abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35033214
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:04 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik was al hard en wordt alleen maar meedogenlozer, waardoor ik mensen die het WEL menen ook niet meer geloof.
ik begrijp wat je bedoelt. Ik durf me nu niet eens open te stellen voor een relatie. Terwijl ik weet dat er jongens die echt anders zijn..
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  maandag 13 februari 2006 @ 13:14:53 #152
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_35033233
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:06 schreef Emel het volgende:

[..]

je blijft dan achter met zoveel vragen...hoe moet je het dan een plekje geven? erg moeilijk. Het zal je kapot maken.
Gewoon 'dag' zeggen en alles afkappen is anders wel zo handig voor je gemoedsrust. Ik heb er in ieder geval nog geen moment spijt van gehad.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_35033255
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:14 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Gewoon 'dag' zeggen en alles afkappen is anders wel zo handig voor je gemoedsrust. Ik heb er in ieder geval nog geen moment spijt van gehad.
en hoe was het voor de ander?
pi_35033416
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:15 schreef Emel het volgende:

[..]

Dat interesseert hem niets.

Kijk, ik vind niet dat je er per se lange verhalen van hoeft te maken. Zeker niet! Maar ik vind het van weinig respect voor je (ex-)partner getuigen als je zonder enige verklaring iemand gaat doodzwijgen. Ik vind dat nogal laf en een goede impressie van het karakter van de persoon die dat doet. Dit is het type persoon dat te weinig zelf zo behandeld is. Het is een kleine moeite even te zeggen waarom je niet meer verder wil en dat het definitief is.
  maandag 13 februari 2006 @ 13:20:02 #155
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_35033418
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:15 schreef Emel het volgende:

[..]

Er komt een punt dat dat niet meer interessant is.
  maandag 13 februari 2006 @ 13:21:01 #156
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_35033456
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:20 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Zo komt het over alsof ik altijd een gevoelloze klootzak ben.
pi_35033479
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:20 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Er komt een punt dat dat niet meer interessant is.
jeetje, dat is hard.
pi_35033505
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:21 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Zo komt het over alsof ik altijd een gevoelloze klootzak ben.
Op dat moment ben je dat zeker wel. Het punt is ook niet of je dan ongevoelig bent, gevoel dwing je niet. Als het weg is, is het weg. Het punt is dat je respectvol met een ander kan omgaan die gevoelens voor je heeft. En dat was teveel gevraagd.
  maandag 13 februari 2006 @ 13:23:06 #159
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_35033543
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:22 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Op dat moment ben je dat zeker wel. Het punt is ook niet of je dan ongevoelig bent, gevoel dwing je niet. Als het weg is, is het weg. Het punt is dat je respectvol met een ander kan omgaan die gevoelens voor je heeft. En dat was teveel gevraagd.
Ik snap dat je dit zegt, maar je kent het verhaal niet wat er aan vooraf ging. Als ik het je zou vertellen zou je me vragen waarom ik het geen maanden eerder zo gedaan heb.
pi_35033572
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:20 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Kijk, ik vind niet dat je er per se lange verhalen van hoeft te maken. Zeker niet! Maar ik vind het van weinig respect voor je (ex-)partner getuigen als je zonder enige verklaring iemand gaat doodzwijgen. Ik vind dat nogal laf en een goede impressie van het karakter van de persoon die dat doet. Dit is het type persoon dat te weinig zelf zo behandeld is. Het is een kleine moeite even te zeggen waarom je niet meer verder wil en dat het definitief is.
damn je bent misschien een poosje samen, lief en leed heb je samen gedeeld. Dan maak je het toch niet op zo'n manier uit. Doodzwijgen is de meest gevaarlijke middel om iemand kapot te maken.
pi_35033718
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:23 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Ik snap dat je dit zegt, maar je kent het verhaal niet wat er aan vooraf ging. Als ik het je zou vertellen zou je me vragen waarom ik het geen maanden eerder zo gedaan heb.
Een ex van mij ging een halfjaar vreemd en heeft me ontzettend veel andere dingen geflikt en het laagste tegen me gezegd wat iemand me kan zeggen. En nog heb ik haar netjes te woord gestaan, kort maar krachtig en de deur gewezen. Ook daarna had ze geen recht meer op een verklaring, maar daar heb ik haar tenminste mee achter gelaten. Ik vind dat je het niet kunt maken dat niet te doen, wat iemand je ook geflikt heeft. Je bent er toch een tijd mee samen geweest en gelukkig geweest. (hoe relatief dat laatste ook kan zijn)

Het gaat er niet om dat je het niet uit zou mogen maken of dat je geen gelijk had dat je dat deed, het gaat erom hoe je met de situatie omgaat. Ik vermoed zo dat je het zelf ook niet zo'n grap zou vinden, maar daar heb je waarschijnlijk nog nooit bij stilgestaan.
  maandag 13 februari 2006 @ 15:01:38 #162
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_35037313
Wat dan als ze niet doorheeft dat je het uit gemaakt hebt? Oftewel, na ettelijke ruzies en discussies het is over en uit. En iedere keer komt ze weer terug. Sleutel niet terug willen geven enzo?

Je zegt haar dat ze der koffers moet pakken omdat je samen een weekend weggaat. Zij der koffers pakken. Vervolgens bij haar ouders thuis afleveren met de boodschap dat der spullen nageleverd worden.

Toen snapte ze het wel

Wel nieuw slot erop gezet, voor de zekerheid
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:01:10 #163
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_35074494
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:27 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Een ex van mij ging een halfjaar vreemd en heeft me ontzettend veel andere dingen geflikt en het laagste tegen me gezegd wat iemand me kan zeggen. En nog heb ik haar netjes te woord gestaan, kort maar krachtig en de deur gewezen. Ook daarna had ze geen recht meer op een verklaring, maar daar heb ik haar tenminste mee achter gelaten. Ik vind dat je het niet kunt maken dat niet te doen, wat iemand je ook geflikt heeft. Je bent er toch een tijd mee samen geweest en gelukkig geweest. (hoe relatief dat laatste ook kan zijn)

Het gaat er niet om dat je het niet uit zou mogen maken of dat je geen gelijk had dat je dat deed, het gaat erom hoe je met de situatie omgaat. Ik vermoed zo dat je het zelf ook niet zo'n grap zou vinden, maar daar heb je waarschijnlijk nog nooit bij stilgestaan.
Ik krijg met regelmaat te horen dat ik een klootzak ben ja, maar ik ga me niet druk maken om andermans gevoelens als dat van één kant moet komen. Ben gekke Henkie niet.
pi_35075074
Er is een verschil tussen een klootzak zijn en respectloos zijn tegenover mensen die om je geven. Je kunt een klootzak zijn met behoud van belangrijke figuren in je omgeving, maar niet respectloos.

Ik kan ook een ontzettende hufter zijn.
pi_35075201
De aller-allerergste manier lijkt me toch wel letterlijk dumpen. Flatgebouw, rivier, trein, etc.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:30:41 #166
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_35075295
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:23 schreef innepin het volgende:
Vlak na de sex
10 euro laten liggen op het nachtkastje en dan weggaan zonder iets te zeggen
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_35075785
Ben nog nooit gedumpt... heb weleens meiden gedumpt op een kutmanier (voor hun dan), contact verbreken. Opzich wel makkelijk enzo maar zou me er nu anders vanaf maken.

Weglopen voordat ze wakker kan worden ook nog wel, maar das niet echt dumpen. Meer one-night-stand met een bekende. Had nog wel een half jointje laten liggen.. Dat was eigenlijk de reden dat ik dacht "wtf doe ik hier".
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:18:07 #168
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_35076714
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:22 schreef Tranceptor het volgende:
Er is een verschil tussen een klootzak zijn en respectloos zijn tegenover mensen die om je geven. Je kunt een klootzak zijn met behoud van belangrijke figuren in je omgeving, maar niet respectloos.

Ik kan ook een ontzettende hufter zijn.

Als iemand een halfjaar vreemdgaat leef je in een hele grote illusie als je denkt dat ze nog wat om je geeft.
pi_35077085
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:18 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Als iemand een halfjaar vreemdgaat leef je in een hele grote illusie als je denkt dat ze nog wat om je geeft.
Ik geloof best dat ze om me gaf, maar op dat moment was het een vermoeden dat er iets gaande was, geen kennis. Pas na het uitging leerde ik de 'waarheid' kennen. Maar goed, alsnog zat het vermoeden vrij diep.

Ik denk best dat ze nog om me gaf of ze nu vreemdging of niet. Je geeft nu eenmaal om iemand na 3,5 jaar als je er veel mee samen bent. Dat is geen prestatie.
pi_35077127
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:30 schreef Houniet het volgende:

[..]

10 euro is teveel.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:31:15 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35077169
Als iemand een half jaar vreemdgaat, voel ik me echt niet geroepen die persoon nog met iets van respect te bejegenen. Is een half jaar lang omgekeerd ook niet gebeurd, tenslotte.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:36:18 #172
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_35077337
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:31 schreef Copycat het volgende:
Als iemand een half jaar vreemdgaat, voel ik me echt niet geroepen die persoon nog met iets van respect te bejegenen. Is een half jaar lang omgekeerd ook niet gebeurd, tenslotte.
Precies. Met jou kan ik praten.
pi_35078790
op een vakantie staat bij mij nog op nummer 1, dat was niet zo aardig van mij (ik wou het niet uitmaken, maar ze vatte mijn woorden wel zo op).
Zelf ben ik nooit gedumpt aangezien ik meestal degene ben die er genoeg van heeft.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_35081402
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:31 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig was jij er niet bij en bovendien wist ik dat op dat moment niet. Daarna heb ik haar met extra respect behandeld natuurlijk.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 18:06:41 #175
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_35082609
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:30 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Gelukkig was jij er niet bij en bovendien wist ik dat op dat moment niet. Daarna heb ik haar met extra respect behandeld natuurlijk.
Gut, dat klinkt toch heel anders dan de moraalridder van net.
pi_35083611
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 18:06 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Gut, dat klinkt toch heel anders dan de moraalridder van net.
Och ik heb geen hele erge dingen gedaan en zo'n moraalridder ben ik ook niet. Ik vind alleen dat je de eer aan jezelf moet houden in zo'n geval, wat de ander ook heeft gedaan. Je hebt diegene daar namelijk veel meer mee.
pi_35084841
De ergste manier heb ik in een serie gezien. Jongen heeft een relatie met een meidje maar eigenlijk wil hij het uitmaken maar ze is bijna jarig. Aangezien hij het toch uit wil maken wilt hij geen groot cadeau kopen dus maakt hij het uit op haar verjaardag... via de telefoon... echter ze is niet thuis dus voicemail... haar vrienden hebben een supriseparty daar en luisteren heel het gesprek mee... 2 seconden later komt ze binnen en al haar vrienden erg stil en verbijsterd...
  dinsdag 14 februari 2006 @ 19:27:48 #178
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_35085510
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 18:37 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Och ik heb geen hele erge dingen gedaan en zo'n moraalridder ben ik ook niet. Ik vind alleen dat je de eer aan jezelf moet houden in zo'n geval, wat de ander ook heeft gedaan. Je hebt diegene daar namelijk veel meer mee.
De eer aan jezelf houden doe je door wat ik deed.
pi_35086777
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 19:27 schreef TrenTs het volgende:

[..]

De eer aan jezelf houden doe je door wat ik deed.
Daar verschillen we van mening over. Haar beste vriendin neuken klinkt als een eervollere affaire.
pi_35087212
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:41 schreef IkWilbert het volgende:
Een kamaraad van mij is gedumpt via de telefoon, zijn ex belde hem op om te zeggen dat het uit was en dat ze al een ander had waarmee ze op dat moment in bed lag... De trut drukte met opzet de telefoon niet uit en mijn kameraad kon alles meeluisteren! Dat vind ik behoorlijk erg ;-)
Dat doet me denken aan een nog ergere manier die ik heb gezien in de film Eurotrip.

Er is examenfeest waarop een schoolbandje speelt en dat bandje kondigt aan een nieuw liedje te hebben geschreven. Dat liedje blijkt te gaan over een kerel wiens kersverse ex al maanden blijkt vreemd te gaan met de zanger van de band. Die kerel staat daar in de menigte terwijl dat nummer wordt gespeeld en zijn ex met de zanger staat te zoenen. Het liedje blijkt ook nog eens uiterst catchy te zijn en iedereen weet wie hij is
pi_35087532
Volgens mij zou ik dan hulk neigingen krijgen
pi_35088719
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:01 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind het wel typisch dat iedereen hier een 'slachtoffer' is, maar er zijn ook vast 'daders' onder jullie.

Ikzelf begin wel, ik heb in een jeugdzonde ooit een meisje gedumpt via de telefoon terwijl ze in Amerika zat op vakantie. Toen ze terug kwam konden we toch niet zonder elkaar en zijn we nog een tijd samen geweest.

Dat is overigens de enige keer dat ik iemand zo aan de kant heb gezet, verder heb ik me vrij netjes gedragen.
Ik heb het wel eens door de telefoon gezegd, maar dat kon ook eigenlijk niet anders. Hij stelde een vraag en ik ga niet liegen, en als ik had gezegd "daar hebben we het wel over als je hier bent" had ie het ook geweten. Bovendien werkte ie in het buitenland, en iemand eerst dan naar jou toe laten vliegen in het vooruitzicht van een paar leuke dagen en het dan uitmaken is nog erger vind ik.
Sanity is (not) statistical
pi_35091870
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 19:09 schreef DuranK het volgende:
De ergste manier heb ik in een serie gezien. Jongen heeft een relatie met een meidje maar eigenlijk wil hij het uitmaken maar ze is bijna jarig. Aangezien hij het toch uit wil maken wilt hij geen groot cadeau kopen dus maakt hij het uit op haar verjaardag... via de telefoon... echter ze is niet thuis dus voicemail... haar vrienden hebben een supriseparty daar en luisteren heel het gesprek mee... 2 seconden later komt ze binnen en al haar vrienden erg stil en verbijsterd...
Bij een klasgenoot op de middelbare school is dit zo ongeveer echt gebeurd.
Die jongen had haar willen bellen na schooltijd, maar zij was nog niet thuis. Dus had hij de voicemail (van het vaste toestel) ingesproken, die haar jongere broertje en zusje dus eerder afluisterde.. knap lullig.. En dan te bedenken dat ze elkaar een klein uur geleden op school nog hadden gezien
pi_35098508
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:02 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Daar verschillen we van mening over. Haar beste vriendin neuken klinkt als een eervollere affaire.
mijn tegenstrijdige gedachten tegen jou!!!

wat doe je?
moeten het toch Fok! houden

heb het verhaal een beetje gevolgd..
en met deze manier van wraak als reactie op zoiets ben ik het

eensch
moeten het toch Fok! houden

maar een half jaar lang niet doorhebben dat ze vreemd gaat
─_(º.0)_/─
pi_35101480
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:05 schreef vamos1 het volgende:
maar een half jaar lang niet doorhebben dat ze vreemd gaat
Ten eerste was het mijn eerste relatie en was ik een jaar of 19/20. Ik was heel blij met haar en wilde dat ook niet achter haar zoeken. We woonden ook niet samen ofzo, maar allebei nog bij onze ouders. Ten tweede had ik zelf vaak genoeg de kans vreemd te gaan, maar deed ik dat nooit. Ten derde kon ik haar maar 2/3 keer per week zien en de rest vulde ze dus naar believen in. Ik heb daar weinig van gemerkt op een naar onderbuikgevoel na. Die relatie stond sowieso bol van drama tot drama en we waren juist weer een jaar bij elkaar . Dat dacht ik dus. Maar je moet je er wel even bij voorstellen dat het meisje in kwestie dus NIET afstandelijk ging doen of ANDERS. Het leek een heel lief meisje die er altijd voor me was. En sja, door schade en schande leer je dat zulk soort types de venijnigste zijn.

We houden het fok!
  woensdag 15 februari 2006 @ 09:00:51 #186
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_35101507
op valentijnsdag
Dubbel zo Frissss
pi_35101533
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:00 schreef knuffeldees het volgende:
op valentijnsdag
Bevrijdingsdag is leuker.
  woensdag 15 februari 2006 @ 09:04:06 #188
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_35101556
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:02 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Bevrijdingsdag is leuker.
gedumpt worden is niet leuk
Dubbel zo Frissss
pi_35102092
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:04 schreef knuffeldees het volgende:

[..]

gedumpt worden is niet leuk
Er komt een moment dat het voorspelbaar en grappig wordt.

hoop ik

Al ben ik lang niet meer gedumpt as such.
pi_35118328
een vriend van me zei ooit:

ik maak het uit ik wil liever bier drinken met me vrienden
pi_35144672
Als je wil gaan slapen met haar en ze zegt 'ik wil je geen pijn meer doen , daarom maak ik het nu uit'.

Vlak voor een leuk skate tochtje! uh oja ik heb er geen zin meer in de volgende dag probeert ze een discjocky van de radio te versieren via mail....
pi_35144877
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:04 schreef maxamius het volgende:
een vriend van me zei ooit:

ik maak het uit ik wil liever bier drinken met me vrienden
Ik ga em onthouden.
pi_35145021
Een topic openen op Fok! waarin je heel de relatie uit de doeken doet en zegt dat je het uitmaakt. Dat is wel een erge manier.
pi_35145254
Ik heb het één keer telefonisch gedaan, maar dat was al na 3 weken, en voor haar betekende het meer dan voor mij.

En ik ben een keer gedumpt omdat "ik maar uit een arbeidersgezin kwam".
Vervolgens hing ze een paar weken later, toen het heel slecht ging met m'n vader, iedere dag te bellen, om vervolgens rond te bazuinen dat ik de persoon was die haar negeerde.

Na een aantal maanden had ik een nieuwe vriendin. Op een avond stond zij toevallig in dezelfde kroeg als ik, mn nieuwe vriendin, en mn vrienden. Een vriend is toen naar die ex toegelopen en heeft keihard gezegd. "kijk, zij heeft tenminste WEL tieten!" heeft zich omgedraaid en is gortdroog weer terug komen lopen.

Ze konden me van de vloer krabben....
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:51:07 #195
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_35145376
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:00 schreef knuffeldees het volgende:
op valentijnsdag
En vriend van mij vertelde me gisteren met enige trots dat hij haar "gisteren" (op Valentijnsdag dus) gedumpt had
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_35145761
Wat een vriend van mij gedaan heeft:
Hij was jarig en we hadden voor hem een surprise party georganiseerd, familie/vrienden/werken/schoonouders was een drukke bak, en wat doe meneer toen we nog even na gingen drinken in de kroeg. "Ik maak het uit" en hij heeft een maand helemaal naa de klote zitten zijn omdat ie niet meer wilde maar niet meer wist waarom niet. Tis uiteidenlijk na 1.5 maand weer aan :S
pi_35145999
"Schat, ik hou nu van negers"

pi_35146048
Ik ben wel een dader, heb een meid keer 4x op een nacht bevredigd, en sochtends uitgemaakt..... hard he...... het lukte gewoon niet na 2 manaden maar ik wilde wel zo graag, maar als een meid niets zegt behalve "zeg jij maar" dan lijkt het net of het me hoertje was, kon haar neuken waneer ik wilde. Maar als ik bijvoorbeeld vroeg van "wat gaan we doen vandaag" dan zei ze: "zeg jij maar"

Ik wilde wel maar het ging niet. Overigens heb ik nog 2 dagen zitten janken maar na een week had ik nergens lasts meer van.

Waarom ik haar nou 4x gepaald heb die nacht ? gebrek aan ervaring heb er namelijk wel spijt van. ben niet het typ dat een iemand pijn wil doen
pi_35150432
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 11:15 schreef Boekee het volgende:
Ik ben wel een dader, heb een meid keer 4x op een nacht bevredigd, en sochtends uitgemaakt..... hard he...... het lukte gewoon niet na 2 manaden maar ik wilde wel zo graag, maar als een meid niets zegt behalve "zeg jij maar" dan lijkt het net of het me hoertje was, kon haar neuken waneer ik wilde. Maar als ik bijvoorbeeld vroeg van "wat gaan we doen vandaag" dan zei ze: "zeg jij maar"

Ik wilde wel maar het ging niet. Overigens heb ik nog 2 dagen zitten janken maar na een week had ik nergens lasts meer van.

Waarom ik haar nou 4x gepaald heb die nacht ? gebrek aan ervaring heb er namelijk wel spijt van. ben niet het typ dat een iemand pijn wil doen
Schaam je niet, voor zulke vrouwen is dat een prima levensles. >:O
  donderdag 16 februari 2006 @ 13:50:59 #200
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_35150714
Kameraad van me z'n broertje dumpte z'n vriendin de eerste kerstdag!
  donderdag 16 februari 2006 @ 13:57:20 #201
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35150876
Ik heb weleens iemand radicaal uit mijn leven gesneden. Het is niet fraai. Heb een maand of 4 iets met hem gehad, 3 jaar ervoor ook zo'n zelfde periode (met hem dus).
Opeens wist ik weer waarom het toen eindigde. Tijdens een gesprek somde ik al mijn argumenten voorzichtig op. Daarbij wel wat dingen weglatend om hem niet te kwetsen. Hij begon echter allerlei tegenargumenten in te brengen, en na het gesprek nam hij doodleuk weer contact met me op. De boodschap was dus niet aangekomen. Toen heb ik zijn telefoonnummer maar geblokkeerd en heb nooit meer wat van me laten horen.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 20:34:55 #202
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_35201826
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:30 schreef Houniet het volgende:

[..]

Lol

Gewoon inderdaad een paar tientjes uit je portefeuille pakken en aan haar geven met als begeleiding "alsjeblieft"
pi_35213947
Sms krijgen dat het uit is (na een relatie van een jaar) zonder verder enige uitleg, en er daarna achter komen via haar beste vriendin dat madam al 3 maand zwanger was van ne vent die 25 jaar ouder is dan haarzelf. Dan voel je je ook niet happy. Maar goed, nu 4 jaar later heeft zij al 3 kinderen (kweekt goed) en ik een andere schat van een vriendin. Kwaad ben ik er niet meer over, mijn ex is gelukkig in ieder geval, en ik ook. dus ja....
  zaterdag 18 februari 2006 @ 08:14:08 #204
78918 SeLang
Black swans matter
pi_35214063
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:05 schreef Copycat het volgende:
In een ver verleden (ik was 18 geloof ik) maakte een vriendje het via een brief met me uit. En deed ik, toen ik hem de vrijdag erop tijdens het stappen tegenkwam, net alsof ik die brief niet had gehad. Dat werd peentjes zweten voor hem.

Een paar jaar later kwam ik hem weer tegen: hij viel in als toiletjuf in een nichtentent op de Regulier. Toen viel bij mij het kwartje... en niet alleen op zijn schoteltje.
Lijkt me wel een lullig gevoel, dat ie door jouw schuld homo is geworden
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 18 februari 2006 @ 08:21:59 #205
78918 SeLang
Black swans matter
pi_35214095
onmiddellijk na de ontmaagding
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 18 februari 2006 @ 10:54:51 #206
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35215239
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 08:14 schreef SeLang het volgende:

Lijkt me wel een lullig gevoel, dat ie door jouw schuld homo is geworden

Au contraire. Toen hij besefte dat hij zelfs van mij niet opgewonden raakte, kon hij niet anders dan zijn geaardheid onder ogen zien .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 19 februari 2006 @ 01:59:00 #207
93727 kofkof
draait het maar om, hahahah!
pi_35244413
In dr gezicht: "Doei <naam>"
-Deur achter me dichtgetrokken
-Heb haar nooit meer gezien

Deed mij pijn (achteraf), deed haar pijn ( bleek wel uit d'r email) , maar t was wel het beste.
  zondag 19 februari 2006 @ 03:48:28 #208
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_35245810
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:57 schreef Aventura het volgende:
Toen heb ik zijn telefoonnummer maar geblokkeerd
Hoe doe je dat
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_35248404
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:59 schreef kofkof het volgende:
In dr gezicht: "Doei <naam>"
-Deur achter me dichtgetrokken
-Heb haar nooit meer gezien

Deed mij pijn (achteraf), deed haar pijn ( bleek wel uit d'r email) , maar t was wel het beste.
ik hoop dat ze je iets ergs heeft aangedaan, anders eindig je toch niet op die manier een relatie

ik vind dit echt verschrikkelijk, je kan je echt het zelfvertrouwen en het vertrouwen in anderen van dat meisje op deze manier ZO hard kraken
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_35250467
quote:
Op zondag 19 februari 2006 11:16 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ik hoop dat ze je iets ergs heeft aangedaan, anders eindig je toch niet op die manier een relatie

ik vind dit echt verschrikkelijk, je kan je echt het zelfvertrouwen en het vertrouwen in anderen van dat meisje op deze manier ZO hard kraken
Als hij het zelf niet had gedaan, had zij wellicht hetzelfde gedaan.
  zondag 19 februari 2006 @ 14:02:20 #211
93727 kofkof
pi_35253118
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:43 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Als hij het zelf niet had gedaan, had zij wellicht hetzelfde gedaan.
true. Ik heb haar tientallen keren gevraagd of ze nog verder wilde gaan met de relatie, maar ik kreeg telkens geen duidelijke antwoorden. Wat moet ik met "tja, ik weet het niet mhhgh mhgh" ... Achteraf vond ze het jammer dat het zo ging, maar ik ben wel de laatste om te gaan smeken om alsjeblieft bij me te blijven ofzo, iets wat zij blijkbaar wel had verwacht dat ik zou doen toen we ruzie hadden...

Als ik haar niet had gedumpt had ze mij gedumpt, was het niet een uur later, dan wel een week erna, dus wat boeit het. Ze had zelf een instelling die het verdiende zo te worden behandeld.
  zondag 19 februari 2006 @ 14:08:09 #212
93727 kofkof
pi_35253282
quote:
Op zondag 19 februari 2006 11:16 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Hoe eindig je dan een relatie... elkaar een laatste kus geven en dat soort onzin? Kom op zeg, toen ik haar wilde vasthouden duwde ze me al weg... Jammer voor haar zelfvertrouwen, laat de fouten die ze heeft gemaakt een les voor haar zijn in volgende relaties.
  maandag 20 februari 2006 @ 11:12:23 #213
38872 Frum
onderweg...
pi_35281756
ach, ik ben van het weekend gedumpt door de telefoon... ik voelde me ineens weer 16!! wat een kinderachtig gedoe zeg!

maar ik heb mezelf ook schuldig gemaakt aan een minder fraaie actie (ter verdediging: ik was 16!)

Ik leerde een jongen in een discotheek kennen, wat gezoend enzo en hij begon gelijk die eerste avond al dat ik de volgende dag zijn ouders kon leren kennen enzo. Ik schrok me dood, zag dat echt niet zitten allemaal. Nou heeft die discotheek beneden een dansgedeelte en boven een bar en daar zijn ook de toiletten, bar en garderobe. Dus ik heb hem een zoen gegeven en gezegd dat ik ff naar de wc moest. Ben naar boven gegaan, heb mijn jas gepakt en ben heeeeeel snel naar huis gegaan... Niet netjes van me, hij vond me ook niet zo lief meer toen ik hem weken later weer eens tegenkwam...

ach, blijkbaar heb ik die telefoonactie van het weekend dus gewoon verdiend
"ik was, ik ben en ik word..."
pi_35282045
quote:
Op maandag 20 februari 2006 11:12 schreef Frum het volgende:
ach, ik ben van het weekend gedumpt door de telefoon... ik voelde me ineens weer 16!! wat een kinderachtig gedoe zeg!

maar ik heb mezelf ook schuldig gemaakt aan een minder fraaie actie (ter verdediging: ik was 16!)

Ik leerde een jongen in een discotheek kennen, wat gezoend enzo en hij begon gelijk die eerste avond al dat ik de volgende dag zijn ouders kon leren kennen enzo. Ik schrok me dood, zag dat echt niet zitten allemaal. Nou heeft die discotheek beneden een dansgedeelte en boven een bar en daar zijn ook de toiletten, bar en garderobe. Dus ik heb hem een zoen gegeven en gezegd dat ik ff naar de wc moest. Ben naar boven gegaan, heb mijn jas gepakt en ben heeeeeel snel naar huis gegaan... Niet netjes van me, hij vond me ook niet zo lief meer toen ik hem weken later weer eens tegenkwam...

ach, blijkbaar heb ik die telefoonactie van het weekend dus gewoon verdiend

Mja.. dat was 10 jaar geleden he
Iedereen probeert het altijd zo pijnloos mogelijk te maken..maar het kan niet pijnloos.
Als je respect voor elkaar hebt dan vertel je elkaar de waarheid. Dan hoeft de ander zich ook niet meer druk te maken waarom.
pi_35284536
quote:
-Zeggen dat je er nog niet aan toe bent en dat je ermee op wilt houden en binnen een week iemand hebben met wie het toch opeens allemaal kan
- Dumpen met de mededeling vrienden te willen blijven omdat de band zo bijzonder voor je is en vervolgens niets meer laten horen
Ja, precies deze 2 dingen dus zijn gewoon echt kul-opmerkingen van m'n ex omdat ze volgens mij niets beters kon verzinnen, neem ik haar nog steeds kwalijk eigenlijk. Ik denk ook niet dat we echt goede vrienden gaan worden, twijfel alleen nog of ik het langzaam zal laten doodbloeden, of gewoon recht voor z'n raap zeg wat ik ervan vind en de vriendschap verbreek; niet uit wraak, maar omdat ik niet wil omgaan met iemand die me met zulke redenen afwijst..
  maandag 20 februari 2006 @ 13:00:38 #216
116266 _Nouky_
I did it all for the nouky
pi_35284992
"Ik wil wel vrienden blijven hoor, daarvoor vind ik je te leuk..."

Been there, done that.

Dat is een nadere zin voor: Ik laat nooit meer iets van me horen

Nu is het veel leuker:
Hij: Hé hoe is het met je?
Ik: Goed

Gesprek afgelopen...
En het toch elke keer blijven vragen
Niks moet, niksen mag.
pi_35290039
' Ik vind je nog te leuk om met je te blijven omgaan, ik heb ook weer een vriend sinds kort enzo'

Ik vond em wel aardig.
pi_35358030
Zeggen dat ze met mij over sommige dingen niet kunnen en met de rest van mijn vrienden het er wel over kunnen hebben, vervolgens het over MSN uitmaken
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_35365350
Lening van ¤ 25.000 op naam partner aflsuiten, huis zonder medeweten van partner onderverhuren aan 50 mensen die allemaal op dezelfde dag aan komen kloppen, en dan spoorloos emigreren
  woensdag 22 februari 2006 @ 15:20:16 #220
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_35366951
Ze ging naar Engeland met de boodschap: "ik kan daar dingen op een rijtje zetten, om te zien met wie ik nu echt verder wil" (ze kon niet kiezen tussen mij en een andere dude, vrij valide redenen, dat wel). Om er vervolgens achter te komen dat ze in Engeland elk weekend met die andere gozer uitgaat, zoent en whatnot.

Als je zeker weet dat iets definitief is, zeg dat dan ook.... ffs.

Het komt erop neer dat "erover liegen" de ergste manier is denk ik.
pi_35367104
m'n ex loog gewoon recht in m'n gezicht over haar gevoelens, misschien wilde ze me nie kwetsen maar 3 dagen later zat d'r nieuwe vriendje al bij haar. En dat deed wel heel pijn.
  woensdag 22 februari 2006 @ 21:58:51 #222
93727 kofkof
pi_35384440
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 15:20 schreef Xtinction het volgende:
Ze ging naar Engeland met de boodschap: "ik kan daar dingen op een rijtje zetten, om te zien met wie ik nu echt verder wil" (ze kon niet kiezen tussen mij en een andere dude, vrij valide redenen, dat wel). Om er vervolgens achter te komen dat ze in Engeland elk weekend met die andere gozer uitgaat, zoent en whatnot.

Als je zeker weet dat iets definitief is, zeg dat dan ook.... ffs.

Het komt erop neer dat "erover liegen" de ergste manier is denk ik.
Kan niet begrijpen dat je het een normale reden vind. Als iemand gaat twijfelen heb ik echt wel zoiets van "ok, veel succes met hem" Accepteer jij het nou dat je indirect als mogelijke tweede keus wordt gezien?,....
  donderdag 23 februari 2006 @ 09:41:08 #223
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_35396985
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:32 schreef Tranceptor het volgende:
' Ik vind je nog te leuk om met je te blijven omgaan, ik heb ook weer een vriend sinds kort enzo'

Ik vond em wel aardig.
die is wel leuk bedacht ja
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_35398283
quote:
Accepteer jij het nou dat je indirect als mogelijke tweede keus wordt gezien?,....
Zo heb ik dat eigenlijk nooit ervaren, omdat de reden dat ze twijfelde het geloof was. Ze is zelf christelijk en ik niet, en die andere jongen was dat wel. Als ze twijfelde omdat ze zich bij hem ook zo prettig voelde, dan had het anders gelegen.
pi_35438048
Ik wou het uitmaken omdat hij vanalles belangrijker vond dan ik. Had al een paar gezegd van ik vind et nie leuk zo als et nu gaat maar dan beloofde hij verbetering maar kwam er nooit van en hoorde soms 3 dagen niks van em.

dus ik besloot ik ga het uitmaken en ik ga dat dan ook uitleggen hoe het zit moet dan een uur reizen daarvoor. smste hem van ik wil je vanavond spreken daar en daar. Hij sms ja is goed hoor, dus had al zo iets van hij ziet het ook niet meer zitten.

dus ik kom daar en zeg ja ik zie et nie meer zitten en jij ook niet meer geloof ik? hij ja klopt en dan vraagtie waarom en ik uitleggen en hij wordt dan boos en overal zichzelf verdedligen "ja dan ben je nie duidelijk geweest hloor dat je me vaker wil zien" dat deed me pijn en et werd alleen maar ruzie en toen zeg ik ja ik ga dus ik liep weg en hij mij achterna komen en allemaal ruzie maken.

dat was echt n kut einde aan de relatie
smiling is my favourite
  vrijdag 24 februari 2006 @ 12:31:09 #226
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_35439187
niks meer laten horen staat bij mij op 2
De actie van mn eerste ex... (liggend op het strand, ik merkte al dat het niet zo prima meer ging ) "Jump, ik wil je wat vertellen maar ik weet niet hoe..
ik: euhmmmm, wil je het uitmaken?
zij: Ja, eigelijk wel
ik: Oke, damn hmm, kut....

mooi einde van een relatie
Gelukkig heb ik maar 9 maanden liefdesverdriet gehad
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_35439794
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 12:31 schreef Jumparound het volgende:
niks meer laten horen staat bij mij op 2
De actie van mn eerste ex... (liggend op het strand, ik merkte al dat het niet zo prima meer ging ) "Jump, ik wil je wat vertellen maar ik weet niet hoe..
ik: euhmmmm, wil je het uitmaken?
zij: Ja, eigelijk wel
ik: Oke, damn hmm, kut....

mooi einde van een relatie
Gelukkig heb ik maar 9 maanden liefdesverdriet gehad
Hoe lang had je met haar? Heeft ze nog uitgelegd waarom?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:00:47 #228
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_35440026
3 jaar ze vond iemand anders toch leuker kennelijk
tja, ruimte en tijd voor haarzelf

en op de dag dat ik mededeelde dat ik er overheen was en iemand anders regelmatig zag wou ze het toch nog eens proberen...
Dat was wel de druppel uiteindelijk
Ecosia
pi_35440568
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:00 schreef Jumparound het volgende:
3 jaar ze vond iemand anders toch leuker kennelijk
tja, ruimte en tijd voor haarzelf BULLSHIT

en op de dag dat ik mededeelde dat ik er overheen was en iemand anders regelmatig zag wou ze het toch nog eens proberen... BULLSHIT! Proberen is iets voor mensen die er rekening mee houden dat ze niet slagen. Ze kunnen dan altijd nog zeggen: ik heb het geprobeerd. Je gaat er helemaal voor of niet

Dat was wel de druppel uiteindelijk
En terecht
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:21:46 #230
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_35440683
tuurlijk was het bullshit TC, begrijp me niet verkeerd...
De eerste keer dat het uitging was omdat ik voor de keuze werd gesteld, samenwonen of het is afgelopen
Heb er gelukkig veel van geleerd
daarom ben ik ook alweer 3 jaar vrijgezel

Ecosia
pi_35440761
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:21 schreef Jumparound het volgende:
tuurlijk was het bullshit TC, begrijp me niet verkeerd...
De eerste keer dat het uitging was omdat ik voor de keuze werd gesteld, samenwonen of het is afgelopen
Heb er gelukkig veel van geleerd
daarom ben ik ook alweer 3 jaar vrijgezel

Dat zijn nog eens klotekeuzes zeg.
Gelukkig hadden mijn exen wel door dat ze dat niet eens zo hoeven te stellen.

vrijgezel zijn is wat dat soort gezeik betreft wel geniaal
pi_35440794
Ik snap gewoon niet waarom iemand dan niet gewoon eerlijk kan zijn.
Zeg dan gewoon dat je het uit maakt!! In plaats van de ander hoop te geven dat het ooit nog es goed komt. BAH gewoon.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:27:25 #233
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_35440866
ik was ook vrij duidelijk... laat dan maar
komop zeg, ik had al een paar keer aangegeven dat ik er niet klaar voor was
achteraf maar goed ook
Ecosia
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:33:26 #234
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_35441052
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:24 schreef Carda het volgende:
Ik snap gewoon niet waarom iemand dan niet gewoon eerlijk kan zijn.
Zeg dan gewoon dat je het uit maakt!! In plaats van de ander hoop te geven dat het ooit nog es goed komt. BAH gewoon.
Uhhu, "als we echt voor elkaar gemaakt zijn komt het ooit wel weer goed"
Daar sta je dan met je goeie gedrag
Ecosia
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:58:41 #235
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_35441806
quote:
als we echt voor elkaar gemaakt zijn komt het ooit wel weer goed
Hehe die heb ik ook letterlijk tegen mijn smoel aan gekregen... Zwakke zooi is het...
pi_35442021
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:58 schreef Xtinction het volgende:

[..]

Hehe die heb ik ook letterlijk tegen mijn smoel aan gekregen... Zwakke zooi is het...
Het rare is dat je op dat moment niks terug weet te zeggen
Terwijl je weet dat als je echt voor mekaar gemaakt bent je het gewoon WEET en echt niet uit mekaar gaat.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 14:13:15 #237
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_35442273
Als het je eerste relatie is geloof je het ook nog hoor
Ecosia
pi_35443602
quote:

[..]

Ik vind dat altijd wel een mooie: als het goed moet komen, dan komt het wel goed.

Dat impliceert dat het leven aan komt waaien. Dat is een fijne gedachte...
  vrijdag 24 februari 2006 @ 14:51:28 #239
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_35443679
quote:

[..]

Heb hm ook wel eens gehoord... Mooie is wel dat t ook goed gekomen is...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_35446822
Als of iemand ooit voor iemand anders gemaakt is, kom op zeg Een relatie is mensenwerk, niet iets natuurlijks wat voorbestemd is...
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:14:10 #241
88139 JoeyT
pi_35446853
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:12 schreef Black_Tulip het volgende:
Als of iemand ooit voor iemand anders gemaakt is, kom op zeg Een relatie is mensenwerk, niet iets natuurlijks wat voorbestemd is...
T gaat erom dat je er in gelooft. Zolang je gelooft gebeurt het ook
pi_35446921
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:14 schreef JoeyT het volgende:

[..]

T gaat erom dat je er in gelooft. Zolang je gelooft gebeurt het ook
Zolang je er allebei van overtuigd bent dat de relatie prima is, is er niets aan de hand. Dat is logisch.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:17:53 #243
88139 JoeyT
pi_35447017
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:15 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Zolang je er allebei van overtuigd bent dat de relatie prima is, is er niets aan de hand. Dat is logisch.
Zo bedoelde ik t niet. Ik had t over de situatie dat je niet bij mekaar bent
pi_35447431
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:17 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik t niet. Ik had t over de situatie dat je niet bij mekaar bent
Hm. Als ik het heb uitgemaakt is daar een goede reden voor en ga ik niet geloven dat het nog wel goed komt.

Hoewel de enige keer dat ik het heb uitgemaakt het uiteindelijk toch weer goed kwam
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:48:20 #245
138514 1ofthefew
always on the run
pi_35448329
wat een lompe lui hier zeg.
ooit een keer gehad dat een meisje helemaal gek van me was en ik dat niet zag zitten op dat moment.
enigste manier was om me gewoon als een eikel te gedragen dan zou ze ook niet zoveel verdriet hebben. het is wel gelukt alleen onderschatte ik een beetje hoe gek ze echt op me was.
tegenwoordig zijn we gewoon hele goede vrienden
De wereld is op hol geslagen
pi_35449761
Nah, ff een opsomming dan: En nee, achteraf gezien ben ik er niet trots op, maar hé, het levert wel leuke verhalen op voor de kleinkinderen .

- Haar kat een spuitje laten geven onder het motto 'De kat eruit, of ik eruit' en het vervolgens na 2 weken uitmaken.
- Je ex nemen op de wc van een discotheek terwijl je vriendin op de dansvloer staat te wachten
- Buiten een discotheek een vrouwtje nemen tussen een paar auto's en vervolgens met dat vrouwtje op de achtergrond blatend je vriendin opbellen met de mededeling dat je het uit maakt.
- Nadat je het uitgemaakt hebt een andere vrouw neuken op het hoofdveld (incl. toeschouwers dankzij de omroeper) van een toernooi dat je ex mede georganiseerd heeft.
- Het uitmaken op vakantie en je vervolgens binnen een dag of 4 vergrijpen aan zo'n 10/15 andere vrouwen.

Maarrrrrrrr... De vrouwen in kwestie was allemaal al medegedeeld dat ik destijds niet monogaam was alvorens de relatie te beginnen .
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 24 februari 2006 @ 17:31:50 #247
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_35449948
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 17:26 schreef kastanova het volgende:
Nah, ff een opsomming dan: En nee, achteraf gezien ben ik er niet trots op, maar hé, het levert wel leuke verhalen op voor de kleinkinderen .

- Haar kat een spuitje laten geven onder het motto 'De kat eruit, of ik eruit' en het vervolgens na 2 weken uitmaken.
- Je ex nemen op de wc van een discotheek terwijl je vriendin op de dansvloer staat te wachten
- Buiten een discotheek een vrouwtje nemen tussen een paar auto's en vervolgens met dat vrouwtje op de achtergrond blatend je vriendin opbellen met de mededeling dat je het uit maakt.
- Nadat je het uitgemaakt hebt een andere vrouw neuken op het hoofdveld (incl. toeschouwers dankzij de omroeper) van een toernooi dat je ex mede georganiseerd heeft.
- Het uitmaken op vakantie en je vervolgens binnen een dag of 4 vergrijpen aan zo'n 10/15 andere vrouwen.

Maarrrrrrrr... De vrouwen in kwestie was allemaal al medegedeeld dat ik destijds niet monogaam was alvorens de relatie te beginnen .
Wtf?
pi_35449957
quote:
UBER! FUCKING UBER!
pi_35449992
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 14:05 schreef Carda het volgende:

[..]

Het rare is dat je op dat moment niks terug weet te zeggen
Terwijl je weet dat als je echt voor mekaar gemaakt bent je het gewoon WEET en echt niet uit mekaar gaat.
Dat zei ze bij de eerste keer, heb ook gezegd dat ik niet in die bullshit geloofde en dat ze me maar niet meer hoefde te bellen zodat ik het kon verwerken. Dat was nadat ze had gezegd dat ik als een broer voor haar was.
pi_35450034
Ow! Nog eentje..

Na weken aan het lijntje gehouden te worden met dat ze het allemaal niet wist etc, dan te horen krijgen dat ze het weer wou proberen... Waarna je de volgende dag te horen krijgt dat ze gezoend heeft met iemand, het niet meer weet en ook nog dol op je is. *knap*

Alle banden verbroken. Beste keuze ooit.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 17:55:05 #251
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_35450776
Eerst zoenen, dan kletsen/knuffelen tot al haar vriendinnen er zijn en dan zeggen dat het uit is. Op de dag dat je een half jaar samen bent natuurlijk.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_35521745
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 17:26 schreef kastanova het volgende:

Sneu mannetje, zo begin je ook met je carnavalsfoto's: steeds dezelfde geleuter en foto's.
In mn tijd op fok heb ik het bovenstaande zeker 3 keer of meer gelezen.

ga toch weg als je niks anders kan dan die eeuwige verhaaltjes van je telkens op te hangen.
pi_35521833
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:42 schreef Scepsis het volgende:

[..]

Sneu mannetje, zo begin je ook met je carnavalsfoto's: steeds dezelfde geleuter en foto's.

ga toch weg als je niks anders kan dan die eeuwige verhaaltjes van je telkens op te hangen.
Het katverhaal is al eens eerder (en uitgebreider) gepost... Het toernooi is een twijfelgevalletje... Maar de rest is nog nooit eerder gemeld hoor knullie .

Enneuh, zoek eens hulp dude, je herinnert je nog beter wat ik in 6 jaar tijd allemaal gepost heb dan ik zelf... .
pi_35521924
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:45 schreef kastanova het volgende:

[..]

Het katverhaal is al eens eerder (en uitgebreider) gepost... Het toernooi is een twijfelgevalletje... Maar de rest is nog nooit eerder gemeld hoor knullie .

Enneuh, zoek eens hulp dude, je herinnert je nog beter wat ik in 6 jaar tijd allemaal gepost heb dan ik zelf... .
Moet ook wel als je continu steeds dezelfde blijft posten.
pi_35521988
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:47 schreef Scepsis het volgende:

[..]

Moet ook wel als je continu steeds dezelfde blijft posten.
Nah, post maar eens ff linkjes waar ik die andere 3 verhalen gepost heb dan .
pi_35522360
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:48 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, post maar eens ff linkjes waar ik die andere 3 verhalen gepost heb dan .
als je mij betaalt, hé! Want jouw 30.000 posts gaan checken niet zo iets dat je 1-2-3 doet.

nu we toch daarover hebben, post dan maar eerst die link van je bewering dat je talloze keren op het fourm gepost hebt bij welke bedrijf je werkte en functie
pi_35522421
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:57 schreef Scepsis het volgende:

[..]

als je mij betaalt, hé! Want 30.000 posts is niet zo iets dat je 1-2-3 doet.

nu we daarover hebben, post maar eerst die link van je bewering dat je talloze keren op het fourm gepost hebt bij welke bedrijf je werkte en functie
Oh my, het is mijn beroepsstalker... Is je uitkering nog niet een keer stopgezet knul?
pi_35522487
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:58 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oh my, het is mijn beroepsstalker... Is je uitkering nog niet een keer stopgezet knul?
och, ga je naast je verhaaltjes/kiekjes ook standaard-manoevre herhalen ? Alsof de database niet erg zwaar heeft. Kom ik aan met iets waar je niet omheen kunt, ga je gewoon proberen schelden.

Schelden is een teken van zwakte, kerel.
pi_35522625
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:00 schreef Scepsis het volgende:

[..]

och, ga je naast je verhaaltjes/kiekjes ook standaard-manoevre herhalen ? Alsof de database niet erg zwaar heeft. Kom ik aan met iets waar je niet omheen kunt, ga je gewoon proberen schelden.

Schelden is een teken van zwakte, kerel.
Je vragen naar zijn uitkering vat je op als schelden . Ga dan gewoon werken als je je er zo voor schaamt dude .
pi_35522717
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:02 schreef kastanova het volgende:

[..]

Je aanspreken op je uitkering is schelden . Ga dan gewoon werken als je je er zo voor schaamt .
hoe je ook wendt of keert, uitkeringstrekker kan enigszins wel als scheldwoord betiteld worden in sommige gevallen (niet dat ik zelf zo'n eentje ben).

Maar wees eens concreet, post gewoon die link.
pi_35522809
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:04 schreef Scepsis het volgende:

[..]

hoe je ook wendt of keert, uitkeringstrekker kan enigszins wel als scheldwoord betiteld worden in sommige gevallen (niet dat ik zelf zo'n eentje ben).

Maar wees eens concreet, post gewoon die link.
Ik vroeg jou het eerst om een linkje geloof ik hé?

Dus wees eens concreet en post gewoon die link, dan zal ik daarna kijken wat ik voor je kan doen .
pi_35522883
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:06 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik vroeg jou het eerst om een linkje geloof ik hé?

Dus wees eens concreet en post gewoon die link, dan zal ik daarna kijken wat ik voor je kan doen .
helaas, dan zit je fout.

Ik vroeg jou namelijk het eerst om een linkje (check je eigen fotoboek).
pi_35522921
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:23 schreef innepin het volgende:
Vlak na de sex
Helemaal mee eens! Dan weet je dat je letterlijk en figuurlijk genaaid bent.
pi_35522977
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:08 schreef Scepsis het volgende:

[..]

helaas, dan zit je fout.

Ik vroeg jou namelijk het eerst om een linkje (check je eigen fotoboek).
CTRL + F op Scepsis..... Nope, helaas...

Dus hup, hup, niet terugkrabbelen, linkjes posten of je bek houden .
pi_35523133
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:10 schreef kastanova het volgende:

[..]

CTRL + F op Scepsis..... Nope, helaas...

je weet anders wel goed waarover ik praat met welk bedrijf, dus ga niet lopen doen alsof je neus bloedt.

ff een uitleg dan voor eigenwijze mannetjes: Ga naar je fotoboek > klik op alle reacties > CTRL + F indrukken en zoeken op een van mn 100 klonen Volvomeister.

je ziet het... posten die link. Anders kijk je even naar de datum, dan zie je dat ik wel degelijk eerst om een linkje vroeg.
pi_35523266
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:13 schreef Scepsis het volgende:
je weet anders wel goed waarover ik praat met welk bedrijf, dus ga niet lopen doen alsof je neus bloedt.

ff een uitleg dan voor eigenwijze mannetjes: Ga naar je fotoboek > klik op alle reacties > CTRL + F indrukken en zoeken op een van mn 100 klonen Volvomeister.

je ziet het... posten die link. Anders kijk je even naar de datum, dan zie je dat ik wel degelijk eerst om een linkje vroeg.
Weet je nog? Vroeger? Toen je zat te knikkeren in de pauze van groep drie? Die toffe, grof aantrekkelijke en bovennatuurlijk stoere vent die toen naar je toekwam en vroeg om dat linkje? Dat was ik...

pi_35523672
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:16 schreef kastanova het volgende:

[..]

Weet je nog? Vroeger? Toen je zat te knikkeren in de pauze van groep drie? Die toffe, grof aantrekkelijke en bovennatuurlijk stoere vent die toen naar je toekwam en vroeg om dat linkje? Dat was ik...

maareh kijk eens naar de datum in je eigen fotoboek notabene, onder Volvomeister vroeg ik je om dat linkje.
quote:
kun je zelf eens achter je eigen woorden staan. En vooral dat je talloze keren op het fourm gepost hebt welk bedrijf het was, maar uiteindelijk niet met een link durfde te komen (omdat het gewoonweg niet bestond ). Zoals gewoonlijk.

Kom maar eerst met je link waar ik eerst om vroeg, kommaar!! )
pi_35523738
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:25 schreef Scepsis het volgende:
maareh kijk eens naar de datum in je eigen fotoboek notabene, onder Volvomeister vroeg ik je om dat linkje.
Man, wat lul je nou, Volvomeister is m'n eigen kloon dweeb .
pi_35523883
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:25 schreef Scepsis het volgende:

[..]

Elke halve gare kan roepen dat iemand zijn kloon is.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_35523898
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:26 schreef kastanova het volgende:

[..]

Man, wat lul je nou, Volvomeister is m'n eigen kloon dweeb .
Euuh ? dat je die andere rest van m'n reply probeert te negeren, is tot daar aan toe.
maar dat je nu iets totaal niet-relevants gaat beweren, is zwak.

achja, 1 ding is wel zeker: ik vroeg wel degelijk eerst aan je om dat linkje.

dat je daarna deze discussie af te leiden door onzin uit te kramen, moet je zelf weten. Het bevestigt evengoed mijn gelijk. Dag dag kastanova
pi_35523933
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:30 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Elke halve gare kan roepen dat iemand zijn kloon is.
Doet ie toch ook .
pi_35524013
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:30 schreef Scepsis het volgende:

[..]

Euuh ? dat je die andere rest van m'n reply probeert te negeren, is tot daar aan toe.
maar dat je nu iets totaal niet-relevants gaat beweren, is zwak.

achja, 1 ding is wel zeker: ik vroeg wel degelijk eerst aan je om dat linkje.

dat je daarna deze discussie af te leiden door onzin uit te kramen, moet je zelf weten. Het bevestigt evengoed mijn gelijk. Dag dag kastanova
Nah... Jij beweert dat volvomeister een kloon van je is... Ik doe hetzelfde...

En nu? Niks dus... Ik vroeg dus het eerst om een linkje...

Dus, nogmaals (in slowmotion, speciaal voor jou) je.. moet... je... bek... houden... of... een... linkje... posten...
pi_35524045
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

Doet ie toch ook .
ah, gaan we moeilijk doen. Ok, zal ik wel ff bewijzen op FP:

Op je velgen over de A58

(zie m'n reactie onder Volvomeister).

Nu ligt de bal bij jou (om niet te zeggen, kom eens met dat link, laffe knul)
pi_35524147
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:33 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah... Jij beweert dat volvomeister een kloon van je is... Ik doe hetzelfde...

En nu? Niks dus... Ik vroeg dus het eerst om een linkje...

Dus, nogmaals (in slowmotion, speciaal voor jou) je.. moet... je... bek... houden... of... een... linkje... posten...
Ik vraag om een linkje (zie bewijs), dus jij moet volgens je eigen redenatie eerst je die link posten
pi_35524207
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:34 schreef Scepsis het volgende:
ah, gaan we moeilijk doen. Ok, zal ik wel ff bewijzen op FP:

Op je velgen over de A58

(zie m'n reactie onder VOlvomeister).

Nu ligt de bal bij jou (om niet te zeggen, kom eens met dat link, laffe knul)
Ok, heb zelf ook even bewijs geleverd:

Arctic Monkeys winnaars bij NME Awards

(Zie mijn reactie onder VOlvomeister)

En ja, ik weet dat het een behoorlijk sneue nickname is, maar ik was dronken en men had me herhaaldelijk met een honkbalknuppel vol in mn gezicht geslagen
pi_35524306
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:37 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ok, heb zelf ook even bewijs geleverd:

Arctic Monkeys winnaars bij NME Awards

(Zie mijn reactie onder VOlvomeister)

En ja, ik weet dat het een behoorlijk sneue nickname is, maar ik was dronken en men had me herhaaldelijk met een honkbalknuppel vol in mn gezicht geslagen
Heb ik gepost.

Vogelgriep op Frans kalkoenbedrijf

Helemaal onderaan. Je probeert dit topic vol te lullen, zodat je geen link hoeft te posten waar ik je eerst om vroeg, huichelaartje.
pi_35524440
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:39 schreef Scepsis het volgende:

[..]

Heb ik gepost.

Vogelgriep op Frans kalkoenbedrijf

Helemaal onderaan. Je probeert dit topic vol te lullen, zodat je geen link hoeft te posten waar ik je eerst om vroeg, huichelaartje.
Kom op man, dat was gewoon 1 van m'n ludieke grapjes om verwarring te saaien .

Maarreuh, je gaat me vanaf nu dus elk topic achtervolgen met loos geblaat zonder het ook maar enigszins te onderbouwen begrijp ik?
pi_35524488
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:42 schreef kastanova het volgende:

[..]

Kom op man, dat was gewoon 1 van m'n ludieke grapjes die ik poste .

Maarreuh, je gaat me vanaf nu dus elk topic achtervolgen met loos geblaat zonder het ook maar enigszins te onderbouwen begrijp ik?
Kom, kom, niet terugkrabbelen joh.

Kom eerst met die link, zoals je telkens bij mij vroeg.
pi_35524542
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:43 schreef Scepsis het volgende:
Kom eerst met die link, zoals je telkens bij mij vroeg.
Bingo .

Ik vroeg (immers, verleden tijd) jou dus eerst om de link...

Komt u maar .

Ik heb m'n link trouwens al onder de copy/paste
pi_35524623
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:44 schreef kastanova het volgende:

[..]

Bingo .

Ik vroeg (immers, verleden tijd) jou dus eerst om de link...

Komt u maar .
ik leverde bewijs dat ik volvomeister was, met die account vroeg ik eerst (kijk es naar de datum) in je fotoboek om een link die je nog steeds niet durft te geven.

uit je gequote tekst kan ik jammer genoeg niet opmaken of er feitelijk staat dat je eerst was (wat dus niet zo is, staat gewoonweg niet. Alleen maak je daar wel van).

Niks manipulatieve manoeuvres, gewoon posten die link.
pi_35524715
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:46 schreef Scepsis het volgende:
uit je gequote tekst kan ik jammer genoeg niet opmaken of er feitelijk staat dat je eerst was
Yep, was ik... En nu?
pi_35524775
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:48 schreef kastanova het volgende:

[..]

Yep, was ik... En nu?
De gevraagde link posten. Is dat zó moeilijk te begrijpen ?
pi_35524843
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:50 schreef Scepsis het volgende:

[..]

De gevraagde link posten. Is dat zó moeilijk te begrijpen ?
Ik was het eerst zeg ik net... Dus idd, linkjes posten... Oh, en een foto van jezelf las ik net .
pi_35525139
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:51 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik was het eerst zeg ik net... Dus idd, linkjes posten...
Nee, dat heb ik niet beweerd. Nooit gedaan trouwens. In tegenstelling tot jou lieg ik niet.

Vogelgriep op Frans kalkoenbedrijf Helemaal onderaan, Volvomeister = scepsis dus.

Kun je de datum ontcijferen ? Dan weet je dat ik wel degelijk het eerst om dat linkje vroeg.
je valt wederom door de mand, hoewel je door je manipulatie nog probeert te redden wat te redden valt. Posten die link of hou je leugenachtige mond eens dicht.
pi_35525243
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:57 schreef Scepsis het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik niet beweerd. Nooit gedaan trouwens. In tegenstelling tot jou lieg ik niet.

Vogelgriep op Frans kalkoenbedrijf Helemaal onderaan, Volvomeister = scepsis dus.

[afbeelding]

je valt wederom door de mand, hoewel je door je manipulatie nog probeert te redden wat te redden valt. Posten die link of hou je leugenachtige mond eens dicht.
Oh goed plan! Ik houd gewoon m'n mond dicht!

Dat hielp in m'n fotoboek immers ook... Waarna je als een autistisch kleutertje begon te stampvoeten en spammen dat ik moest reageren .
pi_35525324
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:59 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oh goed plan! Ik houd gewoon m'n mond dicht!

Dat hielp in m'n fotoboek immers ook... Waarna je als een autistisch kleutertje begon te stampvoeten en spammen dat ik moest reageren .
ah, tof. De standaard reactie wanneer iemand zijn verlies niet wilt erkennen: wegvluchten. Trouwens, ik vraag om een link en dan moet ik ineens een foto gaan posten

Laffe gedoe om je leugens te proberen camoufleren, ziek mannetje
pi_35525657
Post gewoon je linkjes tegelijk, rekels!
pi_35526273
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:01 schreef Scepsis het volgende:
ah, tof. De standaard reactie wanneer iemand zijn verlies niet wilt erkennen: wegvluchten. Trouwens, ik vraag om een link en dan moet ik ineens een foto gaan posten
Al sinds je me begon te stalken in m'n fotoboek jochie...

Djeez, al mijn posts uit je kop kennen, maar niet meer weten welke onzin je zelf allemaal uitkraamt .

Oh trouwens, ik heb zelf ook het bewijs dat ik eerder om de linkjes vroeg .

pi_35526320
!
pi_35526751
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:19 schreef kastanova het volgende:

[..]

Al sinds je me begon te stalken in m'n fotoboek jochie...

Djeez, al mijn posts uit je kop kennen, maar niet meer weten welke onzin je zelf allemaal uitkraamt .

[afbeelding]
Waarom moet ik ineens een foto posten

Misschien dat je vermoedt dat ik geen foto's van mezelf op internet ga zetten, ga je dit niet-revelante onderwerp vragen nadat ik vraagtekens zette bij een van je 'talloze' beweringen. Doe gewoon chronologisch, jij post die link, ik post mijn foto.

Waarom zou het ineens andersom moeten zijn ?????
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:44 schreef kastanova het volgende:

[..]
Ik heb m'n link trouwens al onder de copy/paste
Haha, goeie grap! Kan gewoonweg niet, want die link bestaat niet
quote:
Oh trouwens, ik heb zelf ook het bewijs dat ik eerder om de linkjes vroeg .

[afbeelding]
kijk, je begon zelf te jengelen wie het eerst vroeg. En je het allemaal niet echt goed begreep (of je deed overkomen alsof), ging ik een screenshot posten zodat je het misschien doorhad dat je fout zat.

Probeer maar grappig te doen, je laffe huichelachtigheid wordt er niet minder om.
pi_35526957
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:28 schreef Scepsis het volgende:
kijk, je begon zelf te jengelen wie het eerst vroeg.

Probeer maar grappig te doen, je laffe huichelachtigheid wordt er niet minder om.
Nah, voorstel, anders kom ik nooit van je obsessieve gejankzak af:

Ik post de link.
Vervolgens post jij binnen een uur een foto van je logischerwijs behoorlijk misvormde kuthoofdje en kom je met de drie linkjes waar dit gezever mee begon.

Zo niet, dan open je een topic waarin je aangeeft mij al jaren gruwelijk te willen klaarpijpen omdat je het zo lekker vindt als ik je vol in je oog spuit en vertoon je je verder nooit meer op dit forum of in fotoboeken.... Deal?
pi_35526989
Zooo.... lekker sfeertje hier
It is your friends who make your world!
pi_35527268
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:33 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, voorstel, anders kom ik nooit van je obsessieve gejankzak af:

Ik post de link.
Vervolgens post jij binnen een uur een foto van je logischerwijs behoorlijk misvormde kuthoofdje en kom je met de drie linkjes waar dit gezever mee begon.
Kijk, da's nu een concrete post dan al dat geklep van je

Post die link maar (let wel, nog steeds de naam van je bedrijf waar je werkt en je functie NIET ANDERS), dan post ik ook een foto van mezelf, beloofd.

Nu je dat aangevuld hebt met 3 voorwaarden wordt het wel moeilijk om in je 30k posts te gaan spitten. Een aantekening hierbij is dat ik nooit beweerd hebt dat je AL je verhalen eerder gepost had.

Jij de link (bedrijfsnaam en functie)
Ik daarna de foto.

Hm ?
  zondag 26 februari 2006 @ 22:46:43 #294
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_35527533
Someone call the carepolice......

Back ontopic mannen.

Ik wordt nu overigens totaal genegeerd door mijn ex, ben wel achter haar hotmail password gekomen, dus als ze een keer een grote fout maakt Maar op dit moment laat ik het voor wat het is, een fout in mijn leven, nothing more, nothing less.
pi_35527742
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:40 schreef Scepsis het volgende:
Kijk, da's nu een concrete post dan al dat geklep van je

Post die link maar (let wel, nog steeds de naam van je bedrijf waar je werkt en je functie NIET ANDERS), dan post ik ook een foto van mezelf, beloofd.
Concrete post idd... Dus nu niet terug gaan krabbelen en de voorwaarden alsnog aan trachten te passen...
quote:
Nu je dat aangevuld hebt met 3 voorwaarden wordt het wel moeilijk om in je 30k posts te gaan spitten. Een aantekening hierbij is dat ik nooit beweerd hebt dat je AL je verhalen eerder gepost had.

Jij de link (bedrijfsnaam en functie)
Ik daarna de foto.

Hm ?
Dat heb je wel degelijk beweerd:
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:42 schreef Scepsis het volgende:
Je beweert het zelfs al 3 keer gelezen te hebben .
Foto + linkjes (in drievoud dus) en anders je bek gewoon... éindelijk... eens dicht houden....
pi_35528278
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:51 schreef kastanova het volgende:

[..]

Concrete post idd... Dus nu niet terug gaan krabbelen en de voorwaarden alsnog aan trachten te passen...
wacht ff hoor, je vulde die voorwaarden zelf bij

waarom zo moeilijk lopen kutten terwijl je die zogenaamde link naar een van je 'talloze posts' onder copy/paste nog steeds niet durft/kunt posten. Je kan lullen als brugman maar daden, ho maar.

1. Feit is dat ik eerst je om een link vroeg.
2. Daarna moest ik ineens zonder enig onderbebouwde reden een foto gaan posten zodat niemand achter je leugens komt.
3. nu pas je de voorwaarden aan.

Zelf geef je aan net als ik dat we die gedoe van je spuugzat zijn. Gewoon die link posten (ik vroeg het immers eerst), óf laat je toetsenbord eens met rust, zodat er geen leugens meer in de ether geslingerd wordt.

-edit, het wordt nu echt een uitzichtloze situatie met dat manoeuvres van je. Deze keer heeft je gedram nut: je post de link naar die eerdere post op het fourm waar de bedrijfsnaam waarin je werkt en je functie vermeld zitten.

Dan post ik een foto van mezelf plus de 3 linkjes. Anders open ik de topic met daarin de seksuele handelingen zoals je beschreef in je eerdere reply.

btw, aan die voorwaarden voor de link (zoals in de fotoboek) wordt er NIKS BESMUIKT GEWIJZIGD, ja ?
pi_35528385
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:02 schreef Scepsis het volgende:
je post de link naar die eerdere post op het fourm waar de bedrijfsnaam waarin je werkt en je functie vermeld zitten.

Dan post ik een foto van mezelf plus de 3 linkjes. Anders open ik de topic met daarin de seksuele handelingen zoals je beschreef in je eerdere reply.

btw, aan die voorwaarden voor de link (zoals in de fotoboek) wordt er NIKS BESMUIKT GEWIJZIGD, ja ?
Je uur gaat nú in

Als bonus staat er zelfs nog bij op welke afdeling ik werk .
pi_35528590
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:05 schreef kastanova het volgende:

[..]

Je uur gaat nú in [[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/3.gif]afbeelding][/url]

Als bonus staat er zelfs nog bij op welke afdeling ik werk .
Echt goed van je en wat is je functie daar en zoals ik beschreef werk je daar nu nog steeds ? ('werkt' dat is immers de tegenwoordige tijd)

Als je dit nog hebt voldaan zoals overeengekomen, ligt de bal bij mij.
pi_35528614
Godsamme jongens, kap eens met het vergallen van dit topic...
pi_35528686
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:10 schreef Scepsis het volgende:

[..]

Echt goed van je en wat is je functie daar en zoals ik beschreef werk je daar nu nog steeds ?
Nu niet verder gaan met piepen, maar foto's en linkjes posten...

Oh, en je excuus aanbieden omdat je me leugenaar noemde mag je er als bonus bijgooien .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')