VERTEL!!!!!!!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Met jou.
Nou ja, open jij hem dan maar.
Nee, nou hoeft het niet meerquote:
jah ik ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben toch wel brandend benieuwd naar de TT van BVO
Was het van positieve strekking of van negatieve?quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:59 schreef Lynx666 het volgende:
That's the way, Uhuh uhuh, I like it, Uhuh uhuh!
sorryquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:58 schreef Meiske78 het volgende:
had er dan gewoon 'brandalarm' van gemaakt, dit bekt helegaar niet lekker
dat had ook een leuke titel geweestquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:59 schreef Lynx666 het volgende:
ja wil ik ook wetenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was het van positieve strekking of van negatieve?
vraag ik me ook afquote:
Erg hequote:Op donderdag 9 februari 2006 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
3 op een rij c_a!
Chan gaat helemaal uit zijn dakquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:59 schreef Lynx666 het volgende:
zullen we even stemmen?quote:
Logischquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in wat?
Harm met zijn Brandalarm!
of
Harm That's the way, Uhuh uhuh, I like it, Uhuh uhuh!
Ach, je wilde diepgang?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:35 schreef Ayaxola het volgende:
Erg inhoudelijke Blueroom tot nu toe![]()
Je bedoelt etymologisch gezien?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een vraag!
Waar komt de term bakvis(je) vandaan?![]()
Ik bedoel waar de betekenis vandaan komt dat het zo'n hysterisch meiske is wat gillend elk moment waarin ze (bijvoorbeeld) een Idol kan zien obsessief zal aangrijpen. Iemand die heel de avond voor hoge bedragen zal sms-en en dan vooral op jonge mannelijke Idols.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:53 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Je bedoelt etymologisch gezien?
(Anders zou ik namelijk zeggen 'het woordenboek')
Uit het etymologisch woordenboek:quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bedoel waar de betekenis vandaan komt dat het zo'n hysterisch meiske is wat gillend elk moment waarin ze (bijvoorbeeld) een Idol kan zien obsessief zal aangrijpen. Iemand die heel de avond voor hoge bedragen zal sms-en en dan vooral op jonge mannelijke Idols.
Ofzo.
quote:bakvis zn. ‘jong meisje’
categorie: leenwoord
Nnl. bakvischje ‘jong meisje’ [1875; WNT].
Ontleend aan Duits Backfisch ‘jong meisje’ [1555]. De oorspr. betekenis is ‘vis om te bakken’ [1527; MNHWS], zie bakken 1 en vis. De vissen die nog niet groot genoeg zijn om afzonderlijk bereid te worden, gaan samen de pan in.
In Duitse studentenkringen heeft Backfisch aanvankelijk de betekenis ‘onrijpe student’ [1550], misschien door de klankovereenkomst met middeleeuws Latijn baccalaureus (zie baccalaureaat); niet veel later komt de betekenis ‘onvolwassen, puberaal meisje’ op.
Het woord heeft vaak een negatieve gevoelswaarde en is nu verouderd evenals in het Duits en in het Engels bachfisch [1888; OED], backfisch [1891; OED]; Deens bakfisk, backfisch; Zweeds backfisk, backfisch. Fries bakfisk betekent uitsluitend ‘vis om te bakken’.
je avatar is wat onduidelijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:37 schreef chansadres het volgende:
Kijk dat is een post die ik nog niet had gezien
Kop ik even: Floortje
erin en dan staat het er allemaal weer in
bij mijquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een vraag!
Waar komt de term bakvis(je) vandaan?![]()
Ik weet hetquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je avatar is wat onduidelijk
ik lijk sven wel![]()
hoe werkt ImageReady?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:07 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik weet het
Maar mijn ImageReady is dood gegaan
Heb deze even gemaakt met Flash![]()
Geen idee hoe Animation Shop werkt, dus ik kan het niet vergelijken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe werkt ImageReady?
Ik doe het altijd met Animation Shop
Ik ben hier maar ik ben over 5 minuten weer weg. Dus je hebt niet veel aan mequote:Op donderdag 9 februari 2006 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Potverdomme, waar is iedereen! Ik verveel me kapot!
Jezus, ik schrok me dood. Niet meer doen ok?quote:
Ik durf te wedden dat jij nu niet de hik hebtquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jezus, ik schrok me dood. Niet meer doen ok?![]()
Klopt!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij nu niet de hik hebt.
Sorry hoor...quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Logisch, Tha_Erik jatte je schrikreactie![]()
Als iets na elkaar gebeurd, dan kan je toch niet alles in één post stoppen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:08 schreef Ayaxola het volgende:
Stop eens met spammen, doe het gewoon allemaal in één post ofzo.
Ik snap het best, maar toch is dit wel het slowchattopicquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:14 schreef Ayaxola het volgende:
Nu lijk ik natuurlijk een enorme zeikerd, maar het stoort gewoon, en de modjes vinden het ook niet leuk![]()
Je hebt me van mijn hik afgeholpen, dus dat gaat wel lukken jaquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:18 schreef Ayaxola het volgende:
Krijg je dit?
Je kan nog wel slapen vannacht toch?![]()
Nee, ik hoopte al op dergelijke reacties.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Had dat niet in één post gekund.
Ik was aan het sporten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Potverdomme, waar is iedereen! Ik verveel me kapot!
Ik zit aan de portquote:
Van je computer naar de douche en weer terug?quote:
Op school krijg ik er problemen mee, tsja, dan maar thuisquote:
Hoiquote:
Ik ben van 6 tot 9 weggeweestquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Van je computer naar de douche en weer terug?
Dat noemen ze nou watersport tegenwoordig.![]()
doei!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:16 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
HoiIk ging net mijn pc uitzetten
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben van 6 tot 9 weggeweest!
Nou, op de fiets naar het station, in de trein, uit de trein, omkleden, sporten, douchen, naar het station, in de trein, uit de trein, op de fiets naar huis.quote:
quote:
Ik drink sowieso vaak thee met honing, maar helpt niet echt op langere termijn.. ik probeerde om ff mn adem in te houden, maar dat had ik beter niet kunnen doenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:24 schreef sbientje het volgende:
een half uur je adem inhouden
thee met honing misschien?
Ok.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Welterusten Erik, doe je Tha_Teddybeer de groeten.
Bier.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik drink sowieso vaak thee met honing, maar helpt niet echt op langere termijn.. ik probeerde om ff mn adem in te houden, maar dat had ik beter niet kunnen doen![]()
Nee, maar zó gek zou dat toch niet zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ga je vertellen dat het wel zo is dan?
Fitnessquote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar zó gek zou dat toch niet zijn..
Foei Sven foei. 4 maart zorg je maar dat je weer fit en strak bentquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Fitness. Was al sinds november niet meer geweest
.
dat probleem ken ikquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Fitness. Was al sinds november niet meer geweest
.
Nou dan.quote:
De meet toch?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
Wat is er 4 maart, PeRi?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
Wat is er 4 maart, PeRi?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:43 schreef PeRi het volgende:
SVEN PIEMOL ALS JE NIET KOMT, SCHOP IK JE ECHT.
Ik ga eerst naarquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:43 schreef PeRi het volgende:
SVEN PIEMOL ALS JE NIET KOMT, SCHOP IK JE ECHT.
Dan cross ik persoonlijk naar Hoogeveen, of waar dan ook in Drenthe ja.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:44 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
en was je van plan dat dan te gaan doen?
Oh das mooi. Vanuit Utrecht is H'sum wel dichtbij. Cross je met mij mee dan? Kunnen we elkaar wat beter leren kennen voor de rest er is.quote:
Ja jezus, dus nou ben ik ineens homoquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je op de kast krijgen is leuker dan je uit de kast krijgen.
Vanaf waar tot waarquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh das mooi. Vanuit Utrecht is H'sum wel dichtbij. Cross je met mij mee dan? Kunnen we elkaar wat beter leren kennen voor de rest er is..
ach sven, bekijk het van deze kant, normaal worden dat soort roddels voornamelijk versprijd over sterrenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja jezus, dus nou ben ik ineens homo???
En nu ben ik weer Jezus.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja jezus, dus nou ben ik ineens homo???
wees blij dat je dan mohammed niet bent, nu word je tenminste niet bespot...en let verder maasr niet op mijquote:
Ik ben toch een sterquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:50 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ach sven, bekijk het van deze kant, normaal worden dat soort roddels voornamelijk versprijd over sterren
als ze niet te snel zijn uitverkochtquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil graag een Sven ster de 4e maart.![]()
Daar is de kast?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil graag een Sven ster de 4e maart.![]()
die doen het zelf ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:14 schreef Ayaxola het volgende:
en de modjes vinden het ook niet leuk![]()
Nou nee hoor, ik plaats niet extra veel berichten achter elkaar.quote:
Ik ben geen kast-typquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:06 schreef chansadres het volgende:
Is het knus in die kast Lynx?
Ja hee, maar dat was natuurlijk ook de grap hequote:
Hij was duidelijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja hee, maar dat was natuurlijk ook de grap he.
.
VOnd het al heel raarquote:
LuV yOu 4-eVaAaAhquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hij was duidelijk
En wie ben ik dan om zoiets te laten liggen![]()
WiLjUh n00It mEeR K\/\/iJtquote:
Heel haar nieuwe album, vier van haar vorige album, nog een fado, wat Spaanse nummers... meer dan 20 in ieder gevalquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Zong ze veel nummers?
Ik heb de OS-prono ook ingevuld.![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:51 schreef BVO het volgende:
do. 16-02-06 Theatertour (Schouwburg Het Park, Hoorn 20.30)
http://www.parkhoorn.nl/home.asp?HasFlash=truequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:31 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als ik dat had geweten!![]()
Ik wil ook!
Ja ik was ook al aan het kijken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:33 schreef BVO het volgende:
[..]
http://www.parkhoorn.nl/home.asp?HasFlash=true
Nog niet uitverkocht.
had wel kaartjes hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:32 schreef BVO het volgende:
Er zijn er vast nog wel een paar. 't Is zeker de moeite waard
. Al klinkt dat nogal voorspelbaar uit mijn mond he
. Maar echt, ze verbaasde mij zelfs
.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:35 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
had wel kaartjes hoor, maar mijn ex heeft ze en ze neemt nu 2 vriendinnen mee, en ik had er al wel voor betaald.
Eis die kaarten terugquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:38 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, dat kun je wel zeggen![]()
Die ex durft zeg!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:38 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, dat kun je wel zeggen![]()
Wel zo verstandig ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:42 schreef Californian_dreamer het volgende:
daarom ben ik in deze maar de verstandigste, en vermijd weer een ruzie, die heb ik wel gehad nu
oh jaa! leuk joh! doe dr de groetenquote:
Ik zal wel ff een paar foto's maken en posten hierquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:54 schreef sbientje het volgende:
[..]
oh jaa! leuk joh! doe dr de groeten
Gráág.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:55 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik zal wel ff een paar foto's maken en posten hier
SChande als je het niet doet!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:55 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik zal wel ff een paar foto's maken en posten hier
Ja. Sjongejonge PeRi.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Vandaag is PeRi toch jarig? (en het zusje van BVO)
Veel plezier en geef ons je commentaar en pics welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:57 schreef superhero87 het volgende:
Ik ga nu uit huis, richting Amsterdam
Lucie Silvas![]()
dat is snel!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Groeten vanaf Picadilly Circus
Voeddselvergiftiging volgensd mijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou jah! Hoezo niet? Ze zou toch ook gaan? Ziekies?
Moet je niet de stad in?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Voeddselvergiftiging volgensd mij
ff op vriendinnen wachten en dan incheckenquote:
owquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Voeddselvergiftiging volgensd mij
EasyInternetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeyo. Zit je in een internetcafe CDP?
DOEI DOEI! Veel plezier!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En nou ga k inchecken.heb trouwes e Queen gezien!
Ik heb bij elke mogelijkheid Hind gedaan.quote:
die kan ik niet zien, want de foto's staan op een site die geblokkeerd isquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan ook wel proberen om je van je werk af te houden.
En als je even wilt lachen, schijnt het Bewerk *hier* de Idols wel geschikt te zijn.
Dan moet je thuis maar even genietenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die kan ik niet zien, want de foto's staan op een site die geblokkeerd is
ga ik doenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan moet je thuis maar even genieten.
Nu ff dan nog ff omdat de dames nog moesten..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus we gaan je wel wat vaker zien dit weekendOf dat toch weer niet
ow ok... whahaha dus je komt ook niet een kijkje nemen zaterdagnachtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nu ff dan nog ff omdat de dames nog moesten..
Neuuh..maybe zondagochtendquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ok... whahaha dus je komt ook niet een kijkje nemen zaterdagnacht
ga je nog naar GA?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Neuuh..maybe zondagochtend
Zoals t dr nu naar uitziet welquote:
yippiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zoals t dr nu naar uitziet wel
Jij naar Idols?
Dat zijn toch niet hun echte namen hequote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yippie![]()
Nope..... helaas. Cosmo heeft wel 2 kaarten, maar hij neemt Callista mee![]()
jawel. Cosmo en Callista.... nou jah Callista heet eigenlijk Marjolein. Maar Marjolein de tweede naam is Callista, dus ze noemt zich Callista....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zijn toch niet hun echte namen he?
Cosmo is wel zijn echte naam jah.... Als ik aan de naam Cosmo denk dan denk ik, ruimte, hemel etcquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Cosmo ook?
Best een toffe naam.[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Cosmo ook?
Best een toffe naam.[afbeelding]
Ik eet vanavond pas weer rond 20u ong, dus jaquote:
Bij Cosmo denk ik altijd gelijk aan dat tijdschriftquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Cosmo is wel zijn echte naam jah.... Als ik aan de naam Cosmo denk dan denk ik, ruimte, hemel etc![]()
ik kan je plaatje niet zien, dus ik kijk vanavond wel
Logisch nog steeds...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik eet vanavond pas weer rond 20u ong, dus ja
Behalve op zaterdagen t/m 11 maart natuurlijk....
Jij hebt ook zo'n gekke smaakquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg het vage idee dat de mensen die vóór floortje zijn, meteen ook maar tégen mij zijn.
.
Goh, hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg het vage idee dat de mensen die vóór floortje zijn, meteen ook maar tégen mij zijn.
.
quote:
Nou hup, CD kopen danquote:
Ditto hierquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:17 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
In dat Single topic ken ik zoveel nummers niet![]()
Ik ook, van sommigen wist ik echt totaal niet dat die een single hadden gemaaktquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ditto hierEcht maar een paar ofzo
Ik koop nooit CDs, maar van Hind heb ik alle singles en albums hoorquote:
Van Raffaëlla binnenkort ook?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik koop nooit CDs, maar van Hind heb ik alle singles en albums hoor.
Voorstukjes van de nummers. De titel en het fragment komen alleen steeds niet overeen, staan door elkaar.
quote:
Haha, had ik nou niet verwacht, stiekem valt ze toch tegen hèquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:23 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
. Als ik die show van Hind gisteren zo zie en dat dan vergelijk met een doorsnee optreden van Raffa... tja....
![]()
.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen is het weer zover, we mogen gaan genieten van Serge, Floortje, Harm, Ellen, Angelique en Raffaela*!
*kies uw favoriet!
Mwa, dat niet, hetzelfde geldt ook voor de andere kandidaten hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:26 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Haha, had ik nou niet verwacht, stiekem valt ze toch tegen hè![]()
Zoiets?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen is het weer zover, we mogen gaan genieten van Serge, Floortje, Harm, Ellen, Angelique en Raffaela*!
*kies uw favoriet!
Leukquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:22 schreef Woelli het volgende:
http://rapidshare.de/file(...)ed_Capture_.mpg.html
De finalisten met de Sugababes
Ik weet trouwens niet of iemand deze link al heeft geplaats
Jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:22 schreef chansadres het volgende:
Heeft iemand het promofilmpje van Floortje in HQ![]()
Daar kun je toch wel een XviD van maken?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:26 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja
Incl. haar optreden
En jurycommentaar.
bijna 200 Mb
Ik aanbid je Lynx666quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:08 schreef Lynx666 het volgende:
Als iemand een snelle server weet wil ik m wel ff uploaden. Ik wil 'm ook wel ff op m'n eigen (trage) server hosten maar dan niet dat iedereen ineens massaal begint te downloaden
Zal morgen ook proberen weer de goeie gedeeltes te capturen.
Het ís een xvid. HQ is dan wel 704x440 en dat 8 minuten langquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:05 schreef Riparius het volgende:
[..]
Daar kun je toch wel een XviD van maken?
Kwijlt hele topic onderquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:10 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het ís een xvid. HQ is dan wel 704x440 en dat 8 minuten lang.
Laat maar eens zien dan. Je loopt tegen de beperkingen van het PAL TV signaal op (720x576, interlaced), dus ik zou niet weten hoe ik het beter kan krijgen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Test geslaagd, maar het cappen kan scherper.
Huh?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus, sinds wanneer is de blueroom veranderd in de Flodderroom?![]()
alsof dat zo'n vervelende bijnaam isquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Flodder is blijkbaar de bijnaam van Floortje, dus ik dnek dat ik d'r voortaan zo ga noemen.
Jij bent ook altijd overal.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:34 schreef sbientje het volgende:
C_A, jij komt toch uit spijkenisse? daar was ik vandaag![]()
Het nieuwe topic gaat over Floddertjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Flodder is blijkbaar de bijnaam van Floortje, dus ik dnek dat ik d'r voortaan zo ga noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |