VERTEL!!!!!!!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Met jou.
Nou ja, open jij hem dan maar.
Nee, nou hoeft het niet meerquote:
jah ik ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben toch wel brandend benieuwd naar de TT van BVO
Was het van positieve strekking of van negatieve?quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:59 schreef Lynx666 het volgende:
That's the way, Uhuh uhuh, I like it, Uhuh uhuh!
sorryquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:58 schreef Meiske78 het volgende:
had er dan gewoon 'brandalarm' van gemaakt, dit bekt helegaar niet lekker
dat had ook een leuke titel geweestquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:59 schreef Lynx666 het volgende:
ja wil ik ook wetenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was het van positieve strekking of van negatieve?
vraag ik me ook afquote:
Erg hequote:Op donderdag 9 februari 2006 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
3 op een rij c_a!
Chan gaat helemaal uit zijn dakquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:59 schreef Lynx666 het volgende:
zullen we even stemmen?quote:
Logischquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in wat?
Harm met zijn Brandalarm!
of
Harm That's the way, Uhuh uhuh, I like it, Uhuh uhuh!
Ach, je wilde diepgang?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:35 schreef Ayaxola het volgende:
Erg inhoudelijke Blueroom tot nu toe![]()
Je bedoelt etymologisch gezien?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een vraag!
Waar komt de term bakvis(je) vandaan?![]()
Ik bedoel waar de betekenis vandaan komt dat het zo'n hysterisch meiske is wat gillend elk moment waarin ze (bijvoorbeeld) een Idol kan zien obsessief zal aangrijpen. Iemand die heel de avond voor hoge bedragen zal sms-en en dan vooral op jonge mannelijke Idols.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:53 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Je bedoelt etymologisch gezien?
(Anders zou ik namelijk zeggen 'het woordenboek')
Uit het etymologisch woordenboek:quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bedoel waar de betekenis vandaan komt dat het zo'n hysterisch meiske is wat gillend elk moment waarin ze (bijvoorbeeld) een Idol kan zien obsessief zal aangrijpen. Iemand die heel de avond voor hoge bedragen zal sms-en en dan vooral op jonge mannelijke Idols.
Ofzo.
quote:bakvis zn. ‘jong meisje’
categorie: leenwoord
Nnl. bakvischje ‘jong meisje’ [1875; WNT].
Ontleend aan Duits Backfisch ‘jong meisje’ [1555]. De oorspr. betekenis is ‘vis om te bakken’ [1527; MNHWS], zie bakken 1 en vis. De vissen die nog niet groot genoeg zijn om afzonderlijk bereid te worden, gaan samen de pan in.
In Duitse studentenkringen heeft Backfisch aanvankelijk de betekenis ‘onrijpe student’ [1550], misschien door de klankovereenkomst met middeleeuws Latijn baccalaureus (zie baccalaureaat); niet veel later komt de betekenis ‘onvolwassen, puberaal meisje’ op.
Het woord heeft vaak een negatieve gevoelswaarde en is nu verouderd evenals in het Duits en in het Engels bachfisch [1888; OED], backfisch [1891; OED]; Deens bakfisk, backfisch; Zweeds backfisk, backfisch. Fries bakfisk betekent uitsluitend ‘vis om te bakken’.
je avatar is wat onduidelijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:37 schreef chansadres het volgende:
Kijk dat is een post die ik nog niet had gezien
Kop ik even: Floortje
erin en dan staat het er allemaal weer in
bij mijquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een vraag!
Waar komt de term bakvis(je) vandaan?![]()
Ik weet hetquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je avatar is wat onduidelijk
ik lijk sven wel![]()
hoe werkt ImageReady?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:07 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik weet het
Maar mijn ImageReady is dood gegaan
Heb deze even gemaakt met Flash![]()
Geen idee hoe Animation Shop werkt, dus ik kan het niet vergelijken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe werkt ImageReady?
Ik doe het altijd met Animation Shop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |