yep.quote:
Interesseert me geen fluit eigenlijk, als het daarvoor al beslist is in het voordeel van Feyenoord vind ik het ook bestquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:09 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Allemaal ongeveer een even moeilijk programma. Ik hoop dat de titel beslist wordt tijdens PSV - Feyenoord (in ons voordeel welteverstaan)
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:14 schreef i-spy24 het volgende:
Pfff het zal wel al eerder opgemerkt zijn: Mooi dat deze club nu alles mee heeft en 2 keer van ons
aller AFC Ajax heeft gewonnen, maar je begrijpt dat het een druppel op een gloeiende plaat is ivg met al die jaren dat ons aller AFC Ajax gewoon zowel in de ArenA als De Kuip feye....gewoon dik ownde.
Dus na dit seizoen is het weer 4? 5 jaar wachten eer feye.... van ons aller AFC Ajax zal winnen.
Anders flikker jij gewoon op van dit forumquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:14 schreef i-spy24 het volgende:
Pfff het zal wel al eerder opgemerkt zijn: Mooi dat deze club nu alles mee heeft en 2 keer van ons
aller AFC Ajax heeft gewonnen, maar je begrijpt dat het een druppel op een gloeiende plaat is ivg met al die jaren dat ons aller AFC Ajax gewoon zowel in de ArenA als De Kuip feye....gewoon dik ownde.
Dus na dit seizoen is het weer 4? 5 jaar wachten eer feye.... van ons aller AFC Ajax zal winnen.
Zwakke verklaring voor het feit dat je gewoon van de mat af bent gespeeld afgelopen zondagquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:14 schreef i-spy24 het volgende:
Volgens mij heeft Feyenoord nu precies evenveel keren gewonnen als verloren van de neuzen in competitieverband (in de Kuip): 17 keer. Leuk getal heh ZEVENTIEN!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:14 schreef i-spy24 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:27 schreef yozd het volgende:
Leuk getal heh ZEVENTIEN!!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:17 schreef jorienvdherik het volgende:
heb vandaag nog 2 seizoens dvds gekeken
bona terug bij Feyenoord zou mooi zijn samen met emerton
En daar heb je 5 dagen over moeten nadenken?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:14 schreef i-spy24 het volgende:
Maar wel de lastigste uitwedstrijden, thuis verwacht ik geen puntverlies meer!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:06 schreef Loesj het volgende:
Feyenoord heeft op papier het makkelijkste programma
quote:Programma Feyenoord
Zondag 12 februari: Nac Breda - Feyenoord
Zondag 26 februari: FC Groningen - Feyenoord
Zondag 19 maart: Az - Feyenoord
Vrijdag 7 april: Sc Heerenveen - Feyenoord
Woensdag 12 april: Psv - Feyenoord
In de Ierse pub? Toch wel benieuwd wie je bent dan...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:57 schreef Staanplaats het volgende:
NEC was wel gezellig, 's middags stad, 's avonds voetballen. Breda sla ik over.
Ik ga naar Breda met de Combiquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Nog mensen zondag naar Breda,
tegen NEC was er veel van fok geloof ik
Was het nog wat in Shamrocks.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
In de Ierse pub? Toch wel benieuwd wie je bent dan...
Heb je absoluut gelijk in, maar ik vind dat Feyenoord dit seizoen in de thuiswedstrijd gewoon zeer overtuigend speelt (wedstrijd tegen Roda uitgezonderd) en daarom verwacht ik geen puntverlies meer thuis!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:11 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Zitten ook veel wedstrijden tussen die niet onderschat moeten worden. Sparta, Utrecht, ADO, Twente. . Allemaal tegenstanders die weleens vaker voor verrassingen zorgen (hoewel dat met Sparta wel mee valt).
Er is bier, dat is altijd goed. Heb niet echt gelet op het barpersoneel...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:12 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Was het nog wat in Shamrocks.
Stond dat aardige blonde vrouwtje er nog?
Laatste wat ik er over las:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:36 schreef Erasmusch het volgende:
Is grunn nou ook een combi of wordt dat weer zon geslaagde boycot?
quote:Geen akkoord over FC Groningen - Feyenoord
Feyenoord heeft met de Gemeente Groningen en de plaatselijke FC nog geen overeenstemming kunnen bereiken over een vervoersregeling voor de Feyenoord-supporters die op zondag 26 februari aanstaande de wedstrijd tussen beide clubs in het splinternieuwe Euroborg willen bijwonen. Ook werd geen akkoord bereikt over het aantal kaarten dat FC Groningen aan Feyenoord beschikbaar stelt.
Op basis van een stadioncapaciteit van 20.500 dient FC Groningen 1.200 kaarten aan Feyenoord beschikbaar te stellen. Het bezoekersvak telt echter maar 1.000 plaatsen. FC Groningen is van mening dat het kan volstaan met 1.000 plaatsen en handelt hiermee dus in strijd met de gemaakte afspraken.
Verder heeft de zogenaamde lokale driehoek van Groningen bepaald dat alle bezoekende supporters tijdens de eerste seizoenshelft per buscombi naar Groningen dienen te reizen. Voornaamste argument is dat de omgeving van het stadion een grote bouwput is, hetgeen de Feyenoord-delegatie met eigen ogen heeft kunnen aanschouwen. Feyenoord ziet echter voldoende mogelijkheden om haar aanhang via een zogenaamde vrij-vervoersregeling naar Groningen te laten afreizen. Een dergelijke regeling is al jarenlang van kracht, dit tot tevredenheid van alle betrokken partijen. Feyenoord zal de KNVB en de burgemeester van Groningen van haar standpunt op de hoogte brengen en trachten om alsnog tot een oplossing te komen.
De voorverkoop voor de wedstrijd FC Groningen-Feyenoord zal tot nader aankondiging worden uitgesteld.
Voor de topper AZ-Feyenoord op zondag 19 maart geldt wel een vrij-vervoersregeling. Voor deze wedstrijd kan Feyenoord beschikken over 600 kaarten.
Bron: Feyenoord Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |