praten doet hij toch niet, en andere dingen met z'n mond zijn blijkbaar in het huis niet mogelijk meer na Henk's vertrekquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:30 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja Frank blijf zo eten, dan kan je ook meedoen met dancing with the ellephants
Ik begrijp dat ook niet, kijken die lui dan geen streams, voordat ze hun taak als Boss accepterenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:30 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja ze had eerder al die idioot van een Chiel gehad en nu dat gedoe van die Theo weer.... wat mankeert die lui![]()
Ja vanmiddag met de extra vergadering, maar toen stonden de streams op het BBH logoquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:31 schreef cuall het volgende:
[..]
is hij daar al een keer overdag geweest
![]()
Vind ik ook Cuall. Gelukkig is Monique een sterke vrouw. Misschien daarom ook wel hoor, dat die kerels haar steeds moeten hebben. Er zijn mannen die daar niet mee om kunnen gaan. Zielige figurenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet, kijken die lui dan geen streams, voordat ze hun taak als Boss accepteren![]()
Ik heb wel medelijden met Monique, dit verdient ze echt niet![]()
Hadden de anderen nog wat in te brengen of was het weer een monoloog van Theoquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:36 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja vanmiddag met de extra vergadering, maar toen stonden de streams op het BBH logo![]()
Hebben we niks van kunnen zien.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Hadden de anderen nog wat in te brengen of was het weer een monoloog van Theo![]()
Weten we niet, we kregen weer het logoquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Hadden de anderen nog wat in te brengen of was het weer een monoloog van Theo![]()
edit- jullie konden het niet volgen
Hij lijkt trek te hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dan doe ik ook maar ff een eetcap
[afbeelding]
Inderdaadquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:45 schreef cuall het volgende:
Ik heb net even op de Talpa site gelezen![]()
![]()
wat een hufter die Theo
Zo dan gister vond je hem nog leuk cuallquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:45 schreef cuall het volgende:
Ik heb net even op de Talpa site gelezen![]()
![]()
wat een hufter die Theo
Ja, maar toen had ik hem nog niet als Big Boss bezig gezien. Ik kende hem alleen van Bobo's in de bush en dat motorprogramma, en toen moest ik wel om hem lachen. Maar als leidinggevende faalt hij in mijn ogen. Hij probeert respect af te dwingen, maar dat moet je verdienen. Hij doet alsof hij de wijsheid in pacht heeft, en luistert niet naar de hoteliers en dat is een kwalijke zaak.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:49 schreef newsman het volgende:
[..]
Zo dan gister vond je hem nog leuk cuall![]()
Hij heeft zich totaal misdragen die Theo tis gewoon een klootzak.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, maar toen had ik hem nog niet als Big Boss bezig gezien. Ik kende hem alleen van Bobo's in de bush en dat motorprogramma, en toen moest ik wel om hem lachen. Maar als leidinggevende faalt hij in mijn ogen. Hij probeert respect af te dwingen, maar dat moet je verdienen. Hij doet alsof hij de wijsheid in pacht heeft, en luistert niet naar de hoteliers en dat is een kwalijke zaak.
Laat hij maar motormuis blijven, daar is hij beter in dan in mensen leiding geven, want daar bakt hij niks van.
Avond regenwormquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:58 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Goedeavond.
Gelukkig is Monique nog niet naar huis toe.![]()
![]()
Hai lieve wormpiequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:58 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Goedeavond.
Gelukkig is Monique nog niet naar huis toe.![]()
![]()
Ja hij is erg gecharmeerd van Viola, lijkt het welquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:01 schreef regenworm het volgende:
Dat geknuffel tussen mentale truus en viola![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
foto's van de hoteliersquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:01 schreef cuall het volgende:
Theo is weer terug en hij heeft voor iedereen iets bij zich, maar wat het is![]()
Leken papieren![]()
Gelukkig krijgt zij dat fotoboek en niet wij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vlooi:'Ik zal je er één laten zien, en dan ga je schrikken...."
Volgens mij schrik je van alle foto's van haar.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:05 schreef bunnyma het volgende:
[..]
OMG dat haar!!!!
Of is het een fake?
Lees ff mijn stukkie uit de varagids in theo's topic.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:30 schreef Sjet het volgende:
Ja ze had eerder al die idioot van een Chiel gehad en nu dat gedoe van die Theo weer.... wat mankeert die lui![]()
voor de kijkcijfersquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lees ff mijn stukkie uit de varagids in theo's topic.
Ik snap het ook niet dat ze hem als botte bijl inhuren
Ja bij haar wel..... zij doet niks.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:03 schreef regenworm het volgende:
Chef Holt heeft even aangegeven dat alles onder controle is![]()
![]()
ik heb die video bekeken op de Talpa site, daar lusten de honden toch geen brood van. ik dacht dat, erger dan Henk niet mogelijk wasquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:04 schreef bunnyma het volgende:
Ik heb net naar de uitzending gekeken. Theo was nog erger dan ik heb gelezen.
Ik was in Monique's geval vertrokken.
Vreselijk zoals ze gecommandeerd werd.![]()
Mijn ogen vallen uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:06 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee tis echt waar
![]()
Ze wil het echt hoog hebben...... dat schijnt nodig te zijn bij haar haar, of haar hoofd..... daarom vroeg ik eerder al 'zou ze kaal worden of zo?'
Of het is gewoon om te laten zien dat ze het hoog in haar bol heeft![]()
Ik heb zelf ook de varagids.... heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De nieuwe, dus van volgende week, interview met nabuurs...quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:08 schreef Sjet het volgende:
Ik heb zelf ook de varagids.... heb ik wat gemist?
Ik zal ff kijken....
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:06 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee tis echt waar
![]()
>knip<
Of het is gewoon om te laten zien dat ze het hoog in haar bol heeft![]()
Ja erg he?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:08 schreef cuall het volgende:
[..]
ik heb die video bekeken op de Talpa site, daar lusten de honden toch geen brood van. ik dacht dat, erger dan Henk niet mogelijk was............ik heb me vergist
![]()
* gaat snel lezenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:08 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Mijn ogen vallen uit mijn hoofd.
Is ze niet uitgelachen door de anderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |