Thanks!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De nieuwe, dus van volgende week, interview met nabuurs...
ik heb even een relevant stukje overgetiept en in het topic gezet.
Hij moet dus dienen als knuppel in het hoenderhok
Ja, die waardeerde de hoteliers tenminste nog, wat Theo niet doet, van hem mag er zo iemand vertrekkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:10 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja erg he?![]()
Henk hield dan wel enorme monologen maar behandelde bij mijn weten iedereen wel met respect.
250 euro betalen waarvoor?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef bunnyma het volgende:
Zie je wel, Sandra moet 250 euro betalen.
Ja ik zag ook ff weer een logo. Maar even overgeschakeld naar andere streamsquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef regenworm het volgende:
Regie rot op met die HBB logo op stream2
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef bunnyma het volgende:
Zie je wel, Sandra moet 250 euro betalen.
Was een hele verstandige opmerking van Ferri.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef Bluezz het volgende:
Voor haar eigen optreden
Theo leest voor dat er op een forum gezegd wordt dat ie ze nog meer werk moet geven.
Ferri zegt dat ie dat maar niet voor moet lezen
Dat is ook weer wat hij eruit gaat pikken he, koren op zijn molen. En hij kan weer lekker verder gaan met zijn stookbeleidquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef Bluezz het volgende:
Theo leest voor dat er op een forum gezegd wordt dat ie ze nog meer werk moet geven.
Ze belde van de week op en bood 100 euro om te mogen zingen.quote:
Ik denk dat Hummie in haar handen wrijvend zit te kijken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat is ook weer wat hij eruit gaat pikken he, koren op zijn molen. En hij kan weer lekker verder gaan met zijn stookbeleid![]()
Sorry dat ik het ff zeg, maar wat een enorme eikel![]()
Is het ook >:Oquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef Sjet het volgende:
Dat is ook weer wat hij eruit gaat pikken he, koren op zijn molen. En hij kan weer lekker verder gaan met zijn stookbeleid![]()
Sorry dat ik het ff zeg, maar wat een enorme eikel![]()
Theo zal hier wel niet gelezen hebben dan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef Bluezz het volgende:
Ferri zegt dat ie dat maar niet voor moet lezen
Je moet betalen om te zingenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:18 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze belde van de week op en bood 100 euro om te mogen zingen.
Frank vond dat te weinig en vroeg 250 euro.
En dat betaalde net.
Ze had geboden om mee te mogen doen aan de talentenjacht die eigenlijk vandaag zou plaatsvinden , artiesten moesten bieden om op te treden , en dan zou de beste savonds mogen optreden , maar frank snapte dat zelf niet , en hij belde Sandra op zondag met de mededeling dat hij 100 euro te weinig vondquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:18 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze belde van de week op en bood 100 euro om te mogen zingen.
Frank vond dat te weinig en vroeg 250 euro.
En dat betaalde net.
ISP = upcquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:20 schreef frizti het volgende:
[..]
Theo zal hier wel niet gelezen hebben dan.![]()
Oh ja, het kan zijn dat ik af en toe ineens wegben, mijn ISP heeft kuren.
nee, @home en bij mijn vrouwtje is het demon.quote:
Het gecommandeer van Theo kwam bij mij ook over alsof hij een opdracht uitvoerde. De manier waarop hij Monique wegstuurde en Fjool aanzette om 2 cola en een ice tea te laten brengen door Monique was gespeeld vond ik.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij moet dus dienen als knuppel in het hoenderhok
@home is niet zo goed als demon.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:24 schreef frizti het volgende:
[..]
nee, @home en bij mijn vrouwtje is het demon.
Dat zou inderdaad een goeie zijn geweest. Maar daar was ze waarschijnlijk te verbijsterd voor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:25 schreef mamapan het volgende:
[..]
Het gecommandeer van Theo kwam bij mij ook over alsof hij een opdracht uitvoerde. De manier waarop hij Monique wegstuurde en Fjool aanzette om 2 cola en een ice tea te laten brengen door Monique was gespeeld vond ik.
Als ik Monique geweest was, had ik me eerst even omgekleed in dat serveersterpakje met dat kapje.![]()
Bij fok gaat het nu wel wat sneller dan bij de HBB regie.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:27 schreef newsman het volgende:
Zo, doet Fok het weer ?
Ik weet, maar logeer door ziekte van mijn vader tijdelijk weer bij mijn ouders.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
@home is niet zo goed als demon.
Ze gaat straks dansen dus misschien heb je geluk en dondert ze dan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:28 schreef rooie3 het volgende:
Hoi allemaal
Ben weer bij met lezen maar gelukkig is Monique er nog.
Alleen jammer dat die klote Viool nog niet op haar bek is gegaan.
Ja idd worm, de regie is zwaarquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bij fok gaat het nu wel wat sneller dan bij de HBB regie.
wat groene zeep op de dansvloer leggen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:28 schreef rooie3 het volgende:
Hoi allemaal
Ben weer bij met lezen maar gelukkig is Monique er nog.
Alleen jammer dat die klote Viool nog niet op haar bek is gegaan.
Ik schrok ook al. Dacht dat ie weer down ging.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:27 schreef regenworm het volgende:
Zo te zien is het fok probleem weer opgelost bedankt![]()
![]()
![]()
REGIE STREAM 3 CHECKEN IS IN SLAAP GEVALLENquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:30 schreef BONG4002 het volgende:
Regie is trouwens wel een klein beetje lui, S3 is namelijk nog steeds oplot
Hebben ze eigenlijk wel gasten?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:30 schreef newsman het volgende:
Tis 20:30 wanneer komen de gasten eingelijk ??
Bij talpa begint nooit iets op tijd tussen zal het nog wel even duren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:30 schreef newsman het volgende:
Tis 20:30 wanneer komen de gasten eingelijk ??
Die hele bos kan ze tussen je weet wel steken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:32 schreef bunnyma het volgende:
De superstyling van Viola.....steek overal een vlaggetje tussen.
Oh nee hequote:Op woensdag 8 februari 2006 20:29 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze gaat straks dansen dus misschien heb je geluk en dondert ze dan.
Ga je gang, mijn mede cappers zullen er geen bezwaar tegen hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:34 schreef DanielleNaomi het volgende:
ff een vraagje , die screencaps van Sandra dat ze voor de deur stond , zou ik die mogen gebruiken voor haar website?
ik weet even niet meer wie die gemaakt heb?
Had ze er beter zelf kunnen gaan liggen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:35 schreef bunnyma het volgende:
![]()
Ze heeft ook een dode koe op de vloer gelegd.
Ja rooie, ik wilde je eingelijk al waarschuwenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Oh nee he![]()
Word dus beste avond Die wasmachine zooi,dries die overal leurt en als topper nog een dansende kliko.![]()
Zit nog na te trillen van vannacht.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:37 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja rooie, ik wil je eingelijk al waarschuwen![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:33 schreef newsman het volgende:
Shit Jammer Viool,dat het geen deense vlaggetjes zijn.
Een aantal keer ja, nu niet meer.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:38 schreef cuall het volgende:
Deed Fok bij jullie ook zo raar, kreeg een rare foutmelding
![]()
klopt had ik ook last van het probleem is nu over.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:38 schreef cuall het volgende:
![]()
Deed hij hier ook 'n paar keer. Ik kreeg al de bibbers.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:38 schreef cuall het volgende:
![]()
Ja, had ik ook. Nu is alles weer goed.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:38 schreef cuall het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:38 schreef cuall het volgende:
![]()
Ik keek net het NOS journaal, maar wat voor foutmelding was het dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:38 schreef cuall het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:35 schreef bunnyma het volgende:
![]()
Ze heeft ook een dode koe op de vloer gelegd.
Als ik dat was mag je die uiteraard gerust gebruikenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:34 schreef DanielleNaomi het volgende:
ff een vraagje , die screencaps van Sandra dat ze voor de deur stond , zou ik die mogen gebruiken voor haar website?
ik weet even niet meer wie die gemaakt heb?
haai Kaatquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:39 schreef Kaat38 het volgende:
ik hoor haar al een half uur zuchten, het is ook keihard werken toch, al die vlaggetjes!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |