Oepsquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het was een leuke gekke nacht heb er geen spijt van dat ik zo lang ben opgebleven.
Alleen om 03:05 slapen en 06:30 ging de wekker weer dat is minder leuk
Als ze opstaan bedoel ik danquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vraag me af naar wat voor crematie's jij dan gaat![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:46 schreef frizti het volgende:
[..]
Wie koopt er tegenwoordig nog cd's?
Ik niet.
Nu wel zielig maar mooi liedje.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:49 schreef MissJ. het volgende:
Zo ga er even bij zitten hoor. [afbeelding] even luisteren naar Dario...geen idee wat die zingt ook.
ik denk dat dat de reden is dat hij en Dries er vandaag weer zijn. dat ze die belofte hebben gekregen. anders zouden ze wel gek zijn!quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:46 schreef Foreverblue het volgende:
Vraag me af of ze Dario nu wel in de uitzending zullen verwerken voor morgen
Is een mooi nummer wel ja...quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:51 schreef DanielleNaomi het volgende:
Dit is nou zo'n geweldig nummer van Dario
zit met kippenvel hier oO<
Ja precies...quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:52 schreef elskreeft het volgende:
[..]
ik denk dat dat de reden is dat hij en Dries er vandaag weer zijn. dat ze die belofte hebben gekregen. anders zouden ze wel gek zijn!
Ja ik ook.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:51 schreef DanielleNaomi het volgende:
Rijke mensen leven zich niet uit op deze muziekquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:52 schreef MissJ. het volgende:
Wat zegt Fritzi dan?[afbeelding]
Goed zo, alles is weer goed hoor....even slijpen met|MIssJ. ?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:53 schreef Inca het volgende:
IK VIND DAT DIE FOTO'S VAN DIE HOLT VERBODEN MOETEN WORDEN![]()
Euhm ... is die niet een jaar of dertienquote:
Mooi weer FB het juiste moment met dat tongetje eruit.........quote:
Hej beertjequote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:51 schreef DanielleNaomi het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:53 schreef Inca het volgende:
IK VIND DAT DIE FOTO'S VAN DIE HOLT VERBODEN MOETEN WORDEN![]()
Whahahahaha... bedoelde de aanwezigenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen maar in sprookjes hoor FB, iemand die dood is, staat nooit meer op![]()
Dank je Missquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:55 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Mooi weer FB het juiste moment met dat tongetje eruit.........
Das ook toevalligquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej beertje![]()
![]()
Ik dacht nét aan je!
Hoiiiiiiiiiii Troeteltjeeeequote:
Als dat goed is gegaan kan je het voortaan elke morgen zo doen!quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja hier uurtje later.
Kan slechts tegen kids zeggen kleed je maar zelf aan en ga maar.
Mamma is zo moe na big brother kijken![]()
Nee hoor... ik ben niet gemeen... was ff een plaagje alleen omdat je het zo nadrukkelijk zeiquote:
Niet goed helaasquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:57 schreef frizti het volgende:
Hoi Beertje, alles goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |