liedje is bestemd voor Holt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:48 schreef robster16 het volgende:
allemaaaaaaaal:
"weet je wat jij kan doen? loop naar de hel! " LOL
Nou denk dat hij dat vanavond wel laat.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:48 schreef newsman het volgende:
Ach misschien krijgen we nog een leuke vergadering met Theo.
Het lijkt mee heel verstandig als hij dat morgenochtend doet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:48 schreef newsman het volgende:
Ach misschien krijgen we nog een leuke vergadering met Theo.
Jup, boel is ten ruste, een rel zal er niet snel meer komenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou denk dat hij dat vanavond wel laat.
als hij slim is welquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou denk dat hij dat vanavond wel laat.
Denk je. Het is voor mensen die daar 500 euro voor neertellen. Of die nu lekker uit hun plaat kunnen gaan, betwijfel ik.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, tis ook niet my cup of thee enzo
Denk dat die skihut toestand morgen wel wat boeiender is
Geen rel??? Dus saaie avond vandaagquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jup, boel is ten ruste, een rel zal er niet snel meer komen
En al zeker niet vanavond, dat is te kort op elkaar
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:44 schreef newsman het volgende:
[..]
Fok kon de naam Viola niet meer aan![]()
Volgens mij is niet iedereen tevreden en zijn nog steeds spanningen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jup, boel is ten ruste, een rel zal er niet snel meer komen
En al zeker niet vanavond, dat is te kort op elkaar
Hej Doraquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:51 schreef Dora30 het volgende:
[..]
Geen rel??? Dus saaie avond vandaag![]()
o,jaallemaal
relax relax.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:51 schreef newsman het volgende:
Ik begin wel een beetje verdrietig te worden van die Sandra of wie het ook is
jijquote:
Geen probleem.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:54 schreef DanielleNaomi het volgende:
ja hoor fritzi dank je wel
Ze kan in ieder geval beter zingen dan Theo de manager kan uithangen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:55 schreef MissJ. het volgende:
Nou Sandra u mag langs af en niet opnieuw langs start. (sorry Danielle het mag best je vriendin zijn maar dit is niet mijn muziek en het zingen is ook niet alles....Rieleks rieleks....ik begrijp dat de zangeres zelf betaald als ze wil zingen......)
Punt voor Fritzi!!!!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:56 schreef frizti het volgende:
[..]
Ze kan in ieder geval beter zingen dan Theo de manager kan uithangen.
ik heb een heeelll apart gevoel van binnenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
jijhebt
een heeelll apart gevoel voor humor lalalalalalalalalala
Welkom nog trouwens in de SCquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:58 schreef DanielleNaomi het volgende:
Ja het klonk niet al te best dat was mij ook al opgevallen hoor , ben het ook niet zo gewend van Sandra..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |