Darioquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:43 schreef Sjet het volgende:
Pikwick in gesprek met................. ?
[afbeelding]
Ooh dus dat is Dario, lijkt me vanavond een geschikte plek, om hem een loden plaat aan te bieden.quote:
Dario is wereldberoemd in A'dam hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
LOL![]()
Dat blijft voor iemand die niemand is blijkbaar....![]()
![]()
Het zal me echt boeienquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:50 schreef frizti het volgende:
[..]
Dario is wereldberoemd in A'dam hoor.
www.dario.nl
Dat heet woonwagen, en daar is niks mis mee.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:52 schreef newsman het volgende:
[..]
En uit welke caravan, komen deze mensen![]()
Ik denk dat Monique dan nog liever bij Viool gaat slapenquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:52 schreef bunnyma het volgende:
En waar moet Theo nu slapen.
Fijn bij Monique![]()
Hoe is het mogelijk dat die kamer nog niet klaar was? Ik heb Bonnie, Anita en Viola nog niet veel zien doen vandaag.
niet 'een bed' maar HET bed van DE manager.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:51 schreef Sjet het volgende:
En Monique verschoont maar weer eens een bed
[afbeelding]
Sandra, zangeres. Betaald 250 euro om op te mogen treden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:52 schreef newsman het volgende:
[..]
En uit welke caravan, komen deze mensen![]()
FOUT !quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:53 schreef mamapan het volgende:
[..]
niet 'een bed' maar HET bed van DE manager.
Echt niet hoor, dat is de hotelkamer. Dat die zogenaamde BBossen zich daar steeds genesteld hebben zegt iets over hun ijdelheid. Je gaat natuurlijk niet bij het 'pleps' euh... personeel slapenquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:53 schreef mamapan het volgende:
[..]
Waar Dario in moet slapen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:53 schreef mamapan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:53 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat heet woonwagen, en daar is niks mis mee.
zegt me echt helemaal niksquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:54 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Sandra, zangeres. Betaald 250 euro om op te mogen treden.
Wat een keus:quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:53 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik denk dat Monique dan nog liever bij Viool gaat slapen![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:56 schreef DanielleNaomi het volgende:
Sandra is mijn vriendin en Antonio komt zo ook nog zingt vanavond ook
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:56 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Wat een keus:
Viool (snurk) of Theo ( ruzie)
Was eigenlijk bedoeld voor de talentenjacht-avond, maar die was afgeblazen.quote:
Oke zal dan welquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:57 schreef frizti het volgende:
[..]
Was eigenlijk bedoeld voor de talentenjacht-avond, maar die was afgeblazen.
dan gaan we voor ruzie uiteraardquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:56 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Wat een keus:
maar HIJ heeft er vannacht toch geslapen?quote:
Dan kies ik voor de 3de optie: lekker thuis.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:56 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Wat een keus:
Ik heb al zovaak gezegd, dat het zogenaamde "klootjesvolk" het grootste hart heeft.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:00 schreef DanielleNaomi het volgende:
Juist fritzi jij snapt hem , artiesten konden bieden om op te mogen treden op de talentenjacht en dan zou de beste volgens hun savonds op mogen treden , maar frank snapte dat zelf niet en vond maar gelijk dat Sandra 250 euro moest betalen , en Sandra heeft ja gezegd voor het Mappa Mondo huis , maar niet voor Frank![]()
Nee joh, dat zou nou weer jammer zijn. Ik zie Monique graag daar in het huis. En ze red zich wel denk ik, ze laat zich niet onderschoffelen daarro.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:01 schreef frizti het volgende:
[..]
Dan kies ik voor de 3de optie: lekker thuis.
Hey, ik dacht dat jij vanavond ook naar Aalsmeer gingquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:56 schreef DanielleNaomi het volgende:
Sandra is mijn vriendin en Antonio komt zo ook nog zingt vanavond ook
Maar Sandra zingt vanavond 2 toepasselijke nummers haha 1 voor Viooltje het nummer Maatje meerquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:02 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik heb al zovaak gezegd, dat het zogenaamde "klootjesvolk" het grootste hart heeft.
Dat is al vaak genoeg gebleken bij inzamelingsakties in het verleden.
Damn, hadden we weer leuke caps kunnen maken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:04 schreef DanielleNaomi het volgende:
Ja klopt LS , maar door omstandigheden gaat het helaas niet door![]()
Hier is het toch gezelligerquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:04 schreef DanielleNaomi het volgende:
Ja klopt LS , maar door omstandigheden gaat het helaas niet door![]()
nou denk t niet, ik pas niet op die caps joh ik blijf niet plakkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:05 schreef frizti het volgende:
[..]
Damn, hadden we weer leuke caps kunnen maken.
lol, we kunnen wel crop/scale toepassen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:07 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
nou denk t niet, ik pas niet op die caps joh ik blijf niet plakken![]()
Heb je ook extra large caps misschien had ik dan gepast![]()
Hoi partner in crime.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:09 schreef cuall het volgende:
Hallo allemaal, ik heb weer van alles gemist![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |