Gezien het aantal topics en het aantal ajacieden zal dat wel meevallenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:03 schreef Cart_man het volgende:
Alleen voor echte? Zal dan rustig worden hier.
Cart_Man is een echte Die-Hard AFC AJAX topic bezoeker, dus die is in ieder geval aanwezig :`)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Gezien het aantal topics en het aantal ajacieden zal dat wel meevallen
Dat zijn geen supporters, zijn fans. Wel het onderscheid weten hè...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Gezien het aantal topics en het aantal ajacieden zal dat wel meevallen
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:31 schreef PLAE@ het volgende:
Morgen geen uitsupporters. Bron persconferentie Deetman/radio 1.
Zal terecht zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:31 schreef PLAE@ het volgende:
quote:Bij de voetbalwedstrijd tussen ADO en Ajax zullen morgen geen fans van Ajax aanwezig zijn. Burgemeester Deetman van Den Haag heeft dat besloten naar aanleiding van de aanval, gisteravond, op het supportershonk van ADO.
Zo'n 70 Ajax-fans drongen gisteravond het ADO-clubhuis binnen, en gingen de aanwezige ADO-aanhangers te lijf. Onder de Haagse supporters vielen 8 gewonden: twee liepen steekwonden op en één werd met een honkbalknuppel bewerkt.
Ook werd geprobeerd brand te stichten in het clubhuis, maar dat mislukte. Rond het ADO-stadion is een noodverordening van twee keer 24 uur afgekondigd.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:18 schreef Erwtensoep het volgende:
ado - ajax 0-1
of zo iemand die van een afstand stenen gaat gooien naar een groepje mensen dat ingesloten tussen hekken op een plein staatquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:36 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Jij bent ook zo iemand die een rolstoeler met Feyenoordsticker de kanker trapt zeker! Dapp're Strijder!
Das stoer hoor!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:41 schreef manny het volgende:
[..]
of zo iemand die van een afstand stenen gaat gooien naar een groepje mensen dat ingesloten tussen hekken op een plein staat![]()
Of stenen naar mensen gooien die vast zitten in een trein...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:41 schreef manny het volgende:
[..]
of zo iemand die van een afstand stenen gaat gooien naar een groepje mensen dat ingesloten tussen hekken op een plein staat![]()
Naast de echte supporters (waar ik mij toe reken) heb je ook nog de fans en ramptoeristen die hier rondzwerven, een topic voor alléén echte supporters zal rustiger zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:03 schreef Cart_man het volgende:
Alleen voor echte? Zal dan rustig worden hier.
Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:05 schreef Houniet het volgende:
5 jaar geen Ajax supporters naar Den HaagHoorde ik net op de radio
Hahaha gast in den Haag hebben ze ook een tering hekel aan Feyenoord dus neejquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:06 schreef Elvislives het volgende:
Sorry voor de echte supporters, maar die leipo's van gister hebben duidelijk geen kloten! Met 5 keer zoveel mannen 10 onvoorbereidde supporters aanvallen met knuppel en messen zeg....Wees trots op jezelf, je maakt je club ten schande!
Op deze manier zorgen ze feijenoord en ADO ze in de toekomst sámen aan gaan vallen
bah!
Terecht.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:05 schreef Houniet het volgende:
Leuk voor die honderden ajacieden die gewoon naar een uitwedstrijdje willen gaan!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:05 schreef Houniet het volgende:
Zo is het toch altijd?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:16 schreef jimjim1983 het volgende:
vind ik ook. al pak je er vooral onschuldige supporters mee.
en terecht, lekkere 'supporters' hoor die rel-nichten. wat steunen ze hun club weer.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:05 schreef Houniet het volgende:
En terecht. Laat ze maar voelen dat ze het voor de meerderheid hebben verpest.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:31 schreef PLAE@ het volgende:
Morgen al kaarten voor Midden-Noord, maar als er met groepen los wordt gegaan, gaat het echt fout.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zo is het toch altijd?
De grote massa wordt de dupe van een enkeling! (En die enkeling zit volgend seizoen waarschijnlijk gewoon los bij Ado)
ach god, mag ik al geen voorspelling meer doen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:36 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Jij bent ook zo iemand die een rolstoeler met Feyenoordsticker de kanker trapt zeker! Dapp're Strijder!
Ik dacht dat je refereerde naar de stoere actie van gisteren!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:21 schreef Erwtensoep het volgende:
ach god, mag ik al geen voorspelling meer doen?
je bindt je handen wel even aan elkaar vast neem ik aanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Morgen al kaarten voor Midden-Noord, maar als er met groepen los wordt gegaan, gaat het echt fout.
Wat dat betreft hoop ik op een doelpuntloos gelijkspel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:30 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
je bindt je handen wel even aan elkaar vast neem ik aan![]()
al zal er wel niet veel te juichen zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |