen
29.2quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:33 schreef PabloEscobar het volgende:
weet iemand nog een site met de rondetijden...laatste ronde van Fabris heb ik gemist
De laatste ritten maakten veel goed, maar ergens toch een teleurstellende eerste schaatsafstand.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:32 schreef Remzz het volgende:
Ach ja idd veel kanshebbers, veel teleurgestelden.
de jong heeft het voor zijn kunnen prima gedaan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:33 schreef Ambrosius het volgende:
Ik kan vrede hebben met deze uitslag. Vooral de Noren en De Jong vielen me wel tegen.
Mwah, als wereldrecordhouder op de 10000 acht ik 'm daar zeker niet kansloos.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:30 schreef Klummie het volgende:
Neuh, 2 hooguit, de 1500 m wint ie ook, echter de 1000 is voor Davis en de 10000 voor Kramer of Verheijen. Ploegenachtervolging wint ie ook niet.
Ja, al is Grodum het hele jaar al niet zo lekker in vorm en weten we van Ervik dat ie nogal wisselvallig is. Maar ja, misschien staan ze er opeens op de 10km wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:33 schreef golfer het volgende:
Dat de Noren zo slecht presteerden verbaast mij wel een beetje.
Daar had ik meer van verwacht.
Asje http://www.nos.nl/winterspelen2006/programma/schaatsen/index.htmlquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:33 schreef PabloEscobar het volgende:
weet iemand nog een site met de rondetijden...laatste ronde van Fabris heb ik gemist
Geen Boden, inderdaad. Ik heb ook vrede met het podium.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:33 schreef Ericr het volgende:
Mooi podium, hoe dan ook. Geen vage rijders, de echte top pakt de medailles.
Ik hoop niet dat we Sarajevo als maatstaf voor deze Spelen gaan gebruiken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:34 schreef Ericr het volgende:
En niet mokken, in Sarajevo mocht je al bij zijn als een schaatser een diploma mee naar huis nam.
ja hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:34 schreef bolivian het volgende:
Zo, is er nog ergens live langlaufen of iets dergelijks te volgen?
De Jong is teveel denker, in het begin van zijn carriere in de schaduw van Romme had niemand hem in de smiezen maar Bob choked helaas nu hij zelf de kar moet trekken...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:33 schreef Ambrosius het volgende:
Ik kan vrede hebben met deze uitslag. Vooral de Noren en De Jong vielen me wel tegen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de jong heeft het voor zijn kunnen prima gedaan.
schansspringenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:34 schreef bolivian het volgende:
Zo, is er nog ergens live langlaufen of iets dergelijks te volgen?
Nul medailles toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat we Sarajevo als maatstaf voor deze Spelen gaan gebruiken.
Nee.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:35 schreef --Globe-- het volgende:
Heeft Verheijen eigenlijk al olympische medialle(s) ?
Dat was juist het sneue idd...quote:
Om het een beetje te relativeren, Nederland doet gewoon mee dat is wel eens anders geweest. Genoeg afstanden waar alle kansen open zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat we Sarajevo als maatstaf voor deze Spelen gaan gebruiken.
Neen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:35 schreef --Globe-- het volgende:
Heeft Verheijen eigenlijk al olympische medialle(s) ?
Ah, rodelen!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:35 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja hoor
http://www.vkmag.com/media/indexturijn.html
kon ik al...maar daar staan geen rondetijden...heb ik dus niks aanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Asje http://www.nos.nl/winterspelen2006/programma/schaatsen/index.html
Daar even 1 en andere aanklikken./
Dat Hedrick hier nu wint, komt echt niet door de loting. Het verschil was 2 seconden, als het 0,2 was geweest had de loting misschien wel invloed gehad, maar nu was 'ie gewoon echt duidelijk de beste.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:35 schreef Ericr het volgende:
10K wordt de loting weer erg belangrijk. Verheijen maakt daar nog een goede kans.
Zeker, zeker.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:36 schreef Ericr het volgende:
Om het een beetje te relativeren, Nederland doet gewoon mee dat is wel eens anders geweest. Genoeg afstanden waar alle kansen open zijn.
Ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:37 schreef MiLalaa het volgende:
ik zit een beetje in een after-dipje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |