Ik ben hier maar ik ben over 5 minuten weer weg. Dus je hebt niet veel aan mequote:Op donderdag 9 februari 2006 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Potverdomme, waar is iedereen! Ik verveel me kapot!
Jezus, ik schrok me dood. Niet meer doen ok?quote:
Ik durf te wedden dat jij nu niet de hik hebtquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jezus, ik schrok me dood. Niet meer doen ok?![]()
Klopt!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij nu niet de hik hebt.
Sorry hoor...quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Logisch, Tha_Erik jatte je schrikreactie![]()
Als iets na elkaar gebeurd, dan kan je toch niet alles in één post stoppen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:08 schreef Ayaxola het volgende:
Stop eens met spammen, doe het gewoon allemaal in één post ofzo.
Ik snap het best, maar toch is dit wel het slowchattopicquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:14 schreef Ayaxola het volgende:
Nu lijk ik natuurlijk een enorme zeikerd, maar het stoort gewoon, en de modjes vinden het ook niet leuk![]()
Je hebt me van mijn hik afgeholpen, dus dat gaat wel lukken jaquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:18 schreef Ayaxola het volgende:
Krijg je dit?
Je kan nog wel slapen vannacht toch?![]()
Nee, ik hoopte al op dergelijke reacties.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Had dat niet in één post gekund.
Ik was aan het sporten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Potverdomme, waar is iedereen! Ik verveel me kapot!
Ik zit aan de portquote:
Van je computer naar de douche en weer terug?quote:
Op school krijg ik er problemen mee, tsja, dan maar thuisquote:
Hoiquote:
Ik ben van 6 tot 9 weggeweestquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Van je computer naar de douche en weer terug?
Dat noemen ze nou watersport tegenwoordig.![]()
doei!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:16 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
HoiIk ging net mijn pc uitzetten
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben van 6 tot 9 weggeweest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |