quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:11 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Een smsje onder in beeld bij tmf![]()
Been therequote:Op donderdag 9 februari 2006 17:27 schreef truStie het volgende:
Haar zoenend in de disco tegenkomen en dat ze dan zoiets heeft van, ohja ik moest het nog uitmaken. Sorry
Man dat is tegenwoordig hét middel om te communiceren, vooral voor die breezah'squote:Op donderdag 9 februari 2006 17:53 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Via msn... vandaag nog meegemaakt![]()
Misschien wat oudere partners kiezenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:53 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Dan zou ik echt door t lint gaan denk ikquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:06 schreef appelsap het volgende:
Als je zijn vriendin aan de telefoon hebt terwijl jij dat ook bent en hij dan ineens niks meer van zich laat horen.
Ook meegemaaktquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:53 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Als ik het zelf moet doen. Veel te veel gezeik.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:07 schreef Relneger18 het volgende:
Wat vinden jullie de ergste manier van dumpen?
neequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:51 schreef x_smilegirl_x het volgende:
inderdaad, nooit meer iets van je laten horen, dat lijkt me echt goed k*t!
Maar ook via sms/msn e.d.
ik vind dat uitmaken/relatie verbreken, persoonlijk moet, na er eerst over gepraat te hebben, het nog geprobeerd te hebben (je relatie is het toch waard om voor te vechten?!) en het anders persoonlijk te zeggen (met reden, als die niet bekend is)
^^ of ben ik nu dom aan het swetsen op dit tijdstip :s
Dat is de beste manier.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:51 schreef x_smilegirl_x het volgende:
inderdaad, nooit meer iets van je laten horen, dat lijkt me echt goed k*t!
wowquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:56 schreef Jitse het volgende:
via e-mail, na 2 jaar relatie - in het buitenland zittend, wetend dat ze op dat moment dat je da mail leest (2 dagen later) al een andere heeft.
Dan probeer je haar te belle ten alle koste om te prate wil ze nog niet eens meer opnemen.
.... met de woorden: Dit was het enige waarvoor ik iets met je wou, het enige waar je goed in bent. Maar ik heb nu een betere gevonden dus jij kunt oprotten.quote:
liever een lading chemisch afval naast de deur dan een woonwagenkampquote:
Dan voel je je wel genaaidquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:12 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Maar dat was niet zo erg. Kennis van me ging bijna trouwen, raakte ziek op een dag en ging eerder van z'n werk. Thuis trof hij z'n verloofde met een andere kerel in bed. Dat gevoel dat je in een waanwereld hebt geleefd lijkt me testikelzakkend..
Wat een tyfuslijer klier die vriend, hij maakte je ex dus alleen zwart om zelf wat te kunnen neuken eventueel?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:37 schreef Salsagirl het volgende:
ehm ik heb niemand gedumpt,in zoverre een die verdiende niet beter....
die was zonder mij op vakantie gegaan,en daar vreemd gegaan en doordat zijn vriend me mocht en vond dat ie het me moest vertellen kwam ik er dus achter
Ja die werd niet vriendelijk gedumpt...kan ik je wel vertellen![]()
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 10:33 schreef flugeltje het volgende:
Als de kerel waar je mee samenwoont een nachtje bij een 'vriend' logeert. Vervolgens bijna een week wegblijft en als hij weer thuis is doodleuk zegt dat hij er geen zin meer in heeft....
En als je er dan ná een weekje of wat ook nog achterkomt dat 'vriend' eigenlijk 'vriendin' is...![]()
quote:
GMTA.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:05 schreef MLF het volgende:
lijkt me erg als iemand het doet waar anderen bij zijn (vriendin, kennisen enz)
Je vriend(in)quote:Op zondag 12 februari 2006 00:17 schreef Asics het volgende:
laten doodbloeden . . .
dat der moeder opbeld om 'tot je door te laten dringen' dat ze niks meer met je te maken wil hebben, terwijl ze dat zelf nooit heeft gezegd..quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:20 schreef B_BOY het volgende:
iemand anders laten zeggen.
Schijnt vaker voor te komen. Is zelfs nog een liedje over (nuja, niet op een datingsite, maar in de krant.)quote:Op zondag 12 februari 2006 16:58 schreef MrTorture het volgende:
Voor de buitenwereld hilarisch: Mekaar tegenkomen op een datingsite
(Rupert Holmes - Pina Coladas)quote:I was tired of my lady
We'd been together too long
Like a worn-out recording
Of a favorite song
So while she lay there sleeping
I read the paper in bed
And in the personal columns
There was this letter I read
"If you like Pina Coladas
And getting caught in the rain
If you're not into yoga