quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:21 schreef teig het volgende:
UIt het vorige topic
[..]
Dit was dus een maand geleden. Ik had dus 14 februari ongesteld moeten worden. Moeten worden idd. Ik ben nu al 2 weken overtijd. Ik weet het eerst aan de spanning maar nu weet ik het niet meer. Ik weet niet wat mijn lichaam me verteld. Ik heb zaterdag een test gedaan, maar die is mislukt. Ik ga woensdag opnieuw testen. Ik heb hem al wel in huis, maar mijn vriend wil graag bij mij thuis zijn als ik test dus doe ik het woensdag......
.....hellup....
Eerlijk gezegd denk ik dat het in dit geval echt met spanning te maken heeft. Een zwangerschapstest kan niet mislukken hoor. Dus als ie aangeeft dat je niet zwanger bent, dan is dat ook niet zo, en andersom geldt hetzelfde.
ik had een clearblue test gedaan en die heeft een controle streepje. Als dat streepje verschijnt is de test gelukt. Bij mij is dat streepje zelfs niet verschenenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:13 schreef leonieke het volgende:
Hoe is jouw test mislukt teig? Je had maar één streepje? Want dat is net goed (in jouw geval dan toch)
Okéquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:05 schreef teig het volgende:
[..]
ik had een clearblue test gedaan en die heeft een controle streepje. Als dat streepje verschijnt is de test gelukt. Bij mij is dat streepje zelfs niet verschenen
Oke duidelijk ... dank je welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:37 schreef Beaker het volgende:
Dan begin je op de eerste dag van je menstruatie dan is hij ook gelijk veilig![]()
Iemand?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:06 schreef Raissa het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de Ministat?
In de bijsluiter staat het volgende:
Voordat u met Ministat begint.
In bepaalde situaties kan het nodig zijn dat u tijdens het gebruik van een combinatiepil onder extra controle blijft. Als een van deze situaties op u van toepassing is, moet u dit dus aan uw dokter vertellen voordat u met Ministat begint. Dit geldt voor de volgende situaties, uw dokter kan u uitleggen om welke risico's het gaat:
• u hebt de ziekte van Crohn of colitis ulcerosa (chronische darmontsteking);
• andere situaties
Ik ben ongeveer een week geleden overgestapt op deze pil. Mijn huisarts heeft me niets gezegd over eventuele risico's, weet iemand hier meer van?
Ervaringen met de ministat hoor ik ook graag
Je kunt het op elk willekeurig tijdstip van de dag doen. En hoe langer je het uitsteld, hoe langer de spanning in je lijf blijft van de onwetendheidquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:22 schreef teig het volgende:
vanmorgen vergeten.. misschien later vandaag
Kan wel, maar dan ben je niet meer veilig tegen zwangerschap.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:01 schreef Twinky het volgende:
Vroeg me nog af, kun je ook na twee weken al een stopweek doen?
weet ik, heb dus ook net getest.... en had maar 1 streepjequote:Op woensdag 1 maart 2006 18:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Je kunt het op elk willekeurig tijdstip van de dag doen. En hoe langer je het uitsteld, hoe langer de spanning in je lijf blijft van de onwetendheid
Proficiatquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:30 schreef teig het volgende:
[..]
weet ik, heb dus ook net getest.... en had maar 1 streepje![]()
![]()
![]()
Wat heb ik nou geleerd...
NOOOOOOOOOOIT meer de pil vergeten!!!!
en welke kleur zou de babykamer worden?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:42 schreef teig het volgende:
ja eigenlijk best wel. Ad heb ik erover gedacht wat ik zou doen mocht ik wel zwanger zijn... tis toch een leven wat er dan in je zit. Ik moet bekennen dat ik zelfs al uitegerekend had wanneer ik uitgerekend zou zijn.
Maar ik ben blij dat ik de keuze niet hoef te maken....
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:01 schreef Twinky het volgende:
Als ze de strip gewoon goed heeft geslikt is ie idd gewoon veilig, dus ook de eerste dag van de stopweekquote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:20 schreef Blazkowich het volgende:
Ik heb ook een vraag waar ik graag een antwoord op wil, to ease the mind
Mijn vriendin heeft vanaf de eerste dag van de menstruatie de pil geslikt en netjes het stripje afgewerkt. Vandaag was de eerste dag van de stopweek, ze is echter niet ongesteld geworden en we hebben sex gehad.
Klopt het dat je de eerste dag van de stopweek niet per se ongesteld hoeft te worden? En kan het kwaad om die dag dan sex te hebben?
In mijn simpele logica is het dan namelijk ongeveer hetzelfde als gewoon een dag de pil vergeten, alleen niet middenin een strip maar aan het einde. Als je begrijpt wat ik bedoel![]()
Ik neem aan dat we ons geen zorgen hoeven te maken, maar ik zou graag even willen weten of dat ook klopt![]()
Ik stop op donderdag met mijn pil en tijdens de nacht van zondag op maandag begint meestal mijn menstruatie. Soms gebeurt het dat het pas op maandag begint of heel soms op dinsdag.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:20 schreef Blazkowich het volgende:
Klopt het dat je de eerste dag van de stopweek niet per se ongesteld hoeft te worden? En kan het kwaad om die dag dan sex te hebben?
Volgens mij wordt niemand ooit de eerste dag van de stopweek meteen ongesteld.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:20 schreef Blazkowich het volgende:
Ik heb ook een vraag waar ik graag een antwoord op wil, to ease the mind
Mijn vriendin heeft vanaf de eerste dag van de menstruatie de pil geslikt en netjes het stripje afgewerkt. Vandaag was de eerste dag van de stopweek, ze is echter niet ongesteld geworden en we hebben sex gehad.
In mijn simpele logica is het dan namelijk ongeveer hetzelfde als gewoon een dag de pil vergeten, alleen niet middenin een strip maar aan het einde. Als je begrijpt wat ik bedoel![]()
Ik neem aan dat we ons geen zorgen hoeven te maken, maar ik zou graag even willen weten of dat ook klopt![]()
lime groen, want dat kan bij meisjes en jongetjes..quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:38 schreef Twinky het volgende:
[..]
en welke kleur zou de babykamer worden?
Gelukkig maar...
Je moet het sowieso nog even aanzien. 3 Maanden is nog erg kort om al iets zinnigs over de bijwerkingen van de pil te zeggen. Het kan best zijn dat je alsnog meer gaat bloeden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:33 schreef Moja het volgende:
Ik had een vraagje, zijn er meer vrouwen die echt amper menstrueren tijdens de stopweekIk ben namelijk van de Minerva overgestapt naar de lovette (sinds 3 maanden nu) En ik menstrueer echt heeel weinig en dat duurt ongeveer een halve dag, terwijl ik met de minerva toch altijd wel 3 dagen ongesteld was. Volgens de dokter komt het wel vaker voor, maar ik ken eigenlijk niemand die dit ook heeft.
Nou ik test eens in de zoveel tijd gewoon voor de zekerheid, dus nee dat is het niet. Klinkt raar maar ik ben er niet zo heel erg blij mee eerlijk gezegd, het was altijd een beetje een bevestiging dat alles goed zit ofzo.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:11 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je moet het sowieso nog even aanzien. 3 Maanden is nog erg kort om al iets zinnigs over de bijwerkingen van de pil te zeggen. Het kan best zijn dat je alsnog meer gaat bloeden.
En het klinkt misschien een tikje belachelijk, maar kan het bv. echt niet zijn dat je onverhoopt zwanger bent...Dat is natuurlijk een overbekende oorzaak van niet of heel weinig bloeden.
Kan ik me ook wel weer wat bij voorstellen, als je net als ik last hebt van zwangerschapsfobie.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:28 schreef Moja het volgende:
Nou ik test eens in de zoveel tijd gewoon voor de zekerheid, dus nee dat is het niet. Klinkt raar maar ik ben er niet zo heel erg blij mee eerlijk gezegd, het was altijd een beetje een bevestiging dat alles goed zit ofzo.
Heb ik idd ook welquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel weer wat bij voorstellen, als je net als ik last hebt van zwangerschapsfobie.
Dat valt wel wat mee, ik doe zelf maar eens in de paar maanden een stopweek en dat bloed ik evenveel als anders.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:33 schreef Moja het volgende:
[..]
Heb ik idd ook welHet lijkt me ook niet goed voor je lichaam om amper te bloeden, het moet toch ergens heen of zie ik dat verkeerd?
![]()
Er wordt juist minder weefsel aangemaakt, omdat he lichaam geen voorbereidingen maakt voor een zwangerschap waarbij een slijmvlies nodig is waarin een bevruchte eicel goed kan innestelen. Tijdens het slikken van de pil wordt het slijmvlies in stand gehouden omdat het lichaam denkt zwanger te zijn. In de stopweek is er geen hormoon dat afbraak van het slijmvlies voorkomt en wordt het afgebroken (onttrekkingsbloeding). Dan begint de opbouw, het slijmvlies bereikt niet de toestand als in een normale cyclus, omdat voor die tijd hormonen worden geslikt. Daarom is een onttrekkingsbloeding minder dan een menstruatie.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:15 schreef djenneke het volgende:
Ik stop een keer in het half jaar, soms langer, tot ik vanzelf doorbraakbloedingen krijg. En dat zijn echt bloedinkjes hoor. Het is echt onzin dat het op zou gaan hopen ofzo
Menstruatie is eigenlijk het afstoten van het slijmvlies van de baarmoeder. En nu is gebleken dat dit bij het doorslikken van de pil niet dikker wordt ofzo. Het slijmvlies blijft al die tijd gewoon even dik!
Wel zijn er artsen die zeggen dat het doorslikken de opbouw van je slijmvlies in de war kan sturen.
Dit zou je dan echter vanzelf wel merken. Ik heb nog nooit iets daarvan gemerkt, behalve dus af en toe wat spotting, maar dat is ook niet echt heel veel ofzo. En ik voel me gewoon een stuk lekkerder door zo weinig mogelijk ongesteld te zijn.
Yups, want toen ik gestopt was met de pil moest ik ook na 6 maand terug beginnen met de pil of andere hormonen omdat het daar idd allemaal regelmatig eens gekuist moet worden zoals mijn gyn het zo fantastisch kan uitleggenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:08 schreef loveli het volgende:
[..]
De ene arts raadt een kortere periode dan de ander aan, maar het advies is maximaal 6 maanden achter elkaar de pil non stop te slikken.
Nee, niet dus. Ik hou dus maar een keer in de 6 maanden een stoppauze. En bloedt nog minder dan voor ik dat deed. Zoals gezegd blijft je slijmvlies gewoon in stand, en wordt het niet meer ofzo.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:04 schreef birdydontfly het volgende:
2 dagen?ik ben jaloers
maar is het dan ook niet heftiger ofzo? lijkt mij opzich wel logisch..
en kan je dan ook niet gewoon elke keer gewoon om de twee maanden ongesteld worden?
of is dat dan weer heel slecht ofzo![]()
In mijn bijsluiter staat dat niet. Dus ja, hoor, waarom zou het niet kunnen? Ik doe het al jaren.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:25 schreef birdydontfly het volgende:
maar 6 maanden.. dat kan toch helemaal niet? volgens mijn bijsluiter mag je het maar 2 maanden uitstellen?
Waarom bestaat er dan uberhaupt zoiets als een stopweek?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, niet dus. Ik hou dus maar een keer in de 6 maanden een stoppauze. En bloedt nog minder dan voor ik dat deed. Zoals gezegd blijft je slijmvlies gewoon in stand, en wordt het niet meer ofzo.
Het is een beetje dezelfde redenering als mensen die denken dat mannen op een gegeven moment wel moeten ejaculeren, omdat ze anders vol met sperma zouden komen te zitten, en dat er dus echt uit moet. Ook dat is de grootste nonsens...
![]()
Wat heeft pil slikken met geloof te maken hier in Nederland? We leven niet in de Middeleeuwen ofzo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:31 schreef Twinky het volgende:
ja, ik wil dus ook aan de pil. Mijn menstruatie is om de ongeveer vijf weken ongeveer zeven dagen, al vier jaar lang. Ik ga elke maand dood van de buik- en rugpijn en daar wil ik vanaf!
Het probleem is dat ik het niet mag van mijn ouders (zwaar katholiek). Is daar een oplossing voor?
Welke Mocroginon heeft je huisarts je voorgeschreven? Microginon 30 of Microginon 50. Ik heb 3 jaar lang Microginon 30 geslikt en werd er onregelmatig en te vaak ongesteld van. Nu slik ik Microginon 50 en heb ik nergens last meer van. 2 dagen na de laatste pil wordt ik ongesteld en het duurd ook nog maar 3 dagen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:32 schreef happertjee het volgende:
Hallo mensen, ik heb even een vraagje. Sinds een maand (precies) ben ik nu aan de pil. Mijn dokter schreef een recept uit voor microgynon, alleen kreeg ik van de apotheek rigevidon. Volgens hen komt deze pil exact overeen met de microgynon alleen is deze voor hen veel goedkoper. Nu ben ik al een hele maand ongesteld (tenminste het blijft maar bloeden) en ook heb ik enorm last van jeuk en een zeer geïrriteerde vagina. Ik vraag me af of ik wel gewoon ongesteld ben en of het niet echt bloed is dat zegmaar uit mijn vagina komt. Want het is gewoon echt rood, en niet zoals wanneer je ongesteld bent. Verder lijkt mijn vagina vanbinnen nogal gezwollen te zijn en is het pijnlijk wanneer ik het aanraak.
Tijdens de seks ervaar ik vooral een brandend en schurend gevoel en mijn vriend is zelfs één keer gestopt omdat het ook bij hem ging irriteren. Dit is maar één keer voorgekomen. Verder heeft hij er niet een onaangenaam gevoel meer bij gehad. Na de seks bloed het veel heftiger en doet het, naast het jeuken, ook veel pijn (vandaar dat we ook amper meer seks hebben).
Ik voel me hier erg onprettig bij en voordat ik mijn huisarts ga raadplegen wil ik eerst weten of jullie misschien weten wat het kan zijn. Is dit een normale reactie van je lichaam op de pil wanneer je voor het eerst de pil slikt? Of is het misschien iets anders?
Ik heb Microginon30 ook gebruikt, 3 jaar lang en vond het ook waardeloos doordat ik onregelmatig ongesteld ervan werd. Ik slik nu Microginon 50 en die bevalt me stukken beter.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:42 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik slik sinds mijn 16e Microgynon 30, ben nu 22.
Heb sinds enkele maanden last van hevige migraine tijdens stopweek en de ''zin hebben'' is er ook niet bepaald, dus ik wil graag over op een andere pil.
Weten jullie misschien of er een pil is die lichter is, die dus minder hormonen bevat?
Zou de prikpil dan iets kunnen zijn?
''Iets'' in me laten plaatsen zoals een spiraaltje wil ik niet, Implanon(zon staafje in arm) lijkt me misschien ook wel wat maar weet niet of dat minder hormonen bevat?
Die van mij kost nog niet eens zoveel, maar 17,95 voor 6 maanden. En als ik de bon naar mijn verzekeraar stuur dan krijg ik die 17,96 terug.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:15 schreef Twinky het volgende:
Ik heb het gewoon gedaan! Ben naar de dokter geweest en erom gevraagd. Hij heeft me een recept meegegeven en bij de apotheek hebben ze een nieuw 'record' voor me aangemaakt zodat het niet via de verzekering en dus langs mijn ouders gaat.
Ben vergeten welke het nou was, ze liggen boven. Doosje enzo was allemaal roze, een lichte pil.
Het ging eigenlijk allemaal erg makkelijk, al is het best duur (bijna 20 euro voor drie maanden) in een keer.
Ik ben er in ieder geval erg blij mee, gisteren meteen begonnen met slikken (op 4e dag van menstruatie). Vandaag wel hoofdpijn maar dat kan ook komen door vermoeidheid.
Kan je doen maar het is niet slim.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:01 schreef Twinky het volgende:
Wat Loveli al zei. Doorbraakbloedingen en sommige vrouwen schijnen het prettig te vinden zeker te weten niet zwanger te zijn (niet dat iedereen stopt met bloeden als zij zwanger is, maar dat terzijde). Daarnaast blijft het natuurlijk gewoon enorme rotzooi die ik nu een halfjaar lang ononderbroken mijn lijf in pomp, laten we eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:30 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Waarom bestaat er dan uberhaupt zoiets als een stopweek?![]()
Vrouwen die nooit ongesteld worden dat is een topuitvinding man![]()
het is anticonceptie, dus dat zou betekenen dat ik seks heb, en seks voor het huwelijk is not done. Inmiddels heb ik 'm dus al gehaaldquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:03 schreef Bosheksje21 het volgende:
[..]
Wat heeft pil slikken met geloof te maken hier in Nederland? We leven niet in de Middeleeuwen ofzo.
Zou erg zijn als alle gelovigen er zo over zouden denken, dan zouden er alleen maar meer tienermoeder komen.
Trouwens je kan toch aan de pil gaan zonder dat je ouders dat weten. Huisarts heeft beroeps geheim.
Als ik 'm naar de verzekeraar stuur, krijgt mijn vader het terug, dus dat schiet ook niet op. Blijft dus gewoon betalen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:15 schreef Bosheksje21 het volgende:
[..]
Die van mij kost nog niet eens zoveel, maar 17,95 voor 6 maanden. En als ik de bon naar mijn verzekeraar stuur dan krijg ik die 17,96 terug.
Dacht dat tegenwoordig dat heel anders zat. Ken heel veel gelovige mensen maar die hebben gewoon seks voor het huwelijk. Sommige hebben zelfs al kinderen. Dat geen seks voor het huwelijk komt bijna niet meer voor bij Autochtone Nederlanders, zijn meest alleen nog de moslims die er tegen zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:24 schreef Twinky het volgende:
[..]
het is anticonceptie, dus dat zou betekenen dat ik seks heb, en seks voor het huwelijk is not done. Inmiddels heb ik 'm dus al gehaald
[..]
Als ik 'm naar de verzekeraar stuur, krijgt mijn vader het terug, dus dat schiet ook niet op. Blijft dus gewoon betalen.
Nou wil ik niet vervelend doen, maar mijn ouders gaan met heel veel mensen om die zo denken, en ik ken er dus erg veel die echt geen seks hadden voor het huwelijk. Het is erg normaal onder rooms-katholieken.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:55 schreef Bosheksje21 het volgende:
[..]
Dacht dat tegenwoordig dat heel anders zat. Ken heel veel gelovige mensen maar die hebben gewoon seks voor het huwelijk. Sommige hebben zelfs al kinderen. Dat geen seks voor het huwelijk komt bijna niet meer voor bij Autochtone Nederlanders, zijn meest alleen nog de moslims die er tegen zijn.
Oh zo, ik snap het vind het alleen wel heel erg ouderwets. Heb zelf op een katholieke school gezeten en daar dachten de mensen er wel heel anders over. De meesten gingen niet eens meer naar de kerk. Zelf heb ik geen geloof, denk dat het hele bijbelverhaal een onzinverhaal is dat verzonnen is om mensen hoop te geven dat er iets na de dood is zodat ze niet bang voor de dood zijn. Maar iedereen moet natuurlijk voor zichzelf weten wat hij/zij wel en niet geloofd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:30 schreef Twinky het volgende:
[..]
Nou wil ik niet vervelend doen, maar mijn ouders gaan met heel veel mensen om die zo denken, en ik ken er dus erg veel die echt geen seks hadden voor het huwelijk. Het is erg normaal onder rooms-katholieken.
Bij wat vrijere protestanten gebeurt het wel, maar toch op een andere manier. In de Bijbel staat namelijk dat als je seks hebt, je een huwelijk hebt gesloten voor God. Dat is het hele idee.
kan je bij apotheek en drogist kopenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:14 schreef Nuna het volgende:
Waar bewaren jullie eigenlijk de pil? Ik wil eigenlijk zo'n plastic iets, waar ik die strippen ik kan bewaren. Lijkt me ook makkelijker als je op vakantie/logeren gaat ofzo. Maar waar is dat te koop? Gewoon bij de apotheek lijkt me, toch?
In mijn portemonnee past het niet, maar bij de drogist had ik al gevraagd vanmiddag maar daar hadden ze het niet. Even maandag langs de apotheekquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:28 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
kan je bij apotheek en drogist kopen
Ik stop meestal de strip in m`n portemonnee.
quote:ik ben een week geleden gestopt met de pil en zou nu allang ongesteld moeten zijn, maar helaas...
er komt niets.
nou hoorde ik dat het wel eens voorkomt dat je een keer niet ongesteld wordt
is dit zo? en kan het ook zijn als je normaal wel altijd ongesteld wordt?
ik weet niet of ik nu gewoon weer de pil moet slikken of niet.
kan iemand me helpen??
alvast bedankt
Nou, dat is nog niet helemaal zeker. Ik zou eerst een zwangerschaptest doen, om het zekere voor het onzekere te nemen. Ligt er ook aan hoe je je voelt, of je gestresst bent enzo. Dan wil de ongesteldheid ook nog wel eens uitblijven.quote:
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen, want bij de apotheek hadden ze zoiets niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:00 schreef teig het volgende:
ik heb een hoesje die ik besteld heb bij de fabrikant van de pil (lovette).
Een zwangerschapstest is toch al 2 dagen na de verwachte datum van het begin van je menstruatie betrouwbaar? Dus zeker testje doen!quote:Op zondag 12 maart 2006 13:03 schreef Aventura het volgende:
banaan123123 schreef:
[.naja, dat verhaal over niet ongesteld worden dus.]
Sorry, geen succesverhaal.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:46 schreef flutterbye het volgende:
Na jaren nuvaring gebruikster te zijn geweest mag ik nu weer even posten bij het centrale pil topic...![]()
De dokter heeft me de Diane pil voorgeschreven ivm puistjes. Maar ik kan er niet zoveel positieve berichten over vinden! Heeft iemand nog succesverhalen?![]()
Haha, nou daar heb je wat aan. 20-90 %quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:52 schreef loveli het volgende:
Wat ik net op internet las: roken vergroot de kans op doorbraak-bloedingen met 20%-90%. Handig om te weten als je rookt.
Ook las ik dat Sint-Janskruid, een natuurlijk anti-depressivum, de werking van een lichte (<50) pil kan beinvloeden. Weer wat geleerd vandaag.
Na een periode van 3 weken achter elkaar de pil slikken ben je echt weer helemaal veilig!quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:37 schreef JJ13 het volgende:
even een vraag: een tijd geleden ben had ik griep, ik moest toen veel overgeven. aangezien ik ook de pil niet binnen kon houden, ben ik gestopt (ik heb de 1e pil van week 3 niet geslikt, heb die strip dus maar 14 pillen geslikt). ik ben toen ongesteld geworden. de apotheek en doktersassistente zeiden beide dat de volgende strip niet veilig zou zijn (3 weken pil en een stopweek). ik heb dus een die 4 weken een condoom gebruikt. nou moet ik morgen weer beginnen met een nieuwe strip, is deze strip dan wel weer veilig? ik dacht van wel, aangezien dit de 2e strip wordt na de strip van 14 pillen, maar ik wil het even zeker weten
Nouja, waarschijnlijk zou iemand anders zeggen dat ik me niet zo moet aanstellen over mijn puistjes, maar ik heb er behoorlijk last van, ik word er echt gewoon depressief van zeg maar. Ook heeft het probleem zich de laatste paar maanden uitgebreid naar mijn borst en rug, en dat zijn vaak echt van die onderhuidse ontstekingen, soms zo pijnlijk dat ik bijvoorbeeld niet op mijn rug kan liggen. En de dokter vond dit nog een "milde" oplossing, hij zei "als dit niet werkt, kun je altijd nog zwaardere medicijnen proberen".quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Sorry, geen succesverhaal.
Zijn je puistjes zo erg dat je er een medicijn voor nodig hebt? Laatst was ook in het nieuws dat de Diane-pil te vaak werd voorgeschreven terwijl het niet nodig was.
Dus de relatie tussen jou en Asmodean is dan uiteindelijk toch een feit? En hij maakt je meteen zwanger zonder je eerst romantisch mee te nemen op mijn boot?quote:Op zondag 12 maart 2006 13:38 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nou, dat is nog niet helemaal zeker. Ik zou eerst een zwangerschaptest doen, om het zekere voor het onzekere te nemen. Ligt er ook aan hoe je je voelt, of je gestresst bent enzo. Dan wil de ongesteldheid ook nog wel eens uitblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |