Wat een argument.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:16 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Je kan wel een keer je best doen om origineel te zijn. dat houdt de mens fit.
Hij had dan ook geen groot aandeel in Ajax in de CL van '95, geloof ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:29 schreef -Wolf- het volgende:
Van Vossen... Was bijna vergeten dat die bij AJAX speelde.
radioverslagen_met_Jack_van_Gelder_tijdens_de_Champions_league_seizoen_1994-1995.wma
De gemiddelde leeftijd ligt hier ver onder de 30, dus dat wordt lastig. Ik kwam met mn vader in de Meer en het Olympisch Stadion vanaf dat ik een jaar of 5/6 was, dus dan kom ik net op 15/16 jaar dat ik regelmatig Ajax bezoek. Heb 'pas' een seizoenskaart sinds de overgang naar de Arena (toen was ik een jaar of 12)quote:
Pienaar is idd nog niet fit, vandaar dat ook KJH zelfs al op 10 heeft gestaan, toen ook Wesley er niet was en Blind het nog niet aandurfde met Sarpong.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Pienaar is volgens mij nog gewoon geblesseerd toch?
Middenveld: Maduro - Sarpong - Lindenbergh (net als afgelopen wedstrijd)
Ja of je gaat op de zuid tribune zitten en laat alsnog niet blijken dat je voor Ajax bentquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:45 schreef Roeni3 het volgende:
Mijn vader, net: 'Zullen we gaan, morgen?'
Ik: 'Gaan? Waarheen?'
Hij: 'Naar ADO - Ajax. Kopen we gewoon een thuiskaartje voor ADO.'
Heb hem maar uitgelegd dat je, als je daar één keer laat blijken dat je Ajax fan bent en dus toch naar de wedstrijd bent gegaan, wordt doodgeknuppeld.
Waar heb jij het nou weer over, Erwt?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Of je zoontje is nog erg jong, of het is gewoon een hool
Volgens mij denkt ie dat je vader bentquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:57 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over, Erwt?
Tjees, op mijn 19e al vader, dat zou wat zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Volgens mij denkt ie dat je vader bent
Trouwens nog gelukt met de DVD?
Hehe sorry verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:57 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over, Erwt?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hehe sorry verkeerd begrepen
Je vader is een hooligan
is ADO - Ajax trouwens geen risiscowedstrijd? In dat geval heb je toch een club- of seizoenskaart nodig om daar als thuissupporter een kaartje voor te krijgen? In dat geval wordt het wel erg moeilijk om een kaartje voor ADO te kopen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:44 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
gewoon saampies in het uitvak gaan zitten![]()
Genoeg lege tribunes daarquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:44 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
gewoon saampies in het uitvak gaan zitten![]()
Ja en tegen de grote vijand Ajax zit het altijd wel volquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:20 schreef Tvduijn het volgende:
Tis altijd leeg bij ado...triest gezicht altijd...
Sorry, maar dit waren eigenlijk twee serieuze vragen. Iemand die me daar even in verlicht?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:47 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
is ADO - Ajax trouwens geen risiscowedstrijd? In dat geval heb je toch een club- of seizoenskaart nodig om daar als thuissupporter een kaartje voor te krijgen? In dat geval wordt het wel erg moeilijk om een kaartje voor ADO te kopen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:24 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Sorry, maar dit waren eigenlijk twee serieuze vragen. Iemand die me daar even in verlicht?
Mijn dank is groot.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:26 schreef Max-Westerman het volgende:
2x Ja
Ik weet het, sorryquote:
Las dit elders op het net. Vrees dat je dit dus elke avond kunt gaan doen. Zo zinloos allemaal.quote:Ik hoor net van een vriend van mij (die lansg de Arena reed) dat het helemaal vol staat met ME bij het supportershome van Ajax. Nog meer dan bij Feyenoord-Ajax of Ajax-Feyenoord aanwezig.
Ben benieuwd of er aanwijzingen zijn dat er gasten van Den Haag (en andere clubs) langs gaan komen.
Dalijk kan je als supporter niet eens meer naar een training gaan omdat je gevaar loopt aan gevalllen te worden door groepen hooligans.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:24 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Las dit elders op het net. Vrees dat je dit dus elke avond kunt gaan doen. Zo zinloos allemaal.
http://www.ajax.nl/show/id=1322/contentid=45830quote:Reactie Ajax op wanordelijkheden in Den Haag
Amsterdam, 11 februari 2006
Bij het supportershome van ADO Den Haag hebben zich afgelopen nacht ongeregeldheden voorgedaan. De daders zouden aanhangers zijn van Ajax. De politie heeft de zaak in onderzoek. Ajax spreekt zijn afschuw uit over deze wanordelijkheden.
De daders zullen door de overheid strafrechtelijk vervolgd moeten worden. Indien de daders een relatie hebben met Ajax en nog geen stadionverbod, zal de club deze verboden direct opleggen.
De jeugdwedstrijden tussen Ajax en ADO Den Haag van vandaag zijn in overleg met ADO Den Haag en de KNVB uitgesteld.
Als gevolg van de wanordelijkheden heeft Burgemeester Deetman van Den Haag besloten om morgen geen Ajax-supporters toe te laten. In het licht van de huidige situatie heeft Ajax begrip voor deze maatregel.
Ajax algemeen directeur Maarten Fontein: ,,Ik ben bijzonder geschokt door de ernst van deze ongeregeldheden. Ook omdat dit tot gevolg heeft dat trouwe, goedwillende supporters geen wedstrijden kunnen bezoeken. Er is Ajax alles aan gelegen om dit soort mensen blijvend uit ons stadion te weren. Zij horen niet bij Ajax thuis.''
Dat vind ik dan wel weer grappigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:34 schreef Max-Westerman het volgende:
Het standbeeld van André Hazes zou ook groen geel zijn geverft
http://www.v-style.nl/toon_bericht.php?id=6412quote:De tumult rondom ADO- Ajax blijft rondcirkelen. Afgelopen nacht (vrijdag op zaterdag) hebben ADO Den Haag supporters het standbeeld van André Hazes groen en geel geverfd.
Burgemeester Cohen van Amsterdam heeft een noodverordering afgeroepen. Haagse supporters/hooligans zijn tot maandag niet meer welkom in Amsterdam. Zij kunnen preventief opgepakt worden.
Zondag staat het beladen duel ADO-Ajax op het programma. Vrijdagavond waren er al rellen tussen de beide supportersgroepen. Ajax fans zijn niet meer welkom in Den Haag. Gevreest wordt voor een vraakactie van de Hagenezen, vanavond.
Preciesquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:37 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer grappig
Zo zou het moeten. Het zuiderpark inlopen en overal Ajax op kalken.
Ja dat zou idd een leukere actie zijn geweestquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:37 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer grappig
Zo zou het moeten. Het zuiderpark inlopen en overal Ajax op kalken.
Vraag me maar af hoeveel kaarten er al verkocht zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Alleen om mn neus te snuiten...
voor die kaartjes moet je maar ff op ajax.nl kijken
Sterkte dudequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:40 schreef -Wolf- het volgende:
M'n vriendin heeft het net uitgemaakt, dus hup AJAX! Maak nog ff wat van m'n weekend.![]()
Thanks! Als je dit leest: Ik bedoel, WTF?!?!! dan is het duidelijk dat ik er nog niet eens kapot van ben, maar dat ik me eigenlijk rot lach nu.quote:
liep ik toch in het centrum van DH met m'n AJAX-sjaal.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:38 schreef Badabingea het volgende:
Ik moest vanavond in Den Haag zijn. Allemaal politie en alles voor eventuele aanvallen van Ajax voor de 2e keer, haha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |