abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34964667
ik hoop dat ajax fotos van deze "supporters" op de ajaxwebsite plaatst (uiteraard kan er uitgezocht worden wie het waren), ze een levenslang stadionverbod geeft en daarna keurig netjes bij de politie aflevert. ik als ajax supporter wil hier niet mee geaccocieerd worden!

btw. kap is met dat zielige gepraat over ajax - ado 1-0. hoe triest kan je zijn om dit stoer te vinden
  zaterdag 11 februari 2006 @ 12:38:39 #52
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34964681
geassocieerd?
pi_34964694
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:38 schreef PLAE@ het volgende:

geassocieerd?
je snapt wat ik bedoel en wat is er fout aan?
pi_34964726
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:33 schreef M0NTANA het volgende:
Overigens moet Ajax nu helemaal winnen, ADO is niet in vorm en DB heeft geen last van eigen supporters.
Helemaal mijn woorden.
pi_34964737
En ADO gasten mogen wel weer nadat ze het hele uitvak afbraken 2 seizoenen geleden, ik zeg die klootzakken ook 5 jaar niet meer naar ons stadion dan
  zaterdag 11 februari 2006 @ 12:43:54 #56
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34964810
quote:
Molenaar: Blind moet weg, Cruijff moet kar gaan trekken

In een video-interview met Planet.nl laat Keje Molenaar zijn visie over de huidige toestand bij Ajax weten. Hij was in de race voor de positie van Algemeen Directeur, maar werd het uiteindelijk niet. Molenaar hekelde onder andere Jaakke vanwege het ontbreken van beleid, maar ook vanwege de uitstraling. 'Ook moeten de bestuurders voetbal kunnen ademen en er verstand van hebben, dat is nu niet het geval', aldus Molenaar.

Molenaar vindt ook dat het tijd is voor Blind om te vertrekken. 'Na een jaar moeten we onderhand constateren dat het beter is als Danny Blind opstapt.' In zijn ogen heeft hij spelers ook niet beter gemaakt.

'Het is aan ons als oud-spelers om erover na te denken en de boel scherp te houden. De aandeelhouders en ledenvergadering roeren zich niet. In de huidige situatie met de huidige aankopen die een sloot geld kosten, zie ik het absoluut niet gezond worden.'

Volgens Molenaar moeten de leden Johan Cruijff zover krijgen om de kar te gaan trekken om Ajax weer gezond te maken. 'Ik denk ook dat hij dat wel wil.'
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34964823
quote:
Arrestanten uit harde kern van Ajax
<<< De politie heeft in Den Haag tien personen opgepakt die het supportershome van ADO Den Haag belaagden. Ze behoren tot de harde kern van de aanhang van Ajax.
Ongeveer 70 mensen drongen vrijdagavond rond 23.00 uur het supportershome van ADO binnen en mishandelde enkele aanwezigen die zaten te kaarten. Vijf personen raakten gewond, één werd neergestoken. Het supportershome is volgens de politie behoorlijk vernield.
Op onder andere de snelwegen A4 en A44 richting Amsterdam zette de politie een aantal fuiken op, om te voorkomen dat de verdachten zouden ontsnappen.
Is 410 de harde kern of de F-Side?
  zaterdag 11 februari 2006 @ 12:44:59 #58
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_34964827
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:35 schreef manny het volgende:
ik heb er wel een redelijk positief gevoel over. 0-2 ofzo. Den Haag speelt vrij slecht de laatste weken en bij Ajax meen ik wat lichtpuntjes te zien.
Ja zoals de 1-4 thuis nederlaag tegen Utreg, of de 1-0 krappe overwinning tegen Willem II. Heel knap inderdaad.
Ado is the pride of Holland!
  zaterdag 11 februari 2006 @ 12:45:45 #59
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_34964844
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:44 schreef Jasza het volgende:

[..]

Jij bent toch Ajax supporter? waarom weet je dat dan niet?
Ado is the pride of Holland!
pi_34964874
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:44 schreef bergkampf het volgende:

[..]

Ja zoals de 1-4 thuis nederlaag tegen Utreg, of de 1-0 krappe overwinning tegen RKC. Heel knap inderdaad.
Euh van RKC wonnen we 4-1 hoor
pi_34964891
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:45 schreef bergkampf het volgende:

[..]

Jij bent toch Ajax supporter? waarom weet je dat dan niet?
Ja de F-Side was het altijd...
  zaterdag 11 februari 2006 @ 12:51:17 #62
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34964961
niet zuid niet 410. f-side is van alles wat zit binnen en buiten t stadion
  zaterdag 11 februari 2006 @ 12:51:45 #63
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_34964974
Zouden de ADO supporters het home in brand hebben gestoken dan? Misschien de tweede keer ook wel
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_34965003
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:51 schreef Houniet het volgende:
Zouden de ADO supporters het home in brand hebben gestoken dan? Misschien de tweede keer ook wel
Dat zou je haast wel gaan denken ja, want volgens mij was de aanval vol op het home gemunt en niet op de supporters Maarja nu kan je er vanuit gaan dat ons home er binnen een paar maanden ook weer verrot bij ligt
pi_34965284
Sjonge, jonge, jonge... Wat een supporters... Ik hoop echt dat ze allemaal worden gearresteerd, de cel in worden gegooid en NOOIT meer naar een Ajax-wedstrijd mogen... Belachelijk
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_34965532
ik denk dat de meeste toch allang een stadionverbod hebben...
AFC Ajax
pi_34965617
Thnx bananenmang

Is alleen maar beter, kunnen de Ajaxspelers frank en vrij voetballen zonder bang te hoeven zijn voor fluitconcerten van hun eigen publiek, ik voorspel een wereldpot en 0-8.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_34965734
Informatie restitutie kaarten ADO Den Haag - Ajax

Amsterdam, 11 februari 2006
Supporters die een kaartje gekocht hebben voor ADO Den Haag - Ajax krijgen restitutie als zij de kaart en de persoonsgegevens opsturen naar Ajax Supporterszaken.

Stuur uw kaart met de gegevens naar:
Ajax Supporterszaken
Antwoordnummer 636
1100 VE Amsterdam Zuidoost
Tevens zullen deze supporters een punt voor de eventuele voorrangsuitkaart toegekend krijgen.

Voor degene die nu ook niet kunnen mogen.....
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”&lt;/a&gt;
pi_34965747
en:
Reactie Ajax op wanordelijkheden in Den Haag

Amsterdam, 11 februari 2006
Bij het supportershome van ADO Den Haag hebben zich afgelopen nacht ongeregeldheden voorgedaan. De daders zouden aanhangers zijn van Ajax. De politie heeft de zaak in onderzoek. Ajax spreekt zijn afschuw uit over deze wanordelijkheden.

De daders zullen door de overheid strafrechtelijk vervolgd moeten worden. Indien de daders een relatie hebben met Ajax en nog geen stadionverbod, zal de club deze verboden direct opleggen.
De jeugdwedstrijden tussen Ajax en ADO Den Haag van vandaag zijn in overleg met ADO Den Haag en de KNVB uitgesteld.

Als gevolg van de wanordelijkheden heeft Burgemeester Deetman van Den Haag besloten om morgen geen Ajax-supporters toe te laten. In het licht van de huidige situatie heeft Ajax begrip voor deze maatregel.

Ajax algemeen directeur Maarten Fontein: ,,Ik ben bijzonder geschokt door de ernst van deze ongeregeldheden. Ook omdat dit tot gevolg heeft dat trouwe, goedwillende supporters geen wedstrijden kunnen bezoeken. Er is Ajax alles aan gelegen om dit soort mensen blijvend uit ons stadion te weren. Zij horen niet bij Ajax thuis.''
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”&lt;/a&gt;
pi_34965904
quote:
'Ajax nam interesse AZ in Heitinga niet serieus'

Johnny Heitinga Ajax heeft zich niet welwillend opgesteld nadat AZ eerder dit seizoen bij de Amsterdammers informeerde naar de mogelijkheid Johnny Heitinga over te nemen. Dat suggereert het Algemeen Dagblad vandaag. AZ-trainer Louis van Gaal liet enkele maanden geleden doorschemeren dat hij Heitinga graag naar Alkmaar wilde halen. Volgens het AD had de Ajax-verdediger zelf echter geen trek in een overstap naar AZ.

De belangstelling van AZ voor Heitinga had te maken met het bod dat Ajax had uitgebracht op Ron Vlaar. Mede door de hautaine opstelling van Ajax tijdens de besprekingen en het feit dat de Amsterdammers de interesse voor Heitinga amper serieus namen, kwam het niet tot een akkoord tussen de clubs. Vlaar tekende vervolgens een contract bij Feyenoord.
pi_34965917
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg
Heitinga, Grygera, Vermaelen, Emanuelson
Maduro, Sarpong, Lindenbergh
Rosales, Huntelaar en Rosenberg.

Geen Galasek = 14.gif
Maduro op t middenveld = 14.gif
  zaterdag 11 februari 2006 @ 13:43:11 #72
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_34965970
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 11 februari 2006 @ 13:44:35 #73
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_34966007
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:40 schreef Jajong het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg
Heitinga, Grygera, Vermaelen, Emanuelson
Maduro, Sarpong, Lindenbergh
Rosales, Huntelaar en Rosenberg.

Geen Galasek = 14.gif
Maduro op t middenveld = 14.gif
Zal je zien dat het 0-4 word
pi_34966125
Jullie moeten zeker trots zijn dat jullie Ajax-supporters zijn. Wat een stelletje mongolen en lafaards. Met 70 man opnemen tegen 5 onschuldige mensen in het supportershome.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_34966163
kk anders ff op we willen het hier over voetbal hebben
Houd van een lijntje.
pi_34966174
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Jullie moeten zeker trots zijn dat jullie Ajax-supporters zijn. Wat een stelletje mongolen en lafaards. Met 70 man opnemen tegen 5 onschuldige mensen in het supportershome.
onschuldige mensen
pi_34966208
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja want wij staan natuurlijk pal achter die mensen...jij weet ook wel dat die lui geen ajax-supporters zijn en dat wij niets met die mensen te maken willen hebben.
Ik weet niet voor welke club jij bent maar bij ongeveer elke club lopen wel een paar van die gekken rond die het voor de rest verzieken dus bij jou club waarschijnlijk ook, daar spreken we jou toch ook niet op aan.
AFC Ajax
pi_34966255
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:52 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Ja want wij staan natuurlijk pal achter die mensen...jij weet ook wel dat die lui geen ajax-supporters zijn en dat wij niets met die mensen te maken willen hebben.
Ik weet niet voor welke club jij bent maar bij ongeveer elke club lopen wel een paar van die gekken rond die het voor de rest verzieken dus bij jou club waarschijnlijk ook, daar spreken we jou toch ook niet op aan.
Asskicker is elke week voor een andere club
pi_34966298
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:54 schreef Jajong het volgende:

[..]

ah vandaar...
AFC Ajax
pi_34966384
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:51 schreef Jajong het volgende:

[..]

onschuldige mensen
Ja. Want de jongens van 14 in het ADO-supportershome hebben natuurlijk al een grote geschiedenis achter hun rug wat rellen betreft. Sommige ADO-supporters zullen ongetwijfeld wel wat hebben uitgespookt de afgelopen jaren maar om dan gewoon 5 onschuldige ADO-supporters aan te vallen die daar gewoon gezellig zaten te kaarten is laf. 70 Amsterdamse mongolen met honkbalknuppels, messen en fakkels tegen 5 personen, waarvan 2 minderjarig. Stelletje helden hoor!
pi_34966415
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:54 schreef Jajong het volgende:

[..]

Wie wilt er nou fan zijn van zo'n mongolenclubje?
pi_34966416
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:05 schreef Houniet het volgende:
5 jaar geen Ajax supporters naar Den Haag Hoorde ik net op de radio
Dat overwegen ze nog, maar dikke kans dat het gebeurt, ja.
pi_34966417
Zeg gozer, volgens mij ging het erom om het home te vernielen. Zij kunnen ook niet weten dat er 5 mensen zitten he, ookal zijn het gewoon mongolen.
pi_34966424
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:59 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ja. Want de jongens van 14 in het ADO-supportershome hebben natuurlijk al een grote geschiedenis achter hun rug wat rellen betreft. Sommige ADO-supporters zullen ongetwijfeld wel wat hebben uitgespookt de afgelopen jaren maar om dan gewoon 5 onschuldige ADO-supporters aan te vallen die daar gewoon gezellig zaten te kaarten is laf. 70 Amsterdamse mongolen met honkbalknuppels, messen en fakkels tegen 5 personen, waarvan 2 minderjarig. Stelletje helden hoor!
je scheert wel alle ajax supporters over een kam maar bij de ADO supporters maak je wel onderscheid
pi_34966431
zo hee 5 het worden er steeds minder...

donder maar weer op
Houd van een lijntje.
pi_34966450
Bedankt voor je nuttige bijdrage.

[ Bericht 84% gewijzigd door Suijk op 11-02-2006 14:04:33 ]
Refuse/Resist/Innerself
pi_34966455
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:44 schreef Jasza het volgende:

[..]

Het waren allemaal 410'ers gisteravond gek, die Hagenezen zijn geslagen met die vlaggenstokjes

Wat denk je zelf...
  zaterdag 11 februari 2006 @ 14:03:16 #88
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34966460
We gaan wel eens effe de 3 volle punten pakken mrogen
pi_34966473
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:01 schreef Jasza het volgende:
Zeg gozer, volgens mij ging het erom om het home te vernielen. Zij kunnen ook niet weten dat er 5 mensen zitten he, ookal zijn het gewoon mongolen.
Op andere forums wordt er gezegd dat de 5 mensen in het home naar buiten zijn gevlucht nadat er een paar fakkels door de ramen zijn gegooid en dat de 70 'Ajax-supporters' hen vervolgens opwachtte met messen, honkbalknuppels en gebalde vuisten. Dus als ze alleen erop uit waren om de supportershome af te fikken, waarom hebben ze dan knuppels en messen bij zich.
pi_34966476
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:03 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Het waren allemaal 410'ers gisteravond gek, die Hagenezen zijn geslagen met die vlaggenstokjes

Wat denk je zelf...
Ik denk dat jij er bij zat
pi_34966493
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:04 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Op andere forums wordt er gezegd dat de 5 mensen in het home naar buiten zijn gevlucht nadat er een paar fakkels door de ramen zijn gegooid en dat de 70 'Ajax-supporters' hen vervolgens opwachtte met messen, honkbalknuppels en gebalde vuisten. Dus als ze alleen erop uit waren om de supportershome af te fikken, waarom hebben ze dan knuppels en messen bij zich.
Voor het geval er wel supporters inzitten, dat het er 5 zijn kunnen zij ook niet weten he
pi_34966494
quote:

[..]

jij gelooft wat er allemaal op forums gezegd wordt?
pi_34966517
Kunnen we het ergens anders over hebben ipv dat gezeik over die actie?? Kan ook in andere topics namelijk het gaat hier over voetbal gedeelte van Ajax en niet over die eikels.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_34966526
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:52 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Geen Ajax supporters, haha. Je kan van het geweld vinden wat je wilt en het allemaal debielen vinden, maar die jongens hebben wel tien keer zoveel clubgevoel in zich dan jij.
pi_34966530
quote:

[..]

Nogmaals: Wij vinden het ook triest, moet je maar even een paar pagina's teruglezen dus hou er maar over op.
AFC Ajax
pi_34966549
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:06 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Geen Ajax supporters, haha. Je kan van het geweld vinden wat je wilt en het allemaal debielen vinden, maar die jongens hebben wel tien keer zoveel clubgevoel in zich dan jij.
ik vind het vooral getuigen van weinig hersencellen.
pi_34966561
quote:

[..]

Vraag ik me af, op tv is toen een docu geweest en daar zeiden ze duidelijk "Het voetbal en <insert club> erbij is leuk, maar het gaan om de rellen en de kick ervan"

En niet iedereen die op de F-side zit, zat of er nog gaat zitten gebruikt geweld of doet mee aan rellen.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_34966566
quote:

[..]

Ja ze hebben best gevoel voor de club ja maar toch zit er een steekje los
pi_34966592
Kunnen we die kneusjes weer negeren en het weer gewoon over het voetbal hebben
Houd van een lijntje.
pi_34966595
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:07 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik vind het vooral getuigen van weinig hersencellen.
Dat kan je uiteraard vinden en dat begrijp ik ook wel... alleen geen Ajax supporters roepen enzo is slap gelul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')