Doe maar.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:48 schreef twi het volgende:
Toch wel grappig. Denk dat ik maar eens terug ga lezen wat veel mensen begin september, oktober over Markus postten

Angelos Harry Charisteas is ook zo'n speler die enkel op negen uit de voeten kan, aangezien hij geen snelheid heeft en ook geen actie. Bij gebrek aan Ajax-waardige linksbuitens, krijgt Markus Rosenberg nu de kans en pakt deze met beide handen aan, nette prestatie!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik was idd niet echt overtuigd van Rosenberg, en ben nog steeds geen fan ofzo. Maar hij is wel de enige die scoort, al krijgt Harry gewoon geen kans meer...

Net zo snel als Rosenbergquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:57 schreef twi het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zegt dat Charisteas niet snel is. Nee, het is geen Owen, maar hij is een stuk sneller dan Huntelaar en misschien net zo snel als Rosenberg (die trouwens ook niet echt noemenswaardig snel is hoor).

Rosenberg zal wat sneller zijn vertrokken, aangezien hij vaak op randje buitenspel speelt en Charisteas niet, maar echt veel verschil zal er tussen die twee niet zitten, nee. Zoals gezegd, Rosenberg is echt geen snelheidswonder.quote:

Nee dat niet maar als je ze een sprint laat doen is Rosenberg toch een stuk sneller hoor neem dat maar van mij aanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:00 schreef twi het volgende:
[..]
Rosenberg zal wat sneller zijn vertrokken, aangezien hij vaak op randje buitenspel speelt en Charisteas niet, maar echt veel verschil zal er tussen die twee niet zitten, nee. Zoals gezegd, Rosenberg is echt geen snelheidswonder.

Spitsen bij Ajax staan momenteel inderdaad op een eiland, met een Marc Overmars en Finidi George op de flanken en Jari Litmanen op [itien[/i] (allen in hun vorm van de periode 1994-1996), knallen zowel Markus Rosenberg, Angelos Harry Charisteas als KJH er minimaal vijfentwintig in per seizoen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:56 schreef HeatWave het volgende:
Toch deed Harry het ook niet heel slecht.
Spitsen staan nu gewoon op een eiland bij Ajax, en dan is het voor niemand makkelijk..
Maar Rosenberg WAS ook hopeloos uit vorm voorheen hoor.. de makkelijkste ballen miste hij nog..

quote:17-10-2005: Markus Rosenberg gaat het maken!

Leuk hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:09 schreef BoNi het volgende:
Ik kan alleen voor mezelf spreken en zeggen dat ik het altijd heb gezien in Rosenberg.
Op een ander forum is dit mijn signature om deze discussie te voorkomen:
[..]

er moet natuurlijk wel een verdediger in als je voor staatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:11 schreef HeatWave het volgende:
Alleen ziet DB het er nog niet 100% in zitten, want als ie gescoord heeft haalt hij hem er altijd uit.

Johnny Heitinga voor Tomás Galásek, Robbert Schilder voor Jeffrey Sarpong en Juanfran voor Urby Emanuelson, thuis tegen Willem II (de nummer 17 van de eredivisie).quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
er moet natuurlijk wel een verdediger in als je voor staat

Dat hoop ik dus maar. Het is voor een spits gewoon even niet fijn bij Ajax omdat je gewoon niet genoeg aanvoer krijgt om lekker te scoren.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Daar ben ik niet zo bang voor. Die jongen weet ook wel dat het niet aan hem ligt, en laat zich niet snel gekmaken.

die aanvoer is precies het probleem. Rosenberg komt niet vaak met een voorzet. Rosales wel maar die komen nooit aan. en van Sneijder krijg je meestal ook niet veel hele goede ballen. ik ben blij dat we Emanuelson hebbenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:33 schreef HeatWave het volgende:
KJH moet het met de juiste aanvoer zeker wel gaan redden bij Ajax. Ik hoop alleen dat hij dit seizoen zonder al te veel verlies aan zelfvertrouwen doorkomt.

Ja, want die geeft zo veel goede voorzettenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die aanvoer is precies het probleem. Rosenberg komt niet vaak met een voorzet. Rosales wel maar die komen nooit aan. en van Sneijder krijg je meestal ook niet veel hele goede ballen. ik ben blij dat we Emanuelson hebben

ja? hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Markus heeft een goede voorzet hoor.

van alle spelers die ik net opnoemde heeft hij wel met afstand de beste voorzet, hij hoeft de achterlijn ook niet helemaal te halen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:41 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ja, want die geeft zo veel goede voorzetten
Er wordt gescoord uit zijn voorzet, dat kan ik niet ontkennen, maar als je ziet hoeveel voorzetten direct bij de keeper belanden wordt je er gewoon moedeloos van...

Rosenberg is rechts en daar zit dan ook het bezwaar. Man passeren, achterlijn halen en de bal voorzetten zit er niet in.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Markus heeft een goede voorzet hoor.

Met links krijgt ie hem hier en daar ook wel redelijk goed voor hoor. Bij Twente en Feyenoord volgens mij een paar keer.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:43 schreef BoNi het volgende:
[..]
Rosenberg is rechts en daar zit dan ook het bezwaar. Man passeren, achterlijn halen en de bal voorzetten zit er niet in.

Van Gollem, graaf Dracula en Balkenende is Jan Peter ook de minst lelijke, wil niet zeggen dat hij knap is....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
van alle spelers die ik net opnoemde heeft hij wel met afstand de beste voorzet, hij hoeft de achterlijn ook niet helemaal te halen.

dus jij wilt beweren dat Emanuelson geen goede pass heeft?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:44 schreef BoNi het volgende:
[..]
Van Gollem, graaf Dracula en Balkenende is Jan Peter ook de minst lelijke, wil niet zeggen dat hij knap is....

hij geeft een paar keer de bal strak voor. dat noem ik geen goede voorzetten geven.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Met links krijgt ie hem hier en daar ook wel redelijk goed voor hoor. Bij Twente en Feyenoord volgens mij een paar keer.

Nee, dat wil ik niet beweren...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dus jij wilt beweren dat Emanuelson geen goede pass heeft?

Het gaat erom waarmee je het vergelijkt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kom dan ook niet met die onzinnige vergelijkingen want iedereen weet dat JP lelijk is

hij heeft een buitengewoon goede pass hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:56 schreef BoNi het volgende:
[..]
Het gaat erom waarmee je het vergelijkt.
Emanuelson heeft een aardige voorzet en vergeleken met de rest van het elfal (op Sneijder na) misschien wel de beste, maar het is nou ook weer niet zo dat hij een briljant pass heeft....

Wij verschillen van mening.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij heeft een buitengewoon goede pass hoor

dat is geen mening, dat is een feitquote:

Ik heb nog steeds mijn vraagtekens hoor bij Rosenberg. Ik vind hem hetzelfde type voetballer als Wesley Sonck qua kwaliteiten. En ik kan er nog steeds niet bij dat hij die enorme kans miste tegen Feyenoord in de Arena bij een 0-0 stand...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:48 schreef twi het volgende:
Toch wel grappig. Denk dat ik maar eens terug ga lezen wat veel mensen begin september, oktober over Markus postten

De volgende week schiet hij hem erinquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds mijn vraagtekens hoor bij Rosenberg. Ik vind hem hetzelfde type voetballer als Wesley Sonck qua kwaliteiten. En ik kan er nog steeds niet bij dat hij die enorme kans miste tegen Feyenoord in de Arena bij een 0-0 stand...

quote:"Ik vind het wel iets hebben met je naam opgenomen te worden in zo'n grote geschiedenis. Net als alle jongens uit de buurt in Kampen was ik vroeger voor Ajax. Ik was een groot fan van Robbie de Wit, ik vond het een wereldvoetballer. Een overgang naar Amsterdam past ook wel bij mijn karakter, weer een nieuwe start. Er moet een nieuw elftal worden opgebouwd, dat geeft ook mij een prikkel."

De uitleg is verder leuk natuurlijk, hij moet toch wat zeggenquote:

Dat valt te begrijpenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:11 schreef Houniet het volgende:
Ik kan niet wachten tot het nieuwe seizoen whaaa

Idd, volgens mij wel twee topics per dagquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Is het nog de moeite waard om een tvp te plaatsen?

Net als elk jaar, ik begin het BIJNA saai te vindenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
We worden nog gewoon kampioen HW...

Dat verhaal over die secretaresse.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:06 schreef BoNi het volgende:
Hier een opsomming van alle perikelen tussen Ajax en AZ van het laatste halfjaar...

quote:Drink er nog maar eentje dick, misschien trek je wel psv-supporters...

quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat verhaal over die secretaresse.

Hij doet het echt zelfquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb niets tegen AZ opzich, maar die gast maakt zich wel belachelijk zeg..!

Waarom heb jij de Palestijse vlag als usericon?quote:

Spitsen zat, als het nou een linksbuiten mét voorzet was.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:15 schreef twi het volgende:
[..]
Hadden we haar niet in de spits kunnen zetten? Had 9 miljoen gescheeld

quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:12 schreef Da_Sandman het volgende:

Waarom nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom heb jij de Palestijse vlag als usericon?![]()

Dacht al, Feyenoord-supporter lopen met die vlaggen, dus een Ajax-supporter met Palestina-vlag is verdacht. Maar als het betrekking heeft op de op handen zijnde cartoon-oorlog, is het goed.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Waarom niet
Heeft niets met voetbal te maken btw

quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:12 schreef Da_Sandman het volgende:

quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dacht al, Feyenoord-supporter lopen met die vlaggen, dus een Ajax-supporter met Palestina-vlag is verdacht. Maar als het betrekking heeft op de op handen zijnde cartoon-oorlog, is het goed.

Die komt wel weer tervoorschijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Je Shin Chan icon was beter

Nee, je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:32 schreef F1Bas het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ben ik de enige die dat tvp zo nutteloos vind?

Nee, ik erger me er dood aan maar heb er de energie niet meer voor over. Er waren ooit nog wel eens mods die ze verwijderden, maar die tijd is helaas vervlogen. Het is blijkbaar ontzettend moeilijk om semi-nuttig op iemand z'n reactie te reageren, of even naar VBL te gaan en het altijd bovenaan staande Ajax-topic aan te klikken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:32 schreef F1Bas het volgende:

De mensen beseffen misschien niet dat als ze normaal mee-posten in dit topic, een TVP niet nodig is?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:32 schreef F1Bas het volgende:

Toen ik het las dacht ik al; lijkt me niet Dirkquote:In Voetbal International nummer 6 wordt AZ, de nummer drie van de Eredivisie uitgebreid belicht. Zo verwacht voorzitter Dirk Scheringa in het nieuwe DSB stadion publiek weg te lokken bij rivaal Ajax.
'We trekken volgend seizoen ook veel mensen die nu nog bij Ajax zitten, die zijn het daar zat en willen graag bij ons mooi voetbal kunnen zien', aldus Scheringa.

dat icoontje aanklikken, das een TVP zonder de rest te irriteren.
 dat icoontje aanklikken, das een TVP zonder de rest te irriteren.

Die Dirkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Toen ik het las dacht ik al; lijkt me niet Dirk

Jaap Stam maakt in VI duidelijk waarom de Eredivisie zo slecht nog niet isquote:'Na vijf jaar Italië kijk je uit naar een busreis naar Kerkrade'

Ik vind het knap dat je je aan zoiets kleins kan irriteren.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:40 schreef Jajong het volgende:
of wat dacht van [afbeelding] dat icoontje aanklikken, das een TVP zonder de rest te irriteren.

Nou, hilarisch.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:07 schreef Houniet het volgende:!
Dick Scheringa heeft te veel gedronken!
http://ajax.punt.nl/?id=270387&r=1&tbl_archief=&
Check die reacties

idd. Ik irriteer me bijvoorbeeld ook aan die bewegende wenkbrauwtjes...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je je aan zoiets kleins kan irriteren.

Ik heb 't al enkele keren gezegd hier. Elke keer kreeg ik Roeni3 op m'n dak.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:32 schreef F1Bas het volgende:

quote:Molenaar: 'Danny Blind moet opstappen'
Vrijdag 10 februari, door SV, Amsterdam, 18.15u GMT+01.00, Planet
Keje Molenaar, Ajax-prominent en oud-kandidaat voor de positie van algemeen directeur, vindt dat Danny Blind per direct moet opstappen bij Ajax als hoofdtrainer.
Dit zegt hij in een interview met Planet Internet. 'Na een jaar moeten we onderhand constateren dat het beter is als Danny Blind opstapt', zijn de woorden van Molenaar.

quote:Al jaren roepen de supporters dat het Rinus Michels Stadion meer een Ajax-gezicht moet krijgen. Er zijn inmiddels diverse gesprekken geweest tussen Ajax en met name de Ajax Supporters Delegatie (ASD). Hier kwam onder andere uit voort dat het stadion een wit-rood-witte uitstraling moet krijgen, te beginnen met de stoelen. Alle stoeltjes moet rood worden en op de lange zijde moeten de letters AFC AJAX in wit verschijnen.
Vanmiddag is een groep supporters bezig geweest om uit te zoeken of de letters mooi in de vakken passen. Vele stoeltjes zijn omhuld door groene plastic zakken, waardoor de letters AFC AJAX ontstaan. Het resultaat is dat de letters passen en dat dit de weg vrij maakt om de stoelen echt te vervangen in de kleuren rood en wit. Dit kan overigens nog een tijd gaan duren, i.v.m. het overvolle competitieschema, maar we zijn weer een stap dichter bij een stadion met een Ajax-gezicht.

Jawelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:31 schreef zjroentje het volgende:
Daar hoef je toch geen stoeltjes voor in te pakken om te zien of dat kan.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |