Agh hijs wel sterk aan de bal maar iedereen doet net alsof het een superspeler is na die goal tegen RBC. Verschillende kakkerlakken zeiden gister voor de wedstrijd op me msn ook:quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:05 schreef Nashje het volgende:
Laat Dembele alsjeblieft in Tilburg. Ik snap niet wat iedereen in hem ziet.
Ga jij vrijwillig met kakkerlakken om?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Agh hijs wel sterk aan de bal maar iedereen doet net alsof het een superspeler is na die goal tegen RBC. Verschillende kakkerlakken zeiden gister voor de wedstrijd op me msn ook:
DEMBELE BEEST, HIJ GAAT JULLIE NAKKEN![]()
Nee, maar ik lachte ze altijd uit op msn over de prestaties van Feyenoordquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:09 schreef jna het volgende:
[..]
Ga jij vrijwillig met kakkerlakken om?
![]()
En nu is het precies andersomquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee, maar ik lachte ze altijd uit op msn over de prestaties van FeyenoordDit jaar staan ze ook meestal op de block
![]()
![]()
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En nu is het precies andersomZe lachen jou uit?
Daarom, volgend jaar eyquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat denk je zelfmaar ik heb schijt aan ze, wij zijn binnenkort toch weer sterker dan ze
![]()
Euh ahahahahaha. Mijn oom kent ook mensen uit het bestuur en Ajax is bezig met etoóquote:K@vinos
Boondock Saint
kevin_masters100@hotmail.com
Bekijk profiel WWW Persoonlijk bericht (Online)
Re: Eredivisie (deel 2)
« Antwoord #217 Gepost op: 9 feb om 22:29 »
Antwoord met citaat
Een teamgenoot, heeft een oom. Die oom heeft mensen die hij kent in het bestuur van Ajax
En volgens hem, danet gehoord op training, schijnt Ajax ook bezig te zijn met Pavel Nedved
En mijn oom werkt in de journalistiek bij Omroep Fryslanquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:33 schreef Jasza het volgende:
Hoi nieuw gerucht van een forum over FM:
K@vinos
Boondock Saint
Antwoord met citaat
Een teamgenoot, heeft een oom. Die oom heeft mensen die hij kent in het bestuur van Ajax
En volgens hem, danet gehoord op training, schijnt Ajax ook bezig te zijn met Pavel Nedved
Euh ahahahahaha.
Ja die geloof ik helemaaaaaal niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:33 schreef Jasza het volgende:
K@vinos
Boondock Saint
Antwoord met citaat
Euh ahahahahaha.
Geile oma heb je danquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:37 schreef Nashje het volgende:
Ja en mijn oma is getrouwd met David Beckham.
Nu wel weer genoeg van die zeik geruchten gehoord.
Kun je even quoten waar ik dat zeg?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:34 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Denk je nou echt, dat je door in vak 127 te gaan zitten je jezelf een F-sider mag noemenDat gaat veel en veel verder dan dat. Enne Jp kijk maar is op Ajaxnetwerk forum voor de discussies
Ik heb het al eens gezegd: de enige positieve daad van Blind is de 1 van de stropdassen te laten verwijderen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:05 schreef M0NTANA het volgende:
Heeft iemand er weleens over nagedacht wat de positieve daden van Danny Blind zijn geweest?
Haha, dat wordt ook echt niet van je verwacht hoor. Dat is een vaste groep die dat vaak doet, 95% van 410 helpt daar niet of nooit bij. Je zou bijvoorbeeld wel eens een bandieri kunnen maken, die worden altijd gewaardeerd. Maar ook dat is niet verplicht.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:10 schreef J.P. het volgende:
Nog even over die seizoenskaart..
Ik wil gewoon een vak waar het gezellig is: staan en zingen.
Dus opzich lijkt 410 me wel wat, maar ik zie mezelf (nog) niet midden in de week spandoeken spuiten op een parkeerplaats.
En altijd dat gemekker over de arbitragequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:08 schreef J.P. het volgende:
Hetgene waar ik me nog het meest aan irriteer is dat negatieve coachen. Hij heeft het alleen maar over het vertrouwen wat het publiek moet geven maar zijn manier van coachen helpt ook niet echt. Als je 90 min lang alleen maar een beetje chagrijnig zit te kijken en te zeiken is dat ook niet echt bevordelijk voor het vertrouwen van de spelers.
Ik snap wel dat hij geen vreugdedansjes langs de zijlijn maakt maar dit hoeft ook niet..
Hehe, lijkt me ook niet dat het hele vak daar op woensdagmiddag een doek staat te makenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
Haha, dat wordt ook echt niet van je verwacht hoor. Dat is een vaste groep die dat vaak doet, 95% van 410 helpt daar niet of nooit bij. Je zou bijvoorbeeld wel eens een bandieri kunnen maken, die worden altijd gewaardeerd. Maar ook dat is niet verplicht.
Qua staan en zingen 'zit' je bij 410 natuurlijk wel goed.
nee zijn maar tientallen...... de meeste van 410 helpen daar niet aan mee..quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe, lijkt me ook niet dat het hele vak daar op woensdagmiddag een doek staat te maken![]()
En jij gelooft één nietszeggend geruchtquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:17 schreef Loesj het volgende:
Wacht ff. Ajax wil Charisteas en Anastasiou kwijt. Ze willen volgend jaar 4-3-3 gaan spelen met 1 centrum spits. Dus dan speelt alleen Huntelaar, Rosenberg of Babel. En willen ze ook Dembele![]()
Wat een bagger beleid zegMartin van Geel lijkt Rob Baan wel met zijn aankopen op posities die al goed bezet zijn. Huntelaar halen terwijl je net Rosenberg hebt gekocht. Perez halen voor de plek van Sneijder.
Tja 409/410 zijn eigenlijk de enige vakkien waar dat echt kanquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:10 schreef J.P. het volgende:
Nog even over die seizoenskaart..
Ik wil gewoon een vak waar het gezellig is: staan en zingen.
Dus opzich lijkt 410 me wel wat, maar ik zie mezelf (nog) niet midden in de week spandoeken spuiten op een parkeerplaats.
Zal wel moeten, anders wordt Wesley boos.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:20 schreef jna het volgende:
Perez gaat op nummer 11 spelen, heeft hij zelf lopen vertellen.
Dan moet je oppassen hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:22 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Zal wel moeten, anders wordt Wesley boos.
Hahahahahhaquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Euh ahahahahaha. Mijn oom kent ook mensen uit het bestuur en Ajax is bezig met etoó![]()
![]()
Inderdaad zeg, vind dat supporter gedoe zowiezo triest. Maar met je eigen mede supporter slaat echt allesquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:20 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Tja 409/410 zijn eigenlijk de enige vakkien waar dat echt kan
Las trouwens vandaag een verhaal op een ander forum dat een jongen gister in vak 413 door een andere supporter achter op het hoofd zou zijn getrapt, en toen even bewusteloos zou zijn geweest
O hier de link http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum10/949.php
Gaat lekker zo
Gewoon naar info@ajax.nl?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:51 schreef J.P. het volgende:
Dat spuiten was een beetje ter illustratie, maar ik denk dat ik daar zeker op mijn plaats ben.
Heb al een mailtje gestuurd in ieder geval, ben benieuwd.
Kakakkakkaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:55 schreef -Wolf- het volgende:
Spannende tijden bij AJAX met al die transfers/ transfergeruchten de laatste tijd.
Tja, 90% van die geruchten creeeren we hier zelf geloof ik...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:55 schreef -Wolf- het volgende:
Spannende tijden bij AJAX met al die transfers/ transfergeruchten de laatste tijd.
sorry, m2 O~)quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:08 schreef Badabingea het volgende:
tvp
In 1 van de vorige topics zeg je niet te verwachten, dat veel jongeren voor de f-side zullen kiezen. Zonder jou daar mee te bedoelen weten veel mensen niet wat de F-Side inhoudt. Daar kun je niet ff voor kiezen door op zuid 1 te gaan zitten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kun je even quoten waar ik dat zeg?
Uiteraardquote:
Zou dit die ervaren middenvelder (tevens ex-international) zijn?quote:Sportweek: Cocu wil nog een jaar door, bij PSV of elders
Tegenover Sportweek liet Philip Cocu woensdagavond weten dat hij nog een jaar door wil gaan als actieve voetballer. Of dat bij PSV zal zijn, weet hij echter nog niet. "Dat hangt af van de situatie waarin PSV zich na dit seizoen bevindt. Maar als het beeld dat wordt geschetst door de beleidsmakers straks klopt, wil ik graag bij PSV blijven" zo liet hij weten tegenover Sportweek.
Cocu gaf overigens aan te verwachten dat Hiddink zal aanblijven als technisch directeur.
Alsof wij er invloed op hebbenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:06 schreef SCH het volgende:
Als jullie uit de komende 3 wedstrijden maar 2 punten halen, is Blind dan weg?
Ook als de komende drie wedstrijden negen punten opleveren, hoop ik dat DB het veld moet ruimen voor een nieuwe trainer/coach, volgend seizoen. Slecht presteren is één, maar alle randzaken (scheidsrechters, publiek etc) als excuus aanvoeren is een teken van onkunde.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:06 schreef SCH het volgende:
Als jullie uit de komende 3 wedstrijden maar 2 punten halen, is Blind dan weg?
Lukt best, zo'n gerucht is zo de wereld in geholpen. Meldt dat Martin van Geel en Phillip Cocu samen (Ajax-)koffie hebben gedronken en men legt al snel het verband met een transfer naar Ajax, zoals eerder Jaap Stam. Daarnaast ook nog eens de melding dat Phillip Cocu en Jaap Stam erg close zijn en samen hun carričre wilden afsluiten, maar dat PSV hier niet aan meewerkte.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Cocu naar Ajax ja, dat zou een mooi gerucht zijn. Misschien kunnen we die eens de wereld in slingeren, kijken of de media dat oppikken?
Je moet meteen bellen, mailen heeft geen zin. Reactie duurt een paar dagen en dan zeggen ze dat je maar moet bellen en naar Dennis moet vragen. Kun je beter nu meteen doen dus.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:51 schreef J.P. het volgende:
Dat spuiten was een beetje ter illustratie, maar ik denk dat ik daar zeker op mijn plaats ben.
Heb al een mailtje gestuurd in ieder geval, ben benieuwd.
Lekker beleid is dat, is het niet logisch dat de nieuw aangestelde trainer/coach van Ajax zich al bewezen heeft? We praten over de beste club van NL, niet over één of andere amateurclub! Trainer/coaches hoeven we niet op te leiden, die moeten er meteen staan en gelijk presteren. Het zou toch belachelijk zijn als Ajax in John v/d Brom de opvolger van DB ziet? En dat Aron Winter diens opvolger weer is?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:18 schreef Suijk het volgende:
Het was toendertijd wel zo, dat Blind zelf wel verwachtte dat hij Koeman op zou volgen. Hij vond zichzelf de meest logische keus.
quote:"Ware reden" onenigheid Vd Vaart en Zlatan
Dat het niet boterde tussen Van de Vaart en Zlatan was al geruime tijd bekend. De reden daarvoor was lange tijd onduidelijk. Er waren wel wat geruchten, maar niets concreets. Welingelichte bronnen rond Ajax vertelden ons echter onlangs de werkelijke reden van de strijd tussen de twee voormalig Ajacieden.
De reden waarom Van de Vaart en Zlatan elkaar niet konden uitstaan, of beter gezegd Van de Vaart zo'n hekel aan Zlatan had, is gelegen in het feit dat enkele maanden voordat Van de Vaart een serieuze verhouding met Silvie Meis kreeg, zij het bed heeft gedeeld met Zlatan. Het is dan ook niet verwonderlijk dat Van de Vaart niet de beste maatjes met Zlatan was.
Wat echter de verhouding helemaal op scherp zette en eigenlijk een onwerkbare sfeer in het team creëerde is dat Zlatan, om Van de Vaart te sarren, in een volle kleedkamer kreungeluiden van Silvie Meis nabootste. Zlatan spetterde dus niet alleen op het veld maar ook erbuiten.
Overigens gaat ook het gerucht dat het er juist iets is gebeurd tijdens een ruzie tussen Silvie en Van de Vaart. Tijdens het Ajax Gala zijn Zlatan en Silvie namelijk betrapt op het moment dat ze samen de wc verlieten. Hierover ka je natuurlijk ook denken dat ze wellicht gewoon samen een pakkie een rustig plekje hebben opgezocht.
We hopen dat Zlatan ons nog eens kan voordoen hoe Silvie kreunt, zou mooi zijn voor de nieuwe intro van de website.
Euhquote:Eergisteren liep het in het Zuiderpark uit de hand. Na de zoveelste nederlaag van ADO Den Haag (dit keer tegen NAC) bestormde een deel van de ADO-supporters de bestuurskamer. Ook zijn er rellen aangekondigd voor de wedstrijd aanstaande zondag tegen Ajax, toch al een risicowedstrijd.
DIe komt ook echt niet hoor.. Dat zijn van die vage geruchten....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Cocu. Die hoef ik niet hoor.
Hoe goed ie ook voor Ajax kan zijn, vervelende irritante kutvoetballer.
Johquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DIe komt ook echt niet hoor.. Dat zijn van die vage geruchten....
Haha, begint het nu al?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DIe komt ook echt niet hoor.. Dat zijn van die vage geruchten....
Ok, dat mogen zelfs f'noorders hier, dus jij ookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Joh
Ik wilde gewoon even mijn mening geven.
Goh wat een maatregel zeg..quote:Mido in selectie voor finale Afrika Cup
10 februari 2006, 11:13
Door: Jelmer Geerds
Egypte lijkt Mido alweer in de armen te hebben gesloten. De nationale superster werd dinsdag nog verbannen uit de selectie van Egypte, na bondscoach Hassan Shehata uit te hebben gemaakt voor ezel.
De Egyptische voetbalbond strafte Mido daarop met een schorsing van zes maanden. Zo snel als de berisping was uitgesproken, werd deze ook weer ongedaan gemaakt. Mido bood namelijk zijn excuses aan op de nationale televisie en persoonlijk aan bondscoach Hassan Shehata. Daarop is Mido weer in genade aangenomen en zit hij in de finale vanmiddag tegen Ivoorkust gewoon op de bank. Wanneer de nood aan de man is, zal Mido gewoon spelen.
Goh, kijk eens in welk topic je bentquote:
Klopt, want als Ryan Babel naar Fiorentina gaat, komen Luca Toni, Giampaolo Pazzini en Valeri Bojinov niet meer aan spelen toe, dus Luca Toni plus zes miljoen lijkt mij een goede deal.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb je het andere gerucht nog niet gehoord?
Luca Toni + 6miljoen voor Babel.
Ow ja, dat was het. Goede zaak van Ajax. Heeft ie al koffie gedronken met Van Geel?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, want als Ryan Babel naar Fiorentina gaat, komen Luca Toni, Giampaolo Pazzini en Valeri Bojinov niet meer aan spelen toe, dus Luca Toni plus zes miljoen lijkt mij een goede deal.
Denk het niet, aangezien Luca Toni meer een type is voor capuccino en/of espresso.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ow ja, dat was het. Goede zaak van Ajax. Heeft ie al koffie gedronken met Van Geel?
quote:Vrijheid van meningsuiting en psychologen
Waar in Europa in eerste instantie een Deense krant spotte met de islam, zo spotte het Amsterdamse publiek gisteravond met haar eigen elftal in de Amsterdam ArenA. Smakeloos? Denk het niet. ‘Vrijheid van meningsuiting’ noemen wij dat.
Pijnlijk vond ik het wel voor de spelers, maar wel begrijpelijk van de supporters. Het publiek kon er wel om lachen. Maar wat moeten ze anders? Iedere week zien ze elf onzekere mannetjes wat rondhuppelen in een veel te groot stadion voor een veel te hoog salaris. En ze moeten voetballen, alleen niemand wil de bal. Ze verstoppen zich iedere week beter. Rosales, bijnaam ‘het konijntje’. Hij spitte als een gek. Dit keer was ie bijna bij het parkeerdek.
Galasek was zo goed bezig dat hij in de rust ongemerkt achter kon blijven in de kleedkamer. Vak 410 imiteerde de Ajacieden en deed lekker mee met het spelletje. De supporters wisten zich zelfs een kwartier te verstoppen, zonder dat er gebuut werd.
Helaas was Ajax-Willem II weer een wedstrijd waarbij eerder genomen strategische beslissingen van de beleidsvoerders aan het licht kwam. Zo maakte opperkabouter noodgedwongen Sarpong zijn debuut als basisspeler. Helaas speelt de derde nummer tien in de Amsterdamse selectie momenteel voor FC Den Bosch. Stanley Aborah, een naam die steeds vaker wordt genoemd door mij, had hier natuurlijk vandaag moeten spelen.
Verder kwam Blind er de tweede helft eindelijk achter dat Maduro beter op het middenveld kan spelen dan achterin. Daar heeft de trainer ook wat wedstrijden voor nodig gehad. Een nog grotere misvatting is eigenlijk het op de bank laten van Babel. Hij is juist een speler waar dit elftal momenteel om schreeuwt. Iemand die het initiatief bereid is om te nemen. Een speler die een actie maakt, explosiviteit uitstraalt, uit het niets een doelpunt kan maken. Babel moet veel meer speelminuten krijgen. Doodzonde!
Ook wil ik nog een voorstel doen om de ploeg zo snel mogelijk op de rails te krijgen. De club heeft dat al eerder overwogen. Als Blind de spelers geen blind vertrouwen kan geven, dan moet iemand anders dan doen. Ik ben van mening dat een sportpsycholoog momenteel de druk van de ketel kan halen bij de Ajacieden, die vooral thuis veel moeite hebben met de omgeving. Een psycholoog kan de spelers een zetje geven op weg naar meer zelfvertrouwen en juist leren omgaan met fluitconcerten.
Dan staat het vast dat er conservatieven binnen de club gaan roepen van ‘vroeger was dat toch ook niet nodig’ en ‘wat een gelul, voetballen moeten ze’. Deze mensen begrijpen dan niet dat het huidige voetbal zo verandert is ten opzichte van vroeger. De stadions zijn groter, de concurrentie is groter, het publiek is kritischer en vooral de media is veel en veel omvangrijker. Iedere zucht wordt op dagbladen, websites (jaja) en vooral praatprogramma’s op televisie breed uitgemeten. Dat maakt een fout in het veld een stuk onverdraagzamer voor een voetballer.
Dan komen we vanzelf weer terug bij het punt waar deze column bij startte. Vrijheid van meningsuiting. Het fenomeen dat Ajax momenteel misschien wel in de greep houdt. Mocht Blind op deze voet verder gaan, zonder sporttherapeuten, dan zal zijn positie niet lang meer houdbaar zijn.
Nog een weetje. Er is een speler in de selectie die openbaar bekend maakte juist heel goed met fluitconcerten om te kunnen gaan. Hij weet de negatieve fluitconcerten op cognitieve wijze om te zetten in positieve motivatie, wat een sportpsycholoog zal trachten. Opvallend genoeg is hij dan ook de enige die zich koel weet te houden de laatste weken. Markus Rosenberg is een ijskoude Scandinaviër....
Doe maar.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:48 schreef twi het volgende:
Toch wel grappig. Denk dat ik maar eens terug ga lezen wat veel mensen begin september, oktober over Markus postten
Angelos Harry Charisteas is ook zo'n speler die enkel op negen uit de voeten kan, aangezien hij geen snelheid heeft en ook geen actie. Bij gebrek aan Ajax-waardige linksbuitens, krijgt Markus Rosenberg nu de kans en pakt deze met beide handen aan, nette prestatie!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik was idd niet echt overtuigd van Rosenberg, en ben nog steeds geen fan ofzo. Maar hij is wel de enige die scoort, al krijgt Harry gewoon geen kans meer...
Net zo snel als Rosenbergquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:57 schreef twi het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zegt dat Charisteas niet snel is. Nee, het is geen Owen, maar hij is een stuk sneller dan Huntelaar en misschien net zo snel als Rosenberg (die trouwens ook niet echt noemenswaardig snel is hoor).
Rosenberg zal wat sneller zijn vertrokken, aangezien hij vaak op randje buitenspel speelt en Charisteas niet, maar echt veel verschil zal er tussen die twee niet zitten, nee. Zoals gezegd, Rosenberg is echt geen snelheidswonder.quote:
Nee dat niet maar als je ze een sprint laat doen is Rosenberg toch een stuk sneller hoor neem dat maar van mij aanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:00 schreef twi het volgende:
[..]
Rosenberg zal wat sneller zijn vertrokken, aangezien hij vaak op randje buitenspel speelt en Charisteas niet, maar echt veel verschil zal er tussen die twee niet zitten, nee. Zoals gezegd, Rosenberg is echt geen snelheidswonder.
Spitsen bij Ajax staan momenteel inderdaad op een eiland, met een Marc Overmars en Finidi George op de flanken en Jari Litmanen op [itien[/i] (allen in hun vorm van de periode 1994-1996), knallen zowel Markus Rosenberg, Angelos Harry Charisteas als KJH er minimaal vijfentwintig in per seizoen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:56 schreef HeatWave het volgende:
Toch deed Harry het ook niet heel slecht.
Spitsen staan nu gewoon op een eiland bij Ajax, en dan is het voor niemand makkelijk..
Maar Rosenberg WAS ook hopeloos uit vorm voorheen hoor.. de makkelijkste ballen miste hij nog..
quote:17-10-2005: Markus Rosenberg gaat het maken!
Leuk hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:09 schreef BoNi het volgende:
Ik kan alleen voor mezelf spreken en zeggen dat ik het altijd heb gezien in Rosenberg.
Op een ander forum is dit mijn signature om deze discussie te voorkomen:
[..]
er moet natuurlijk wel een verdediger in als je voor staatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:11 schreef HeatWave het volgende:
Alleen ziet DB het er nog niet 100% in zitten, want als ie gescoord heeft haalt hij hem er altijd uit.
Johnny Heitinga voor Tomás Galásek, Robbert Schilder voor Jeffrey Sarpong en Juanfran voor Urby Emanuelson, thuis tegen Willem II (de nummer 17 van de eredivisie).quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
er moet natuurlijk wel een verdediger in als je voor staat
Dat hoop ik dus maar. Het is voor een spits gewoon even niet fijn bij Ajax omdat je gewoon niet genoeg aanvoer krijgt om lekker te scoren.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Daar ben ik niet zo bang voor. Die jongen weet ook wel dat het niet aan hem ligt, en laat zich niet snel gekmaken.
die aanvoer is precies het probleem. Rosenberg komt niet vaak met een voorzet. Rosales wel maar die komen nooit aan. en van Sneijder krijg je meestal ook niet veel hele goede ballen. ik ben blij dat we Emanuelson hebbenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:33 schreef HeatWave het volgende:
KJH moet het met de juiste aanvoer zeker wel gaan redden bij Ajax. Ik hoop alleen dat hij dit seizoen zonder al te veel verlies aan zelfvertrouwen doorkomt.
Ja, want die geeft zo veel goede voorzettenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die aanvoer is precies het probleem. Rosenberg komt niet vaak met een voorzet. Rosales wel maar die komen nooit aan. en van Sneijder krijg je meestal ook niet veel hele goede ballen. ik ben blij dat we Emanuelson hebben
ja? hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Markus heeft een goede voorzet hoor.
van alle spelers die ik net opnoemde heeft hij wel met afstand de beste voorzet, hij hoeft de achterlijn ook niet helemaal te halen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:41 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ja, want die geeft zo veel goede voorzetten
Er wordt gescoord uit zijn voorzet, dat kan ik niet ontkennen, maar als je ziet hoeveel voorzetten direct bij de keeper belanden wordt je er gewoon moedeloos van...
Rosenberg is rechts en daar zit dan ook het bezwaar. Man passeren, achterlijn halen en de bal voorzetten zit er niet in.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Markus heeft een goede voorzet hoor.
Met links krijgt ie hem hier en daar ook wel redelijk goed voor hoor. Bij Twente en Feyenoord volgens mij een paar keer.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:43 schreef BoNi het volgende:
[..]
Rosenberg is rechts en daar zit dan ook het bezwaar. Man passeren, achterlijn halen en de bal voorzetten zit er niet in.
Van Gollem, graaf Dracula en Balkenende is Jan Peter ook de minst lelijke, wil niet zeggen dat hij knap is....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
van alle spelers die ik net opnoemde heeft hij wel met afstand de beste voorzet, hij hoeft de achterlijn ook niet helemaal te halen.
dus jij wilt beweren dat Emanuelson geen goede pass heeft?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:44 schreef BoNi het volgende:
[..]
Van Gollem, graaf Dracula en Balkenende is Jan Peter ook de minst lelijke, wil niet zeggen dat hij knap is....
hij geeft een paar keer de bal strak voor. dat noem ik geen goede voorzetten geven.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Met links krijgt ie hem hier en daar ook wel redelijk goed voor hoor. Bij Twente en Feyenoord volgens mij een paar keer.
Nee, dat wil ik niet beweren...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dus jij wilt beweren dat Emanuelson geen goede pass heeft?
Het gaat erom waarmee je het vergelijkt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kom dan ook niet met die onzinnige vergelijkingen want iedereen weet dat JP lelijk is
hij heeft een buitengewoon goede pass hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:56 schreef BoNi het volgende:
[..]
Het gaat erom waarmee je het vergelijkt.
Emanuelson heeft een aardige voorzet en vergeleken met de rest van het elfal (op Sneijder na) misschien wel de beste, maar het is nou ook weer niet zo dat hij een briljant pass heeft....
Wij verschillen van mening.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij heeft een buitengewoon goede pass hoor
dat is geen mening, dat is een feitquote:
Ik heb nog steeds mijn vraagtekens hoor bij Rosenberg. Ik vind hem hetzelfde type voetballer als Wesley Sonck qua kwaliteiten. En ik kan er nog steeds niet bij dat hij die enorme kans miste tegen Feyenoord in de Arena bij een 0-0 stand...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:48 schreef twi het volgende:
Toch wel grappig. Denk dat ik maar eens terug ga lezen wat veel mensen begin september, oktober over Markus postten
De volgende week schiet hij hem erinquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds mijn vraagtekens hoor bij Rosenberg. Ik vind hem hetzelfde type voetballer als Wesley Sonck qua kwaliteiten. En ik kan er nog steeds niet bij dat hij die enorme kans miste tegen Feyenoord in de Arena bij een 0-0 stand...
quote:"Ik vind het wel iets hebben met je naam opgenomen te worden in zo'n grote geschiedenis. Net als alle jongens uit de buurt in Kampen was ik vroeger voor Ajax. Ik was een groot fan van Robbie de Wit, ik vond het een wereldvoetballer. Een overgang naar Amsterdam past ook wel bij mijn karakter, weer een nieuwe start. Er moet een nieuw elftal worden opgebouwd, dat geeft ook mij een prikkel."
De uitleg is verder leuk natuurlijk, hij moet toch wat zeggenquote:
Dat valt te begrijpenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:11 schreef Houniet het volgende:
Ik kan niet wachten tot het nieuwe seizoen whaaa
Idd, volgens mij wel twee topics per dagquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Is het nog de moeite waard om een tvp te plaatsen?
Net als elk jaar, ik begin het BIJNA saai te vindenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
We worden nog gewoon kampioen HW...
Dat verhaal over die secretaresse.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:06 schreef BoNi het volgende:
Hier een opsomming van alle perikelen tussen Ajax en AZ van het laatste halfjaar...
quote:Drink er nog maar eentje dick, misschien trek je wel psv-supporters...
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat verhaal over die secretaresse.
Hij doet het echt zelfquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb niets tegen AZ opzich, maar die gast maakt zich wel belachelijk zeg..!
Waarom heb jij de Palestijse vlag als usericon?quote:
Spitsen zat, als het nou een linksbuiten mét voorzet was.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:15 schreef twi het volgende:
[..]
Hadden we haar niet in de spits kunnen zetten? Had 9 miljoen gescheeld
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom heb jij de Palestijse vlag als usericon?![]()
Dacht al, Feyenoord-supporter lopen met die vlaggen, dus een Ajax-supporter met Palestina-vlag is verdacht. Maar als het betrekking heeft op de op handen zijnde cartoon-oorlog, is het goed.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Waarom niet
Heeft niets met voetbal te maken btw
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:12 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dacht al, Feyenoord-supporter lopen met die vlaggen, dus een Ajax-supporter met Palestina-vlag is verdacht. Maar als het betrekking heeft op de op handen zijnde cartoon-oorlog, is het goed.
Die komt wel weer tervoorschijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Je Shin Chan icon was beter
Nee, je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:32 schreef F1Bas het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ben ik de enige die dat tvp zo nutteloos vind?
Nee, ik erger me er dood aan maar heb er de energie niet meer voor over. Er waren ooit nog wel eens mods die ze verwijderden, maar die tijd is helaas vervlogen. Het is blijkbaar ontzettend moeilijk om semi-nuttig op iemand z'n reactie te reageren, of even naar VBL te gaan en het altijd bovenaan staande Ajax-topic aan te klikken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:32 schreef F1Bas het volgende:
De mensen beseffen misschien niet dat als ze normaal mee-posten in dit topic, een TVP niet nodig is?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:32 schreef F1Bas het volgende:
Toen ik het las dacht ik al; lijkt me niet Dirkquote:In Voetbal International nummer 6 wordt AZ, de nummer drie van de Eredivisie uitgebreid belicht. Zo verwacht voorzitter Dirk Scheringa in het nieuwe DSB stadion publiek weg te lokken bij rivaal Ajax.
'We trekken volgend seizoen ook veel mensen die nu nog bij Ajax zitten, die zijn het daar zat en willen graag bij ons mooi voetbal kunnen zien', aldus Scheringa.
Die Dirkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Toen ik het las dacht ik al; lijkt me niet Dirk
Jaap Stam maakt in VI duidelijk waarom de Eredivisie zo slecht nog niet isquote:'Na vijf jaar Italië kijk je uit naar een busreis naar Kerkrade'
Ik vind het knap dat je je aan zoiets kleins kan irriteren.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:40 schreef Jajong het volgende:
of wat dacht van [afbeelding] dat icoontje aanklikken, das een TVP zonder de rest te irriteren.
Nou, hilarisch.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:07 schreef Houniet het volgende:!
Dick Scheringa heeft te veel gedronken!
http://ajax.punt.nl/?id=270387&r=1&tbl_archief=&
Check die reacties
idd. Ik irriteer me bijvoorbeeld ook aan die bewegende wenkbrauwtjes...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je je aan zoiets kleins kan irriteren.
Ik heb 't al enkele keren gezegd hier. Elke keer kreeg ik Roeni3 op m'n dak.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:32 schreef F1Bas het volgende:
quote:Molenaar: 'Danny Blind moet opstappen'
Vrijdag 10 februari, door SV, Amsterdam, 18.15u GMT+01.00, Planet
Keje Molenaar, Ajax-prominent en oud-kandidaat voor de positie van algemeen directeur, vindt dat Danny Blind per direct moet opstappen bij Ajax als hoofdtrainer.
Dit zegt hij in een interview met Planet Internet. 'Na een jaar moeten we onderhand constateren dat het beter is als Danny Blind opstapt', zijn de woorden van Molenaar.
quote:Al jaren roepen de supporters dat het Rinus Michels Stadion meer een Ajax-gezicht moet krijgen. Er zijn inmiddels diverse gesprekken geweest tussen Ajax en met name de Ajax Supporters Delegatie (ASD). Hier kwam onder andere uit voort dat het stadion een wit-rood-witte uitstraling moet krijgen, te beginnen met de stoelen. Alle stoeltjes moet rood worden en op de lange zijde moeten de letters AFC AJAX in wit verschijnen.
Vanmiddag is een groep supporters bezig geweest om uit te zoeken of de letters mooi in de vakken passen. Vele stoeltjes zijn omhuld door groene plastic zakken, waardoor de letters AFC AJAX ontstaan. Het resultaat is dat de letters passen en dat dit de weg vrij maakt om de stoelen echt te vervangen in de kleuren rood en wit. Dit kan overigens nog een tijd gaan duren, i.v.m. het overvolle competitieschema, maar we zijn weer een stap dichter bij een stadion met een Ajax-gezicht.
Jawelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:31 schreef zjroentje het volgende:
Daar hoef je toch geen stoeltjes voor in te pakken om te zien of dat kan.![]()
quote:Blind en Jaakke opstappen, Cruijff erin'
Vrijdag 10 februari, door SV, Amsterdam, 18.15u GMT+01.00, Planet
Keje Molenaar, Ajax-prominent en oud-kandidaat voor de positie van algemeen directeur, vindt dat Danny Blind per direct moet opstappen bij Ajax als hoofdtrainer.
Dit zegt hij in een interview met Planet Internet. 'Na een jaar moeten we onderhand constateren dat het beter is als Danny Blind opstapt', zijn de woorden van Molenaar.
Slechte aankopen
Molenaar zegt (terecht) dat Ajax niet aankoopt wat bij het systeem past. 'Hij moet nu vleugelspelers halen, dat heeft het Ajax-systeem nodig. Geen spelers voor de as als Stam en Perez', aldus Molenaar.
Verder vindt Molenaar dat Blind weinig spelers beter heeft gemaakt. Daarnaast zou Jaakke zijn verantwoording moeten afleggen voor het magere beleid. 'Ook moeten de bestuurders voetbal kunnen ademen en er verstand van hebben, dat is nu niet het geval', aldus de bestuurder.
Cruijff terug
Wie het dan wel bij Ajax moet gaan doen is Johan Cruijff. 'Johan moet Ajax weer gezond maken. Ik denk ook dat hij dat wel wil. De club is nu dood- en doodziek', zijn de laatste spraakmakende woorden van Molenaar. (foto: ANP)
Oplossing: Uitbreiden directie
Fansite Ajax Showtime (AS) is van mening dat Molenaar momenteel een 'gezonde visie' heeft over de toekomst van Ajax en wij hebben dan ook alle vertrouwen in de Volendammer. Omdat Fontein net is benoemd als algemeen directeur en hij wel belangrijk is voor de commercie, adviseren wij Ajax om weer een commercieel directeur in te stellen. Dat moet dan Fontein worden en dan kan Molenaar, een Ajax-man, algemeen directeur worden.
Idd, die gast zit nu wel te overdreven dat Perez en Stam niet goed zijn voor Ajaxquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:04 schreef Radegast het volgende:
Jaja, kan die Molenaar niet effe z'n muil houden? Wat een slecht verliezer zeg!
Da's het enigste waar ik het niet mee eens ben in zijn verhaal.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Idd, die gast zit nu wel te overdreven dat Perez en Stam niet goed zijn voor Ajax![]()
Ja, maar dat van die aankopen is bullshit. Cruijff moet het ook doen, Jaakke en blind mogen weg ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Da's het enigste waar ik het niet mee eens ben in zijn verhaal.
Verder heeft ie gewoon gelijk.
Jij vind niet dat we buitenspelers nodig hebben?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja, maar dat van die aankopen is bullshit. Cruijff moet het ook doen, Jaakke en blind mogen weg ja.
Jawel, maar Perez heeft laten zien bij AZ dat hij als linksbuiten ook goed kan spelenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij vind niet dat we buitenspelers nodig hebben?
Perez voor linksbuiten halen is hetzelfde als Pi-air halen als Linker middenvelder.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:08 schreef jimjim1983 het volgende:
dat de spelers voor de flanken gehaald moeten worden daar heeft hij gelijk in, maar hij vergeet dat Perez voor op links gehaald is.
dat het beter is dat Blind opstapt daarin heeft hij ook gelijk.
dat we Perez en Stam niet nodig hebben daarin heeft hij ongelijk
Oja klopt. Was effe vergeten dat Perez voor linksbuiten (en 10 dan) is gehaald.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jawel, maar Perez heeft laten zien bij AZ dat hij als linksbuiten ook goed kan spelen![]()
dat is onzinquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:11 schreef Loesj het volgende:
[..]
Perez voor linksbuiten halen is hetzelfde als Pi-air halen als Linker middenvelder.
Agh, het kan ook best met Perez hoor. Bij AZ ging dat ook uitstekendquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:11 schreef F1Bas het volgende:
Toch is Perez geen echte linksbuiten en dat hebben we nu juist wel nodig.
Perez kan volgend seizoen mooi linksbuiten spelen (als ie de concurrentiestrijd van Mitea kan winnen!) totdat Boerrigter of Goossens klaar zijn voor eerste.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:11 schreef F1Bas het volgende:
Toch is Perez geen echte linksbuiten en dat hebben we nu juist wel nodig.
Beiden, dat voorstel van een commercieel directeur is niet zo gek.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik had Keje er toch graag bijgehad ipv die cricketer
Ik kan nou niet zeggen dat ik de laatste jaren veel plezier heb beleefd aan de wedstrijden tegen de matjes.quote:
ja, denk dat ADO het niet echt moeilijk zal krijgen.quote:
Heb je hard moeten rennen dan??quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik kan nou niet zeggen dat ik de laatste jaren veel plezier heb beleefd aan de wedstrijden tegen de matjes.
Het gaat er toch om of het onder andere wiskundematig mogelijk is? Niet je of met Paint een paar mooie letters op een foto kan kwakken. Bovendien is het een beetje moeilijk om een foto te hebben waar je alle stoeltjes stuk voor stuk daadwerkelijk ziet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hadden ze dat niet met photoshop oid kunnen doen? >:O
Waarom zou je Perez vergooien aan de linkerbuitenzijde?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
Perez kan volgend seizoen mooi linksbuiten spelen (als ie de concurrentiestrijd van Mitea kan winnen!) totdat Boerrigter of Goossens klaar zijn voor eerste.
Dit seizoen maakt Ajax lekker af met Rosenberg linksvoor, en binnen een paar weken is Mitea weer terug.
Ik vind een rechterspits veel meer prioriteit hebben, eigenlijk.
Inderdaad. Wat een klaplonglijer met z'n populistisch geleuter.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:04 schreef Radegast het volgende:
Jaja, kan die Molenaar niet effe z'n muil houden? Wat een slecht verliezer zeg!
Waar anders aan? Op tien zetten? Dan 'vergooi' je Sneijder.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:47 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Waarom zou je Perez vergooien aan de linkerbuitenzijde?
Vergooien? Dat is z'n beste positie.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:47 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Waarom zou je Perez vergooien aan de linkerbuitenzijde?
Wat bedoel je wiskundematig? Je kan toch gewoon een foto met hoge resolutie, waarop de stoeltjes individueel te herkennen zijn, als kleurplaat gebruiken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:47 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Het gaat er toch om of het onder andere wiskundematig mogelijk is? Niet je of met Paint een paar mooie letters op een foto kan kwakken. Bovendien is het een beetje moeilijk om een foto te hebben waar je alle stoeltjes stuk voor stuk daadwerkelijk ziet.
Het aantal stoeltjes per van (breedte maal hoogte) is al meer dan genoeg hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:51 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wat bedoel je wiskundematig? Je kan toch gewoon een foto met hoge resolutie, waarop de stoeltjes individueel te herkennen zijn, als kleurplaat gebruiken.
Dat zeg ik, volgens mij is het te moeilijk om zo'n foto te verkrijgen of te maken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:51 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wat bedoel je wiskundematig? Je kan toch gewoon een foto met hoge resolutie, waarop de stoeltjes individueel te herkennen zijn, als kleurplaat gebruiken.
idd, had heel wat tijd bespaard. Ach, het houdt je van de straat.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het aantal stoeltjes per van (breedte maal hoogte) is al meer dan genoeg hoor.
Tja, of je moet af willen stappen van de vaste spelpatronen binnen ajax (de nummers), maar dat zal inderdaad wel niet gebeuren.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:50 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waar anders aan? Op tien zetten? Dan 'vergooi' je Sneijder.
Volgens mij heeft hij vaak genoeg gezegd dat de 10 uit een betere positie voor hem is en dat hij daar beter uit de voeten kan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:50 schreef gras het volgende:
[..]
Vergooien? Dat is z'n beste positie.
Daarnaast hebben we een nummer 10 die beter is én in potentie zelfs velen malen beter...
Ik heb er geen verstand van, maar als je de pixels/stoeltjes kan tellen, lijkt het mij niet al te moeilijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:53 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, volgens mij is het te moeilijk om zo'n foto te verkrijgen of te maken.
Wat spelers zeggen is totaal onbelangrijk, vind ik. Die hebben oogkleppen op waar Keje zelfs een puntje aan kan zuigen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij vaak genoeg gezegd dat de 10 uit een betere positie voor hem is en dat hij daar beter uit de voeten kan.
Ik ben eigenlijk niet zo onder de indruk van Wesley, een jaar of wat geleden was hij zo goed omdat je hem bekeek met de gedachte dat het nog maar om een jong ventje ging, hij heeft nu de status van talent-af.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:50 schreef gras het volgende:
[..]
Vergooien? Dat is z'n beste positie.
Daarnaast hebben we een nummer 10 die beter is én in potentie zelfs velen malen beter...
Wesley aub dr in houden. Die jongen is over 3 jaar pleitte, een supertalent die tweebenig is met een goeie snelheid en veel creativiteit. Wesley zou ik als trainer als eerste in het elftal zetten.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:06 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet zo onder de indruk van Wesley, een jaar of wat geleden was hij zo goed omdat je hem bekeek met de gedachte dat het nog maar om een jong ventje ging, hij heeft nu de status van talent-af.
Nu het elftal slecht draait, draait ook hij niet echt goed.
Als zijn talenten omschreven worden begint men ook gelijk met het feit dat hij tweebenig is, voor een prof lijkt me zoiets vrijwel verplicht, hoewel de praktijk me anders leert.
Ik vind dat hij nog wat body nodig heeft om ook goed uit de voeten te kunnen op fysiek slechte matten, met slecht weer en tegen fysiek sterke tegenstanders.
Gronkjaer was dan zelf wel weer snel natuurlijk en Ronald de Boer heb ik niet in het rijtje beste buitenspelers van Ajax staan eerlijk gezegd, maar die was gezegend met een ultieme controle over het spel en de bal waardoor zijn passjes altijd aankwamen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:09 schreef gras het volgende:
Elgigante, een Ajax-linksbuiten hoeft niet snel te zijn hoor! Da's een groot misverstand. Traptechniek is veel belangrijker. Een snelle passeerbeweging is ook niet nodig, zie bv. Gronkjaer en Ronald de Boer.
Zo kijk ik er nu niet helemaal meer tegenaan. Daar heeft hij toch wel beperkingen voor, hij moet het maar weer eens gaan laten zien om me te overtuigen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:15 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Wesley aub dr in houden. Die jongen is over 3 jaar pleitte, een supertalent die tweebenig is met een goeie snelheid en veel creativiteit. Wesley zou ik als trainer als eerste in het elftal zetten.
In dit elftal wel ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:15 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Wesley aub dr in houden. Die jongen is over 3 jaar pleitte, een supertalent die tweebenig is met een goeie snelheid en veel creativiteit. Wesley zou ik als trainer als eerste in het elftal zetten.
Verleden jaar heeft hij een periode gehad dat hij onmisbaar was voor Ajax, ik meen de tweede helft van het seizoen ofzo.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:32 schreef Jasza het volgende:
Sneijder in vorm is uitstekend, begin van dit seizoen was hij echt wel lekker aan het spelen
Vaart was op 10 een stuk beter vind ik. maarja die raakte ook geen bal meer. Niemand eigenlijk. Ze moeten is beginnen meyt simpel positiespel. Zelf dat is klote. Rondotjes de hele dag.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:35 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Verleden jaar heeft hij een periode gehad dat hij onmisbaar was voor Ajax, ik meen de tweede helft van het seizoen ofzo.
Alleen die perdiode heeft hij mij eigenlijk kunnen overtuigen.
Perez is een Ajaciedquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:26 schreef Jasza het volgende:
Zo zie ik een Ajacied die bal er dit jaar niet inschieten, bij Ajax komt ie meestal in de 2e ring
117, rij 25quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:22 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik ga vak 120 rij 1. Beetje prijzig maar goed zicht.
Was hier iemand van op de hoogte?quote:ADO- en Ajax-supporters op de vuist
DEN HAAG - Bij een confrontatie vrijdagavond tussen tientallen ADO- en Ajax-supporters bij het ADO-honk in Den Haag zijn vijf gewonden gevallen. De rellen begonnen rond 23.00 uur, aldus een woordvoerder van de politie.
De supporters waren onder meer gewapend met honkbalknuppels. Een van de gewonden zou steekwonden hebben.
Zondagmiddag spelen ADO en Ajax tegen elkaar in Den Haag.
bron: nu.nl
Wat maakt dat uit?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:10 schreef -Wolf- het volgende:
Op vrijdagavond ook.... de wedstrijd is verdomme pas op zondag.
Dus ze moeten zondag rellen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:10 schreef -Wolf- het volgende:
Op vrijdagavond ook.... de wedstrijd is verdomme pas op zondag.
Omdat er nu geen politie is en zondag wel denk ik, het zijn gewoon apen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:13 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Waarom apart op vrijdag nog eens naar DH gaan? Ok, ik woon vlakbij DH.
Alle gewonden waren van ADO, Ajax groep was 100 tot 150 man sterk en die van ADO 20 man ofzo volgens het ADquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:51 schreef Nashje het volgende:
Voor welke club was die gewonde met steekwonden?
Wat denk je dat de aanleiding hiervan is geweest?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen ze ook nog wel is langs in Amsterdam binnenkort, dus dat word weer een nieuw home![]()
Hoop dat heel Den Haag Amsterdam kort en klein mept binnenkort. Stelletje losers. 150 tegen 20 kom op zeg....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Alle gewonden waren van ADO, Ajax groep was 100 tot 150 man sterk en die van ADO 20 man ofzo volgens het ADWaarschijnlijk komen ze ook nog wel is langs in Amsterdam binnenkort, dus dat word weer een nieuw home
![]()
dat is niet echt dapper nee.quote:
dapper of niet , 't blijft kansloos volk.quote:
Ik, volgens mij vak 425.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Wie gaat er 22 februari ?
S'nachts een supportershome (proberen) in de fik te steken is inderdaad een stuk stoerder.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:53 schreef Loesj het volgende:
[..]
Hoop dat heel Den Haag Amsterdam kort en klein mept binnenkort. Stelletje losers. 150 tegen 20 kom op zeg....
Ach, ado-aanhangers zouden dat komende zondag toch al doen toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:57 schreef Ludacriss het volgende:
Wat een laffe actie zeg. Hoe bedoel je geweld uitlokken voor aanstaande zondag.
Moet je niet aan mij vragen, ik ben geen hooligan. Vind het gewoon laf dat mensen geweld associeren met voetbal.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ach, ado-aanhangers zouden dat komende zondag toch al doen toch?
quote:Ajax- en ADO supporters op de vuist
Uitgegeven: 10 februari 2006 23:50
Laatst gewijzigd: 11 februari 2006 09:15
DEN HAAG - Een groep van zeker zeventig Ajax-supporters is vrijdagavond rond 23.00 uur het ADO-honk binnengevallen. Dat heeft een woordvoerder van de politie gezegd. Volgens hem waren ADO-supporters op dat moment in het supportershome aan het kaarten.
Rond het stadion van ADO-Den Haag in het Zuiderpark is het zaterdagmorgen inmiddels weer rustig zo berichtte een woordvoerder van de politie. Zeker vijf mensen raakten gewond, waarvan een met steekwonden. Over hun toestand kon de woordvoerder niets zeggen.
Fuiken
Op onder andere de snelwegen A4 en A44 zette de politie een aantal fuiken op. Daarbij werden tien mensen gearresteerd. De woordvoerder sluit niet uit dat meer personen worden aangehouden.
De supporters waren onder meer gewapend met honkbalknuppels. De Mobiele Eenheid (ME) wordt ingezet om de rust terug te laten keren.
Onstabiel
Rond kwart voor een waren zo'n honderdvijftig ADO-aanhangers het supportershome ingedreven. De woordvoerder van de politie spreekt echter nog steeds van een "onstabiele situatie". Uit voorzorg nemen politie en ME strategische plaatsen in.
De sfeer was rond middernacht broeierig. De ME stond paraat terwijl de politie probeerde de gemoederen te sussen. Een woordvoerder van de Haagse voetbalclub zei dat op het moment van de confrontatie acht ADO-fans aanwezig waren in het honk.
Saamhorigheid
Volgens hem gaat het niet om rellen, maar om een "overval". Pas na de confrontatie kwam een grote groep Haagse supporters op de been. "Ze zoeken steun bij elkaar. De saamhorigheid is groot. Ik kan ben hen een zekere kalmte bespeuren", aldus de zegsman.
Zondagmiddag staat de competitiewedstrijd ADO tegen Ajax in het Zuiderpark op het programma. Een woordvoerder van de Haagse voetbalclub wilde niet ingaan op de mogelijke gevolgen van de rellen voor het duel.
Nee ADO Den Haag heeft al 2 seizoenen voor GEEN rellen gezorgd. Maar ja, heel de sportpers loopt met oogkleppen rond....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ach, ado-aanhangers zouden dat komende zondag toch al doen toch?
Komop zeg, doe niet alsof ado-aanhang uit louter lievertjes bestaatquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:07 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nee ADO Den Haag heeft al 2 seizoenen voor GEEN rellen gezorgd. Maar ja, heel de sportpers loopt met oogkleppen rond....
Zeg ik ook niet, alleen wordt de ADO-aanhang wel altijd in één adem genoemd met hooligans, en ja wij hebben al 2 seizoenen niet gereld, maar dat wordt nooit genoemd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:10 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Komop zeg, doe niet alsof ado-aanhang uit louter lievertjes bestaat
En het schijnt al aangekondigt te zijn
Lul niet met je jullie, denk dat niemand van dit forum erbij wasquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:01 schreef stukovich het volgende:
Wat een laffe 020-actie weer zeg. Jullie hebben zelfs 2 jongens van 14 in elkaar geslagen. Maar jullie zullen de consequenties van jullie laffe daden zeker ondervinden
Oooooh, als het aangekondigd was, dan is het goedquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:10 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Komop zeg, doe niet alsof ado-aanhang uit louter lievertjes bestaat
En het schijnt al aangekondigt te zijn
Dat zeg ik niet. Juist nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oooooh, als het aangekondigd was, dan is het goed![]()
![]()
Zeker.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Al was het met blote handen ... nog altijd een laffe actie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |