Gezien het aantal topics en het aantal ajacieden zal dat wel meevallenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:03 schreef Cart_man het volgende:
Alleen voor echte? Zal dan rustig worden hier.
Cart_Man is een echte Die-Hard AFC AJAX topic bezoeker, dus die is in ieder geval aanwezig :`)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Gezien het aantal topics en het aantal ajacieden zal dat wel meevallen
Dat zijn geen supporters, zijn fans. Wel het onderscheid weten hè...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Gezien het aantal topics en het aantal ajacieden zal dat wel meevallen
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:31 schreef PLAE@ het volgende:
Morgen geen uitsupporters. Bron persconferentie Deetman/radio 1.
Zal terecht zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:31 schreef PLAE@ het volgende:
quote:Bij de voetbalwedstrijd tussen ADO en Ajax zullen morgen geen fans van Ajax aanwezig zijn. Burgemeester Deetman van Den Haag heeft dat besloten naar aanleiding van de aanval, gisteravond, op het supportershonk van ADO.
Zo'n 70 Ajax-fans drongen gisteravond het ADO-clubhuis binnen, en gingen de aanwezige ADO-aanhangers te lijf. Onder de Haagse supporters vielen 8 gewonden: twee liepen steekwonden op en één werd met een honkbalknuppel bewerkt.
Ook werd geprobeerd brand te stichten in het clubhuis, maar dat mislukte. Rond het ADO-stadion is een noodverordening van twee keer 24 uur afgekondigd.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:18 schreef Erwtensoep het volgende:
ado - ajax 0-1
of zo iemand die van een afstand stenen gaat gooien naar een groepje mensen dat ingesloten tussen hekken op een plein staatquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:36 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Jij bent ook zo iemand die een rolstoeler met Feyenoordsticker de kanker trapt zeker! Dapp're Strijder!
Das stoer hoor!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:41 schreef manny het volgende:
[..]
of zo iemand die van een afstand stenen gaat gooien naar een groepje mensen dat ingesloten tussen hekken op een plein staat![]()
Of stenen naar mensen gooien die vast zitten in een trein...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:41 schreef manny het volgende:
[..]
of zo iemand die van een afstand stenen gaat gooien naar een groepje mensen dat ingesloten tussen hekken op een plein staat![]()
Naast de echte supporters (waar ik mij toe reken) heb je ook nog de fans en ramptoeristen die hier rondzwerven, een topic voor alléén echte supporters zal rustiger zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:03 schreef Cart_man het volgende:
Alleen voor echte? Zal dan rustig worden hier.
Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:05 schreef Houniet het volgende:
5 jaar geen Ajax supporters naar Den HaagHoorde ik net op de radio
Hahaha gast in den Haag hebben ze ook een tering hekel aan Feyenoord dus neejquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:06 schreef Elvislives het volgende:
Sorry voor de echte supporters, maar die leipo's van gister hebben duidelijk geen kloten! Met 5 keer zoveel mannen 10 onvoorbereidde supporters aanvallen met knuppel en messen zeg....Wees trots op jezelf, je maakt je club ten schande!
Op deze manier zorgen ze feijenoord en ADO ze in de toekomst sámen aan gaan vallen
bah!
Terecht.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:05 schreef Houniet het volgende:
Leuk voor die honderden ajacieden die gewoon naar een uitwedstrijdje willen gaan!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:05 schreef Houniet het volgende:
Zo is het toch altijd?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:16 schreef jimjim1983 het volgende:
vind ik ook. al pak je er vooral onschuldige supporters mee.
en terecht, lekkere 'supporters' hoor die rel-nichten. wat steunen ze hun club weer.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:05 schreef Houniet het volgende:
En terecht. Laat ze maar voelen dat ze het voor de meerderheid hebben verpest.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:31 schreef PLAE@ het volgende:
Morgen al kaarten voor Midden-Noord, maar als er met groepen los wordt gegaan, gaat het echt fout.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zo is het toch altijd?
De grote massa wordt de dupe van een enkeling! (En die enkeling zit volgend seizoen waarschijnlijk gewoon los bij Ado)
ach god, mag ik al geen voorspelling meer doen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:36 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Jij bent ook zo iemand die een rolstoeler met Feyenoordsticker de kanker trapt zeker! Dapp're Strijder!
Ik dacht dat je refereerde naar de stoere actie van gisteren!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:21 schreef Erwtensoep het volgende:
ach god, mag ik al geen voorspelling meer doen?
je bindt je handen wel even aan elkaar vast neem ik aanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Morgen al kaarten voor Midden-Noord, maar als er met groepen los wordt gegaan, gaat het echt fout.
Wat dat betreft hoop ik op een doelpuntloos gelijkspel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:30 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
je bindt je handen wel even aan elkaar vast neem ik aan![]()
al zal er wel niet veel te juichen zijn![]()
Helemaal mijn woorden.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:33 schreef M0NTANA het volgende:
Overigens moet Ajax nu helemaal winnen, ADO is niet in vorm en DB heeft geen last van eigen supporters.
quote:Molenaar: Blind moet weg, Cruijff moet kar gaan trekken
In een video-interview met Planet.nl laat Keje Molenaar zijn visie over de huidige toestand bij Ajax weten. Hij was in de race voor de positie van Algemeen Directeur, maar werd het uiteindelijk niet. Molenaar hekelde onder andere Jaakke vanwege het ontbreken van beleid, maar ook vanwege de uitstraling. 'Ook moeten de bestuurders voetbal kunnen ademen en er verstand van hebben, dat is nu niet het geval', aldus Molenaar.
Molenaar vindt ook dat het tijd is voor Blind om te vertrekken. 'Na een jaar moeten we onderhand constateren dat het beter is als Danny Blind opstapt.' In zijn ogen heeft hij spelers ook niet beter gemaakt.
'Het is aan ons als oud-spelers om erover na te denken en de boel scherp te houden. De aandeelhouders en ledenvergadering roeren zich niet. In de huidige situatie met de huidige aankopen die een sloot geld kosten, zie ik het absoluut niet gezond worden.'
Volgens Molenaar moeten de leden Johan Cruijff zover krijgen om de kar te gaan trekken om Ajax weer gezond te maken. 'Ik denk ook dat hij dat wel wil.'
Is 410 de harde kern of de F-Side?quote:Arrestanten uit harde kern van Ajax
<<< De politie heeft in Den Haag tien personen opgepakt die het supportershome van ADO Den Haag belaagden. Ze behoren tot de harde kern van de aanhang van Ajax.
Ongeveer 70 mensen drongen vrijdagavond rond 23.00 uur het supportershome van ADO binnen en mishandelde enkele aanwezigen die zaten te kaarten. Vijf personen raakten gewond, één werd neergestoken. Het supportershome is volgens de politie behoorlijk vernield.
Op onder andere de snelwegen A4 en A44 richting Amsterdam zette de politie een aantal fuiken op, om te voorkomen dat de verdachten zouden ontsnappen.
Ja zoals de 1-4 thuis nederlaag tegen Utreg, of de 1-0 krappe overwinning tegen Willem II. Heel knap inderdaad.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:35 schreef manny het volgende:
ik heb er wel een redelijk positief gevoel over. 0-2 ofzo. Den Haag speelt vrij slecht de laatste weken en bij Ajax meen ik wat lichtpuntjes te zien.
Jij bent toch Ajax supporter? waarom weet je dat dan niet?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Is 410 de harde kern of de F-Side?
Euh van RKC wonnen we 4-1 hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:44 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Ja zoals de 1-4 thuis nederlaag tegen Utreg, of de 1-0 krappe overwinning tegen RKC. Heel knap inderdaad.
Ja de F-Side was het altijd...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:45 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Jij bent toch Ajax supporter? waarom weet je dat dan niet?
Dat zou je haast wel gaan denken ja, want volgens mij was de aanval vol op het home gemunt en niet op de supportersquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:51 schreef Houniet het volgende:
Zouden de ADO supporters het home in brand hebben gestoken dan? Misschien de tweede keer ook wel
quote:'Ajax nam interesse AZ in Heitinga niet serieus'
Johnny Heitinga Ajax heeft zich niet welwillend opgesteld nadat AZ eerder dit seizoen bij de Amsterdammers informeerde naar de mogelijkheid Johnny Heitinga over te nemen. Dat suggereert het Algemeen Dagblad vandaag. AZ-trainer Louis van Gaal liet enkele maanden geleden doorschemeren dat hij Heitinga graag naar Alkmaar wilde halen. Volgens het AD had de Ajax-verdediger zelf echter geen trek in een overstap naar AZ.
De belangstelling van AZ voor Heitinga had te maken met het bod dat Ajax had uitgebracht op Ron Vlaar. Mede door de hautaine opstelling van Ajax tijdens de besprekingen en het feit dat de Amsterdammers de interesse voor Heitinga amper serieus namen, kwam het niet tot een akkoord tussen de clubs. Vlaar tekende vervolgens een contract bij Feyenoord.
Zal je zien dat het 0-4 wordquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:40 schreef Jajong het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg
Heitinga, Grygera, Vermaelen, Emanuelson
Maduro, Sarpong, Lindenbergh
Rosales, Huntelaar en Rosenberg.
Geen Galasek = 14.gif
Maduro op t middenveld = 14.gif
onschuldige mensenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Jullie moeten zeker trots zijn dat jullie Ajax-supporters zijn. Wat een stelletje mongolen en lafaards. Met 70 man opnemen tegen 5 onschuldige mensen in het supportershome.
Ja want wij staan natuurlijk pal achter die mensen...jij weet ook wel dat die lui geen ajax-supporters zijn en dat wij niets met die mensen te maken willen hebben.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Jullie moeten zeker trots zijn dat jullie Ajax-supporters zijn. Wat een stelletje mongolen en lafaards. Met 70 man opnemen tegen 5 onschuldige mensen in het supportershome.
Asskicker is elke week voor een andere clubquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:52 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Ja want wij staan natuurlijk pal achter die mensen...jij weet ook wel dat die lui geen ajax-supporters zijn en dat wij niets met die mensen te maken willen hebben.
Ik weet niet voor welke club jij bent maar bij ongeveer elke club lopen wel een paar van die gekken rond die het voor de rest verzieken dus bij jou club waarschijnlijk ook, daar spreken we jou toch ook niet op aan.
ah vandaar...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Asskicker is elke week voor een andere club
Ja. Want de jongens van 14 in het ADO-supportershome hebben natuurlijk al een grote geschiedenis achter hun rug wat rellen betreft.quote:
Wie wilt er nou fan zijn van zo'n mongolenclubje?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Asskicker is elke week voor een andere club
Dat overwegen ze nog, maar dikke kans dat het gebeurt, ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:05 schreef Houniet het volgende:
je scheert wel alle ajax supporters over een kam maar bij de ADO supporters maak je wel onderscheidquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja. Want de jongens van 14 in het ADO-supportershome hebben natuurlijk al een grote geschiedenis achter hun rug wat rellen betreft.Sommige ADO-supporters zullen ongetwijfeld wel wat hebben uitgespookt de afgelopen jaren maar om dan gewoon 5 onschuldige ADO-supporters aan te vallen die daar gewoon gezellig zaten te kaarten is laf. 70 Amsterdamse mongolen met honkbalknuppels, messen en fakkels tegen 5 personen, waarvan 2 minderjarig. Stelletje helden hoor!
Het waren allemaal 410'ers gisteravond gek, die Hagenezen zijn geslagen met die vlaggenstokjesquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Is 410 de harde kern of de F-Side?
Op andere forums wordt er gezegd dat de 5 mensen in het home naar buiten zijn gevlucht nadat er een paar fakkels door de ramen zijn gegooid en dat de 70 'Ajax-supporters' hen vervolgens opwachtte met messen, honkbalknuppels en gebalde vuisten. Dus als ze alleen erop uit waren om de supportershome af te fikken, waarom hebben ze dan knuppels en messen bij zich.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:01 schreef Jasza het volgende:
Zeg gozer, volgens mij ging het erom om het home te vernielen. Zij kunnen ook niet weten dat er 5 mensen zitten he, ookal zijn het gewoon mongolen.
Ik denk dat jij er bij zatquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:03 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Het waren allemaal 410'ers gisteravond gek, die Hagenezen zijn geslagen met die vlaggenstokjes
Wat denk je zelf...
Voor het geval er wel supporters inzitten, dat het er 5 zijn kunnen zij ook niet weten hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Op andere forums wordt er gezegd dat de 5 mensen in het home naar buiten zijn gevlucht nadat er een paar fakkels door de ramen zijn gegooid en dat de 70 'Ajax-supporters' hen vervolgens opwachtte met messen, honkbalknuppels en gebalde vuisten. Dus als ze alleen erop uit waren om de supportershome af te fikken, waarom hebben ze dan knuppels en messen bij zich.
jij gelooft wat er allemaal op forums gezegd wordt?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Op andere forums wordt er gezegd dat de 5 mensen in het home naar buiten zijn gevlucht nadat er een paar fakkels door de ramen zijn gegooid en dat de 70 'Ajax-supporters' hen vervolgens opwachtte met messen, honkbalknuppels en gebalde vuisten. Dus als ze alleen erop uit waren om de supportershome af te fikken, waarom hebben ze dan knuppels en messen bij zich.
Geen Ajax supporters, haha. Je kan van het geweld vinden wat je wilt en het allemaal debielen vinden, maar die jongens hebben wel tien keer zoveel clubgevoel in zich dan jij.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:52 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Ja want wij staan natuurlijk pal achter die mensen...jij weet ook wel dat die lui geen ajax-supporters zijn en dat wij niets met die mensen te maken willen hebben.
Ik weet niet voor welke club jij bent maar bij ongeveer elke club lopen wel een paar van die gekken rond die het voor de rest verzieken dus bij jou club waarschijnlijk ook, daar spreken we jou toch ook niet op aan.
Nogmaals: Wij vinden het ook triest, moet je maar even een paar pagina's teruglezen dus hou er maar over op.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
ik vind het vooral getuigen van weinig hersencellen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:06 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Geen Ajax supporters, haha. Je kan van het geweld vinden wat je wilt en het allemaal debielen vinden, maar die jongens hebben wel tien keer zoveel clubgevoel in zich dan jij.
Vraag ik me af, op tv is toen een docu geweest en daar zeiden ze duidelijk "Het voetbal en <insert club> erbij is leuk, maar het gaan om de rellen en de kick ervan"quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:06 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Geen Ajax supporters, haha. Je kan van het geweld vinden wat je wilt en het allemaal debielen vinden, maar die jongens hebben wel tien keer zoveel clubgevoel in zich dan jij.
Ja ze hebben best gevoel voor de club ja maar toch zit er een steekje losquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:06 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat kan je uiteraard vinden en dat begrijp ik ook wel... alleen geen Ajax supporters roepen enzo is slap gelul.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind het vooral getuigen van weinig hersencellen.
ja. het zal vast net zoiets zijn als dat gehandicapte mensen meer van een huisdier kunnen houden dan normale mensen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:09 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat kan je uiteraard vinden en dat begrijp ik ook wel... alleen geen Ajax supporters roepen enzo is slap gelul.
Was jij er nou bij of nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:09 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat kan je uiteraard vinden en dat begrijp ik ook wel... alleen geen Ajax supporters roepen enzo is slap gelul.
Ik zeg toch ook niet dat ze geen clubgevoel hebben, alleen vind ik dat ze door dit soort dingen niet echt supporters te noemen zijn. Ik oordeel er verder niet over want ik was er niet bij en de media heeft vaak de neiging er een mooi verhaal van te maken vooral als het ajax betreft.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:06 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee. Het strookt anders best goed met wat er werkelijk gebeurd zou kunnen zijn als je de feiten achter elkaar zet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jij gelooft wat er allemaal op forums gezegd wordt?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja. het zal vast net zoiets zijn als dat gehandicapte mensen meer van een huisdier kunnen houden dan normale mensen.
quote:Bij Ajax is Trabelsi weer terug in de selectie. De verdediger speelden de Afrika Cup en is weer terug na 2 weken afwezigheid. Ook zijn er diverse blessures in het elftal van Danny Blind. Zo zullen Sneijder en Galasek niet spelen. De 2 spelers zijn nog niet helemaal 100% fit om te spelen. Vooral Galasek is waarschijnlijk nog weken uit de roulatie. Op zijn plaats op het midden speelt Maduro. Emanuelson was een twijfel geval maar lijtk toch genoeg fit te kunnen zijn om de spelen. We zullen het morgen zien in het duel wat om 12.30 begint.
Die geniet van het geweldige voetbalquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:13 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
Babel ligt er wel lekker bij op de bank :`)
Wat voor profijt hebben media als ANP of NOS erbij om de zaken te overdrijven of de feiten te verdraaien? Toch duidelijk niet om het vuurtje op te stoken. Ten tweede heb je zoveel persbureaus die onafhankelijk van elkaar werken die diezelfde feiten leveren, zullen ze zeker gezamenlijk de zaken aan het overdrijven zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
En jij gelooft meteen de media en de politie die beide sterk in het overdrijven zijn?
Je begrijpt er niet heel veel van, maar houd er maar over op.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat voor profijt hebben media als ANP of NOS erbij om de zaken te overdrijven of de feiten te verdraaien? Toch duidelijk niet om het vuurtje op te stoken. Ten tweede heb je zoveel persbureaus die onafhankelijk van elkaar werken die diezelfde feiten leveren, zullen ze zeker gezamenlijk de zaken aan het overdrijven zijn.
Ik begrijp inderdaad niet waarom Ajax-supporters de feiten proberen te ontkennen d.m.v. het doen van gewaagde uitspraken zoals de media en de politie die aan het overdrijven zijn. Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je begrijpt er niet heel veel van, maar houd er maar over op.
Vorig jaar met Feyenoord-Ajax stond er ook vanalles in de krant dat nergens op sloeg.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat voor profijt hebben media als ANP of NOS erbij om de zaken te overdrijven of de feiten te verdraaien? Toch duidelijk niet om het vuurtje op te stoken. Ten tweede heb je zoveel persbureaus die onafhankelijk van elkaar werken die diezelfde feiten leveren, zullen ze zeker gezamenlijk de zaken aan het overdrijven zijn.
Niemand ontkent de feiten en het is al heel wat keer veroordeeld door zo ongeveer alle users hier. Dat ze vraagtekens zetten bij de rollen die andere partijen hier in spelen is niet vreemd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik begrijp inderdaad niet waarom Ajax-supporters de feiten proberen te ontkennen d.m.v. het doen van gewaagde uitspraken zoals de media en de politie die aan het overdrijven zijn. Geloof je het zelf?![]()
zit nog aan de koffiequote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de aankopen? Is mendieta al gepresenteerd?
quote:(2/11/2006 02:14:08)
We vertrokken rond 10 uur uit haarlem met een groep van rond de 120 man. We zouden wraak nemen voor het in brand steken van ons home vorig jaar. Aangekomen in Den Haag, reed er 1 politie auto constant achter ons aan. Bij het zuiderpark aangekomen knipte een van onze jongens het slot door van het hek. 3 jongens gooiden een brandbom met benzine naar binnen.
Ado wilde niet naar buiten komen en gooide een kruk naar buiten. nadat er rookontwikkelingen waren, kwam er een groep van ongeveer 20 man naar buiten. Waaronder ook kleine kinderen. Die hebben we met rust gelaten. De oudere gasten hebben we aangepakt. Nadat ze weg waren gerend was de politie massaal aanwezig. Iedereen koos voor een eigen uitweg. Voor mijn neus zijn 4 fsiders opgepakt.
Dit was onze wraak. Tot zondag
Ja, dat weten we nu wel... Zullen we het over wat anders hebben?quote:
Actie is absoluut niet goed te praten en leuk ook dat ze iedereen er zo mee benadelenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat jij een andere invullig geeft aan het woord clubgevoel dan mensen met een IQ boven de 50.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:06 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op, vasthouden aan dezelfde opstelling, dan zal het langzaam maar zeker toch beter gaan.quote:Vermoedelijke opstelling: Sarpong weer in de basis, Sneijder en Galasek geblesseerd [wijzig]
Bij afwezigheid van zowel Galasek als Sneijder zal Sarpong waarschijnlijk weer in de basis starten op het middenveld.
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg
Heitinga, Grygera, Vermaelen, Emanuelson
Maduro, Sarpong, Lindenbergh
Rosales, Huntelaar en Rosenberg.
Met 0-4 zou Ajax mij zeer verbazen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:41 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik hoop zelf op een 0-4. Als nac 0-3 kan winnen, dan moet Ajax het ook kunnen,
Inderdaad. Nu moet Ajax wel leren voetballen. Zie de belangrijke wedstrijd op 22 februari.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Met 0-4 zou Ajax mij zeer verbazen.
Met 1-2 mogen ze de handje als dichtknijpen denk ik.
Ik geef ze tegen Inter misschien wel meer kans eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu moet Ajax wel leren voetballen. Zie de belangrijke wedstrijd op 22 februari.
Who cares.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:50 schreef i-spy24 het volgende:
Ik heb gisteren een kort bezoekje ff gebracht in de feye...topic nou....je begrijpt dat ze reageerden zoals echte feye...alleen maar kunnen reageren zeker met de euforie-stemming waarin ze momenteel zitten nu ze 2 keer van ons aller AFC Ajax hebben gewonnen in......4?, 5? jaar.![]()
Vertelde ze gelijk dat ze na dit seizoen weer 4 a 5 jaar op een houtje kunnen bijten als het gaat om successen tov ons aller AFC Ajax en prijzen in de HCE.![]()
Geweldig kerel!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:50 schreef i-spy24 het volgende:
Ik heb gisteren een kort bezoekje ff gebracht in de feye...topic nou....je begrijpt dat ze reageerden zoals echte feye...alleen maar kunnen reageren zeker met de euforie-stemming waarin ze momenteel zitten nu ze 2 keer van ons aller AFC Ajax hebben gewonnen in......4?, 5? jaar.![]()
Vertelde ze gelijk dat ze na dit seizoen weer 4 a 5 jaar op een houtje kunnen bijten als het gaat om successen tov ons aller AFC Ajax en prijzen in de HCE.![]()
Hihiquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:50 schreef i-spy24 het volgende:
Hoezo dat dan? Andere competitie?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:46 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik geef ze tegen Inter misschien wel meer kans eigenlijk.
Inter is zwaar favoriet en Ajax presteert momenteel beter als e weinig van hen verwacht wordt, tegen ADO is het juist andersom.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Andere competitie?
Zeg klapschaatshooligan, scheer je weg!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:27 schreef SCH het volgende:
Hup Sven
Aha. Nouja, we zien het over 1 week welquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:27 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Inter is zwaar favoriet en Ajax presteert momenteel beter als e weinig van hen verwacht wordt, tegen ADO is het juist andersom.
En op Inter ligt een grote druk omdat men al jaren niets fatsoenlijks gewonnen heeft ondanks de mega-investeringen, de vraag is of de ploeg de kar kan trekken die voornamelijk drijft op de brille van Adriano.
Uit in Milaan moet het resultaat behaald worden, want als Ajax thuis op de aanval moet spelen lopen ze geheid in het mes.
Inter is al jaren uit gevaarlijker dan thuis.
Ik vind ook dat Ajax weinig te verliezen heeft met deze tegenstander en als Rosenberg zijn vorm houdt en Huntelaar zijn draai gevonden heeft (moet wel snel dan) kan het best eens een leuke pot worden.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Aha. Nouja, we zien het over 1 week wel
Elk nadeel heb z'n voordeel hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Het voordeel is dat we niet kunnen aanvallen, en dat de kans op een counter dus een stuk kleiner is.
Inderdaad. Rosenberg scoort nu wel lekker de laatste tijd. Kijken wat hij samen met Hunter morgen kan betekenen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik vind ook dat Ajax weinig te verliezen heeft met deze tegenstander en als Rosenberg zijn vorm houdt en Huntelaar zijn draai gevonden heeft (moet wel snel dan) kan het best eens een leuke pot worden.
Maar er moet wel met mankracht gespeeld worden en niet risicovol worden uitverdedigd in elk geval.
Ik denk dat Rosenberg op Arveladze na het beste draait qua goals na de winterstop.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Rosenberg scoort nu wel lekker de laatste tijd. Kijken wat hij samen met Hunter morgen kan betekenen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:22 schreef manny het volgende:
dat zit heel lastig, op een stuur.
Ja, we draaien zo'n lekker seizoen dat een prijsje meer of minder er niet eens toe doet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Maar opzich geef ik Ajax een kansje tegen Inter, want de druk is bij Ajax toch nagenoeg nul?
En Ajax heeft ook een ploeg gestuurd ofzo? Wie weet wat voor verborgen talenten Boukhari nog heeft.quote:
Neequote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
En Ajax heeft ook een ploeg gestuurd ofzo? Wie weet wat voor verborgen talenten Boukhari nog heeft.
elk topic die foto van Kluivert geeft die foto ook steeds minder waardequote:
ben jij echt zo naïef?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik begrijp inderdaad niet waarom Ajax-supporters de feiten proberen te ontkennen d.m.v. het doen van gewaagde uitspraken zoals de media en de politie die aan het overdrijven zijn. Geloof je het zelf?![]()
Dit is mijn tvp. Als jij daar moeite mee hebt, kan ik daar weinig aan doen maar heb er bovendien geen enkel probleem mee.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:45 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
elk topic die foto van Kluivert geeft die foto ook steeds minder waarde![]()
zoek dan eens een 'andere' leuke foto.
De politie geeft de fouten door aan die pers bureau's dus jah het is vaak de politie die al overdrijft.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Of het is de politie die sterk overdrijft of het zijn gewoon een paar Ajax-supporters die niet willen inzien dat hun supporters zich als bosmongolen hebben gedragen. Wat zal het zijn?
Komt dit zoveel vaker voor dan? Een bijna leeg honk aanvallen met een knuppel?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
En wij erkennen het hoor, maar doe nou niet of dat alleen bij Ajax zo is
Ik snap werkelijk niet waarom je claimt dat de politie in deze zaak feitelijke onjuistheden verspreidenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
De politie geeft de fouten door aan die pers bureau's dus jah het is vaak de politie die al overdrijft.
En daarnaast kan je tussen rellen je als journalist al snel bang voelen en het aanvoelen dat het 1000 man ipv 300 ofzo zijn.
En wij erkennen het hoor, maar doe nou niet of dat alleen bij Ajax zo is
Ik ook niet. En ik zie ook niet zo goed in wat de politie en de pers hierin aan het overdrijven zijn. Dat vind ik meestal een nogal zwak argument. Zelfs als ze het al overdrijven dan blijft het toch een belachelijke en waanzinnig stupide actie. Om uberhaupt daar langs te gaanquote:
Ik ook niet, maar goed, laten we het gewoon over voetbal hebben. En waarom denken een aantal mensen dat we nu opeens kans maken tegen Inter? Tegen Willem II in een hele wedstrijd 1 kans creëeren en dan gaat het tegen Inter wel lukken zeker?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waarom je claimt dat de politie in deze zaak feitelijke onjuistheden verspreiden? Waarom wil je er niet gewoon aan dat er inderdaad een stel losers waren die 'wraak' moesten nemen, en dan in de proporties zoals aangegeven door de politie?
Er was gepost dat de vermoedelijke opstelling was dat Lindenbergh, Sarpong en Maduro op het middenveld spelen. Als er gelijkwaardige spelers zijn zou ik voor degene kiezen waar je later nog profijt van hebt, maar Trabelsi en Heitinga zijn nou niet echt gelijkwaardigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:07 schreef Radegast het volgende:
Trabelsi staat waarschijnlijk niet in de basis, en ik vraag me af wie er nu in hemelsnaam op het middenveld komen te spelen nu Galasek (zit ik niet mee) en Sneijder (die missen we wel) allebei geblesseerd zijn. Gaat Maduro naar het middenveld? Want ik zou Pienaar maar weer eens gewoon een keer opstellen, absurd dat die niet veel speeltijd meer krijgt...
Pienaar is volgens mij nog gewoon geblesseerd toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:07 schreef Radegast het volgende:
Trabelsi staat waarschijnlijk niet in de basis, en ik vraag me af wie er nu in hemelsnaam op het middenveld komen te spelen nu Galasek (zit ik niet mee) en Sneijder (die missen we wel) allebei geblesseerd zijn. Gaat Maduro naar het middenveld? Want ik zou Pienaar maar weer eens gewoon een keer opstellen, absurd dat die niet veel speeltijd meer krijgt...
En Ajax gaat er ongenadig hard af tegen Inter, dat lijkt me wel duidelijk.
Milan - Ajaxquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:12 schreef i-spy24 het volgende:
Wie van jullie als echte die-hard fans gaat/ging met enige regelmaat naar Ajax in het buitenland en sinds wanneer?
Hebben jullie daar souveniers oid van? of leuke verhalen of is het alleen maat naar het stadion gaan of tv kijken en dan voor Ajax zijn..![]()
Niet direct een honk, maar wel café's, gewoon mensen op straat enzv enzv.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Komt dit zoveel vaker voor dan? Een bijna leeg honk aanvallen met een knuppel?
Je kan wel een keer je best doen om origineel te zijn. dat houdt de mens fit.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:55 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dit is mijn tvp. Als jij daar moeite mee hebt, kan ik daar weinig aan doen maar heb er bovendien geen enkel probleem mee.
misschien moet je eens leren relativeren. Dit is slechts 1 van de 287 topic titels naar aanleiding van een nieuwsbericht.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:15 schreef i-spy24 het volgende:
@ ' HeatWave ' :
Waarom heet dit dan alleen voor echte Ajax zone? Noem het dan gewoon koetjs en kalfjes Ajax zone,blijf ik weg omdat het dan alleen maar vrijheid en blijheid voor Ajax zijn zone is...![]()
Je mag idd alleen posten als je al 20 jaar een seizoenskaart hebt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:15 schreef i-spy24 het volgende:
@ ' HeatWave ' :
Waarom heet dit dan alleen voor echte Ajax zone? Noem het dan gewoon koetjs en kalfjes Ajax zone,blijf ik weg omdat het dan alleen maar vrijheid en blijheid voor Ajax zijn zone is...![]()
Oh daar wil ik best aan, maar weet uit ervaring dat de politie nogal snel overdrijfdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waarom je claimt dat de politie in deze zaak feitelijke onjuistheden verspreiden? Waarom wil je er niet gewoon aan dat er inderdaad een stel losers waren die 'wraak' moesten nemen, en dan in de proporties zoals aangegeven door de politie?
Wat maakt het nou uit??quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:16 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Je kan wel een keer je best doen om origineel te zijn. dat houdt de mens fit.
Ja tijdens Ajax - Sparta praag viel een meneer een paar rijen naar benedenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:12 schreef i-spy24 het volgende:
Wie van jullie als echte die-hard fans gaat/ging met enige regelmaat naar Ajax in het buitenland en sinds wanneer?
Hebben jullie daar souveniers oid van? of leuke verhalen of is het alleen maat naar het stadion gaan of tv kijken en dan voor Ajax zijn..![]()
[[url=http://x7.putfile.com/2/4112100131-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Tijdens de beruchte trip naar Israel deze vlag gekregen
vd webmaster van de club.
Ik snap het wel een beetje hoor. Ik lees nu toevallig "the football factory"over engelse hooligans en er wordt ook vaak wel overdreven om de strenge beveiliging te blijven verantwoorden. Maar elk incident is er 1 teveel natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Oh daar wil ik best aan, maar weet uit ervaring dat de politie nogal snel overdrijfd. Zeker bij rellen (of dat nu voetbal rellen of vechtpartijen bij evenementen zijn).
Zo kwam die debielen vorig jaar met dit bericht "De sfeer op Sensation Black was grimmig" ik en en die andere 39.999 bezoekers hebben daar dus niks van gemerkt. Nu bleek er dus wat gezeik bij de controle geweest te zijn doordat ze het nodig vonden om met honden door de rijen te gaan lopen, en een aantal mensen hebben er wat van gezegd dus was gelijk de hele nacht grimig
Idd, trouwens die hooligan films zijn ook ietwat overdreven, daar krijgen ook veel mensen een verkeerd beeld door.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het wel een beetje hoor. Ik lees nu toevallig "the football factory"over engelse hooligans en er wordt ook vaak wel overdreven om de strenge beveiliging te blijven verantwoorden. Maar elk incident is er 1 teveel natuurlijk.
Wat een argument.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:16 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Je kan wel een keer je best doen om origineel te zijn. dat houdt de mens fit.
Hij had dan ook geen groot aandeel in Ajax in de CL van '95, geloof ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:29 schreef -Wolf- het volgende:
Van Vossen... Was bijna vergeten dat die bij AJAX speelde.
radioverslagen_met_Jack_van_Gelder_tijdens_de_Champions_league_seizoen_1994-1995.wma
De gemiddelde leeftijd ligt hier ver onder de 30, dus dat wordt lastig. Ik kwam met mn vader in de Meer en het Olympisch Stadion vanaf dat ik een jaar of 5/6 was, dus dan kom ik net op 15/16 jaar dat ik regelmatig Ajax bezoek. Heb 'pas' een seizoenskaart sinds de overgang naar de Arena (toen was ik een jaar of 12)quote:
Pienaar is idd nog niet fit, vandaar dat ook KJH zelfs al op 10 heeft gestaan, toen ook Wesley er niet was en Blind het nog niet aandurfde met Sarpong.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Pienaar is volgens mij nog gewoon geblesseerd toch?
Middenveld: Maduro - Sarpong - Lindenbergh (net als afgelopen wedstrijd)
Ja of je gaat op de zuid tribune zitten en laat alsnog niet blijken dat je voor Ajax bentquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:45 schreef Roeni3 het volgende:
Mijn vader, net: 'Zullen we gaan, morgen?'
Ik: 'Gaan? Waarheen?'
Hij: 'Naar ADO - Ajax. Kopen we gewoon een thuiskaartje voor ADO.'
Heb hem maar uitgelegd dat je, als je daar één keer laat blijken dat je Ajax fan bent en dus toch naar de wedstrijd bent gegaan, wordt doodgeknuppeld.
Waar heb jij het nou weer over, Erwt?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Of je zoontje is nog erg jong, of het is gewoon een hool
Volgens mij denkt ie dat je vader bentquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:57 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over, Erwt?
Tjees, op mijn 19e al vader, dat zou wat zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Volgens mij denkt ie dat je vader bent
Trouwens nog gelukt met de DVD?
Hehe sorry verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:57 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over, Erwt?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hehe sorry verkeerd begrepen
Je vader is een hooligan
is ADO - Ajax trouwens geen risiscowedstrijd? In dat geval heb je toch een club- of seizoenskaart nodig om daar als thuissupporter een kaartje voor te krijgen? In dat geval wordt het wel erg moeilijk om een kaartje voor ADO te kopen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:44 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
gewoon saampies in het uitvak gaan zitten![]()
Genoeg lege tribunes daarquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:44 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
gewoon saampies in het uitvak gaan zitten![]()
Ja en tegen de grote vijand Ajax zit het altijd wel volquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:20 schreef Tvduijn het volgende:
Tis altijd leeg bij ado...triest gezicht altijd...
Sorry, maar dit waren eigenlijk twee serieuze vragen. Iemand die me daar even in verlicht?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:47 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
is ADO - Ajax trouwens geen risiscowedstrijd? In dat geval heb je toch een club- of seizoenskaart nodig om daar als thuissupporter een kaartje voor te krijgen? In dat geval wordt het wel erg moeilijk om een kaartje voor ADO te kopen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:24 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Sorry, maar dit waren eigenlijk twee serieuze vragen. Iemand die me daar even in verlicht?
Mijn dank is groot.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:26 schreef Max-Westerman het volgende:
2x Ja
Ik weet het, sorryquote:
Las dit elders op het net. Vrees dat je dit dus elke avond kunt gaan doen. Zo zinloos allemaal.quote:Ik hoor net van een vriend van mij (die lansg de Arena reed) dat het helemaal vol staat met ME bij het supportershome van Ajax. Nog meer dan bij Feyenoord-Ajax of Ajax-Feyenoord aanwezig.
Ben benieuwd of er aanwijzingen zijn dat er gasten van Den Haag (en andere clubs) langs gaan komen.
Dalijk kan je als supporter niet eens meer naar een training gaan omdat je gevaar loopt aan gevalllen te worden door groepen hooligans.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:24 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Las dit elders op het net. Vrees dat je dit dus elke avond kunt gaan doen. Zo zinloos allemaal.
http://www.ajax.nl/show/id=1322/contentid=45830quote:Reactie Ajax op wanordelijkheden in Den Haag
Amsterdam, 11 februari 2006
Bij het supportershome van ADO Den Haag hebben zich afgelopen nacht ongeregeldheden voorgedaan. De daders zouden aanhangers zijn van Ajax. De politie heeft de zaak in onderzoek. Ajax spreekt zijn afschuw uit over deze wanordelijkheden.
De daders zullen door de overheid strafrechtelijk vervolgd moeten worden. Indien de daders een relatie hebben met Ajax en nog geen stadionverbod, zal de club deze verboden direct opleggen.
De jeugdwedstrijden tussen Ajax en ADO Den Haag van vandaag zijn in overleg met ADO Den Haag en de KNVB uitgesteld.
Als gevolg van de wanordelijkheden heeft Burgemeester Deetman van Den Haag besloten om morgen geen Ajax-supporters toe te laten. In het licht van de huidige situatie heeft Ajax begrip voor deze maatregel.
Ajax algemeen directeur Maarten Fontein: ,,Ik ben bijzonder geschokt door de ernst van deze ongeregeldheden. Ook omdat dit tot gevolg heeft dat trouwe, goedwillende supporters geen wedstrijden kunnen bezoeken. Er is Ajax alles aan gelegen om dit soort mensen blijvend uit ons stadion te weren. Zij horen niet bij Ajax thuis.''
Dat vind ik dan wel weer grappigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:34 schreef Max-Westerman het volgende:
Het standbeeld van André Hazes zou ook groen geel zijn geverft
http://www.v-style.nl/toon_bericht.php?id=6412quote:De tumult rondom ADO- Ajax blijft rondcirkelen. Afgelopen nacht (vrijdag op zaterdag) hebben ADO Den Haag supporters het standbeeld van André Hazes groen en geel geverfd.
Burgemeester Cohen van Amsterdam heeft een noodverordering afgeroepen. Haagse supporters/hooligans zijn tot maandag niet meer welkom in Amsterdam. Zij kunnen preventief opgepakt worden.
Zondag staat het beladen duel ADO-Ajax op het programma. Vrijdagavond waren er al rellen tussen de beide supportersgroepen. Ajax fans zijn niet meer welkom in Den Haag. Gevreest wordt voor een vraakactie van de Hagenezen, vanavond.
Preciesquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:37 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer grappig
Zo zou het moeten. Het zuiderpark inlopen en overal Ajax op kalken.
Ja dat zou idd een leukere actie zijn geweestquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:37 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer grappig
Zo zou het moeten. Het zuiderpark inlopen en overal Ajax op kalken.
Vraag me maar af hoeveel kaarten er al verkocht zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Alleen om mn neus te snuiten...
voor die kaartjes moet je maar ff op ajax.nl kijken
Sterkte dudequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:40 schreef -Wolf- het volgende:
M'n vriendin heeft het net uitgemaakt, dus hup AJAX! Maak nog ff wat van m'n weekend.![]()
Thanks! Als je dit leest: Ik bedoel, WTF?!?!! dan is het duidelijk dat ik er nog niet eens kapot van ben, maar dat ik me eigenlijk rot lach nu.quote:
liep ik toch in het centrum van DH met m'n AJAX-sjaal.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:38 schreef Badabingea het volgende:
Ik moest vanavond in Den Haag zijn. Allemaal politie en alles voor eventuele aanvallen van Ajax voor de 2e keer, haha!
quote:Op zondag 12 februari 2006 09:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Goedemorgen supporters van de club die met 70 mensen 20 man in mekaar gaan slaan en daar ook nog eens wapens bij gebruiken![]()
Dat was ikquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:20 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja tijdens Ajax - Sparta praag viel een meneer een paar rijen naar beneden
Grappig he![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 10:40 schreef gras het volgende:
[..]
Niet? Hoe kom je er trouwens bij dat het Ajax-supporters waren?
quote:Op zondag 12 februari 2006 10:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Meneer de moraalridder is er ook weer
Dat is de grootste paradox die ik ooit gezien heb...quote:
Ik denk dat dat wel duidelijk is. Dus kunnen we het beter over het voetbal hebben, ook al is dat ook niet best.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:47 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hier hoef ik toch niet over te moraalridderen? Neem aan dat iedereen deze actie afkeurt en dat die "supporters" persona non grata zijn.
Mooie column van Onkenhout in de Volkskrant gisteren, maar of jullie die zo leuk vinden?quote:Op zondag 12 februari 2006 10:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel duidelijk is. Dus kunnen we het beter over het voetbal hebben, ook al is dat ook niet best.
quote:Op zondag 12 februari 2006 10:54 schreef SCH het volgende:
Maar jullie moeten wel een beetje je best doen om een concurrent van ons te blijven hoor
Die was zeker mooi.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Mooie column van Onkenhout in de Volkskrant gisteren, maar of jullie die zo leuk vinden?
Inderdaad.. hopelijk scoort Huntelaar weerquote:
Jij vlegel..........quote:Op zondag 12 februari 2006 05:53 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
liep ik toch in het centrum van DH met m'n AJAX-sjaal.
Foto's ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
http://www.v-style.nl/toon_bericht.php?id=6412
download dat progje hier: http://www.sopcast.orgquote:Op zondag 12 februari 2006 12:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand die weet hoe dat SOPcast werkt zodat ik de wedstrijd liive kan zien?
Ik heb het progje gedownload, maar als ik op play druk krijg ik KAN PAGINA NIET WEERGEVENquote:Op zondag 12 februari 2006 12:26 schreef 2Drix het volgende:
[..]
download dat progje hier: http://www.sopcast.org
Klik op play bij Sopcast: http://www.voetbalinbeeld.nl/zondag.htm
Heel simpel![]()
He he, vroeger zag je de thuiswedstrijden live op TV West... lekker objectief commentaar uiteraard, hehe...quote:Op zondag 12 februari 2006 12:28 schreef jna het volgende:
http://www.rtvwest.nl/static/radiolive/rwestlive.asx
Radio verslag
Ik merk het al, geen 1 Ajax naam tot nu toequote:Op zondag 12 februari 2006 12:35 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
He he, vroeger zag je de thuiswedstrijden live op TV West... lekker objectief commentaar uiteraard, hehe...
Heitinga een paar keer en Vermaelen 1 keer.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:36 schreef jna het volgende:
[..]
Ik merk het al, geen 1 Ajax naam tot nu toe
Ik heb sopcast gedownoad...ik klik op delink en krijg KAN PAGINA NIET WEERGEVEN....wtf doe ik foutquote:Op zondag 12 februari 2006 12:49 schreef Badabingea het volgende:
Zit er een vertraging bij Sopcast of is het echt live?
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik heb sopcast gedownoad...ik klik op delink en krijg KAN PAGINA NIET WEERGEVEN....wtf doe ik fout
Tabblad config moet je bij URL adres: http://sop.sopcast.org/sop/broker_noauth invullen.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik heb sopcast gedownoad...ik klik op delink en krijg KAN PAGINA NIET WEERGEVEN....wtf doe ik fout
Whahahah ik heb niet eens tabladenquote:Op zondag 12 februari 2006 12:52 schreef BoNi het volgende:
[..]
Tabblad config moet je bij URL adres: http://sop.sopcast.org/sop/broker_noauth invullen.
Is een testkanaal dat anders niet wordt weergegeven.
Rechtermuisklik op het Icoontje in je taakbalk (rechtsonder) en dan open?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Whahahah ik heb niet eens tabladen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |