Cosmo is wel zijn echte naam jah.... Als ik aan de naam Cosmo denk dan denk ik, ruimte, hemel etcquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Cosmo ook?
Best een toffe naam.[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Cosmo ook?
Best een toffe naam.[afbeelding]
Ik eet vanavond pas weer rond 20u ong, dus jaquote:
Bij Cosmo denk ik altijd gelijk aan dat tijdschriftquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Cosmo is wel zijn echte naam jah.... Als ik aan de naam Cosmo denk dan denk ik, ruimte, hemel etc![]()
ik kan je plaatje niet zien, dus ik kijk vanavond wel
Logisch nog steeds...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik eet vanavond pas weer rond 20u ong, dus ja
Behalve op zaterdagen t/m 11 maart natuurlijk....
Jij hebt ook zo'n gekke smaakquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg het vage idee dat de mensen die vóór floortje zijn, meteen ook maar tégen mij zijn.
.
Goh, hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg het vage idee dat de mensen die vóór floortje zijn, meteen ook maar tégen mij zijn.
.
quote:
Nou hup, CD kopen danquote:
Ditto hierquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:17 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
In dat Single topic ken ik zoveel nummers niet![]()
Ik ook, van sommigen wist ik echt totaal niet dat die een single hadden gemaaktquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ditto hierEcht maar een paar ofzo
Ik koop nooit CDs, maar van Hind heb ik alle singles en albums hoorquote:
Van Raffaëlla binnenkort ook?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik koop nooit CDs, maar van Hind heb ik alle singles en albums hoor.
Voorstukjes van de nummers. De titel en het fragment komen alleen steeds niet overeen, staan door elkaar.
quote:
Haha, had ik nou niet verwacht, stiekem valt ze toch tegen hèquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:23 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
. Als ik die show van Hind gisteren zo zie en dat dan vergelijk met een doorsnee optreden van Raffa... tja....
![]()
.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen is het weer zover, we mogen gaan genieten van Serge, Floortje, Harm, Ellen, Angelique en Raffaela*!
*kies uw favoriet!
Mwa, dat niet, hetzelfde geldt ook voor de andere kandidaten hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:26 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Haha, had ik nou niet verwacht, stiekem valt ze toch tegen hè![]()
Zoiets?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen is het weer zover, we mogen gaan genieten van Serge, Floortje, Harm, Ellen, Angelique en Raffaela*!
*kies uw favoriet!
Leukquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:22 schreef Woelli het volgende:
http://rapidshare.de/file(...)ed_Capture_.mpg.html
De finalisten met de Sugababes
Ik weet trouwens niet of iemand deze link al heeft geplaats
Jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:22 schreef chansadres het volgende:
Heeft iemand het promofilmpje van Floortje in HQ![]()
Daar kun je toch wel een XviD van maken?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:26 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja
Incl. haar optreden
En jurycommentaar.
bijna 200 Mb
Ik aanbid je Lynx666quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:08 schreef Lynx666 het volgende:
Als iemand een snelle server weet wil ik m wel ff uploaden. Ik wil 'm ook wel ff op m'n eigen (trage) server hosten maar dan niet dat iedereen ineens massaal begint te downloaden
Zal morgen ook proberen weer de goeie gedeeltes te capturen.
Het ís een xvid. HQ is dan wel 704x440 en dat 8 minuten langquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:05 schreef Riparius het volgende:
[..]
Daar kun je toch wel een XviD van maken?
Kwijlt hele topic onderquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:10 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het ís een xvid. HQ is dan wel 704x440 en dat 8 minuten lang.
Laat maar eens zien dan. Je loopt tegen de beperkingen van het PAL TV signaal op (720x576, interlaced), dus ik zou niet weten hoe ik het beter kan krijgen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Test geslaagd, maar het cappen kan scherper.
Huh?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus, sinds wanneer is de blueroom veranderd in de Flodderroom?![]()
alsof dat zo'n vervelende bijnaam isquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Flodder is blijkbaar de bijnaam van Floortje, dus ik dnek dat ik d'r voortaan zo ga noemen.
Jij bent ook altijd overal.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:34 schreef sbientje het volgende:
C_A, jij komt toch uit spijkenisse? daar was ik vandaag![]()
Het nieuwe topic gaat over Floddertjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Flodder is blijkbaar de bijnaam van Floortje, dus ik dnek dat ik d'r voortaan zo ga noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |