Die kijkt toch altijd zo?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:23 schreef elskreeft het volgende:
ja Dries heeft ook nog niet bewogen vanavond! die heeft echt een slechte bui geloof ik
Ha Fritzi.... ik had je haast niet herkend zonder je tong uit steek smiliequote:
Haai FBquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:22 schreef Foreverblue het volgende:
Hallooooooooooo allemaal... is ik ook weer![]()
Monnie is er gelukkig nog steeds![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:22 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
[afbeelding]
Halloooooo FBBBBbbbquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:22 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
[afbeelding]
Jeppie... zit weer om de capkelderquote:
nee niet echt zit erg suf achter mijn pc.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi wormpje. Druk met cappen van de mooie dames ?![]()
Hoi FBquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:22 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
[afbeelding]
En het swingt lekker hier in de kelder.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jeppie... zit weer om de capkelder
[afbeelding]
Zeker wetenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:26 schreef frizti het volgende:
[..]
En het swingt lekker hier in de kelder.![]()
Haaa Talitha... ja ik zie het. Gelukkig maar. Monnie is echt een lieverd en moet in het hotel blijven.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi FB![]()
Monique is er nog en ze swingt![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:19 schreef Dora30 het volgende:
[..]
Ja of je riem een standje losser doet na een chinees lopend buffet
Het is veel ruimtelijke dan die bingo zaalquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:27 schreef cuall het volgende:
Ik vind deze plek veel leuker dan in dat andere zaaltje![]()
Demins (spatie) !!quote:
Suc6 met kijkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:28 schreef Dora30 het volgende:
Ik ga even kijken of er nog iets van alcohol in huis is..dan kan ik de muziek beter aan![]()
Hoe groot zou die zaal eigenlijk zijn? Op TV (en ook op streams) lijken ruimtes vaak groter dan ze in werkelijkheid zijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is veel ruimtelijke dan die bingo zaal
Viool is gevallen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Demins (spatie) !!![]()
![]()
![]()
Wat doet dat koeienkleed op de grond ?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:27 schreef elskreeft het volgende:
monnie is enkel het hulpje...NOT. Is de enige die bijdraagt aan de sfeer vanavond!
Hoe kan dat nouquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee niet echt zit erg suf achter mijn pc.
Je bedoelt hier op Fokquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:27 schreef cuall het volgende:
Ik vind deze plek veel leuker dan in dat andere zaaltje![]()
Zullen ze er iets van leren ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:28 schreef BONG4002 het volgende:
Anita beaamt nu ook dat er best weinig mensen zijn, omdat het een stuk duurder is vanavond (de entree)
LOL ligt niet aan jouquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:31 schreef frizti het volgende:
Ligt het aan mij, of is Dries Roelvink maar een saaie zak?
Had ik niet meegekregen, maar dan is alles nu weer pais en vree als het goed isquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:32 schreef regenworm het volgende:
Theo heeft zijn excuses aangeboden tegen Monique![]()
![]()
Ik vind eingelijk, dat daar over vergadert moet worden bongquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:31 schreef BONG4002 het volgende:
Bonnie zegt dat afgelopen nacht nog steeds best een impact heeft dus m.a.w. het is nog niet helemaal over
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:31 schreef frizti het volgende:
Ligt het aan mij, of is Dries Roelvink maar een saaie zak?
Misschien helpt dit wel danquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee niet echt zit erg suf achter mijn pc.
Met een gebluste Theo, dus geen rellen meer dat nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:33 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik vind eingelijk, dat daar over vergadert moet worden bong![]()
Van mij hoeft ze zeker niet wegquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Haaa Talitha... ja ik zie het. Gelukkig maar. Monnie is echt een lieverd en moet in het hotel blijven.
Hele goeie van Bonniequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ondanks de sores, weet ze alles even te parkeren en zich te richten op de gasten.
Bonnie zegt net, er zijn meer artiesten en managers dan gasten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |