Hier de betreffende qoute, wat me echter van jullie tegenvalt is dat geen van beide verder nog contact met mij heeft gezocht over het hoe, wat en waarom van deze reis. Als toegewijde LoveBoatCaptain kan ik niet machteloos toezien hoe een veelbelovende prille relatie nu al rechtstreeks op de klippen afstuurt en daar zijn waarschijnlijke ondergang zal beleven.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:37 schreef Asmodean het volgende:
he Loveboatcaptain! Nuna en ik zouden graag een reisje willen boeken!
hoe, wat waarom?quote:wat me echter van jullie tegenvalt is dat geen van beide verder nog contact met mij heeft gezocht over het hoe, wat en waarom van deze reis.
Hoe: Welk arrangement willen jullie? Ik neem aan het arrangement zonder de topless-dames.quote:
nee, dat klopt.... jij hebt het voor het zeggen natuurlijk...quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:01 schreef Nuna het volgende:
Ja, tuurlijk zonder die vrouwen. Dan is het niet echt meer romantisch he.
Jongeman, dat is niet de juiste instelling. De vrouw moet niet de baas worden in een relatie, straks moet je aan de halsband mee om tijdens het shoppen haar spullen te dragen. Dat valt me van je tegenquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:03 schreef Asmodean het volgende:
[..]
nee, dat klopt.... jij hebt het voor het zeggen natuurlijk...
Aan één topless dame heb ik wel genoeg. Wanneer gaan we?
Ik voel een Nuna.rar aankomenquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:03 schreef Asmodean het volgende:
[..]
nee, dat klopt.... jij hebt het voor het zeggen natuurlijk...
Aan één topless dame heb ik wel genoeg. Wanneer gaan we?
Haha, je bent wel een doorzetter hè?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:25 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
Maar wanneer gaan jullie nou dan?
Probeer het maar via de mail, als topic gaat dit het niet worden.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:25 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
Maar wanneer gaan jullie nou dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |