Veel plezier en geef ons je commentaar en pics welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:57 schreef superhero87 het volgende:
Ik ga nu uit huis, richting Amsterdam
Lucie Silvas![]()
dat is snel!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Groeten vanaf Picadilly Circus
Voeddselvergiftiging volgensd mijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou jah! Hoezo niet? Ze zou toch ook gaan? Ziekies?
Moet je niet de stad in?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Voeddselvergiftiging volgensd mij
ff op vriendinnen wachten en dan incheckenquote:
owquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Voeddselvergiftiging volgensd mij
EasyInternetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeyo. Zit je in een internetcafe CDP?
DOEI DOEI! Veel plezier!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En nou ga k inchecken.heb trouwes e Queen gezien!
Ik heb bij elke mogelijkheid Hind gedaan.quote:
die kan ik niet zien, want de foto's staan op een site die geblokkeerd isquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan ook wel proberen om je van je werk af te houden.
En als je even wilt lachen, schijnt het Bewerk *hier* de Idols wel geschikt te zijn.
Dan moet je thuis maar even genietenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die kan ik niet zien, want de foto's staan op een site die geblokkeerd is
ga ik doenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan moet je thuis maar even genieten.
Nu ff dan nog ff omdat de dames nog moesten..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus we gaan je wel wat vaker zien dit weekendOf dat toch weer niet
ow ok... whahaha dus je komt ook niet een kijkje nemen zaterdagnachtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nu ff dan nog ff omdat de dames nog moesten..
Neuuh..maybe zondagochtendquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ok... whahaha dus je komt ook niet een kijkje nemen zaterdagnacht
ga je nog naar GA?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Neuuh..maybe zondagochtend
Zoals t dr nu naar uitziet welquote:
yippiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zoals t dr nu naar uitziet wel
Jij naar Idols?
Dat zijn toch niet hun echte namen hequote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yippie![]()
Nope..... helaas. Cosmo heeft wel 2 kaarten, maar hij neemt Callista mee![]()
jawel. Cosmo en Callista.... nou jah Callista heet eigenlijk Marjolein. Maar Marjolein de tweede naam is Callista, dus ze noemt zich Callista....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zijn toch niet hun echte namen he?
Cosmo is wel zijn echte naam jah.... Als ik aan de naam Cosmo denk dan denk ik, ruimte, hemel etcquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Cosmo ook?
Best een toffe naam.[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Cosmo ook?
Best een toffe naam.[afbeelding]
Ik eet vanavond pas weer rond 20u ong, dus jaquote:
Bij Cosmo denk ik altijd gelijk aan dat tijdschriftquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Cosmo is wel zijn echte naam jah.... Als ik aan de naam Cosmo denk dan denk ik, ruimte, hemel etc![]()
ik kan je plaatje niet zien, dus ik kijk vanavond wel
Logisch nog steeds...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik eet vanavond pas weer rond 20u ong, dus ja
Behalve op zaterdagen t/m 11 maart natuurlijk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |