Ik zit ook al steeds tussen alle streams te zappen, maar overal is die muziekquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:06 schreef bunnyma het volgende:
Ik kon die muziek niet meer trekken......wat een rust als je op de mute-knop drukt.
Haai Talithaquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:13 schreef Talitha het volgende:
Goedenavond![]()
(Iedereen die handjes in de lucht![]()
)
K heb ze gewoon uit, t wordt pas boeiend als de napraat komt over hoe de avond is gelopenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zit ook al steeds tussen alle streams te zappen, maar overal is die muziek![]()
Heb jij wel eens een rechte banaan gezien.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:14 schreef Inca het volgende:
Waarom zijn de bananen krom?
Ben meestal rond half 1 weg.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En zo is dat
Al is het altijd supergezellig met de nachtploeg
Haaiquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:13 schreef Talitha het volgende:
Goedenavond![]()
(Iedereen die handjes in de lucht![]()
)
neequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een rechte banaan gezien.
dr zijn vierkante gehaktballen, dan zullen er ook wel rechte bananen zijn.quote:
Heb het gevoel dat er veel minder gasten zijn dan vorige week.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:16 schreef Dora30 het volgende:
[..]
Haai![]()
Er zitten ook mensen tussen die gasten die er echt zin in hebben he![]()
Idd, viel mij ook al op...best saaie boel eigenlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat er veel minder gasten zijn dan vorige week.
Ja of je riem een standje losser doet na een chinees lopend buffetquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:17 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde gevoel wanneer je je skischoenen uitdoet.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:18 schreef cuall het volgende:
Even een gezamenlijk ........dag allemaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |