quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:01 schreef Inca het volgende:
Bob de Rooy is der ook
die naast Dries? da's zijn managerquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:01 schreef Inca het volgende:
Bob de Rooy is der ook
Tja, zodra het over Hummie & Co. gaat dan kan je er vergif op innemen dat de boel meteen opslot gaatquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:02 schreef flugeltje het volgende:
Jammer dat ze HBB zo censureren. En waarom zijn ineens alle spanningen verdwenen? Ik had op z'n minst nog steeds slaande ruzie verwacht...
Geen wonder dat Dries geen succes heeft met zo'n droplul als manager.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:02 schreef elskreeft het volgende:
[..]
die naast Dries? da's zijn manager
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:02 schreef flugeltje het volgende:
Jammer dat ze HBB zo censureren. En waarom zijn ineens alle spanningen verdwenen? Ik had op z'n minst nog steeds slaande ruzie verwacht...
Je moet ook niet zo vroeg gaan slapenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:02 schreef flugeltje het volgende:
heb 'm in zijn 'soap' gezien bij SBS. die man is funest voor wat er dan eventueel aan carriere van Dries ooit nog kan komen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:05 schreef frizti het volgende:
[..]
Geen wonder dat Dries geen succes heeft met zo'n droplul als manager.
vind het wel aardigquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:06 schreef bunnyma het volgende:
Ik kon die muziek niet meer trekken......wat een rust als je op de mute-knop drukt.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:57 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Punt voor Fritzi!!!!!
Fritzi scoort één - nullllllllll MissJ. is aan zet nu wat gaat ze doen???
Hahaha..ken het gevoelquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:06 schreef bunnyma het volgende:
Ik kon die muziek niet meer trekken......wat een rust als je op de mute-knop drukt.
Flugelquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:02 schreef flugeltje het volgende:
Manu ik hoop dat ze vandaag wat vroeger ruzie gaan maken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo vroeg gaan slapenBTW
Dat meen je nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:08 schreef elskreeft het volgende:
de triestigheid straalt weer af van het niveau van deze avond
Ik heb de streams gewoon ff uitgeknalt, heerlijk zo, ik wacht wel tot de avond voorbij is (lees: de gasten weg zijn)quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:08 schreef elskreeft het volgende:
de wasmachine leukquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:08 schreef elskreeft het volgende:
Ik kan zo'n avond wel waarderen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:08 schreef elskreeft het volgende:
Hoi hoi allemaalquote:
gelukkig ben je niet mijn buurman.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:10 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik kan zo'n avond wel waarderen.
Mijn speakers staan op 10.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:10 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi allemaal:W![]()
DanielleNaomi, ik heb nog een aantal caps voor je van Sandra, als je interesse hebt stuur me maar een mailtje
Hej lieve A &Mquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:10 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi allemaal![]()
![]()
DanielleNaomi, ik heb nog een aantal caps voor je van Sandra, als je interesse hebt stuur me maar een mailtje
hello A-en-Mquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:10 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi allemaal![]()
![]()
Al was dat wel het geval, ik heb er schijt aan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
gelukkig ben je niet mijn buurman.
Ik denk dat, zodra de gasten vertrokken zijn er nog wel het één en ander zal uitgepraat moeten wordenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:02 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik houd wél rekening met mn buren iigquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:12 schreef frizti het volgende:
[..]
Al was dat wel het geval, ik heb er schijt aan.
Ik denk dat ze vroeg gaan slapen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Manu ik hoop dat ze vandaag wat vroeger ruzie gaan maken.
Want nog zo'n nacht trek ik niet meer.
En zo is datquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vroeg gaan slapen.
Kunnen wij ook een keer vroeg naar bed.![]()
Hej Talithaquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:13 schreef Talitha het volgende:
Goedenavond![]()
(Iedereen die handjes in de lucht![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |