Oh nee hequote:Op woensdag 8 februari 2006 20:29 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze gaat straks dansen dus misschien heb je geluk en dondert ze dan.
Ga je gang, mijn mede cappers zullen er geen bezwaar tegen hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:34 schreef DanielleNaomi het volgende:
ff een vraagje , die screencaps van Sandra dat ze voor de deur stond , zou ik die mogen gebruiken voor haar website?
ik weet even niet meer wie die gemaakt heb?
Had ze er beter zelf kunnen gaan liggen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:35 schreef bunnyma het volgende:
![]()
Ze heeft ook een dode koe op de vloer gelegd.
Ja rooie, ik wilde je eingelijk al waarschuwenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Oh nee he![]()
Word dus beste avond Die wasmachine zooi,dries die overal leurt en als topper nog een dansende kliko.![]()
Zit nog na te trillen van vannacht.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:37 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja rooie, ik wil je eingelijk al waarschuwen![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:33 schreef newsman het volgende:
Shit Jammer Viool,dat het geen deense vlaggetjes zijn.
Een aantal keer ja, nu niet meer.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:38 schreef cuall het volgende:
Deed Fok bij jullie ook zo raar, kreeg een rare foutmelding
![]()
klopt had ik ook last van het probleem is nu over.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:38 schreef cuall het volgende:
![]()
Deed hij hier ook 'n paar keer. Ik kreeg al de bibbers.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:38 schreef cuall het volgende:
![]()
Ja, had ik ook. Nu is alles weer goed.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:38 schreef cuall het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:38 schreef cuall het volgende:
![]()
Ik keek net het NOS journaal, maar wat voor foutmelding was het dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:38 schreef cuall het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:35 schreef bunnyma het volgende:
![]()
Ze heeft ook een dode koe op de vloer gelegd.
Als ik dat was mag je die uiteraard gerust gebruikenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:34 schreef DanielleNaomi het volgende:
ff een vraagje , die screencaps van Sandra dat ze voor de deur stond , zou ik die mogen gebruiken voor haar website?
ik weet even niet meer wie die gemaakt heb?
haai Kaatquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:39 schreef Kaat38 het volgende:
ik hoor haar al een half uur zuchten, het is ook keihard werken toch, al die vlaggetjes!![]()
Warning: Smarty error: unable to read template resource: "header.tpl" in /fok/www/forum/www.inc/global/smarty/Smarty.class.php on line 999quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik keek net het NOS journaal, maar wat voor foutmelding was het dan?
Het zijn hele zware vlaggetjes en het waait ook nog een hard.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:39 schreef Kaat38 het volgende:
ik hoor haar al een half uur zuchten, het is ook keihard werken toch, al die vlaggetjes!![]()
Hmm...vreemde melding, is iig een database technische melding ofzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Warning: Smarty error: unable to read template resource: "header.tpl" in /fok/www/forum/www.inc/global/smarty/Smarty.class.php on line 999
Pagina: 1 2 3 4
volgens mij een webserver probleemquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...vreemde melding, is iig een database technische melding ofzo
Fok kon de naam Viola niet meer aanquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...vreemde melding, is iig een database technische melding ofzo
Noem dr dan gewoon Holt, mss scheelt datquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:44 schreef newsman het volgende:
[..]
Fok kon de naam Viola niet meer aan![]()
Ja, ik was ook al bang dat het weer einde verhaal wasquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:40 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Deed hij hier ook 'n paar keer. Ik kreeg al de bibbers.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Noem dr dan gewoon Holt, mss scheelt dat![]()
Mja, tis ook niet my cup of thee enzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:46 schreef bunnyma het volgende:
Echt prima sfeertje daar.....not.
Alles is beter dan die stem van HOLTquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:46 schreef Kaat38 het volgende:
ADVIES: zet geluid van de streams uit!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |