quote:
Zo'n hollandsche avond moet je ook niet doen in een chique zaal.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja Fok is nog leuker, maar ik bedoelde eigenlijk dat de gasten nu meer in de huiskamer worden ontvangen
![]()
Eensch! Geen leuker vermaak dan leedvermaak! En ramptoerisme! (in dit geval...)quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Van mij hoeft ze zeker niet weg. Maar het zou wel erg komisch zijn als het gehele hotel leegloopt, en Talpa zonder programma zit
![]()
Wel gezellig, maar ook een beetje vreemd met die banken erbij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja Fok is nog leuker, maar ik bedoelde eigenlijk dat de gasten nu meer in de huiskamer worden ontvangen
![]()
denk het niet vroeg naar bed is de beste oplossing.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Misschien helpt dit wel dan
[afbeelding]
Dat kan ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
denk het niet vroeg naar bed is de beste oplossing.
Dat kan nooit lang duren, en Monique heeft gezegd dat ze het eerst aankijkt of zijn excuses wel gemeend zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Met een gebluste Theo, dus geen rellen meer dat niet![]()
Doe ik ook hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
denk het niet vroeg naar bed is de beste oplossing.
Alle handjes in de lucht nuquote:
Sorry schatje, maar na al die caps van je wil toch nog met me boksen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:42 schreef MissJ. het volgende:
Fritzi....duurde even 4 pagina's maar hier is MissJ. boksing.....(bij god als ik nog weet waarom ook weer)![]()
[afbeelding]
Is dat die man die nu zingt ? Ben ik niet kapot vanquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:38 schreef demins het volgende:
[..]
Eensch! Geen leuker vermaak dan leedvermaak! En ramptoerisme! (in dit geval...)![]()
Klinkt wel gezellig.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is dat die man die nu zingt ? Ben ik niet kapot van![]()
Maar smaken verschillen natuurlijk![]()
Het was een leuke gekke nacht heb er geen spijt van dat ik zo lang ben opgebleven.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor.
Was ook gekke nacht.
Op een crematie wordt meer bewogenquote:
quote:
Goed we zoenen het af. Vriendjes?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:44 schreef frizti het volgende:
[..]
Sorry schatje, maar na al die caps van je wil toch nog met me boksen?
Ik ben allang vergeten waar het overging.
En dan met je handtasquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:42 schreef MissJ. het volgende:
Fritzi....duurde even 4 pagina's maar hier is MissJ. boksing.....(bij god als ik nog weet waarom ook weer)![]()
[afbeelding]
Nee zeer zeker nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:45 schreef Mabelle het volgende:
Hallo lalalalaaawat een feest
.... HBB is nog niet ontploft tijdens mijn afwezigheid, zie ik.
![]()
Wel als je nog een onderzetter onder een bloempot nodig hebtquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:45 schreef newsman het volgende:
Weet in iedergeval waar ik geen cd van hoef te kopen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:42 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Wie koopt er tegenwoordig nog cd's?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:45 schreef newsman het volgende:
Weet in iedergeval waar ik geen cd van hoef te kopen
Hoi Mabellequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:45 schreef Mabelle het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wel als je nog een onderzetter onder een bloempot nodig hebt
Nou ik wel, (CD-ROMS dan) dus dat zijn ook CD'squote:Op woensdag 8 februari 2006 21:46 schreef frizti het volgende:
[..]
Wie koopt er tegenwoordig nog cd's?
Ik niet.
Ja hier uurtje later.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het was een leuke gekke nacht heb er geen spijt van dat ik zo lang ben opgebleven.
Alleen om 03:05 slapen en 06:30 ging de wekker weer dat is minder leuk
Ik wel legequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:46 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik niet.
Hai mabellequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:45 schreef Mabelle het volgende:
![]()
En ik heb alle pret dus blijkbaar gemistquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het was een leuke gekke nacht heb er geen spijt van dat ik zo lang ben opgebleven.
Alleen om 03:05 slapen en 06:30 ging de wekker weer dat is minder leuk
Hello Mabellequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:45 schreef Mabelle het volgende:
![]()
Ik ook niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:46 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik niet.
Vraag me af naar wat voor crematie's jij dan gaatquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op een crematie wordt meer bewogen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:46 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Goed we zoenen het af. Vriendjes?
(ik weet het ook niet meer )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |