je kan ook overdrijven hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:08 schreef Drugshond het volgende:
Rustig dagje vandaag....
Aha Mutant01 is bezig geweest, afwisseling van de wacht dus
Dank je.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:58 schreef Triggershot het volgende:
je kan ook overdrijven he![]()
je doet je werk erg goed
Je hebt je grenzen al overtroffen wat dat betreftquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dank je.
Ik doe wat ik kan doen... binnen werkbare grenzen.
haha, leuke reactie. Alhoewel het voor jou wel een sensatie zou geweest zijn als hij een Deens vlag zou aanschaffen/ in mekaar zou knutselen om vervolgens op straat in fik te stekenquote:Overigens sprak ik vandaag een collega (= gematigde moslim) en die had helemaal nog niks meegekregen van de hele cartoon rel (?!) (erg druk baasje.. werk en avondopleiding).
Toen ik e.e.a. aan het uitleggen was, schrok hij eerst. Maar gaf wel een leuk antwoord.
"Wellicht wordt het tijd dat moslimlanden pedofilie cartoons gaat maken over de westerse samenleving". Ik moest wel lachen om zijn nuchtere (eerste) reaktie.
Worden gemergedquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:48 schreef freako het volgende:
Van Aarsten wil niet in verband gebracht worden met dewinter is een dubbeltopic van:
vAartsen wil niet met Dewinter in 1 programma in POL
en heeft bovendien een eigenaardige typo in de topictitel..
Woooooot, ik wist nog niet eens dat hier een vacature was ?quote:Op zondag 12 februari 2006 11:27 schreef Triggershot het volgende:
Wat een wannabe mods lopen er toch rond @ [Centraal] Ophef over 'Eu' spotprenten #27
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Drugshond op 12-02-2006 11:39:51 ]
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Had ik al gezegd dat ik blij was met deze ontwikkeling?²
Kan dit in nieuws?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:43 schreef BansheeBoy het volgende:
"Amsterdam niet langer homo-hoofdstad"
Het zal voor niemand een verrassing zijn dat ik hier blij mee ben.²
domme antwoord . Zulke redeneringen moet je ook voor Denemarken makenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:23 schreef _The_General_ het volgende:
Meki, zulke reactie's krijg je als je blijft posten als een mongool,
??quote:Op maandag 13 februari 2006 00:42 schreef sp3c het volgende:
ik heb een betere oplossing
Doodgaan is voor mietjesquote:Op maandag 13 februari 2006 10:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[Centraal] Ophef over 'Eu' spotprenten #27
valt dit niet lichtelijk onder doodsverwensing?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |