Toch zou hij zelfs dan geenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:51 schreef Bruce117 het volgende:
Mooi niet, speciaal wel
Nee, daarvoor moet hij ook goud winnen op de 500 meter.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:55 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Toch zou hij zelfs dan geenHeiden
zijn
Ja dat zit er niet in.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet hij ook goud winnen op de 500 meter.
Gelukkig niet.quote:
Dat is ook mijn voornaamste probleem met die eventuele 5 golds. Nog afgezien van het feit dat ik anderen ook een gouden medaille hier en daar gun.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Hoewel ik daar nou dan eigenlijk wel weer respect voor zou hebben (ook wel trouwens als 'ie 4 afstanden wint, maar dan nog goud op de ploegenachtervolging erbij en vervolgens vergeleken te worden met Heiden, dat laatste gaat te ver).
Wat afwisseling is wel leuk idd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:04 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Dat is ook mijn voornaamste probleem met die eventuele 5 golds. Nog afgezien van het feit dat ik anderen ook een gouden medaille hier en daar gun.
iddquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat afwisseling is wel leuk idd.
Naah, hij moet wel in de competitie verslagen worden, vind ik. Door een Davis, een Fabris of een Kramerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
na 1 gouden plak een blessure
Voor Fabris kun je hier terecht.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:02 schreef snellejelle het volgende:
mooi wat Fabris bereikt in Italië
op de voorpagina in de Gazetta
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:18 schreef komrad het volgende:
hehe of 10 (of is dat niet van de ploegenachtervolging)
Ja, kijk ik ook.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:15 schreef Ambrosius het volgende:
De medailleuitreiking nu op Ned. 2.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |