Ik kwam net binnen vallen en dacht eerst dat het de bezorger van de chinees wasquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:15 schreef frizti het volgende:
Ik vindt die Dario maar een rare vlerk.
Net binnen en eigenlijk daar als hotelgast en meteen op het eten duiken.
Och, die lieve Monie,quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:14 schreef Sjet het volgende:
En Assepoester ploeterd maar door........
[afbeelding]
Hallo bongquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:16 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
ben weer eventjes terugZometeen weer reguliere uitzending natuurlijk
Moet je niet zeggen: Fiool is zeker een uur bezig geweest om haar gezicht te plamurenquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:52 schreef bunnyma het volgende:
En waar moet Theo nu slapen.
Fijn bij Monique![]()
Hoe is het mogelijk dat die kamer nog niet klaar was? Ik heb Bonnie, Anita en Viola nog niet veel zien doen vandaag.
Kan ik me goed voorstellen. Theo had wel een grote bek van.......respect hebben, maar hij heeft Monique echt respectloos behandeld. Ze doet zoveel daar, op alle gebieden, daar kan niemand aan tippen, en dan maakt Theo die luie Viola tot baasquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:22 schreef Sjet het volgende:
[..]
Volgens mij is Monique goed klaar met dat zootje daarro![]()
Waar is Theo eigenlijk?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:26 schreef newsman het volgende:
Ik hoop dat Theo snel komt en een nieuwe vergadering begint.
Ja ze had eerder al die idioot van een Chiel gehad en nu dat gedoe van die Theo weer.... wat mankeert die luiquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:25 schreef cuall het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen. Theo had wel een grote bek van.......respect hebben, maar hij heeft Monique echt respectloos behandeld. Ze doet zoveel daar, op alle gebieden, daar kan niemand aan tippen, en dan maakt Theo die luie Viola tot baas![]()
Die is buiten aan het spelen, hij wist niet dat het liedje voor Bonnie wasquote:
Ja Frank blijf zo eten, dan kan je ook meedoen met dancing with the ellephantsquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef Sjet het volgende:
Pikwick leert snel van onze Kliko
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:28 schreef newsman het volgende:
[..]
ik geloof werken en dingen regelen cuall![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |