Hoi Angel... ja gezellig.... we gaan lekker los met zijn allenquote:
Ik heb een topavond met deze muziek erbij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Niet goed helaas![]()
Maar komt nog wel tnx![]()
En hoest met jou![]()
Je hebt mailquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:51 schreef DanielleNaomi het volgende:
Dit is nou zo'n geweldig nummer van Dario
zit met kippenvel hier oO<
Mooiquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:02 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik heb een topavond met deze muziek erbij.
Och lieffie, nou ga dan maar eerst ff bijkomenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Niet goed helaas![]()
Maar komt nog wel tnx![]()
En hoest met jou![]()
Haha zie die kleine al gaan,onderbroek verkeerd om,trui vies ,kousen vergeten en knopen van broek niet dicht.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:58 schreef demins het volgende:
[..]
Als dat goed is gegaan kan je het voortaan elke morgen zo doen!![]()
Geef ze nog meer werk , ze doen al te weinig.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:02 schreef Wickedangel het volgende:
Hier kun je stemmen hoe Theo de BN'ers moet aanpakken:
http://www.thecreepshow.nl/home.php
Eén keer raden wat jeugdig Nederland wil![]()
Kleine meisjes moeten vroeg naar bed toequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ik heb alle pret dus blijkbaar gemist![]()
Jaaaaaaaaaaaaa nog welquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:03 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi hoi allemaal![]()
![]()
Ik zie dat monique er nog is![]()
Stemmen dus, dan hebben wij ouwe knarren nog wat invloedquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geef ze nog meer werk , ze doen al te weinig.
Was te verwachten.
Ga ik ook doen net ff een worstje op en nu lekker bakkie thee erbij en eenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Och lieffie, nou ga dan maar eerst ff bijkomen![]()
Haai Pareltjequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:03 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi hoi allemaal![]()
![]()
Oh was dat HET forum waar Theo het eerder over had?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:02 schreef Wickedangel het volgende:
Hier kun je stemmen hoe Theo de BN'ers moet aanpakken:
http://www.thecreepshow.nl/home.php
Eén keer raden wat jeugdig Nederland wil![]()
Je hebt het gelukkig gemist.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:04 schreef Dora30 het volgende:
Was even afgeleid..maar ben er weer
Viool moest toch dansen? of komt dat spektakel nog?
Hoi Pareltjequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:03 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi hoi allemaal![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |