Darioquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:43 schreef Sjet het volgende:
Pikwick in gesprek met................. ?
[afbeelding]
Ooh dus dat is Dario, lijkt me vanavond een geschikte plek, om hem een loden plaat aan te bieden.quote:
Dario is wereldberoemd in A'dam hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
LOL![]()
Dat blijft voor iemand die niemand is blijkbaar....![]()
![]()
Het zal me echt boeienquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:50 schreef frizti het volgende:
[..]
Dario is wereldberoemd in A'dam hoor.
www.dario.nl
Dat heet woonwagen, en daar is niks mis mee.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:52 schreef newsman het volgende:
[..]
En uit welke caravan, komen deze mensen![]()
Ik denk dat Monique dan nog liever bij Viool gaat slapenquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:52 schreef bunnyma het volgende:
En waar moet Theo nu slapen.
Fijn bij Monique![]()
Hoe is het mogelijk dat die kamer nog niet klaar was? Ik heb Bonnie, Anita en Viola nog niet veel zien doen vandaag.
niet 'een bed' maar HET bed van DE manager.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:51 schreef Sjet het volgende:
En Monique verschoont maar weer eens een bed
[afbeelding]
Sandra, zangeres. Betaald 250 euro om op te mogen treden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:52 schreef newsman het volgende:
[..]
En uit welke caravan, komen deze mensen![]()
FOUT !quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:53 schreef mamapan het volgende:
[..]
niet 'een bed' maar HET bed van DE manager.
Echt niet hoor, dat is de hotelkamer. Dat die zogenaamde BBossen zich daar steeds genesteld hebben zegt iets over hun ijdelheid. Je gaat natuurlijk niet bij het 'pleps' euh... personeel slapenquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:53 schreef mamapan het volgende:
[..]
Waar Dario in moet slapen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:53 schreef mamapan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:53 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat heet woonwagen, en daar is niks mis mee.
zegt me echt helemaal niksquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:54 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Sandra, zangeres. Betaald 250 euro om op te mogen treden.
Wat een keus:quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:53 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik denk dat Monique dan nog liever bij Viool gaat slapen![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:56 schreef DanielleNaomi het volgende:
Sandra is mijn vriendin en Antonio komt zo ook nog zingt vanavond ook
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:56 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Wat een keus:
Viool (snurk) of Theo ( ruzie)
Was eigenlijk bedoeld voor de talentenjacht-avond, maar die was afgeblazen.quote:
Oke zal dan welquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:57 schreef frizti het volgende:
[..]
Was eigenlijk bedoeld voor de talentenjacht-avond, maar die was afgeblazen.
dan gaan we voor ruzie uiteraardquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:56 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Wat een keus:
maar HIJ heeft er vannacht toch geslapen?quote:
Dan kies ik voor de 3de optie: lekker thuis.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:56 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Wat een keus:
Ik heb al zovaak gezegd, dat het zogenaamde "klootjesvolk" het grootste hart heeft.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:00 schreef DanielleNaomi het volgende:
Juist fritzi jij snapt hem , artiesten konden bieden om op te mogen treden op de talentenjacht en dan zou de beste volgens hun savonds op mogen treden , maar frank snapte dat zelf niet en vond maar gelijk dat Sandra 250 euro moest betalen , en Sandra heeft ja gezegd voor het Mappa Mondo huis , maar niet voor Frank![]()
Nee joh, dat zou nou weer jammer zijn. Ik zie Monique graag daar in het huis. En ze red zich wel denk ik, ze laat zich niet onderschoffelen daarro.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:01 schreef frizti het volgende:
[..]
Dan kies ik voor de 3de optie: lekker thuis.
Hey, ik dacht dat jij vanavond ook naar Aalsmeer gingquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:56 schreef DanielleNaomi het volgende:
Sandra is mijn vriendin en Antonio komt zo ook nog zingt vanavond ook
Maar Sandra zingt vanavond 2 toepasselijke nummers haha 1 voor Viooltje het nummer Maatje meerquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:02 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik heb al zovaak gezegd, dat het zogenaamde "klootjesvolk" het grootste hart heeft.
Dat is al vaak genoeg gebleken bij inzamelingsakties in het verleden.
Damn, hadden we weer leuke caps kunnen maken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:04 schreef DanielleNaomi het volgende:
Ja klopt LS , maar door omstandigheden gaat het helaas niet door![]()
Hier is het toch gezelligerquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:04 schreef DanielleNaomi het volgende:
Ja klopt LS , maar door omstandigheden gaat het helaas niet door![]()
nou denk t niet, ik pas niet op die caps joh ik blijf niet plakkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:05 schreef frizti het volgende:
[..]
Damn, hadden we weer leuke caps kunnen maken.
lol, we kunnen wel crop/scale toepassen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:07 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
nou denk t niet, ik pas niet op die caps joh ik blijf niet plakken![]()
Heb je ook extra large caps misschien had ik dan gepast![]()
Hoi partner in crime.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:09 schreef cuall het volgende:
Hallo allemaal, ik heb weer van alles gemist![]()
![]()
![]()
Als je op een minifotootje op MSN past, pas je ook full-screen op FOK!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:07 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
nou denk t niet, ik pas niet op die caps joh ik blijf niet plakken![]()
Heb je ook extra large caps misschien had ik dan gepast![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:09 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Die kliko heeft ALTIJD trek.quote:
Ik jou ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:09 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Is dat die kerel die nu de chinees aan het uitpakken is, met dat witte shirt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:10 schreef Sjet het volgende:
Waar bemoeit die Dario zich nou weer mee![]()
Ga toch naar huis man![]()
Dag lieverdquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:09 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Ik was zo tevreden met een animatie vanmiddag dat ik hem maar als avatar heb genomen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Hé friztiwat heb je een toffe avatar
![]()
Kan dat ook op mijn gewone foto's misschien word het dan nog wel eens watquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:08 schreef frizti het volgende:
[..]
lol, we kunnen wel crop/scale toepassen.![]()
Jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Is dat die kerel die nu de chinees aan het uitpakken is, met dat witte shirt?
sttttt die foto die ik nu heb is mijn zusquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je op een minifotootje op MSN past, pas je ook full-screen op FOK!
Edit: ik heb het niet over die foto die je er nu op hebt he? hahahaha
Ja, ik las het in de SV, fijn dat die zijn bijgehouden. Monique is nog niet echt tevreden over de gang van zaken nu, begreep ik. Nou ik begrijp haar wel,gisteravond was Theo haar toch wel aan het afserverenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:12 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dag lieverd![]()
Vooral vannacht heb je van alles gemist. Wat een toestand zeg....
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:13 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik was zo tevreden met een animatie vanmiddag dat ik hem maar als avatar heb genomen.
Hier is ie nog een keertje voor je:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:13 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik voel aan mijn grote teen dat ik dat een vreselijk vervelende kerel vind![]()
haaai Bongiequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:16 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
ben weer eventjes terugZometeen weer reguliere uitzending natuurlijk
Ik kwam net binnen vallen en dacht eerst dat het de bezorger van de chinees wasquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:15 schreef frizti het volgende:
Ik vindt die Dario maar een rare vlerk.
Net binnen en eigenlijk daar als hotelgast en meteen op het eten duiken.
Och, die lieve Monie,quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:14 schreef Sjet het volgende:
En Assepoester ploeterd maar door........
[afbeelding]
Hallo bongquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:16 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
ben weer eventjes terugZometeen weer reguliere uitzending natuurlijk
Moet je niet zeggen: Fiool is zeker een uur bezig geweest om haar gezicht te plamurenquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:52 schreef bunnyma het volgende:
En waar moet Theo nu slapen.
Fijn bij Monique![]()
Hoe is het mogelijk dat die kamer nog niet klaar was? Ik heb Bonnie, Anita en Viola nog niet veel zien doen vandaag.
Kan ik me goed voorstellen. Theo had wel een grote bek van.......respect hebben, maar hij heeft Monique echt respectloos behandeld. Ze doet zoveel daar, op alle gebieden, daar kan niemand aan tippen, en dan maakt Theo die luie Viola tot baasquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:22 schreef Sjet het volgende:
[..]
Volgens mij is Monique goed klaar met dat zootje daarro![]()
Waar is Theo eigenlijk?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:26 schreef newsman het volgende:
Ik hoop dat Theo snel komt en een nieuwe vergadering begint.
Ja ze had eerder al die idioot van een Chiel gehad en nu dat gedoe van die Theo weer.... wat mankeert die luiquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:25 schreef cuall het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen. Theo had wel een grote bek van.......respect hebben, maar hij heeft Monique echt respectloos behandeld. Ze doet zoveel daar, op alle gebieden, daar kan niemand aan tippen, en dan maakt Theo die luie Viola tot baas![]()
Die is buiten aan het spelen, hij wist niet dat het liedje voor Bonnie wasquote:
Ja Frank blijf zo eten, dan kan je ook meedoen met dancing with the ellephantsquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef Sjet het volgende:
Pikwick leert snel van onze Kliko
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:28 schreef newsman het volgende:
[..]
ik geloof werken en dingen regelen cuall![]()
praten doet hij toch niet, en andere dingen met z'n mond zijn blijkbaar in het huis niet mogelijk meer na Henk's vertrekquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:30 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja Frank blijf zo eten, dan kan je ook meedoen met dancing with the ellephants
Ik begrijp dat ook niet, kijken die lui dan geen streams, voordat ze hun taak als Boss accepterenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:30 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja ze had eerder al die idioot van een Chiel gehad en nu dat gedoe van die Theo weer.... wat mankeert die lui![]()
Ja vanmiddag met de extra vergadering, maar toen stonden de streams op het BBH logoquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:31 schreef cuall het volgende:
[..]
is hij daar al een keer overdag geweest
![]()
Vind ik ook Cuall. Gelukkig is Monique een sterke vrouw. Misschien daarom ook wel hoor, dat die kerels haar steeds moeten hebben. Er zijn mannen die daar niet mee om kunnen gaan. Zielige figurenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet, kijken die lui dan geen streams, voordat ze hun taak als Boss accepteren![]()
Ik heb wel medelijden met Monique, dit verdient ze echt niet![]()
Hadden de anderen nog wat in te brengen of was het weer een monoloog van Theoquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:36 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja vanmiddag met de extra vergadering, maar toen stonden de streams op het BBH logo![]()
Hebben we niks van kunnen zien.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Hadden de anderen nog wat in te brengen of was het weer een monoloog van Theo![]()
Weten we niet, we kregen weer het logoquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Hadden de anderen nog wat in te brengen of was het weer een monoloog van Theo![]()
edit- jullie konden het niet volgen
Hij lijkt trek te hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dan doe ik ook maar ff een eetcap
[afbeelding]
Inderdaadquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:45 schreef cuall het volgende:
Ik heb net even op de Talpa site gelezen![]()
![]()
wat een hufter die Theo
Zo dan gister vond je hem nog leuk cuallquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:45 schreef cuall het volgende:
Ik heb net even op de Talpa site gelezen![]()
![]()
wat een hufter die Theo
Ja, maar toen had ik hem nog niet als Big Boss bezig gezien. Ik kende hem alleen van Bobo's in de bush en dat motorprogramma, en toen moest ik wel om hem lachen. Maar als leidinggevende faalt hij in mijn ogen. Hij probeert respect af te dwingen, maar dat moet je verdienen. Hij doet alsof hij de wijsheid in pacht heeft, en luistert niet naar de hoteliers en dat is een kwalijke zaak.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:49 schreef newsman het volgende:
[..]
Zo dan gister vond je hem nog leuk cuall![]()
Hij heeft zich totaal misdragen die Theo tis gewoon een klootzak.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, maar toen had ik hem nog niet als Big Boss bezig gezien. Ik kende hem alleen van Bobo's in de bush en dat motorprogramma, en toen moest ik wel om hem lachen. Maar als leidinggevende faalt hij in mijn ogen. Hij probeert respect af te dwingen, maar dat moet je verdienen. Hij doet alsof hij de wijsheid in pacht heeft, en luistert niet naar de hoteliers en dat is een kwalijke zaak.
Laat hij maar motormuis blijven, daar is hij beter in dan in mensen leiding geven, want daar bakt hij niks van.
Avond regenwormquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:58 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Goedeavond.
Gelukkig is Monique nog niet naar huis toe.![]()
![]()
Hai lieve wormpiequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:58 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Goedeavond.
Gelukkig is Monique nog niet naar huis toe.![]()
![]()
Ja hij is erg gecharmeerd van Viola, lijkt het welquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:01 schreef regenworm het volgende:
Dat geknuffel tussen mentale truus en viola![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
foto's van de hoteliersquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:01 schreef cuall het volgende:
Theo is weer terug en hij heeft voor iedereen iets bij zich, maar wat het is![]()
Leken papieren![]()
Gelukkig krijgt zij dat fotoboek en niet wij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vlooi:'Ik zal je er één laten zien, en dan ga je schrikken...."
Volgens mij schrik je van alle foto's van haar.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:05 schreef bunnyma het volgende:
[..]
OMG dat haar!!!!
Of is het een fake?
Lees ff mijn stukkie uit de varagids in theo's topic.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:30 schreef Sjet het volgende:
Ja ze had eerder al die idioot van een Chiel gehad en nu dat gedoe van die Theo weer.... wat mankeert die lui![]()
voor de kijkcijfersquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lees ff mijn stukkie uit de varagids in theo's topic.
Ik snap het ook niet dat ze hem als botte bijl inhuren
Ja bij haar wel..... zij doet niks.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:03 schreef regenworm het volgende:
Chef Holt heeft even aangegeven dat alles onder controle is![]()
![]()
ik heb die video bekeken op de Talpa site, daar lusten de honden toch geen brood van. ik dacht dat, erger dan Henk niet mogelijk wasquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:04 schreef bunnyma het volgende:
Ik heb net naar de uitzending gekeken. Theo was nog erger dan ik heb gelezen.
Ik was in Monique's geval vertrokken.
Vreselijk zoals ze gecommandeerd werd.![]()
Mijn ogen vallen uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:06 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee tis echt waar
![]()
Ze wil het echt hoog hebben...... dat schijnt nodig te zijn bij haar haar, of haar hoofd..... daarom vroeg ik eerder al 'zou ze kaal worden of zo?'
Of het is gewoon om te laten zien dat ze het hoog in haar bol heeft![]()
Ik heb zelf ook de varagids.... heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De nieuwe, dus van volgende week, interview met nabuurs...quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:08 schreef Sjet het volgende:
Ik heb zelf ook de varagids.... heb ik wat gemist?
Ik zal ff kijken....
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:06 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee tis echt waar
![]()
>knip<
Of het is gewoon om te laten zien dat ze het hoog in haar bol heeft![]()
Ja erg he?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:08 schreef cuall het volgende:
[..]
ik heb die video bekeken op de Talpa site, daar lusten de honden toch geen brood van. ik dacht dat, erger dan Henk niet mogelijk was............ik heb me vergist
![]()
* gaat snel lezenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:08 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Mijn ogen vallen uit mijn hoofd.
Is ze niet uitgelachen door de anderen?
Thanks!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De nieuwe, dus van volgende week, interview met nabuurs...
ik heb even een relevant stukje overgetiept en in het topic gezet.
Hij moet dus dienen als knuppel in het hoenderhok
Ja, die waardeerde de hoteliers tenminste nog, wat Theo niet doet, van hem mag er zo iemand vertrekkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:10 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja erg he?![]()
Henk hield dan wel enorme monologen maar behandelde bij mijn weten iedereen wel met respect.
250 euro betalen waarvoor?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef bunnyma het volgende:
Zie je wel, Sandra moet 250 euro betalen.
Ja ik zag ook ff weer een logo. Maar even overgeschakeld naar andere streamsquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef regenworm het volgende:
Regie rot op met die HBB logo op stream2
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef bunnyma het volgende:
Zie je wel, Sandra moet 250 euro betalen.
Was een hele verstandige opmerking van Ferri.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef Bluezz het volgende:
Voor haar eigen optreden
Theo leest voor dat er op een forum gezegd wordt dat ie ze nog meer werk moet geven.
Ferri zegt dat ie dat maar niet voor moet lezen
Dat is ook weer wat hij eruit gaat pikken he, koren op zijn molen. En hij kan weer lekker verder gaan met zijn stookbeleidquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef Bluezz het volgende:
Theo leest voor dat er op een forum gezegd wordt dat ie ze nog meer werk moet geven.
Ze belde van de week op en bood 100 euro om te mogen zingen.quote:
Ik denk dat Hummie in haar handen wrijvend zit te kijken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat is ook weer wat hij eruit gaat pikken he, koren op zijn molen. En hij kan weer lekker verder gaan met zijn stookbeleid![]()
Sorry dat ik het ff zeg, maar wat een enorme eikel![]()
Is het ook >:Oquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef Sjet het volgende:
Dat is ook weer wat hij eruit gaat pikken he, koren op zijn molen. En hij kan weer lekker verder gaan met zijn stookbeleid![]()
Sorry dat ik het ff zeg, maar wat een enorme eikel![]()
Theo zal hier wel niet gelezen hebben dan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef Bluezz het volgende:
Ferri zegt dat ie dat maar niet voor moet lezen
Je moet betalen om te zingenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:18 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze belde van de week op en bood 100 euro om te mogen zingen.
Frank vond dat te weinig en vroeg 250 euro.
En dat betaalde net.
Ze had geboden om mee te mogen doen aan de talentenjacht die eigenlijk vandaag zou plaatsvinden , artiesten moesten bieden om op te treden , en dan zou de beste savonds mogen optreden , maar frank snapte dat zelf niet , en hij belde Sandra op zondag met de mededeling dat hij 100 euro te weinig vondquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:18 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze belde van de week op en bood 100 euro om te mogen zingen.
Frank vond dat te weinig en vroeg 250 euro.
En dat betaalde net.
ISP = upcquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:20 schreef frizti het volgende:
[..]
Theo zal hier wel niet gelezen hebben dan.![]()
Oh ja, het kan zijn dat ik af en toe ineens wegben, mijn ISP heeft kuren.
nee, @home en bij mijn vrouwtje is het demon.quote:
Het gecommandeer van Theo kwam bij mij ook over alsof hij een opdracht uitvoerde. De manier waarop hij Monique wegstuurde en Fjool aanzette om 2 cola en een ice tea te laten brengen door Monique was gespeeld vond ik.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij moet dus dienen als knuppel in het hoenderhok
@home is niet zo goed als demon.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:24 schreef frizti het volgende:
[..]
nee, @home en bij mijn vrouwtje is het demon.
Dat zou inderdaad een goeie zijn geweest. Maar daar was ze waarschijnlijk te verbijsterd voor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:25 schreef mamapan het volgende:
[..]
Het gecommandeer van Theo kwam bij mij ook over alsof hij een opdracht uitvoerde. De manier waarop hij Monique wegstuurde en Fjool aanzette om 2 cola en een ice tea te laten brengen door Monique was gespeeld vond ik.
Als ik Monique geweest was, had ik me eerst even omgekleed in dat serveersterpakje met dat kapje.![]()
Bij fok gaat het nu wel wat sneller dan bij de HBB regie.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:27 schreef newsman het volgende:
Zo, doet Fok het weer ?
Ik weet, maar logeer door ziekte van mijn vader tijdelijk weer bij mijn ouders.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
@home is niet zo goed als demon.
Ze gaat straks dansen dus misschien heb je geluk en dondert ze dan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:28 schreef rooie3 het volgende:
Hoi allemaal
Ben weer bij met lezen maar gelukkig is Monique er nog.
Alleen jammer dat die klote Viool nog niet op haar bek is gegaan.
Ja idd worm, de regie is zwaarquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bij fok gaat het nu wel wat sneller dan bij de HBB regie.
wat groene zeep op de dansvloer leggen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:28 schreef rooie3 het volgende:
Hoi allemaal
Ben weer bij met lezen maar gelukkig is Monique er nog.
Alleen jammer dat die klote Viool nog niet op haar bek is gegaan.
Ik schrok ook al. Dacht dat ie weer down ging.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:27 schreef regenworm het volgende:
Zo te zien is het fok probleem weer opgelost bedankt![]()
![]()
![]()
REGIE STREAM 3 CHECKEN IS IN SLAAP GEVALLENquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:30 schreef BONG4002 het volgende:
Regie is trouwens wel een klein beetje lui, S3 is namelijk nog steeds oplot
Hebben ze eigenlijk wel gasten?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:30 schreef newsman het volgende:
Tis 20:30 wanneer komen de gasten eingelijk ??
Bij talpa begint nooit iets op tijd tussen zal het nog wel even duren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:30 schreef newsman het volgende:
Tis 20:30 wanneer komen de gasten eingelijk ??
Die hele bos kan ze tussen je weet wel steken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:32 schreef bunnyma het volgende:
De superstyling van Viola.....steek overal een vlaggetje tussen.
Oh nee hequote:Op woensdag 8 februari 2006 20:29 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze gaat straks dansen dus misschien heb je geluk en dondert ze dan.
Ga je gang, mijn mede cappers zullen er geen bezwaar tegen hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:34 schreef DanielleNaomi het volgende:
ff een vraagje , die screencaps van Sandra dat ze voor de deur stond , zou ik die mogen gebruiken voor haar website?
ik weet even niet meer wie die gemaakt heb?
Had ze er beter zelf kunnen gaan liggen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:35 schreef bunnyma het volgende:
![]()
Ze heeft ook een dode koe op de vloer gelegd.
Ja rooie, ik wilde je eingelijk al waarschuwenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Oh nee he![]()
Word dus beste avond Die wasmachine zooi,dries die overal leurt en als topper nog een dansende kliko.![]()
Zit nog na te trillen van vannacht.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:37 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja rooie, ik wil je eingelijk al waarschuwen![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:33 schreef newsman het volgende:
Shit Jammer Viool,dat het geen deense vlaggetjes zijn.
Een aantal keer ja, nu niet meer.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:38 schreef cuall het volgende:
Deed Fok bij jullie ook zo raar, kreeg een rare foutmelding
![]()
klopt had ik ook last van het probleem is nu over.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:38 schreef cuall het volgende:
![]()
Deed hij hier ook 'n paar keer. Ik kreeg al de bibbers.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:38 schreef cuall het volgende:
![]()
Ja, had ik ook. Nu is alles weer goed.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:38 schreef cuall het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:38 schreef cuall het volgende:
![]()
Ik keek net het NOS journaal, maar wat voor foutmelding was het dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:38 schreef cuall het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:35 schreef bunnyma het volgende:
![]()
Ze heeft ook een dode koe op de vloer gelegd.
Als ik dat was mag je die uiteraard gerust gebruikenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:34 schreef DanielleNaomi het volgende:
ff een vraagje , die screencaps van Sandra dat ze voor de deur stond , zou ik die mogen gebruiken voor haar website?
ik weet even niet meer wie die gemaakt heb?
haai Kaatquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:39 schreef Kaat38 het volgende:
ik hoor haar al een half uur zuchten, het is ook keihard werken toch, al die vlaggetjes!![]()
Warning: Smarty error: unable to read template resource: "header.tpl" in /fok/www/forum/www.inc/global/smarty/Smarty.class.php on line 999quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik keek net het NOS journaal, maar wat voor foutmelding was het dan?
Het zijn hele zware vlaggetjes en het waait ook nog een hard.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:39 schreef Kaat38 het volgende:
ik hoor haar al een half uur zuchten, het is ook keihard werken toch, al die vlaggetjes!![]()
Hmm...vreemde melding, is iig een database technische melding ofzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Warning: Smarty error: unable to read template resource: "header.tpl" in /fok/www/forum/www.inc/global/smarty/Smarty.class.php on line 999
Pagina: 1 2 3 4
volgens mij een webserver probleemquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...vreemde melding, is iig een database technische melding ofzo
Fok kon de naam Viola niet meer aanquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...vreemde melding, is iig een database technische melding ofzo
Noem dr dan gewoon Holt, mss scheelt datquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:44 schreef newsman het volgende:
[..]
Fok kon de naam Viola niet meer aan![]()
Ja, ik was ook al bang dat het weer einde verhaal wasquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:40 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Deed hij hier ook 'n paar keer. Ik kreeg al de bibbers.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Noem dr dan gewoon Holt, mss scheelt dat![]()
Mja, tis ook niet my cup of thee enzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:46 schreef bunnyma het volgende:
Echt prima sfeertje daar.....not.
Alles is beter dan die stem van HOLTquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:46 schreef Kaat38 het volgende:
ADVIES: zet geluid van de streams uit!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
liedje is bestemd voor Holt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:48 schreef robster16 het volgende:
allemaaaaaaaal:
"weet je wat jij kan doen? loop naar de hel! " LOL
Nou denk dat hij dat vanavond wel laat.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:48 schreef newsman het volgende:
Ach misschien krijgen we nog een leuke vergadering met Theo.
Het lijkt mee heel verstandig als hij dat morgenochtend doet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:48 schreef newsman het volgende:
Ach misschien krijgen we nog een leuke vergadering met Theo.
Jup, boel is ten ruste, een rel zal er niet snel meer komenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou denk dat hij dat vanavond wel laat.
als hij slim is welquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou denk dat hij dat vanavond wel laat.
Denk je. Het is voor mensen die daar 500 euro voor neertellen. Of die nu lekker uit hun plaat kunnen gaan, betwijfel ik.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, tis ook niet my cup of thee enzo
Denk dat die skihut toestand morgen wel wat boeiender is
Geen rel??? Dus saaie avond vandaagquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jup, boel is ten ruste, een rel zal er niet snel meer komen
En al zeker niet vanavond, dat is te kort op elkaar
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:44 schreef newsman het volgende:
[..]
Fok kon de naam Viola niet meer aan![]()
Volgens mij is niet iedereen tevreden en zijn nog steeds spanningen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jup, boel is ten ruste, een rel zal er niet snel meer komen
En al zeker niet vanavond, dat is te kort op elkaar
Hej Doraquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:51 schreef Dora30 het volgende:
[..]
Geen rel??? Dus saaie avond vandaag![]()
o,jaallemaal
relax relax.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:51 schreef newsman het volgende:
Ik begin wel een beetje verdrietig te worden van die Sandra of wie het ook is
jijquote:
Geen probleem.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:54 schreef DanielleNaomi het volgende:
ja hoor fritzi dank je wel
Ze kan in ieder geval beter zingen dan Theo de manager kan uithangen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:55 schreef MissJ. het volgende:
Nou Sandra u mag langs af en niet opnieuw langs start. (sorry Danielle het mag best je vriendin zijn maar dit is niet mijn muziek en het zingen is ook niet alles....Rieleks rieleks....ik begrijp dat de zangeres zelf betaald als ze wil zingen......)
Punt voor Fritzi!!!!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:56 schreef frizti het volgende:
[..]
Ze kan in ieder geval beter zingen dan Theo de manager kan uithangen.
ik heb een heeelll apart gevoel van binnenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
jijhebt
een heeelll apart gevoel voor humor lalalalalalalalalala
Welkom nog trouwens in de SCquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:58 schreef DanielleNaomi het volgende:
Ja het klonk niet al te best dat was mij ook al opgevallen hoor , ben het ook niet zo gewend van Sandra..
ze blijft eerst een nachtje bij mij slapen voor ze het vliegtuig staptquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik heb een heeelll apart gevoel van binnen![]()
![]()
![]()
En Monique is nog steeds niet naar Schiphol![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |