Perez is een Ajaciedquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:26 schreef Jasza het volgende:
Zo zie ik een Ajacied die bal er dit jaar niet inschieten, bij Ajax komt ie meestal in de 2e ring
117, rij 25quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:22 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik ga vak 120 rij 1. Beetje prijzig maar goed zicht.
Was hier iemand van op de hoogte?quote:ADO- en Ajax-supporters op de vuist
DEN HAAG - Bij een confrontatie vrijdagavond tussen tientallen ADO- en Ajax-supporters bij het ADO-honk in Den Haag zijn vijf gewonden gevallen. De rellen begonnen rond 23.00 uur, aldus een woordvoerder van de politie.
De supporters waren onder meer gewapend met honkbalknuppels. Een van de gewonden zou steekwonden hebben.
Zondagmiddag spelen ADO en Ajax tegen elkaar in Den Haag.
bron: nu.nl
Wat maakt dat uit?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:10 schreef -Wolf- het volgende:
Op vrijdagavond ook.... de wedstrijd is verdomme pas op zondag.
Dus ze moeten zondag rellen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:10 schreef -Wolf- het volgende:
Op vrijdagavond ook.... de wedstrijd is verdomme pas op zondag.
Omdat er nu geen politie is en zondag wel denk ik, het zijn gewoon apen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:13 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Waarom apart op vrijdag nog eens naar DH gaan? Ok, ik woon vlakbij DH.
Alle gewonden waren van ADO, Ajax groep was 100 tot 150 man sterk en die van ADO 20 man ofzo volgens het ADquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:51 schreef Nashje het volgende:
Voor welke club was die gewonde met steekwonden?
Wat denk je dat de aanleiding hiervan is geweest?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen ze ook nog wel is langs in Amsterdam binnenkort, dus dat word weer een nieuw home![]()
Hoop dat heel Den Haag Amsterdam kort en klein mept binnenkort. Stelletje losers. 150 tegen 20 kom op zeg....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Alle gewonden waren van ADO, Ajax groep was 100 tot 150 man sterk en die van ADO 20 man ofzo volgens het ADWaarschijnlijk komen ze ook nog wel is langs in Amsterdam binnenkort, dus dat word weer een nieuw home
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |