Helemaal mijn woorden.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:33 schreef M0NTANA het volgende:
Overigens moet Ajax nu helemaal winnen, ADO is niet in vorm en DB heeft geen last van eigen supporters.
quote:Molenaar: Blind moet weg, Cruijff moet kar gaan trekken
In een video-interview met Planet.nl laat Keje Molenaar zijn visie over de huidige toestand bij Ajax weten. Hij was in de race voor de positie van Algemeen Directeur, maar werd het uiteindelijk niet. Molenaar hekelde onder andere Jaakke vanwege het ontbreken van beleid, maar ook vanwege de uitstraling. 'Ook moeten de bestuurders voetbal kunnen ademen en er verstand van hebben, dat is nu niet het geval', aldus Molenaar.
Molenaar vindt ook dat het tijd is voor Blind om te vertrekken. 'Na een jaar moeten we onderhand constateren dat het beter is als Danny Blind opstapt.' In zijn ogen heeft hij spelers ook niet beter gemaakt.
'Het is aan ons als oud-spelers om erover na te denken en de boel scherp te houden. De aandeelhouders en ledenvergadering roeren zich niet. In de huidige situatie met de huidige aankopen die een sloot geld kosten, zie ik het absoluut niet gezond worden.'
Volgens Molenaar moeten de leden Johan Cruijff zover krijgen om de kar te gaan trekken om Ajax weer gezond te maken. 'Ik denk ook dat hij dat wel wil.'
Is 410 de harde kern of de F-Side?quote:Arrestanten uit harde kern van Ajax
<<< De politie heeft in Den Haag tien personen opgepakt die het supportershome van ADO Den Haag belaagden. Ze behoren tot de harde kern van de aanhang van Ajax.
Ongeveer 70 mensen drongen vrijdagavond rond 23.00 uur het supportershome van ADO binnen en mishandelde enkele aanwezigen die zaten te kaarten. Vijf personen raakten gewond, één werd neergestoken. Het supportershome is volgens de politie behoorlijk vernield.
Op onder andere de snelwegen A4 en A44 richting Amsterdam zette de politie een aantal fuiken op, om te voorkomen dat de verdachten zouden ontsnappen.
Ja zoals de 1-4 thuis nederlaag tegen Utreg, of de 1-0 krappe overwinning tegen Willem II. Heel knap inderdaad.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:35 schreef manny het volgende:
ik heb er wel een redelijk positief gevoel over. 0-2 ofzo. Den Haag speelt vrij slecht de laatste weken en bij Ajax meen ik wat lichtpuntjes te zien.
Jij bent toch Ajax supporter? waarom weet je dat dan niet?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Is 410 de harde kern of de F-Side?
Euh van RKC wonnen we 4-1 hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:44 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Ja zoals de 1-4 thuis nederlaag tegen Utreg, of de 1-0 krappe overwinning tegen RKC. Heel knap inderdaad.
Ja de F-Side was het altijd...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:45 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Jij bent toch Ajax supporter? waarom weet je dat dan niet?
Dat zou je haast wel gaan denken ja, want volgens mij was de aanval vol op het home gemunt en niet op de supportersquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:51 schreef Houniet het volgende:
Zouden de ADO supporters het home in brand hebben gestoken dan? Misschien de tweede keer ook wel
quote:'Ajax nam interesse AZ in Heitinga niet serieus'
Johnny Heitinga Ajax heeft zich niet welwillend opgesteld nadat AZ eerder dit seizoen bij de Amsterdammers informeerde naar de mogelijkheid Johnny Heitinga over te nemen. Dat suggereert het Algemeen Dagblad vandaag. AZ-trainer Louis van Gaal liet enkele maanden geleden doorschemeren dat hij Heitinga graag naar Alkmaar wilde halen. Volgens het AD had de Ajax-verdediger zelf echter geen trek in een overstap naar AZ.
De belangstelling van AZ voor Heitinga had te maken met het bod dat Ajax had uitgebracht op Ron Vlaar. Mede door de hautaine opstelling van Ajax tijdens de besprekingen en het feit dat de Amsterdammers de interesse voor Heitinga amper serieus namen, kwam het niet tot een akkoord tussen de clubs. Vlaar tekende vervolgens een contract bij Feyenoord.
Zal je zien dat het 0-4 wordquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:40 schreef Jajong het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg
Heitinga, Grygera, Vermaelen, Emanuelson
Maduro, Sarpong, Lindenbergh
Rosales, Huntelaar en Rosenberg.
Geen Galasek = 14.gif
Maduro op t middenveld = 14.gif
onschuldige mensenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Jullie moeten zeker trots zijn dat jullie Ajax-supporters zijn. Wat een stelletje mongolen en lafaards. Met 70 man opnemen tegen 5 onschuldige mensen in het supportershome.
Ja want wij staan natuurlijk pal achter die mensen...jij weet ook wel dat die lui geen ajax-supporters zijn en dat wij niets met die mensen te maken willen hebben.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Jullie moeten zeker trots zijn dat jullie Ajax-supporters zijn. Wat een stelletje mongolen en lafaards. Met 70 man opnemen tegen 5 onschuldige mensen in het supportershome.
Asskicker is elke week voor een andere clubquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:52 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Ja want wij staan natuurlijk pal achter die mensen...jij weet ook wel dat die lui geen ajax-supporters zijn en dat wij niets met die mensen te maken willen hebben.
Ik weet niet voor welke club jij bent maar bij ongeveer elke club lopen wel een paar van die gekken rond die het voor de rest verzieken dus bij jou club waarschijnlijk ook, daar spreken we jou toch ook niet op aan.
ah vandaar...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Asskicker is elke week voor een andere club
Ja. Want de jongens van 14 in het ADO-supportershome hebben natuurlijk al een grote geschiedenis achter hun rug wat rellen betreft.quote:
Wie wilt er nou fan zijn van zo'n mongolenclubje?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Asskicker is elke week voor een andere club
Dat overwegen ze nog, maar dikke kans dat het gebeurt, ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:05 schreef Houniet het volgende:
5 jaar geen Ajax supporters naar Den HaagHoorde ik net op de radio
je scheert wel alle ajax supporters over een kam maar bij de ADO supporters maak je wel onderscheidquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja. Want de jongens van 14 in het ADO-supportershome hebben natuurlijk al een grote geschiedenis achter hun rug wat rellen betreft.Sommige ADO-supporters zullen ongetwijfeld wel wat hebben uitgespookt de afgelopen jaren maar om dan gewoon 5 onschuldige ADO-supporters aan te vallen die daar gewoon gezellig zaten te kaarten is laf. 70 Amsterdamse mongolen met honkbalknuppels, messen en fakkels tegen 5 personen, waarvan 2 minderjarig. Stelletje helden hoor!
Het waren allemaal 410'ers gisteravond gek, die Hagenezen zijn geslagen met die vlaggenstokjesquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Is 410 de harde kern of de F-Side?
Op andere forums wordt er gezegd dat de 5 mensen in het home naar buiten zijn gevlucht nadat er een paar fakkels door de ramen zijn gegooid en dat de 70 'Ajax-supporters' hen vervolgens opwachtte met messen, honkbalknuppels en gebalde vuisten. Dus als ze alleen erop uit waren om de supportershome af te fikken, waarom hebben ze dan knuppels en messen bij zich.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:01 schreef Jasza het volgende:
Zeg gozer, volgens mij ging het erom om het home te vernielen. Zij kunnen ook niet weten dat er 5 mensen zitten he, ookal zijn het gewoon mongolen.
Ik denk dat jij er bij zatquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:03 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Het waren allemaal 410'ers gisteravond gek, die Hagenezen zijn geslagen met die vlaggenstokjes
Wat denk je zelf...
Voor het geval er wel supporters inzitten, dat het er 5 zijn kunnen zij ook niet weten hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Op andere forums wordt er gezegd dat de 5 mensen in het home naar buiten zijn gevlucht nadat er een paar fakkels door de ramen zijn gegooid en dat de 70 'Ajax-supporters' hen vervolgens opwachtte met messen, honkbalknuppels en gebalde vuisten. Dus als ze alleen erop uit waren om de supportershome af te fikken, waarom hebben ze dan knuppels en messen bij zich.
jij gelooft wat er allemaal op forums gezegd wordt?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Op andere forums wordt er gezegd dat de 5 mensen in het home naar buiten zijn gevlucht nadat er een paar fakkels door de ramen zijn gegooid en dat de 70 'Ajax-supporters' hen vervolgens opwachtte met messen, honkbalknuppels en gebalde vuisten. Dus als ze alleen erop uit waren om de supportershome af te fikken, waarom hebben ze dan knuppels en messen bij zich.
Geen Ajax supporters, haha. Je kan van het geweld vinden wat je wilt en het allemaal debielen vinden, maar die jongens hebben wel tien keer zoveel clubgevoel in zich dan jij.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:52 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Ja want wij staan natuurlijk pal achter die mensen...jij weet ook wel dat die lui geen ajax-supporters zijn en dat wij niets met die mensen te maken willen hebben.
Ik weet niet voor welke club jij bent maar bij ongeveer elke club lopen wel een paar van die gekken rond die het voor de rest verzieken dus bij jou club waarschijnlijk ook, daar spreken we jou toch ook niet op aan.
Nogmaals: Wij vinden het ook triest, moet je maar even een paar pagina's teruglezen dus hou er maar over op.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
ik vind het vooral getuigen van weinig hersencellen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:06 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Geen Ajax supporters, haha. Je kan van het geweld vinden wat je wilt en het allemaal debielen vinden, maar die jongens hebben wel tien keer zoveel clubgevoel in zich dan jij.
Vraag ik me af, op tv is toen een docu geweest en daar zeiden ze duidelijk "Het voetbal en <insert club> erbij is leuk, maar het gaan om de rellen en de kick ervan"quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:06 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Geen Ajax supporters, haha. Je kan van het geweld vinden wat je wilt en het allemaal debielen vinden, maar die jongens hebben wel tien keer zoveel clubgevoel in zich dan jij.
Ja ze hebben best gevoel voor de club ja maar toch zit er een steekje losquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:06 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat kan je uiteraard vinden en dat begrijp ik ook wel... alleen geen Ajax supporters roepen enzo is slap gelul.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind het vooral getuigen van weinig hersencellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |