quote:(2/11/2006 02:14:08)
We vertrokken rond 10 uur uit haarlem met een groep van rond de 120 man. We zouden wraak nemen voor het in brand steken van ons home vorig jaar. Aangekomen in Den Haag, reed er 1 politie auto constant achter ons aan. Bij het zuiderpark aangekomen knipte een van onze jongens het slot door van het hek. 3 jongens gooiden een brandbom met benzine naar binnen.
Ado wilde niet naar buiten komen en gooide een kruk naar buiten. nadat er rookontwikkelingen waren, kwam er een groep van ongeveer 20 man naar buiten. Waaronder ook kleine kinderen. Die hebben we met rust gelaten. De oudere gasten hebben we aangepakt. Nadat ze weg waren gerend was de politie massaal aanwezig. Iedereen koos voor een eigen uitweg. Voor mijn neus zijn 4 fsiders opgepakt.
Dit was onze wraak. Tot zondag
Ja, dat weten we nu wel... Zullen we het over wat anders hebben?quote:
Actie is absoluut niet goed te praten en leuk ook dat ze iedereen er zo mee benadelenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Jullie moeten zeker trots zijn dat jullie Ajax-supporters zijn. Wat een stelletje mongolen en lafaards. Met 70 man opnemen tegen 5 onschuldige mensen in het supportershome.
Ik denk dat jij een andere invullig geeft aan het woord clubgevoel dan mensen met een IQ boven de 50.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:06 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Geen Ajax supporters, haha. Je kan van het geweld vinden wat je wilt en het allemaal debielen vinden, maar die jongens hebben wel tien keer zoveel clubgevoel in zich dan jij.
Gaat de goede kant op, vasthouden aan dezelfde opstelling, dan zal het langzaam maar zeker toch beter gaan.quote:Vermoedelijke opstelling: Sarpong weer in de basis, Sneijder en Galasek geblesseerd [wijzig]
Bij afwezigheid van zowel Galasek als Sneijder zal Sarpong waarschijnlijk weer in de basis starten op het middenveld.
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg
Heitinga, Grygera, Vermaelen, Emanuelson
Maduro, Sarpong, Lindenbergh
Rosales, Huntelaar en Rosenberg.
Met 0-4 zou Ajax mij zeer verbazen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:41 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik hoop zelf op een 0-4. Als nac 0-3 kan winnen, dan moet Ajax het ook kunnen,
Inderdaad. Nu moet Ajax wel leren voetballen. Zie de belangrijke wedstrijd op 22 februari.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Met 0-4 zou Ajax mij zeer verbazen.
Met 1-2 mogen ze de handje als dichtknijpen denk ik.
Ik geef ze tegen Inter misschien wel meer kans eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu moet Ajax wel leren voetballen. Zie de belangrijke wedstrijd op 22 februari.
Who cares.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:50 schreef i-spy24 het volgende:
Ik heb gisteren een kort bezoekje ff gebracht in de feye...topic nou....je begrijpt dat ze reageerden zoals echte feye...alleen maar kunnen reageren zeker met de euforie-stemming waarin ze momenteel zitten nu ze 2 keer van ons aller AFC Ajax hebben gewonnen in......4?, 5? jaar.![]()
Vertelde ze gelijk dat ze na dit seizoen weer 4 a 5 jaar op een houtje kunnen bijten als het gaat om successen tov ons aller AFC Ajax en prijzen in de HCE.![]()
Geweldig kerel!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:50 schreef i-spy24 het volgende:
Ik heb gisteren een kort bezoekje ff gebracht in de feye...topic nou....je begrijpt dat ze reageerden zoals echte feye...alleen maar kunnen reageren zeker met de euforie-stemming waarin ze momenteel zitten nu ze 2 keer van ons aller AFC Ajax hebben gewonnen in......4?, 5? jaar.![]()
Vertelde ze gelijk dat ze na dit seizoen weer 4 a 5 jaar op een houtje kunnen bijten als het gaat om successen tov ons aller AFC Ajax en prijzen in de HCE.![]()
Hihiquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:50 schreef i-spy24 het volgende:
Hoezo dat dan? Andere competitie?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:46 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik geef ze tegen Inter misschien wel meer kans eigenlijk.
Inter is zwaar favoriet en Ajax presteert momenteel beter als e weinig van hen verwacht wordt, tegen ADO is het juist andersom.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Andere competitie?
Zeg klapschaatshooligan, scheer je weg!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:27 schreef SCH het volgende:
Hup Sven
Aha. Nouja, we zien het over 1 week welquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:27 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Inter is zwaar favoriet en Ajax presteert momenteel beter als e weinig van hen verwacht wordt, tegen ADO is het juist andersom.
En op Inter ligt een grote druk omdat men al jaren niets fatsoenlijks gewonnen heeft ondanks de mega-investeringen, de vraag is of de ploeg de kar kan trekken die voornamelijk drijft op de brille van Adriano.
Uit in Milaan moet het resultaat behaald worden, want als Ajax thuis op de aanval moet spelen lopen ze geheid in het mes.
Inter is al jaren uit gevaarlijker dan thuis.
Ik vind ook dat Ajax weinig te verliezen heeft met deze tegenstander en als Rosenberg zijn vorm houdt en Huntelaar zijn draai gevonden heeft (moet wel snel dan) kan het best eens een leuke pot worden.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Aha. Nouja, we zien het over 1 week wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |