quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:11 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Een smsje onder in beeld bij tmf![]()
Been therequote:Op donderdag 9 februari 2006 17:27 schreef truStie het volgende:
Haar zoenend in de disco tegenkomen en dat ze dan zoiets heeft van, ohja ik moest het nog uitmaken. Sorry
Man dat is tegenwoordig hét middel om te communiceren, vooral voor die breezah'squote:Op donderdag 9 februari 2006 17:53 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Via msn... vandaag nog meegemaakt![]()
Misschien wat oudere partners kiezenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:53 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Dan zou ik echt door t lint gaan denk ikquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:06 schreef appelsap het volgende:
Als je zijn vriendin aan de telefoon hebt terwijl jij dat ook bent en hij dan ineens niks meer van zich laat horen.
Ook meegemaaktquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:53 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Als ik het zelf moet doen. Veel te veel gezeik.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:07 schreef Relneger18 het volgende:
Wat vinden jullie de ergste manier van dumpen?
neequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:51 schreef x_smilegirl_x het volgende:
inderdaad, nooit meer iets van je laten horen, dat lijkt me echt goed k*t!
Maar ook via sms/msn e.d.
ik vind dat uitmaken/relatie verbreken, persoonlijk moet, na er eerst over gepraat te hebben, het nog geprobeerd te hebben (je relatie is het toch waard om voor te vechten?!) en het anders persoonlijk te zeggen (met reden, als die niet bekend is)
^^ of ben ik nu dom aan het swetsen op dit tijdstip :s
Dat is de beste manier.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:51 schreef x_smilegirl_x het volgende:
inderdaad, nooit meer iets van je laten horen, dat lijkt me echt goed k*t!
wowquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:56 schreef Jitse het volgende:
via e-mail, na 2 jaar relatie - in het buitenland zittend, wetend dat ze op dat moment dat je da mail leest (2 dagen later) al een andere heeft.
Dan probeer je haar te belle ten alle koste om te prate wil ze nog niet eens meer opnemen.
.... met de woorden: Dit was het enige waarvoor ik iets met je wou, het enige waar je goed in bent. Maar ik heb nu een betere gevonden dus jij kunt oprotten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |