Nou, op de fiets naar het station, in de trein, uit de trein, omkleden, sporten, douchen, naar het station, in de trein, uit de trein, op de fiets naar huis.quote:
quote:
Ik drink sowieso vaak thee met honing, maar helpt niet echt op langere termijn.. ik probeerde om ff mn adem in te houden, maar dat had ik beter niet kunnen doenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:24 schreef sbientje het volgende:
een half uur je adem inhouden
thee met honing misschien?
Ok.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Welterusten Erik, doe je Tha_Teddybeer de groeten.
Bier.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik drink sowieso vaak thee met honing, maar helpt niet echt op langere termijn.. ik probeerde om ff mn adem in te houden, maar dat had ik beter niet kunnen doen![]()
Nee, maar zó gek zou dat toch niet zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ga je vertellen dat het wel zo is dan?
Fitnessquote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar zó gek zou dat toch niet zijn..
Foei Sven foei. 4 maart zorg je maar dat je weer fit en strak bentquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Fitness. Was al sinds november niet meer geweest
.
dat probleem ken ikquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Fitness. Was al sinds november niet meer geweest
.
Nou dan.quote:
De meet toch?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
Wat is er 4 maart, PeRi?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
Wat is er 4 maart, PeRi?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:43 schreef PeRi het volgende:
SVEN PIEMOL ALS JE NIET KOMT, SCHOP IK JE ECHT.
Ik ga eerst naarquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:43 schreef PeRi het volgende:
SVEN PIEMOL ALS JE NIET KOMT, SCHOP IK JE ECHT.
Dan cross ik persoonlijk naar Hoogeveen, of waar dan ook in Drenthe ja.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:44 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
en was je van plan dat dan te gaan doen?
Oh das mooi. Vanuit Utrecht is H'sum wel dichtbij. Cross je met mij mee dan? Kunnen we elkaar wat beter leren kennen voor de rest er is.quote:
Ja jezus, dus nou ben ik ineens homoquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je op de kast krijgen is leuker dan je uit de kast krijgen.
Vanaf waar tot waarquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh das mooi. Vanuit Utrecht is H'sum wel dichtbij. Cross je met mij mee dan? Kunnen we elkaar wat beter leren kennen voor de rest er is..
ach sven, bekijk het van deze kant, normaal worden dat soort roddels voornamelijk versprijd over sterrenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja jezus, dus nou ben ik ineens homo???
En nu ben ik weer Jezus.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja jezus, dus nou ben ik ineens homo???
wees blij dat je dan mohammed niet bent, nu word je tenminste niet bespot...en let verder maasr niet op mijquote:
Ik ben toch een sterquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:50 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ach sven, bekijk het van deze kant, normaal worden dat soort roddels voornamelijk versprijd over sterren
als ze niet te snel zijn uitverkochtquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil graag een Sven ster de 4e maart.![]()
Daar is de kast?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil graag een Sven ster de 4e maart.![]()
die doen het zelf ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:14 schreef Ayaxola het volgende:
en de modjes vinden het ook niet leuk![]()
Nou nee hoor, ik plaats niet extra veel berichten achter elkaar.quote:
Ik ben geen kast-typquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:06 schreef chansadres het volgende:
Is het knus in die kast Lynx?
Ja hee, maar dat was natuurlijk ook de grap hequote:
Hij was duidelijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja hee, maar dat was natuurlijk ook de grap he.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |