Bek volschijtenquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:07 schreef Relneger18 het volgende:
Wat vinden jullie de ergste manier van dumpen?
snap dat nou....dat is geen ongeluk!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:31 schreef Puttenoar het volgende:
dat ze per ongeluk een smsje naar je stuurd.. waar staat "ik ga het uitmaken met m.. tis nix meer an" terwijl ie voor der beste vriendin was bedoeld :s
zou je denken?maat van me heeft het ook x meegemaakt.. alleen toen was hij de "uitmakende" partij oO< maargoed..toen ging t ook per ongelukquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:32 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
snap dat nou....dat is geen ongeluk!!![]()
![]()
maar je was zo geilquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:34 schreef Ultralaser het volgende:
Geloof me dat een boner dan snel weg is
Ja maar ik denk dat alle geilheid dan heel snel verdwenen is. Heb wel eens ruzie gehad voor de seks en dan echtvlak voor nou de zin is dan ver te zoeken.quote:
Ik heb exact hetzelfde meegemaaktquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:31 schreef Puttenoar het volgende:
dat ze per ongeluk een smsje naar je stuurd.. waar staat "ik ga het uitmaken met m.. tis nix meer an" terwijl ie voor der beste vriendin was bedoeld :s
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:42 schreef Ultralaser het volgende:
Ik ben een keer gedumpt de overige keren was ik degene. Ene dag zegt ze je bent zoveel voor me volgende dag heb geen zin meer. Ik wedden dat je binnen 2 weken een ander heb zij nee ik wil tijd voor mezelf en u raad het al binnen 2 weken een ander. Kan er nu we om lachen. De keren dat ik het heb uitgemaakt is niet zo leuk alle keren via telefoon terwijl ik daar op tegen ben. Maar als ik zeg we moeten praten dan willen ze gelijk een antwoord nou dan kunnen ze dat krijgen
Een vriend van mij deed dat ook eens, maar dan uit het zolderraam. Het was toen ook uit, maar dat kwam meer omdat ze dood wasquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:41 schreef VarsesteR het volgende:
Een vriend van mij gooide zijn vriendin op de grond en toen was het uit...
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:48 schreef CreativeMind het volgende:
[..]
Een vriend van mij deed dat ook eens, maar dan uit het zolderraam. Het was toen ook uit, maar dat kwam meer omdat ze dood was![]()
ik zeg niet dat het niet kan, maar meestal (spreek overigens niet uit eigen ervaring) doen mense dat 'perongeluk - expres'quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:35 schreef Puttenoar het volgende:
[..]
zou je denken?maat van me heeft het ook x meegemaakt.. alleen toen was hij de "uitmakende" partij oO< maargoed..toen ging t ook per ongeluk![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:10 schreef BobRooney het volgende:
via sms...
Dan had je een enorme bagger relatie, of jij bent blind.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:07 schreef Relneger18 het volgende:
Ik vind het vooral zenuwslopend als zij zomaar alle contacten verbreekt.![]()
kun je wel stellen ja.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:36 schreef GF het volgende:
[..]
Dan had je een enorme bagger relatie, of jij bent blind.
Uitmaken via wat dan ook. Zoiets doe je irl als je op de ander gaf/geeft en vanuit respect.
Volgens mij hebben wij dezelfde vriend.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:48 schreef CreativeMind het volgende:
[..]
Een vriend van mij deed dat ook eens, maar dan uit het zolderraam. Het was toen ook uit, maar dat kwam meer omdat ze dood was![]()
via anderenquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:07 schreef Relneger18 het volgende:
Chemisch afvalquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:07 schreef Relneger18 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |