quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:01 schreef Inca het volgende:
Bob de Rooy is der ook
die naast Dries? da's zijn managerquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:01 schreef Inca het volgende:
Bob de Rooy is der ook
Tja, zodra het over Hummie & Co. gaat dan kan je er vergif op innemen dat de boel meteen opslot gaatquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:02 schreef flugeltje het volgende:
Jammer dat ze HBB zo censureren. En waarom zijn ineens alle spanningen verdwenen? Ik had op z'n minst nog steeds slaande ruzie verwacht...
Geen wonder dat Dries geen succes heeft met zo'n droplul als manager.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:02 schreef elskreeft het volgende:
[..]
die naast Dries? da's zijn manager
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:02 schreef flugeltje het volgende:
Jammer dat ze HBB zo censureren. En waarom zijn ineens alle spanningen verdwenen? Ik had op z'n minst nog steeds slaande ruzie verwacht...
Je moet ook niet zo vroeg gaan slapenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:02 schreef flugeltje het volgende:
heb 'm in zijn 'soap' gezien bij SBS. die man is funest voor wat er dan eventueel aan carriere van Dries ooit nog kan komen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:05 schreef frizti het volgende:
[..]
Geen wonder dat Dries geen succes heeft met zo'n droplul als manager.
vind het wel aardigquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:06 schreef bunnyma het volgende:
Ik kon die muziek niet meer trekken......wat een rust als je op de mute-knop drukt.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:57 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Punt voor Fritzi!!!!!
Fritzi scoort één - nullllllllll MissJ. is aan zet nu wat gaat ze doen???
Hahaha..ken het gevoelquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:06 schreef bunnyma het volgende:
Ik kon die muziek niet meer trekken......wat een rust als je op de mute-knop drukt.
Flugelquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:02 schreef flugeltje het volgende:
Manu ik hoop dat ze vandaag wat vroeger ruzie gaan maken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo vroeg gaan slapenBTW
Dat meen je nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:08 schreef elskreeft het volgende:
de triestigheid straalt weer af van het niveau van deze avond
Ik heb de streams gewoon ff uitgeknalt, heerlijk zo, ik wacht wel tot de avond voorbij is (lees: de gasten weg zijn)quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:08 schreef elskreeft het volgende:
de wasmachine leukquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:08 schreef elskreeft het volgende:
Ik kan zo'n avond wel waarderen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:08 schreef elskreeft het volgende:
Hoi hoi allemaalquote:
gelukkig ben je niet mijn buurman.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:10 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik kan zo'n avond wel waarderen.
Mijn speakers staan op 10.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:10 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi allemaal:W![]()
DanielleNaomi, ik heb nog een aantal caps voor je van Sandra, als je interesse hebt stuur me maar een mailtje
Hej lieve A &Mquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:10 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi allemaal![]()
![]()
DanielleNaomi, ik heb nog een aantal caps voor je van Sandra, als je interesse hebt stuur me maar een mailtje
hello A-en-Mquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:10 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi allemaal![]()
![]()
Al was dat wel het geval, ik heb er schijt aan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
gelukkig ben je niet mijn buurman.
Ik denk dat, zodra de gasten vertrokken zijn er nog wel het één en ander zal uitgepraat moeten wordenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:02 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik houd wél rekening met mn buren iigquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:12 schreef frizti het volgende:
[..]
Al was dat wel het geval, ik heb er schijt aan.
Ik denk dat ze vroeg gaan slapen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Manu ik hoop dat ze vandaag wat vroeger ruzie gaan maken.
Want nog zo'n nacht trek ik niet meer.
En zo is datquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vroeg gaan slapen.
Kunnen wij ook een keer vroeg naar bed.![]()
Hej Talithaquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:13 schreef Talitha het volgende:
Goedenavond![]()
(Iedereen die handjes in de lucht![]()
)
Ik zit ook al steeds tussen alle streams te zappen, maar overal is die muziekquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:06 schreef bunnyma het volgende:
Haai Talithaquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:13 schreef Talitha het volgende:
Goedenavond![]()
)
K heb ze gewoon uit, t wordt pas boeiend als de napraat komt over hoe de avond is gelopenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zit ook al steeds tussen alle streams te zappen, maar overal is die muziek![]()
Heb jij wel eens een rechte banaan gezien.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:14 schreef Inca het volgende:
Waarom zijn de bananen krom?
Ben meestal rond half 1 weg.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En zo is dat
Al is het altijd supergezellig met de nachtploeg
Haaiquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:13 schreef Talitha het volgende:
Goedenavond![]()
)
neequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een rechte banaan gezien.
dr zijn vierkante gehaktballen, dan zullen er ook wel rechte bananen zijn.quote:
Heb het gevoel dat er veel minder gasten zijn dan vorige week.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:16 schreef Dora30 het volgende:
[..]
Haai![]()
Er zitten ook mensen tussen die gasten die er echt zin in hebben he![]()
Idd, viel mij ook al op...best saaie boel eigenlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat er veel minder gasten zijn dan vorige week.
Ja of je riem een standje losser doet na een chinees lopend buffetquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:17 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde gevoel wanneer je je skischoenen uitdoet.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:18 schreef cuall het volgende:
Even een gezamenlijk ........dag allemaal![]()
Volgens mij zag ik je net ook alquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:18 schreef cuall het volgende:
bye Cuallquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:18 schreef cuall het volgende:
Hoi buurmanquote:
Wie zou dat nou wezenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:20 schreef elskreeft het volgende:
dr zit er weer eentje te roken, drinken en niets te doen vanavond!
Als je het over Viool hebt,quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:20 schreef elskreeft het volgende:
Ze moet er eigen mentaal voorbereiden op het dansen zei ze net tegen Anita.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:20 schreef elskreeft het volgende:
Ze hoorde je..ze gaat acuut staanquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:21 schreef regenworm het volgende:
Viola zit weer op haar dikke vette reet.
Hej FBquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:22 schreef Foreverblue het volgende:
Hallooooooooooo allemaal... is ik ook weer![]()
Monnie is er gelukkig nog steeds![]()
![]()
[afbeelding]
Hoi FB.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:22 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
[afbeelding]
Ooh de gemeentereiniging is haar vergeten op te halen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:20 schreef elskreeft het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:21 schreef Dora30 het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik je net ook al![]()
Maar alsnog dan![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:22 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
[afbeelding]
Die kijkt toch altijd zo?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:23 schreef elskreeft het volgende:
ja Dries heeft ook nog niet bewogen vanavond! die heeft echt een slechte bui geloof ik
Ha Fritzi.... ik had je haast niet herkend zonder je tong uit steek smiliequote:
Haai FBquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:22 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:22 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
[afbeelding]
Halloooooo FBBBBbbbquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:22 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
[afbeelding]
Jeppie... zit weer om de capkelderquote:
nee niet echt zit erg suf achter mijn pc.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi wormpje. Druk met cappen van de mooie dames ?![]()
Hoi FBquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:22 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
[afbeelding]
En het swingt lekker hier in de kelder.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jeppie... zit weer om de capkelder
[afbeelding]
Zeker wetenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:26 schreef frizti het volgende:
[..]
En het swingt lekker hier in de kelder.![]()
Haaa Talitha... ja ik zie het. Gelukkig maar. Monnie is echt een lieverd en moet in het hotel blijven.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi FB![]()
Monique is er nog en ze swingt![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:19 schreef Dora30 het volgende:
[..]
Ja of je riem een standje losser doet na een chinees lopend buffet
Het is veel ruimtelijke dan die bingo zaalquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:27 schreef cuall het volgende:
Ik vind deze plek veel leuker dan in dat andere zaaltje![]()
Demins (spatie) !!quote:
Suc6 met kijkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:28 schreef Dora30 het volgende:
Ik ga even kijken of er nog iets van alcohol in huis is..dan kan ik de muziek beter aan![]()
Hoe groot zou die zaal eigenlijk zijn? Op TV (en ook op streams) lijken ruimtes vaak groter dan ze in werkelijkheid zijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is veel ruimtelijke dan die bingo zaal
Viool is gevallen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Demins (spatie) !!![]()
![]()
![]()
Wat doet dat koeienkleed op de grond ?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:27 schreef elskreeft het volgende:
monnie is enkel het hulpje...NOT. Is de enige die bijdraagt aan de sfeer vanavond!
Hoe kan dat nouquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee niet echt zit erg suf achter mijn pc.
Je bedoelt hier op Fokquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:27 schreef cuall het volgende:
Ik vind deze plek veel leuker dan in dat andere zaaltje![]()
Zullen ze er iets van leren ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:28 schreef BONG4002 het volgende:
Anita beaamt nu ook dat er best weinig mensen zijn, omdat het een stuk duurder is vanavond (de entree)
LOL ligt niet aan jouquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:31 schreef frizti het volgende:
Ligt het aan mij, of is Dries Roelvink maar een saaie zak?
Had ik niet meegekregen, maar dan is alles nu weer pais en vree als het goed isquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:32 schreef regenworm het volgende:
Theo heeft zijn excuses aangeboden tegen Monique![]()
![]()
Ik vind eingelijk, dat daar over vergadert moet worden bongquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:31 schreef BONG4002 het volgende:
Bonnie zegt dat afgelopen nacht nog steeds best een impact heeft dus m.a.w. het is nog niet helemaal over
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:31 schreef frizti het volgende:
Ligt het aan mij, of is Dries Roelvink maar een saaie zak?
Misschien helpt dit wel danquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee niet echt zit erg suf achter mijn pc.
Met een gebluste Theo, dus geen rellen meer dat nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:33 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik vind eingelijk, dat daar over vergadert moet worden bong![]()
Van mij hoeft ze zeker niet wegquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Haaa Talitha... ja ik zie het. Gelukkig maar. Monnie is echt een lieverd en moet in het hotel blijven.
Hele goeie van Bonniequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ondanks de sores, weet ze alles even te parkeren en zich te richten op de gasten.
Bonnie zegt net, er zijn meer artiesten en managers dan gasten![]()
![]()
quote:
Zo'n hollandsche avond moet je ook niet doen in een chique zaal.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja Fok is nog leuker, maar ik bedoelde eigenlijk dat de gasten nu meer in de huiskamer worden ontvangen
![]()
Eensch! Geen leuker vermaak dan leedvermaak! En ramptoerisme! (in dit geval...)quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Van mij hoeft ze zeker niet weg. Maar het zou wel erg komisch zijn als het gehele hotel leegloopt, en Talpa zonder programma zit
![]()
Wel gezellig, maar ook een beetje vreemd met die banken erbij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja Fok is nog leuker, maar ik bedoelde eigenlijk dat de gasten nu meer in de huiskamer worden ontvangen
![]()
denk het niet vroeg naar bed is de beste oplossing.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Misschien helpt dit wel dan
[afbeelding]
Dat kan ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
denk het niet vroeg naar bed is de beste oplossing.
Dat kan nooit lang duren, en Monique heeft gezegd dat ze het eerst aankijkt of zijn excuses wel gemeend zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Met een gebluste Theo, dus geen rellen meer dat niet![]()
Doe ik ook hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
denk het niet vroeg naar bed is de beste oplossing.
Alle handjes in de lucht nuquote:
Sorry schatje, maar na al die caps van je wil toch nog met me boksen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:42 schreef MissJ. het volgende:
Fritzi....duurde even 4 pagina's maar hier is MissJ. boksing.....(bij god als ik nog weet waarom ook weer)![]()
[afbeelding]
Is dat die man die nu zingt ? Ben ik niet kapot vanquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:38 schreef demins het volgende:
[..]
Eensch! Geen leuker vermaak dan leedvermaak! En ramptoerisme! (in dit geval...)![]()
Klinkt wel gezellig.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is dat die man die nu zingt ? Ben ik niet kapot van![]()
Maar smaken verschillen natuurlijk![]()
Het was een leuke gekke nacht heb er geen spijt van dat ik zo lang ben opgebleven.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor.
Was ook gekke nacht.
Op een crematie wordt meer bewogenquote:
quote:
Goed we zoenen het af. Vriendjes?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:44 schreef frizti het volgende:
[..]
Sorry schatje, maar na al die caps van je wil toch nog met me boksen?
Ik ben allang vergeten waar het overging.
En dan met je handtasquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:42 schreef MissJ. het volgende:
Fritzi....duurde even 4 pagina's maar hier is MissJ. boksing.....(bij god als ik nog weet waarom ook weer)![]()
[afbeelding]
Nee zeer zeker nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:45 schreef Mabelle het volgende:
Hallo lalalalaaawat een feest
.... HBB is nog niet ontploft tijdens mijn afwezigheid, zie ik.
![]()
Wel als je nog een onderzetter onder een bloempot nodig hebtquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:45 schreef newsman het volgende:
Weet in iedergeval waar ik geen cd van hoef te kopen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:42 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Wie koopt er tegenwoordig nog cd's?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:45 schreef newsman het volgende:
Weet in iedergeval waar ik geen cd van hoef te kopen
Hoi Mabellequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:45 schreef Mabelle het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wel als je nog een onderzetter onder een bloempot nodig hebt
Nou ik wel, (CD-ROMS dan) dus dat zijn ook CD'squote:Op woensdag 8 februari 2006 21:46 schreef frizti het volgende:
[..]
Wie koopt er tegenwoordig nog cd's?
Ik niet.
Ja hier uurtje later.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het was een leuke gekke nacht heb er geen spijt van dat ik zo lang ben opgebleven.
Alleen om 03:05 slapen en 06:30 ging de wekker weer dat is minder leuk
Ik wel legequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:46 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik niet.
Hai mabellequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:45 schreef Mabelle het volgende:
![]()
En ik heb alle pret dus blijkbaar gemistquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het was een leuke gekke nacht heb er geen spijt van dat ik zo lang ben opgebleven.
Hello Mabellequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:45 schreef Mabelle het volgende:
![]()
Ik ook niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:46 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik niet.
Vraag me af naar wat voor crematie's jij dan gaatquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op een crematie wordt meer bewogen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:46 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Goed we zoenen het af. Vriendjes?
(ik weet het ook niet meer )
Oepsquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als ze opstaan bedoel ik danquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vraag me af naar wat voor crematie's jij dan gaat![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:46 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik niet.
Nu wel zielig maar mooi liedje.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:49 schreef MissJ. het volgende:
Zo ga er even bij zitten hoor. [afbeelding] even luisteren naar Dario...geen idee wat die zingt ook.
ik denk dat dat de reden is dat hij en Dries er vandaag weer zijn. dat ze die belofte hebben gekregen. anders zouden ze wel gek zijn!quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:46 schreef Foreverblue het volgende:
Vraag me af of ze Dario nu wel in de uitzending zullen verwerken voor morgen
Is een mooi nummer wel ja...quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:51 schreef DanielleNaomi het volgende:
Dit is nou zo'n geweldig nummer van Dario
zit met kippenvel hier oO<
Ja precies...quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:52 schreef elskreeft het volgende:
[..]
ik denk dat dat de reden is dat hij en Dries er vandaag weer zijn. dat ze die belofte hebben gekregen. anders zouden ze wel gek zijn!
Ja ik ook.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:51 schreef DanielleNaomi het volgende:
Rijke mensen leven zich niet uit op deze muziekquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:52 schreef MissJ. het volgende:
Wat zegt Fritzi dan?[afbeelding]
Goed zo, alles is weer goed hoor....even slijpen met|MIssJ. ?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:53 schreef Inca het volgende:
IK VIND DAT DIE FOTO'S VAN DIE HOLT VERBODEN MOETEN WORDEN![]()
Euhm ... is die niet een jaar of dertienquote:
Mooi weer FB het juiste moment met dat tongetje eruit.........quote:
Hej beertjequote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:51 schreef DanielleNaomi het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:53 schreef Inca het volgende:
IK VIND DAT DIE FOTO'S VAN DIE HOLT VERBODEN MOETEN WORDEN![]()
Whahahahaha... bedoelde de aanwezigenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen maar in sprookjes hoor FB, iemand die dood is, staat nooit meer op![]()
Dank je Missquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:55 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Mooi weer FB het juiste moment met dat tongetje eruit.........
Das ook toevalligquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej beertje![]()
![]()
Ik dacht nét aan je!
Hoiiiiiiiiiii Troeteltjeeeequote:
Als dat goed is gegaan kan je het voortaan elke morgen zo doen!quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja hier uurtje later.
Kan slechts tegen kids zeggen kleed je maar zelf aan en ga maar.
Mamma is zo moe na big brother kijken![]()
Nee hoor... ik ben niet gemeen... was ff een plaagje alleen omdat je het zo nadrukkelijk zeiquote:
Niet goed helaasquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:57 schreef frizti het volgende:
Hoi Beertje, alles goed?
Hoi Angel... ja gezellig.... we gaan lekker los met zijn allenquote:
Ik heb een topavond met deze muziek erbij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Niet goed helaas![]()
Maar komt nog wel tnx![]()
En hoest met jou![]()
Je hebt mailquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:51 schreef DanielleNaomi het volgende:
Mooiquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:02 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik heb een topavond met deze muziek erbij.
Och lieffie, nou ga dan maar eerst ff bijkomenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Niet goed helaas![]()
Maar komt nog wel tnx![]()
En hoest met jou![]()
Haha zie die kleine al gaan,onderbroek verkeerd om,trui vies ,kousen vergeten en knopen van broek niet dicht.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:58 schreef demins het volgende:
[..]
Als dat goed is gegaan kan je het voortaan elke morgen zo doen!![]()
Geef ze nog meer werk , ze doen al te weinig.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:02 schreef Wickedangel het volgende:
Hier kun je stemmen hoe Theo de BN'ers moet aanpakken:
http://www.thecreepshow.nl/home.php
Eén keer raden wat jeugdig Nederland wil![]()
Kleine meisjes moeten vroeg naar bed toequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ik heb alle pret dus blijkbaar gemist![]()
Jaaaaaaaaaaaaa nog welquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:03 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi hoi allemaal![]()
![]()
Ik zie dat monique er nog is![]()
Stemmen dus, dan hebben wij ouwe knarren nog wat invloedquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geef ze nog meer werk , ze doen al te weinig.
Was te verwachten.
Ga ik ook doen net ff een worstje op en nu lekker bakkie thee erbij en eenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Och lieffie, nou ga dan maar eerst ff bijkomen![]()
Haai Pareltjequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:03 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi hoi allemaal![]()
![]()
Oh was dat HET forum waar Theo het eerder over had?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:02 schreef Wickedangel het volgende:
Je hebt het gelukkig gemist.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:04 schreef Dora30 het volgende:
Was even afgeleid..maar ben er weer
Viool moest toch dansen? of komt dat spektakel nog?
Hoi Pareltjequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:03 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi hoi allemaal![]()
![]()
Moet nog komen Dora, word vet coolquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:04 schreef Dora30 het volgende:
Is gelukkig al geweestquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:04 schreef Dora30 het volgende:
Vast nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:55 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Euhm ... is die niet een jaar of dertien![]()
Ik ga effe mailen wie hij het hardst moet aanpakken,dat vragen ze.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:02 schreef Wickedangel het volgende:
Echt???quote:
Hallo pareltjequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:03 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi hoi allemaal![]()
![]()
En ouwe mannen lezen langzaam zo te zienquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kleine meisjes moeten vroeg naar bed toe![]()
![]()
![]()
Liefquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ga ik ook doen net ff een worstje op en nu lekker bakkie thee erbij en een![]()
En klaar om lekker hier mee te kletsen![]()
![]()
Nee ... dat hoogtepunt is al geweestquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:05 schreef newsman het volgende:
[..]
Moet nog komen Dora, word vet cool![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:03 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi hoi allemaal![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ga effe mailen wie hij het hardst moet aanpakken,dat vragen ze.![]()
Jahaaa ik wil de pret niet missen hé!quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa nog wel![]()
En Pareltje ook weer![]()
![]()
![]()
Hetzelfde als ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:02 schreef Wickedangel het volgende:
Ik niet vind het wel gezellig zo.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:58 schreef Talitha het volgende:
Hoi Beertje![]()
Ik heb het geluid hier maar uitgezet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |