Maar dat kunnen verkrachters toch net zo goed gebruiken om te verkrachten?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:43 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
In Duitsland gewoon te koop en hier verboden.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef pberends het volgende:
Weer een incident: Vrouw verkracht na pech met fiets
Mijn vraag is waarom vrouwen zich zo makkelijk laten verkrachten. Hebben ze nooit van "bijten" gehoord, of het indrukken van de oogkassen (gegarandeerd succes) of iets dergelijks gehoord? Zijn er nog andere tips voor vrouwen?
Denk je nou echt dat alle vrouwen die verkracht worden zich niet verzetten?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef pberends het volgende:
Mijn vraag is waarom vrouwen zich zo makkelijk laten verkrachten. Hebben ze nooit van "bijten" gehoord, of het indrukken van de oogkassen (gegarandeerd succes) of iets dergelijks gehoord? Zijn er nog andere tips voor vrouwen?
op de middelbare school waar 'k op gezeten heb wordt er zelfverdediging voor meisjes gegevenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
Alle vrouwen verplicht op een blijf-van-mijn-lijf-want-ik-vecht-terug-cursus.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:43 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
In Duitsland gewoon te koop en hier verboden.
Weet ik veel, ik ben geen vrouw en al helemaal niet verkracht, daarom een topic om erover te discussiëren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:44 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
[..]
Denk je nou echt dat alle vrouwen die verkracht worden zich niet verzetten?Veel geweld aan te pas door die verkrachters en ook gebruik van wapens... Hoe weet je nou wat er precies gebeurD is, je trekt conclusies uit nieuwsberichten...
Waarom zijn er zieke gasten die vrouwen verkrachten?
[..]
op de middelbare school waar 'k op gezeten heb wordt er zelfverdediging voor meisjes gegeven
Er zijn meerdere gaten natuurlijk. Kietel in d'r zij en je stopt hem in d'r mond als ze lacht.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:50 schreef Pumatje het volgende:
pcies, goed topic dit, ik snap dat nooit....
ik bedoel :\
het blijft een gat... waar zijn pik inmoet..
kruis je benen? No job?
Dat hier nooit iemand op gekomen is hè ?quote:moet ie zijn handen gebruiken om je benen uit mekaar te halen, Hops,
zwakke plek A. Zijn ballen
zwakke plek B. oogkassen, hops vingers erin
zwakke plek C. Overal.. tanden in , hops. ..tot bloedens toe bijten..altijd effectief.
Ouchquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Niet vergeten uit te doen voor je vriendje![]()
.
dit is de beste optie denk ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier gewoon te koop.![]()
ze vinden het gewoon lekkerquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:38 schreef Mr-Z het volgende:
Sommigen kicken daar op, maar omdat dat als vreemd gaan gezien wordt zeggen ze voor het gemak dat het tegen hun wil was...
Ahaauw!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
.
I knew it..! Thnx, weer iets in m'n leven waar de lol vanaf is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:46 schreef k_i_m het volgende:
Omdat we het eigenlijk gewoon lekker vinden. We lokken het ook uit he? Eigenlijk zijn de verkrachters de slachtoffers, want die trappen erin.
'Mevrouw, kunt U de dader omschrijven?'quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef eL. het volgende:
Met een 9mm op iemands slaap of gewoon een sterk pleidooi, zeggen de meeste vrouwen niet veel meer hoor (behalve k_i_m).
Daar ligt het probleen dan ook, als je op zo'n moment gaat overwegen wat je kunt doen heb je al veloren. Wil je een aaval (of het nu gaat om alleen geweld of ook verkrachting) van je af kunnen slaan moet je gelijk in bruut geweld kunnen ontsteken. Mannen zijn daar gewoon veel beter in dan vrouwen, de meeste vrouwen zullen in zo'n situatie volledig dicht slaan en alles willoos ondergaan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:37 schreef fee-tje het volgende:
Met 80 kilo man, die vaak veel gespierder is dan jij, bovenop je doe jij ook niks meer hoor.
Vaak lig je al omver voor je het weer, dan valt er weinig meer te schoppen en te krabben. En je moet er ook maar net aan denken op zo'n moment, tis niet alsof je rustig de tijd hebt om je opties te overwegen.
Ach El, als ik een stoer mannetje van achteren grijp en een mes op zijn keel zet, dan trekt ie mijn ballen er toch gewoon afquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef eL. het volgende:
[..]
Er zijn meerdere gaten natuurlijk. Kietel in d'r zij en je stopt hem in d'r mond als ze lacht.
[..]
Dat hier nooit iemand op gekomen is hè ?
.
Met een 9mm op iemands slaap of gewoon een sterk pleidooi, zeggen de meeste vrouwen niet veel meer hoor (behalve k_i_m).
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ach El, als ik een stoer mannetje van achteren grijp en een mes op zijn keel zet, dan trekt ie mijn ballen er toch gewoon af.
Dat werd net als ultieme oplossing aangedragen, dus dan moet het werkenquote:
[godfather mode]quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:06 schreef heiden6 het volgende:
De dader doet een aanbod wat je gewoon niet kunt weigeren.
Op zich snap ik je redenatie, maar waarom krijg ik zo'n rare smaak in mn mond als jij het zegt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:12 schreef Youssef het volgende:
Vraag'k me eigenlijk ook af, die broek gaat toch niet zomaar omlaag...
Nee, ik zeg het nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:14 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Op zich snap ik je redenatie, maar waarom krijg ik zo'n rare smaak in mn mond als jij het zegt?
Step aside, Butch.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:58 schreef RemcoDelft het volgende:
HELAAS staat er hier nog geen standaard-straf: "castratie" op dit misdrijf. Bij voorkeur PulpFiction stijl met een shotgun.
aaaaaghhhquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
.
Weet je dat het een vreemd krakend geluid maakt als je met volle kracht aan een man zijn scrotum trekt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:44 schreef TheDon1985 het volgende:
Lagere spiermassa, lager lichaamsgewicht, laten zich makkelijk overrompelen door (onverwachts) geweld, mindset is doorgaans ongeschikt voor gevechtssituaties, etc...
Zeg nou zelf... Hoe intimiderend kan de gemiddelde vrouw zijn. Zelfs wanneer een vrouw zelf als eerste een fysieke confrontatie opzoekt, maakt dat nauwelijks meer indruk dan een zelfde aanval door een jongen van een jaar of dertien.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Weet je dat het een vreemd krakend geluid maakt als je met volle kracht aan een man zijn scrotum trekt?.
Al eens aan gedacht dat veel verkrachters die reactie verwachten en daar ook op kicken?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:04 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Daar ligt het probleen dan ook, als je op zo'n moment gaat overwegen wat je kunt doen heb je al veloren. Wil je een aaval (of het nu gaat om alleen geweld of ook verkrachting) van je af kunnen slaan moet je gelijk in bruut geweld kunnen ontsteken. Mannen zijn daar gewoon veel beter in dan vrouwen, de meeste vrouwen zullen in zo'n situatie volledig dicht slaan en alles willoos ondergaan.
Vrouwen moeten voortaan maar verveeld kijken en gapen als ze verkracht wordenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:52 schreef Iksje het volgende:
[..]
Al eens aan gedacht dat veel verkrachters die reactie verwachten en daar ook op kicken?
[afbeelding]
.
Het is niet alleen politiek incorrect, het is ook de grootste nonsens. De meeste verkrachtingen worden door een bekende, vaak nog familie ook, gepleegd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:03 schreef Castlevania het volgende:
Ze moeten meisjes al vanaf de eerste klas van de basis school op zelfverdediging zetten, keiharde vechtstijlen leren
even politiek incorrect
de meeste slachtoffers van verkrachtingen zijn blanke Nederlandse meisjes door tjah mensen die hier eigenlijk alleen maar als toerist zouden mogen zijn
Nederlanders zouden weer een hechte gemeenschap moeten worden, als een meisje is verkracht gelijk die gast met paar honderd opzoeken en gewoon laten verdwijnen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ach El, als ik een stoer mannetje van achteren grijp en een mes op zijn keel zet, dan trekt ie mijn ballen er toch gewoon af.
aha vandaar dat 99% van de loverboys buitenlands isquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het is niet alleen politiek incorrect, het is ook de grootste nonsens. De meeste verkrachtingen worden door een bekende, vaak nog familie ook, gepleegd.
Angst werkt verlammend. En niemand 'laat' zich verkrachten.
Ah, en alleen loverboys verkrachten. (En dan hebben we het er nog niet over dat er daar wel miljoenen van zijn in ons land!) Wat een slimme opmerking van jequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:11 schreef Castlevania het volgende:
[..]
aha vandaar dat 99% van de loverboys buitenlands is
hoe meer buitenlanders hoe meer verkrachtingenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:10 schreef Soeb het volgende:
Kom eerst eens met statistieken als je zulke uitspraken doet.
Verkrachting gebeurt in alle landen en culturen.
Het aantal verkrachtingen stijgt trouwens in veel landen, zie o.a.
http://72.14.207.104/search?q=cache:i20SgFC_epAJ:www.crimestatistics.org.uk/output/Page27.asp+rape+statistics+in+england&hl=en&ct=clnk&cd=1
Ik ben benieuwd hoe dat komt. Zelf heb ik het idee dat we in het westen steeds makkelijker met onze seksualiteit omgaan, hetgeen zowel plezier als risico's met zich meebrengt.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Weet je dat het een vreemd krakend geluid maakt als je met volle kracht aan een man zijn scrotum trekt?.
Dat denk je maar. Het punt is dat je vaak alleen maar hoort over succesvolle verkrachtzaken, om het maar even bot te zeggen. Verder wordt enkel verweer op bizarre wijze door vrouwen in het nieuws gemeld (afgebeten penissen, enzo).quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:44 schreef TheDon1985 het volgende:
Lagere spiermassa, lager lichaamsgewicht, laten zich makkelijk overrompelen door (onverwachts) geweld, mindset is doorgaans ongeschikt voor gevechtssituaties, etc...
Zeg nou zelf... Hoe intimiderend kan de gemiddelde vrouw zijn. Zelfs wanneer een vrouw zelf als eerste een fysieke confrontatie opzoekt, maakt dat nauwelijks meer indruk dan een zelfde aanval door een jongen van een jaar of dertien.
Dude, serieus. Je gaat nog aan me denken als die aardige ome berry met zn vieze bierbuik met een grote grijs zn zielige piemeltje zonder glijmiddel in je anus duwt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:12 schreef Castlevania het volgende:
[..]
hoe meer buitenlanders hoe meer verkrachtingen
zie:
Muslim Rape Epidemic in Sweden and Norway - Authorities Look the Other Way
http://fjordman.blogspot.(...)c-in-sweden-and.html
De meeste verkrachtingen vinden plaats in de relationele sfeer, en/of door bekenden....quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:18 schreef voodoo_x het volgende:
Wat doe je als vrouw ook alleen op zo'n plek waar het kan gebeuren....
Je weet dat er van mongolen rond lopen die geen vrouw kunnen krijgen,
en waarvan de meeste hoeren nog zoiets van hebben dat ze het geld ook weer niet
zo hard nodig hebben.......
En het is een plicht als man om je vrouw, vriendin of dochter niet alleen door donkere steegjes
of afgelegen fietspaden of waar dan ook te laten gaan!
Lees jij ook wel eens alle posts?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal lekker
Ja, maar als ik die posts van jou lees denk ik;quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Lees jij ook wel eens alle posts?.
Dat had ik bij de openingspost, heel gekquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, maar als ik die posts van jou lees denk ik;![]()
![]()
![]()
Nee, ik hoor alleen iets kraken als ik op natuurijs schaats...quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Heb je nou wel of niet ooit weleens iemand zo hard afgetrokken dat het kraakte?
Vaak hebben verkrachters 'gewoon' vrouw en kinderen, inderdaad. Sommige mensen hier weten echt niet waar ze het over hebben... verkrachting heeft maar zelden slechts en alleen iets met seks te maken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
De meeste verkrachtingen vinden plaats in de relationele sfeer, en/of door bekenden....
Bovendien zijn verreweg de meeste verkrachters geen zielepoten die niet aan de vrouw raken.
Het is ze ook meestal niet om de sex te doen, maar om de macht.
Whahahahahahaha KNEUS !!quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:12 schreef Castlevania het volgende:
[..]
hoe meer buitenlanders hoe meer verkrachtingen
zie:
Muslim Rape Epidemic in Sweden and Norway - Authorities Look the Other Way
http://fjordman.blogspot.(...)c-in-sweden-and.html
Wist jij nog niet dat alles wat op internet staat echt waar is?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:39 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[..]
Whahahahahahaha KNEUS !!
Zo zo een blog, dat is een heel erg betrouwbare bron, petje af !
maarja een kutuser zoals jij is nog te dom om te poepen, dus we verwachten heus niet van je dat zelf met fatsoenlijke argumenten komt![]()
Neen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je gaat het uitproberen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:03 schreef k_i_m het volgende:
Ik zou er geen geld op inzetten als ik jou was.
Hoe denk je dat ik aan deze nuttige informatie ben gekomen?quote:
Het gaat zo snel allemaal, je was er in totaal niet op voorbereid, het overkomt je gewoon en als je terugvecht kan dat heel naar aflopen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef pberends het volgende:
Grappig.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:17 schreef karelsdomain het volgende:
ik denk dat vrouwen overrompeld zijn door de man(verkrachter), en
dat ze daardoor niet weten wat ze te doen staat,
ze zijn daarbij ook fysiek niet echt sterker dan mannen,
dus ja het enigste wat ze kunnen doen is hun nagels in de
verkrachter te zetten. dat denk ik..
Hoe wil je dat doen als iemand alle lucht uit je slaat en je zo om je oren slaat dat je sterretje ziet, in dat moment van geen lucht hebben je omdraait, pas op hoor, er gaat meer dan je denkt als je niet zo geeft om lekker en leuk....quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:50 schreef Pumatje het volgende:
pcies, goed topic dit, ik snap dat nooit....
ik bedoel :\
het blijft een gat... waar zijn pik inmoet..
kruis je benen? No job?
moet ie zijn handen gebruiken om je benen uit mekaar te halen, Hops,
zwakke plek C. Overal.. tanden in , hops. ..tot bloedens toe bijten..altijd effectief.
De grootste kans om verkracht te worden loop je als meisje voor je 16de levensjaar door familie of mensen die kind aan huis zijn....quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:18 schreef voodoo_x het volgende:
En het is een plicht als man om je vrouw, vriendin of dochter niet alleen door donkere steegjes
Ga jij je dochter van 17 lekker s'nacht over straat laten in de stad dan alleen????quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:34 schreef k_i_m het volgende:
Een avondklok? Dat vind ik ietwat overdreven.
Juist dat laatste bij jou, ontbreekt er nogal aan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:17 schreef karelsdomain het volgende:
ik denk dat vrouwen overrompeld zijn door de man(verkrachter), en
dat ze daardoor niet weten wat ze te doen staat,
ze zijn daarbij ook fysiek niet echt sterker dan mannen,
dus ja het enigste wat ze kunnen doen is hun nagels in de
verkrachter te zetten. dat denk ik..
Denk dat als je het eens meemaakt je het geen zwaar overtrokken gedoe vindquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef Vassili_Z het volgende:
Al die heisa rond verkrachtigen, zwaar overtrokken gedoe. Een vrouw kan best zonder gevaar s'avonds laat de straat op zonder dat er haar wat overkomt. Alleen omdat de media er meer aandacht aan besteed wil nog niet zeggen dat verkrachtingen meer aan het voorkomen zijn.
Net als met criminaliteit, mensen voelen zich onveilig op straat terwijl de criminaliteitscijfers tot een dieptepunt zijn gedaald.
OMFGquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
.
Ik denk dat er vroeger evenveel vrouwen werden verkracht als nu, zo niet veel meer. Sterker nog, ik denk dat het laten we zeggen in de Middeleeuwen een stuk onveiliger was om je als dame alleen over straat en in het bos te wagen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Ga jij je dochter van 17 lekker s'nacht over straat laten in de stad dan alleen????
Uiteindelijk is het een soort van avondklok, want je kan niet meer veilig alleen op straat s'avonds, zeker in de stad niet.
Dat besefte ik me pas geleden weereens erg goed, manlief moest wat servers wegbrengen en wij gingen mee, eigenlijk was ik van plan even met de kleine naar de geitenboerderij in het amsterdamse bos te gaan, maar helaas liep alles een beetje erg uit waardoor ik in het donker zou komen daar en met de geitenboerderij dicht, nu dacht ik bij mezelf, ach heb een zaklamp, bos lopen bij donker is erg leuk zelfs, deed ik vroeger erg graag(tot grote afschuw van mijn ouders).
Maar tegelijk dacht ik, shit nee dat kan niet, loop met kind, heb geen grote hond meer aan mijn zijde, het is gewoon dom om dat te doen.
Dat is gewoon balen, iets waarvan ik erg hou kan ik niet meer met goed fatsoen doen, niet zonder serieus een gevaar te lopen, die beperking voelde ik best toen even...
Volgens mij zijn zieke geesten van alle tijden...quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik denk dat er vroeger evenveel vrouwen werden verkracht als nu, zo niet veel meer. Sterker nog, ik denk dat het laten we zeggen in de Middeleeuwen een stuk onveiliger was om je als dame alleen over straat en in het bos te wagen.
Nee man, net goed. En dan hopen dat er ook nog een bijtende stof bij de dader geïnjecteerd wordt, zo moeten die smeerlappen er vanaf komen.quote:
Ja? Dus, dan is het geen probleem dat ik jou, tegen jouw wil, mijn gebalde vuist in jouw aars pomp, en de aambeien eventueel bij je moeder aflever, in het mom van verkrachtingen zijn zwaar overtrokken. Dus mevrouw neem mij maar niet serieus.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef Vassili_Z het volgende:
Al die heisa rond verkrachtigen, zwaar overtrokken gedoe. Een vrouw kan best zonder gevaar s'avonds laat de straat op zonder dat er haar wat overkomt. Alleen omdat de media er meer aandacht aan besteed wil nog niet zeggen dat verkrachtingen meer aan het voorkomen zijn.
Net als met criminaliteit, mensen voelen zich onveilig op straat terwijl de criminaliteitscijfers tot een dieptepunt zijn gedaald.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:38 schreef erodome het volgende:
[..]
De grootste kans om verkracht te worden loop je als meisje voor je 16de levensjaar door familie of mensen die kind aan huis zijn....
Door mensen die ze zouden moeten kunnen vertrouwen...
Ik ben verkracht bij iemand thuis gewoon, niets eng donker steegje, niets alleen door de stad midden in de nacht.
Vooral omdat dit elkaar tegenspreekt vind ik de bewoording avondklok wat ver gaan. Dat je niet alleen door een donker bos moet lopen was vroeger ook al bekend, dan heb je het dus niet over gewoon op straat lopen, maar een extra uitnodigende (alleen in het donkere bos) situatie.quote:Dat is gewoon balen, iets waarvan ik erg hou kan ik niet meer met goed fatsoen doen, niet zonder serieus een gevaar te lopen, die beperking voelde ik best toen even...
Maar na hoeveel stoten zal ie het pas door hebben??quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:50 schreef The_Terminator het volgende:
Nee man, net goed. En dan hopen dat er ook nog een bijtende stof bij de dader geïnjecteerd wordt, zo moeten die smeerlappen er vanaf komen.
Ik denk eigenlijk dat je in een bos redelijk veilig bent...quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
[..]
Vooral omdat dit elkaar tegenspreekt vind ik de bewoording avondklok wat ver gaan. Dat je niet alleen door een donker bos moet lopen was vroeger ook al bekend, dan heb je het dus niet over gewoon op straat lopen, maar een extra uitnodigende (alleen in het donkere bos) situatie.
Vrijwilligers..?quote:
Ligt er maar helemaal aan. Het ene stuk bos/hei is drukker dan het andere. Als er parkeerplaatsen zijn en het dus makkelijk bereikbaar is kan dat ook bepaalde nachtelijke bezoekers aantrekken. Ik heb mijn hele leven aan de hei gewoond en ik heb ook wel eens moeten rennen omdat er iemand achter me aan kwamquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat je in een bos redelijk veilig bent...
je wilt graag horen wat je zelf ziet(eigen kijk).quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:41 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Juist dat laatste bij jou, ontbreekt er nogal aan.
*huh, wat , wat bedoel je eigenijk, mijn nagels?
Nee dat dat denken bij jou, dat moet je aan een koe overlaten die heeft (hoop ik) een dikkere kop dan jij.
*Ohw dattuh, denken jah, dat denk ik jah, jah zie je doe ik het weer, hihihihi
Zullen we jou eens in een amerikaanse staatsgevangenins zetten, met criminelen die al jaren geen seks meer hebben gehad?
* huh?wat heeft dat er nou mee te maken, en ook met mijn denken?
Nou dan kun je ongeveer vergelijken wat een vrouw voelt, pas op, ik zeg ongeveer he.
* Ja maar...
Nee, dat is ongeveer hetzelfde. Ik als man geef toe dat ik niet bij idoten gezet zou worden die jaren geen seks meer hebben, gehad, zelfs hetero geditiniëerde leven je helemaal tot het bot uit. ( ik heb het wel over de extreme gevallen, zoals seriemoordenaars)
Dan nog, voor een vrouw kan ik me voorstellen dat ze verstijfd staat van schrik, ook al zou ze op een verdedigingsport zitten, zelf meemaken is een ander verhaal dan oefening.
De vrouw in kwestie wilt nog maar 1 ding en dat is overleven, dus geef ze zich over aan de dader en hoopt het levend er van af te komen zonder verdere beschadigingen die ze al heeft opgelopen, naast de angst, onzekerheid, viezigheid, pijn, depressie, en nog meer angst.
Deze gevoelens, adrenaline, dopamine, etc die vrijkomt bij zo`n misbruik in je privè kan voor iedereen een lidteken bezorgen die altijd zichtbaar kan blijven.
Om daar nou luchtig over te denken dat de vrouw even haar nagels in de dader moet zetten, vind ik zelfs niet grappig.
Juist, nu hoef ik niet meer zoiets te posten, dank jequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier gewoon te koop.![]()
Denk hetquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:26 schreef -XX- het volgende:
Whaha, ik heb het ook gehoord![]()
berend was het wel! ???
Dus het is het meisje d'r schuld dat er zoveel tekortkomende mannen rondlopen die haar in een donker paadje zouden willen pakken, ze had er immers maar niet moeten fietsenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:18 schreef voodoo_x het volgende:
Gezien je bouw niet uit de praktijk. Misschien een slechte film ofzo?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik aan deze nuttige informatie ben gekomen?.
Nee, schuld van d'r vader of vriend..quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:35 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Dus het is het meisje d'r schuld dat er zoveel tekortkomende mannen rondlopen die haar in een donker paadje zouden willen pakken, ze had er immers maar niet moeten fietsen![]()
U heeft heel goed uw woorden onderbouwt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Gezien je bouw niet uit de praktijk. Misschien een slechte film ofzo?
Back on-topic @ TS:
Vrouwen láten zich niet zo makkelijk verkrachten, maar ik denk dat het lichaam
gewoon niet wil meewerken (qua terugvechten/verdedigen) door doodsangst.
Stel je voor je bent vrouw..
Wat zou je doen als een zware grote vent met een maniacale (of hoe je het ook schrijft) blik in de
ogen (en vaak een wapen) je bv. een steegje insleurt en je bij voorbaat al een paar flinke tikken geeft?
Ik denk zelf doodsangsten uitslaan. Misschien zelfs verstijven van angst. Op een gegeven moment
kán je volgens mij nieteens meer terugvechten, je lichaam en hersenen doen niet meer wat je wil.
De dames die wel hard terugvechten vindt men (zoals ook eerder vermeld) vaak dood terug.
Een oplossing voor verkrachting is moeilijk te vinden, maar wat ik graag zou zien is:
Verkrachters véél en véél harder straffen (tbs?) en elk(e) vrouw/meisje een vergunning
geven voor het bij zich dragen van pepperspray of een stungun (of iets van die sterkte).
Bij misbruik wordt de vergunning ingetrokken en krijgt men deze nooit meer terug.
[afbeelding]
.
Een vrouw zou toch alleen veilig over straat moeten kunnen komen? Je lijkt het wel normaal te vinden dat vrouwen verkracht worden!quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nee, schuld van d'r vader of vriend..![]()
Die hadden haar daar niet alleen moeten laten lopen. Gewoon hup, vermomming aan (burqa?) en niet meer buiten de deur laten die wijven. Probleem lost zich dan vanzelf op.![]()
![]()
RAAHquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
.
Ben jij echt zo dom, of doe je maar alsof?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef pberends het volgende:
Ik had een ander einde verwacht.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:14 schreef bofneger het volgende:
Ik heb ooit een verhaal gehoord dat een vrouw in het park in het duister in het nauw gedreven werd door een man. Ze was natuurlijk bang, maar bedacht zich op een strategie. Ze zei dat ze de man wel even zou pijpen.
Toen de man vervolgens zijn broek op de knieen had, heeft ze zich uit de voeten gemaakt.
Op Yorin kwam hij iig niet erg intelligent overquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:10 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Ben jij echt zo dom, of doe je maar alsof?
Of je leert hoe je zo'n wapen uit zijn handen slaat...quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:18 schreef octopussy het volgende:
Zelfverdediging is trouwens niet alleen het leren uitschakelen van je aanvaller. Het gaat er ook om dat je op straat bijvoorbeeld een bepaalde houding aanneemt waar een eventuele aanvaller misschien op zou 'afknappen' . Als je als een bang muis over straat loopt dan ben je ook een gemakkelijkere prooi.
Je leert ook met situaties omgaan waarbij je wordt geintimideerd. Stel dat er in de tram een vent naast je komt zitten en die grijpt in je kruis. Wat doe je in dat soort situaties. Het kan geen kwaad om daar eens over na te denken en eens te 'oefenen' op het afweren van dit soort dingen.
Overigens leer je dan wel hoe je iemand kan uitschakelen en zijn balans zo kan verstoren dat je weg kan komen, maar zodra diegene een wapen heeft dan sta je machteloos. En dan is de keuze om je 'te laten verkrachten' of anders neergestoken/neergeschoten te worden denk ik wel gemakkelijk gemaakt.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:30 schreef BigBadPete het volgende:
Ook nooit zo begrepen. Een vrouw met dr rok omhoog loopt toch harder als een man met zn broek naar beneden?
Idd! Met een mes op je strot heb je wel eens de kans dat je verstijfd van angst..quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:44 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
[..]
Denk je nou echt dat alle vrouwen die verkracht worden zich niet verzetten?Veel geweld aan te pas door die verkrachters en ook gebruik van wapens... Hoe weet je nou wat er precies gebeurD is, je trekt conclusies uit nieuwsberichten...
Waarom zijn er zieke gasten die vrouwen verkrachten?
[..]
op de middelbare school waar 'k op gezeten heb wordt er zelfverdediging voor meisjes gegeven
Nouja, volgens mij denk je op zo'n moment ook niet echt aan iets anders hequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:37 schreef fee-tje het volgende:
En je moet er ook maar net aan denken op zo'n moment, tis niet alsof je rustig de tijd hebt om je opties te overwegen.
Ach die vrouwtjes kicken daar allemaal op! Vrouwen vinden dat juist lekker; 90% van de vrouwen wilt graag genomen worden terwijl ze vastgebonden zijn. En zoals Falco altijd zei: "Augen sagen mehr als Worte".quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:38 schreef Mr-Z het volgende:
Sommigen kicken daar op, maar omdat dat als vreemd gaan gezien wordt zeggen ze voor het gemak dat het tegen hun wil was...
Onzin; ze vond het gewoon lekker. Als een man zoiets zou zeggen "Ja ik wilde echt geen sex met die vrouw, ondanks dat ik 3 koppen groter was en haar zo door midden had kunnen hakken, maar ik kon van de schrik geen vin verroeren" dan gelooft ook niemand dat...quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:52 schreef Soul79 het volgende:
Ik heb eens een verhaal gehoord over een vrouw in Engeland met 2e of 3e dan karate die tijdens een verkrachting van schrik geen vin kon verroeren. Als ze 'voorbereid' was geweest had ze die man wel aangekund, maar nu was ze mak als een lammetje en liet ze alles over zich heen komen.
Ik denk dat dit vaker een rol speelt, iemand die geen echt geweld of straatgeweld gewend is (zoals de meesten van ons), staan machteloos van de schrik.
Ja idd, dat zal het wel geweest zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:39 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
Onzin; ze vond het gewoon lekker. Als een man zoiets zou zeggen "Ja ik wilde echt geen sex met die vrouw, ondanks dat ik 3 koppen groter was en haar zo door midden had kunnen hakken, maar ik kon van de schrik geen vin verroeren" dan gelooft ook niemand dat...![]()
Tuurlijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:39 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
Onzin; ze vond het gewoon lekker. Als een man zoiets zou zeggen "Ja ik wilde echt geen sex met die vrouw, ondanks dat ik 3 koppen groter was en haar zo door midden had kunnen hakken, maar ik kon van de schrik geen vin verroeren" dan gelooft ook niemand dat...![]()
C is niet slim, want misschien is de dader besmet met aids.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:50 schreef Pumatje het volgende:
* mompelt iets over dezelfde keerzijde van de munt...quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:16 schreef speedfreakssj het volgende:
aan de ene kant lijkt het me erg plezant om eem verkrachter tijdens de daad van het mesje af te trappen en vervolgens maniacaal op zijn hoofd te gaan stampoen totdat hij niet meer beweegt en dan verder op zijn nek of rug.
Wat ons breng naar zwakke plek D, zijn risicoberekening. Roep heel hard dat je zelf [soa] hebt. Bij voorkeur een waar je dood van kunt gaan en die ook over te dragen is met een condoom om, mocht hij dat proberen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
C is niet slim, want misschien is de dader besmet met aids.
jij bent best wel een randdebiel he ? echt ongelovelijk, en zelfs als het als grap bedoeld is, is het verre van grappig..quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:39 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
Overleven is dan denk ik je topprioriteit, voor zover je uberhaupt kan nadenken op dat moment. Volgens mij heb je dan een totale blackout ongeveer.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja, volgens mij denk je op zo'n moment ook niet echt aan iets anders he
"Goh, had ik de kraan nu wel of niet open laten staan?"
"Balkanker... Balk... anker... ohja!"
"Hmm, wordt ik nu verkracht? Zal ik er een topic over openen op Fok?"
Bestwel een kansloze trollactie jaquote:Op donderdag 9 februari 2006 07:20 schreef buzzer het volgende:
jij bent best wel een randdebiel he ? echt ongelovelijk, en zelfs als het als grap bedoeld is, is het verre van grappig..
Wat wil je als jonge vrouw beginnen tegen een oudere man?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef pberends het volgende:
Ben je lekker als hij antwoordt dat hij toch al AIDS heeft, maar het zonder condoom zal doen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 07:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat ons breng naar zwakke plek D, zijn risicoberekening. Roep heel hard dat je zelf [soa] hebt. Bij voorkeur een waar je dood van kunt gaan en die ook over te dragen is met een condoom om, mocht hij dat proberen.
Oogbal uitkrabben.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat wil je als jonge vrouw beginnen tegen een oudere man?
Gaat voor mij wel op, maar dan wel door iemand die te vertrouwen is.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:19 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
Ach die vrouwtjes kicken daar allemaal op! Vrouwen vinden dat juist lekker; 90% van de vrouwen wilt graag genomen worden terwijl ze vastgebonden zijn. En zoals Falco altijd zei: "Augen sagen mehr als Worte".
Ook dat is wel waar. Het hoeft ook niet eens schrik te zijn, maar gewoon al het feit dat er iets gebeurt waar je totaal niet op gerekend had.. Pas nadat iets gebeurd is dringt het goed door wat er gebeurd is, en wat je eigenlijk had moeten doen..quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:52 schreef Soul79 het volgende:
Ik denk dat dit vaker een rol speelt, iemand die geen echt geweld of straatgeweld gewend is (zoals de meesten van ons), staan machteloos van de schrik.
Moet je het daarvoor al doen he, preventief ofzo.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zal vast heel goed gaan wanneer je op je rug ligt en hij je armen beet heeft.
Zoiets gebeurt in een aantal seconde, en ik denk dat als het mij zou gebeuren, dat de kans dan groot is dat eer ik besef wat er gaande is, het veel te laat is. Ik denk niet bij iedere man die ik zie dat het wel eens een verkrachter zou kunnen zijn..quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:22 schreef ehqo het volgende:
[..]
Moet je het daarvoor al doen he, preventief ofzo.
"Ow, een man die mij wil helpen met mn fiets wat leuk! Maar ja misschien is het wel een verkrachten laat ik z'n linker oog maar preventief indrukken!"quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:22 schreef ehqo het volgende:
[..]
Moet je het daarvoor al doen he, preventief ofzo.
En ik zie dan ook niet in waarom dit soort reacties niet gewoon gelijk verwijderd worden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:20 schreef Youssef het volgende:
[..]
Bestwel een kansloze trollactie ja
Gelukkige de sommige mannen toevoegingquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:34 schreef _Boo_ het volgende:
Dit topic laat maar weer eens zien hoe respectloos sommige mannen kunnen zijn als het op dit onderwerp aankomt. Stel dat je eigen moeder 's avonds tijdens het uitlaten van de hond de bosjes in wordt getrokken door een of andere gek, vraag je dan ook of ze het lekker vond?
Ik denk dat veel mannen zich ook niet beseffen dat het EN een onverwachte situatie is, EN dat gemiddelde vrouwen fysiek weinig beginnen tegen een gemiddelde man.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gelukkige de sommige mannen toevoegingIk heb namelijk soortgelijks meegemaakt bij een goeie vriendin van me, en weet dus wat het met iemand doet.
Maar er zijn volgens mij inderdaad genoeg mannen die dit geloof ik niet of nauwelijks beseffen, heel jammer want het is in principe gelijk/erger dan een moord.
Vreemd wanneer je je bedenkt dat een andere groep mannen zich maar al te goed beseft dat een de gemiddelde vrouw fysiek gezien weinig begint tegen de gemiddelde man.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mannen zich ook niet beseffen dat het EN een onverwachte situatie is, EN dat gemiddelde vrouwen fysiek weinig beginnen tegen een gemiddelde man.
Inderdaad. Misschien een gevolg van emancipatie?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:56 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Vreemd wanneer je je bedenkt dat een andere groep mannen zich maar al te goed beseft dat een de gemiddelde vrouw fysiek gezien weinig begint tegen de gemiddelde man.
En belangrijker: sommige mannen lijken te denken dat zoiets voor vrouwen alleen maar een pretje kan zijn...quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mannen zich ook niet beseffen dat het EN een onverwachte situatie is, EN dat gemiddelde vrouwen fysiek weinig beginnen tegen een gemiddelde man.
Jaa daar doen we jullie toch echt een plezier mee?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:57 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
En belangrijker: sommige mannen lijken te denken dat zoiets voor vrouwen alleen maar een pretje kan zijn...
Ook dat nog ja, wat overigens ook imo wel dezelfde bron heeft. Mannen die er wel wat in zien om door een vrouw "verkracht" te worden, zien hierbij over het hoofd dat wanneer dat mocht gebeuren, zij waarschijnlijk zelf alsnog voor een groot deel de macht in handen hebben, en niet/veel minder machteloos zijn in een dergelijke situatie..quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:57 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
En belangrijker: sommige mannen lijken te denken dat zoiets voor vrouwen alleen maar een pretje kan zijn...
Dat doet me meteen denken aan dat er ook vrouwen zijn die verkracht worden wel wat lijkt.. Dan ben je in mijn ogen toch ook niet helemaal lekker..quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook dat nog ja, wat overigens ook imo wel dezelfde bron heeft. Mannen die er wel wat in zien om door een vrouw "verkracht" te worden, zien hierbij over het hoofd dat wanneer dat mocht gebeuren, zij waarschijnlijk zelf alsnog voor een groot deel de macht in handen hebben, en niet/veel minder machteloos zijn in een dergelijke situatie..
Een verkrachtingsfantasie is iets anders dan de daadwerkelijke wil verkracht te worden. Het is heerlijk om machteloos bespeeld te worden, maar dan wel naar de wil van beide partijen. Bij verkracht worden denk ik vooral aan een persoon door wie ik niet machteloos bespeeld wil worden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat doet me meteen denken aan dat er ook vrouwen zijn die verkracht worden wel wat lijkt.. Dan ben je in mijn ogen toch ook niet helemaal lekker..
Daar zullen die mannen het vast en zeker aan willen toeschrijven. Ik denk eerder aan een slechte/onvolledige opvoeding; gebrek aan empathie.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien een gevolg van emancipatie?
Ik heb het nu niet over de verkrachters, maar over de mannen die menen dat je makkelijk iets tegen een verkrachter begint.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:06 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Daar zullen die mannen het vast en zeker aan willen toeschrijven. Ik denk eerder aan een slechte/onvolledige opvoeding; gebrek aan empathie.
Hmm ja ok, misschien wordt dan vaak de term verkracht worden verkeerd gebruikt, maar bedoelen ze dus in feite een vorm van machteloosheid in de vorm van dat de partner toch een beetje de handen bij elkaar houdt of aan bed vastgebonden wordenquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een verkrachtingsfantasie is iets anders dan de daadwerkelijke wil verkracht te worden. Het is heerlijk om machteloos bespeeld te worden, maar dan wel naar de wil van beide partijen. Bij verkracht worden denk ik vooral aan een persoon door wie ik niet machteloos bespeeld wil worden.
Ik denk zelf vooral in de richting van bondage inderdaad, met een partner die "de touwtjes in handen neemt". Het verschil is echter dat dat een spel is..quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hmm ja ok, misschien wordt dan vaak de term verkracht worden verkeerd gebruikt, maar bedoelen ze dus in feite een vorm van machteloosheid in de vorm van dat de partner toch een beetje de handen bij elkaar houdt of aan bed vastgebonden worden
Voor hen gaat het ook op, als je denkt dat je in zo'n situatie je makkelijk kunt verzetten dan heb je echt een gebrek aan inlevingsvermogen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb het nu niet over de verkrachters, maar over de mannen die menen dat je makkelijk iets tegen een verkrachter begint.
Of een gebrek aan feitenkennis.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:16 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Voor hen gaat het ook op, als je denkt dat je in zo'n situatie je makkelijk kunt verzetten dan heb je echt een gebrek aan inlevingsvermogen.
Sterker nog, daar zijn complete religieuze wetten rondom opgetrokken. Dat de hoeren het maar weten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:57 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
zo makkelijk is dat niet hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef pberends het volgende:
Er is natuurlijk een groep mensen die hun kinderen niet opvoedt of nog erger, zelf het slechte voorbeeld geeft (niet persee verkrachting, maar respectloos omgaan met vrouwen), maar voor de rest lijkt me dat dit altijd onderdeel moet uitmaken van de opvoeding. Zowel het respect opbrengen voor de mening van een ander maar ook hoe je moet verweren en je grenzen duidelijk maakt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:05 schreef Stayin het volgende:
Misschien stap ik nu te ver van het onderwerp af...
Voor de echt zieken der geest is misschien weinig preventief te doen, maar voor alle andere vormen van verkrachting (in relationele sfeer etc.) lijkt het me het meest zinnig als eens duidelijk aangeleerd wordt: Nee = Nee.
Hiermee bedoel ik gewoon degelijke opvoeding en daarbij de kids leren afstand te nemen/relativeren van de dingen in videoclips etc.
Of lijkt jullie dat niet haalbaar?
Jij vindt 33% van de dames die dit meemaken weinig???quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef Vassili_Z het volgende:
Tja, maar we leven niet in de middeleeuwen, niet in een tijd waarin een vrouw nog minder waard was dan een stuk vee...quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik denk dat er vroeger evenveel vrouwen werden verkracht als nu, zo niet veel meer. Sterker nog, ik denk dat het laten we zeggen in de Middeleeuwen een stuk onveiliger was om je als dame alleen over straat en in het bos te wagen.
Eerlijk gezegd, 1 op de 3? Kan ik bijna niet geloven...quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Jij vindt 33% van de dames die dit meemaken weinig???
1 op de 3, 1 op de 4 wordt genoemd en dat is alleen wat bij de politie terrecht komt he, nu zal daar misschien wat nep gedoe tussen zitten, maar een hoop wordt ook niet aangegeven, dus reken er maar op dat dat cijfer iig niet lager gaat...
Tja, hier kan ik wel s'nachts over straat ja, het is dan ook uitgestorven hier dan, maar lekker op hoog catherijenen rondlopen is al minder verstandig, als je door de bijlmer heen moet ben je ook naar en zo heb je echt heel veel plekken...quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
[..]
Vooral omdat dit elkaar tegenspreekt vind ik de bewoording avondklok wat ver gaan. Dat je niet alleen door een donker bos moet lopen was vroeger ook al bekend, dan heb je het dus niet over gewoon op straat lopen, maar een extra uitnodigende (alleen in het donkere bos) situatie.
Juist plekken waar het niet uitgestorven is voel ik me veilig. Daar kun je niet zomaar verkracht worden zonder dat iemand iets ziet. Uitgestorven plekken is dat risico juist erg groot.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, hier kan ik wel s'nachts over straat ja, het is dan ook uitgestorven hier dan, maar lekker op hoog catherijenen rondlopen is al minder verstandig, als je door de bijlmer heen moet ben je ook naar en zo heb je echt heel veel plekken...
Je moet serieus wel oppassen, doe je dat niet dan kan dat je heel erg duur komen te staan.
Gezellig land.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Verkrachting van een hetero jongen/man is natuurlijk veeeeel erger want dat is iets onnatuurlijks en is natuurlijk een veel ergere ervaring.
Waarop baseer je dat ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:56 schreef cinnamongirl het volgende:
In Amerika zijn de straffen op verkrachting van vrouwen door mannen veel lager dan de straffen op verkrachting man-man (sodomie).
Waar haal je deze keer weer de cijfers vandaan? Want net als met je beweringen over kinderprostitutie in Brazilie klopt er volgens mijn weer weinig van je cijfers. 1 op 3 is volgens mijn weer beweerd op een leugen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:51 schreef erodome het volgende:
1 op de 3, 1 op de 4 wordt genoemd en dat is alleen wat bij de politie terrecht komt he, nu zal daar misschien wat nep gedoe tussen zitten, maar een hoop wordt ook niet aangegeven, dus reken er maar op dat dat cijfer iig niet lager gaat...
Het is geen geilo als in oh wat lekker, het is de macht die ze een euforisch gevoel geeft, het weerspiegeld zien van angst voor hen in de ogen van de vrouw, het gevoel dat ze oppermachtig zijn en alles met je kunnen doen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:11 schreef denka het volgende:
Wat voor mij bij een verkrachting nog altijd een raadsel blijft is hoe de verkrachter überhaupt een stijve kan krijgen...
Echte psycho's die dan een harde kunnen krijgen..
Op het feit dat straffen daar van man-vrouw verkrachting veel lager zijn dan die voor man-man verkrachtingen.quote:
Extreme christenen in Amerika zien vaak ook mysterieuze paralellen tussen homoseksualiteit en pedoseksualiteit.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:56 schreef cinnamongirl het volgende:
In Amerika zijn de straffen op verkrachting van vrouwen door mannen veel lager dan de straffen op verkrachting man-man (sodomie).
Argument is daar dat 'vrouwen uiteindelijk toch wel geneukt gaan/zullen worden' en als dat nou wat jaartjes te vroeg gebeurt/op een nare manier gebeurt, soit.
Verkrachting van een hetero jongen/man is natuurlijk veeeeel erger want dat is iets onnatuurlijks en is natuurlijk een veel ergere ervaring.
In een fantasie kan je alles zo maken dat het lekker is, als je die fantasie naspeelt heeft dat niets met een echte verrkachting van doen, wel probeer je gecontroleert bepaalde emotie's op te roepen die omdat ze gecontroleert opgeroepen worden absoluut niet negatief zijn, het uit handen geven van alles wat jij bent, daar is vertrouwen voor nodig tussen de spelers, iets wat er bij verkrachting niet is.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hmm ja ok, misschien wordt dan vaak de term verkracht worden verkeerd gebruikt, maar bedoelen ze dus in feite een vorm van machteloosheid in de vorm van dat de partner toch een beetje de handen bij elkaar houdt of aan bed vastgebonden worden
Op plekken waar mensen zijn voel ik me juist minder veilig, te vaak meegemaakt dat een man je probeert vast te zetten in een drukke gelegenheid, niets wat niet met een paar fikse schoppen op te lossen was, maar je komt er wel achter dat de mensen om je heen maar bar weinig doen eraan.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Juist plekken waar het niet uitgestorven is voel ik me veilig. Daar kun je niet zomaar verkracht worden zonder dat iemand iets ziet. Uitgestorven plekken is dat risico juist erg groot.
Ministerie van justitie...quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:59 schreef OostenrijkRulez het volgende:
[..]
Waar haal je deze keer weer de cijfers vandaan? Want net als met je beweringen over kinderprostitutie in Brazilie klopt er volgens mijn weer weinig van je cijfers. 1 op 3 is volgens mijn weer beweerd op een leugen.
Ik begrijp echt niet hoe je iemand kan verkrachten of aanranden met allemaal mensen er om heen. Je kan toch wel schreeuwen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Op plekken waar mensen zijn voel ik me juist minder veilig, te vaak meegemaakt dat een man je probeert vast te zetten in een drukke gelegenheid, niets wat niet met een paar fikse schoppen op te lossen was, maar je komt er wel achter dat de mensen om je heen maar bar weinig doen eraan.
Hoe minder mensen, hoe beter ik me voel, ik voel me compleet veilig als ik midden in de nacht ergens diep in het kaapse bos ofzo vertoef, geen ziel in de buurt, iedereen die in de buurt wil komen merk je ontzettend goed op.
Ik zag ooit een docu op TV over een Nederlandse man die straatkinderen in Brazilië liet pijpen voor een bordje eten. Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Ministerie van justitie...
En met de cijers van kinderprostitutie in brazilie zat ik niet fout hoor, waren echt dodelijk serieuse onderzoeken die ik aanhaalde, dat jij dat niet geloofd is een ander verhaal...
Hmm wat dat betreft zitten we dan anders in elkaar lijkt het.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:08 schreef erodome het volgende:
Hoe minder mensen, hoe beter ik me voel, ik voel me compleet veilig als ik midden in de nacht ergens diep in het kaapse bos ofzo vertoef, geen ziel in de buurt, iedereen die in de buurt wil komen merk je ontzettend goed op.
De meeste gebeuren in huis, bij mensen die die dame had moeten kunnen vertrouwen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:11 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet hoe je iemand kan verkrachten of aanranden met allemaal mensen er om heen. Je kan toch wel schreeuwen?
Ik heb er geen bewijs van, maar ik denk dat ik wel durf te zeggen dat de meeste verkrachtingen door wildvreemden in plantsoenen en afgelegen fietspaadjes gebeuren.
Heb je toevallig een link, of heb je het ooit eens ergens gelezen?quote:
Ach, het is wat je verschrikkelijk noemt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:12 schreef MrBean het volgende:
Ik zag ooit een docu op TV over een Nederlandse man die straatkinderen in Brazilië liet pijpen voor een bordje eten. Verschrikkelijk.
Je gaat bijna hopen dat TS op vakantie in de VS na te hard rijden met een joint op in een arrestantencel de zeep mag oprapen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef pberends het volgende:
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sterker nog, daar zijn complete religieuze wetten rondom opgetrokken. Dat de hoeren het maar weten.
Daarom noem ik expliciet "de meeste verkrachtingen door wildvreemden".quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:20 schreef erodome het volgende:
[..]
De meeste gebeuren in huis, bij mensen die die dame had moeten kunnen vertrouwen.
Leven is helaas niet zonder gevaren..quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:32 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik word gewoon helemaal bang van dit topic... Brrr. Het idee dat iemand je zo plotseling zo diep kan schaden en dat je volledig machteloos bent...
Natuurlijk niet neequote:Op donderdag 9 februari 2006 14:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Leven is helaas niet zonder gevaren..
Dat is fokkin gevaarlijk voor de vrouw zelfquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
.
Ik heb dat ook wel.. In de regel denk ik nooit ergens aan, maar toch weet je, inderdaad ook door dit soort topics, dat er heel veel kan gebeuren, en dat het in een korte tijd gebeurd kan zijn. In het buitenland ben je inderdaad kwetsbaarder omdat je de plaats en gewoonten ook niet kent. Waar zou je daar bijvoorbeeld terecht moeten als je verkracht bent? Je hoeft het echter niet zo ver te zoeken.. Ook dichterbij huis kun je voor je erg in hebt verkracht worden, onder een vrachtwagen terecht komen, een hartstilstand krijgen, etc.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:38 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Natuurlijk niet neeMaar over het algemeen denk ik helemaal niet aan dit soort dingen. Ik ben rustig in mijn eentje op vakantie geweest naar het buitenland en iedereen verklaarde me voor gek, maar ik deed het gewoon en ik heb de beste tijd van mijn leven gehad, zo ongeveer
Dit topic herinnert me aan verschrikkelijke dingen die hadden kunnen gebeuren... Niet dat zoiets niet in Nederland zou kunnen gebeuren, integendeel, maar in je uppie in het buitenland ben je kwetsbaarder.
Nou ja, weet je wat ook kan, je kan ook dat plaatje anders zien en dat dan je linkermondhoek omhoog gaat en je rechter ook. En dat je je lippen wat krult zodat je tanden bloot komen te liggen. Maar dat is persoonlijk hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:42 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Dat is fokkin gevaarlijk voor de vrouw zelf...ten eerste kan het in d'r eigen schede prikken,
en ten tweede als een verkrachter zijn slurf erin duwt en die pin zijn pik lek steekt, dan komt er bloed vrij en dan vergroot je de kans op overdracht van een SOA enorm.
Inderdaad ja... De enige optimistische gedachte bij dat soort doemscenario's waarbij je volledig machteloos staat is het relativeren door te denken dat de kans dat het jou gebeurt vaak net zo groot is als de kans op het winnende lot uit de loterij...quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel.. In de regel denk ik nooit ergens aan, maar toch weet je, inderdaad ook door dit soort topics, dat er heel veel kan gebeuren, en dat het in een korte tijd gebeurd kan zijn. In het buitenland ben je inderdaad kwetsbaarder omdat je de plaats en gewoonten ook niet kent. Waar zou je daar bijvoorbeeld terecht moeten als je verkracht bent? Je hoeft het echter niet zo ver te zoeken.. Ook dichterbij huis kun je voor je erg in hebt verkracht worden, onder een vrachtwagen terecht komen, een hartstilstand krijgen, etc.
Bij verkrachting is de kans dat het door een wildvreemde gebeurt echter ook niet erg groot.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:51 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Inderdaad ja... De enige optimistische gedachte bij dat soort doemscenario's waarbij je volledig machteloos staat is het relativeren door te denken dat de kans dat het jou gebeurt vaak net zo groot is als de kans op het winnende lot uit de loterij...
Helaas is dat niet zo bij verkrachting
Maar het idee dat het door een bekende gebeurt is mogelijk nog veel angstaanjagender.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij verkrachting is de kans dat het door een wildvreemde gebeurt echter ook niet erg groot.
De bekenden die je nu kent hebben waarschijnlijk ruim hun kans gehad. Bij diegenen die geleidelijk aan binnen je bekenden-kring komen is het inderdaad oppassen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:55 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Maar het idee dat het door een bekende gebeurt is mogelijk nog veel angstaanjagender.
en dan mag hij op de kinderboerderij werkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, maar we leven niet in de middeleeuwen, niet in een tijd waarin een vrouw nog minder waard was dan een stuk vee...
We leven in een tijdperk waar we zogenaamd gelijkwaardig aan elkaar zijn en dan is het stuitent om te zien hoe weinig straf een verkrachter in dit land krijgt, wat nog erger wordt als we naar kinderverkrachters kijken, ik ging over mijn nek een hele tijd geleden, man, 3 kinderen misbruikt over een aantal jaren, krijgt 280 uur werkstraf, werkstraf!!!!!!!!!!!!
Dat is toch ziek, daarmee geef je toch het signaal dat het helemaal niet zo erg is allemaal?
Je bedoelt dat beide een afwijking zijn?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:02 schreef MrBean het volgende:
Extreme christenen in Amerika zien vaak ook mysterieuze paralellen tussen homoseksualiteit en pedoseksualiteit.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:40 schreef dokterboekake het volgende:
misschien liggen ze in exstace als ze 20 cm pompend vlees in zich voelen. mijn vriendin althans wel.
Ik? Nee. Die ultraconservatieven? Ja.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:00 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je bedoelt dat beide een afwijking zijn?
Niet visualiseren, niet visualiseren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:30 schreef BigBadPete het volgende:
Ook nooit zo begrepen. Een vrouw met dr rok omhoog loopt toch harder als een man met zn broek naar beneden?
Alleen van een man zonder mensenkennis, had ik deze reactie verwacht. En nu niet emotioneel worden he?quote:Op donderdag 9 februari 2006 07:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
jij bent best wel een randdebiel he ? echt ongelovelijk, en zelfs als het als grap bedoeld is, is het verre van grappig..
Jouw post is eerder zo dom en kortzichtig dat het niet uitnodigt om er tegenin te gaan. Wanneer je in dit topic terug leest, zul je zien dat ik niet meega in de inhoud er van.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:43 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
Alleen van een man zonder mensenkennis, had ik deze reactie verwacht. En nu niet emotioneel worden he?![]()
Ik heb geen vrouw mijn post zien tegenspreken, alleen een paar mannen zonder vrouwenkennis.
Jouw reactie is dom en kortzichtig, want zoals hier al vaker is gezegd, heeft verkrachting weinig met seks te maken, maar alles met macht en controle.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:43 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
Alleen van een man zonder mensenkennis, had ik deze reactie verwacht. En nu niet emotioneel worden he?![]()
Ik heb geen vrouw mijn post zien tegenspreken, alleen een paar mannen zonder vrouwenkennis.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef pberends het volgende:
Blijkbaar verwelkomde zij zijn verzoek met open armen (en wellicht waren de armen niet het enige dat open stondquote:De vrouw kreeg rond 19.30 uur bandenpech, waarna een man aangaf wel te willen pompen.
Seks is niet het motief. Dat is iets anders dan er niet aan denken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:28 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
Je baseert je op onterechte aannames, meid. Verkrachting heeft juist wordt net zo vaak gedaan vanuit seksueel motief als uit machtsmotief.. Je zult vast wel denken dat mannen altijd alleen maar aan seks denken en dan als ze iemand verkrachten, dan denken ze niet aan seks??
![]()
![]()
![]()
Jij snapt niet veel van mannen!
Precies, waarom zou je als man een vrouw verkrachten als je alleen maar je zak wilt legen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Seks is niet het motief. Dat is iets anders dan er niet aan denken.
Er is ook geen vrouw die (gewelddadig) broccoli wil eten tegen haar wil. Dus met zulke bewoordingen zit je altijd wel goed...quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:09 schreef cinnamongirl het volgende:
er is geen een vrouw die (gewelddadig) vernederd wil worden tegen haar wil.
Bij de vrouwen die het wel zien zitten, is de wens er. Dus is het vrijwillig.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:35 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Er is ook geen vrouw die (gewelddadig) broccoli wil eten tegen haar wil. Dus met zulke bewoordingen zit je altijd wel goed...
bron?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:28 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
Je baseert je op onterechte aannames, meid. Verkrachting heeft juist wordt net zo vaak gedaan vanuit seksueel motief als uit machtsmotief..
De meeste vrouwen willen seks met een man. Weinig vrouwen willen seks met een willekeurige man. Is dat nou zo moeilijk?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:35 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Er is ook geen vrouw die (gewelddadig) broccoli wil eten tegen haar wil. Dus met zulke bewoordingen zit je altijd wel goed...
Dat is inderdaad het verschil. Bovendien heb je geen idee wat die willekeurige man je verder nog aan gaat doen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
De meeste vrouwen willen seks met een man. Weinig vrouwen willen seks met een willekeurige man. Is dat nou zo moeilijk?
Voor verkrachting gaat het ook op.
Sommige vrouwen willen vernederd en gedomineerd worden. Weinig vrouwen willen door een willekeurig persoon vernederd en gedomineerd worden.
U snapt?
Je tweede zin is geen logisch gevolg van de eerste. Als ik gedwongen wordt om een ijsje te eten (iets dat ik wel zie zitten), dan zou ik dat best fijn kunnen vinden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:37 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Bij de vrouwen die het wel zien zitten, is de wens er. Dus is het vrijwillig.
Dat is precies het punt dat ik trachtte te maken met mijn vorige post. Goeie samenvatting wel.quote:NIEMAND vindt het fijn als hen wat wordt aangedaan zonder dat zij dat willen. Waar of niet?
Helemaal mee eens. Door die redenatie door te trekken kan je dus ook gerechtvaardigd stellen dat:quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
De meeste vrouwen willen seks met een man. Weinig vrouwen willen seks met een willekeurige man. Is dat nou zo moeilijk?
Voor verkrachting gaat het ook op.
Sommige vrouwen willen vernederd en gedomineerd worden. Weinig vrouwen willen door een willekeurig persoon vernederd en gedomineerd worden.
U snapt?
Dat zal vast zo zijn. Het nadeel is alleen dat een verkrachter geen onderscheid maakt tussen vrouwen die dat wel willen, en die dat niet willen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:43 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Daaruit voortbodurende kan je dus ook gerechtvaardig stellen dat:
Sommige vrouwen willen vernederd en gedomineerd worden. Sommige vrouwen willen door een willekeurig persoon vernederd en gedomineerd worden.
Ik beweer dan ook nergens het tegendeel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zal vast zo zijn. Het nadeel is alleen dat een verkrachter geen onderscheid maakt tussen vrouwen die dat wel willen, en die dat niet willen.
Zei hij wijs...quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:57 schreef Timmehhh het volgende:
Het antwoord is simpel
Verkrachters zijn mannen en mannen zijn sterker dan vrouwen
slotje graag
Een beetje een ernstige levenswijze opzich, lijkt mij ietwat overtrokken..quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
De bekenden die je nu kent hebben waarschijnlijk ruim hun kans gehad. Bij diegenen die geleidelijk aan binnen je bekenden-kring komen is het inderdaad oppassen.
En alle posts volgend op deze kwestie.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:51 schreef erodome het volgende:
bron: Amnesty internationalquote:Wereldwijd wordt 1 vrouw op 3 geslagen, of ongeveer 1 miljard vrouwen,
gedwongen om seks te hebben of mishandeld tijdens haar leven. Meestal is
de dader iemand van haar familie of iemand die ze kent (onderzoek
gebaseerd op een 50-tal surveys over de gehele wereld)
Dan mag jij ons komen uitleggen hoe het komt dat dagelijks zo veel vrouwen verkracht worden...quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je zult een vrouw behoorlijk in elkaar moeten meppen voor ze haar benen niet meer bij elkaar kan houden. Het is echt godsonmogelijk om je pik naar binnen te 'worstelen' zonder wapen of een behoorlijke dosis geweld. Dus al dat gelul over handen vasthouden is totaal irrelevant.
1) Gebruik van grof geweld, dusdanig dat de vrouw haar benen niet bij elkaar KAN houdenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:56 schreef Iksje het volgende:
[..]
Dan mag jij ons komen uitleggen hoe het komt dat dagelijks zo veel vrouwen verkracht worden...
Dat staat er inderdaad. Het is niet alleen verkracht maar geeft wel iets in die richting aan.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:56 schreef Pappie_Culo het volgende:
dus niet 33% verkracht... verkracht of mishandeld. Dat is wat er staat.
Oja, daar kan je dat aan afleiden. Spring me eens op mijn nek 's avonds. Kan je zien of ik het uit een film hebquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Gezien je bouw niet uit de praktijk. Misschien een slechte film ofzo?
Dit vindt ik typisch iets voor nederland.. het is gewoonweg niet meer mogelijk om 'vrij' te leven in dit land.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Ga jij je dochter van 17 lekker s'nacht over straat laten in de stad dan alleen????
Uiteindelijk is het een soort van avondklok, want je kan niet meer veilig alleen op straat s'avonds, zeker in de stad niet.
Dat besefte ik me pas geleden weereens erg goed, manlief moest wat servers wegbrengen en wij gingen mee, eigenlijk was ik van plan even met de kleine naar de geitenboerderij in het amsterdamse bos te gaan, maar helaas liep alles een beetje erg uit waardoor ik in het donker zou komen daar en met de geitenboerderij dicht, nu dacht ik bij mezelf, ach heb een zaklamp, bos lopen bij donker is erg leuk zelfs, deed ik vroeger erg graag(tot grote afschuw van mijn ouders).
Maar tegelijk dacht ik, shit nee dat kan niet, loop met kind, heb geen grote hond meer aan mijn zijde, het is gewoon dom om dat te doen.
Dat is gewoon balen, iets waarvan ik erg hou kan ik niet meer met goed fatsoen doen, niet zonder serieus een gevaar te lopen, die beperking voelde ik best toen even...
quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:09 schreef Omkron het volgende:
[..]
Dit vindt ik typisch iets voor nederland.. het is gewoonweg niet meer mogelijk om 'vrij' te leven in dit land.![]()
Het komt er inderdaad een stuk ernstiger uit dan ik het bedoelde.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:27 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Een beetje een ernstige levenswijze opzich, lijkt mij ietwat overtrokken..
Dat doet dan ook geen pijn, als iemand bij je binnen dringt terwijl je niet opgewonden bent wel, om eerlijk te zijn, ik heb een aantal dagen gebloed ervan, dus fijn, nou nee, nogal niet, mijn binnenwerk was kapot ervan....quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:41 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Je tweede zin is geen logisch gevolg van de eerste. Als ik gedwongen wordt om een ijsje te eten (iets dat ik wel zie zitten), dan zou ik dat best fijn kunnen vinden.
[..]
Dat is precies het punt dat ik trachtte te maken met mijn vorige post. Goeie samenvatting wel.
Nope pop dat is niet irrelevant en je moest eens weten wat er mogelijk is als je niet op pijnprikkels reageerd, jij denkt vanuit je eigen kader, als jij de eigen meisje wil nemen lukt dat niet zo omdat je haar geen ernstige pijnen aan wil doen, geef je daar niets om dan lukt het wel, beter dan je denkt, maar denk niet dat het oh zo lekker is dan, want het zal bij jou ook wel het een en ander aan pijnprikkels verzorgen.....quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zei hij wijs...
Je zult een vrouw behoorlijk in elkaar moeten meppen voor ze haar benen niet meer bij elkaar kan houden. Het is echt godsonmogelijk om je pik naar binnen te 'worstelen' zonder wapen of een behoorlijke dosis geweld. Dus al dat gelul over handen vasthouden is totaal irrelevant.
Overigens is 'lust' zelden tot nooit het motief voor verkrachters.
Wat betreft het niet alleen over straat kunnen 's avonds in de stad... valt wel mee. En anders is er voldoende wapentuig voorhanden dat vast wel in je tasje past.
... En bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
De bekenden die je nu kent hebben waarschijnlijk ruim hun kans gehad. Bij diegenen die geleidelijk aan binnen je bekenden-kring komen is het inderdaad oppassen.
Dan heb je niet goed opgelet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:43 schreef PapaFokker het volgende:
Tsja. Beetje luguber, maar misschien inderdaad het beste wat je kan doen op dat moment.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:15 schreef truStie het volgende:
Bij een oude klasgenoot van mij stond in de agenda zoiets van als je niets tegen het feit doen dat je verkracht word, leun dan achterover en geniet ervan
Alleen dan in een soort van rijmpje
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat kan alleen iemand verzonnen hebben die er geen idee van heeft....
Want hoe kan je ergens van genieten als het tegen je wil is, je bang bent voor je leven en de daad zelf erg veel pijn berokkend?
Ja het is waar dat je lichaam zichzelf beschermt en dat je op ten duur toch wat vocht produceert, maar dat is in de eerste instantie totaal niet aan de orde, je bent als dame niet geil, niet opgewonden en dus niet nat, het doet gewoon pijn dan....
Aanvulling...
Op ten duur kan je lichaam, je geest, die pijn niet meer aan en zet je jezelf weg, dit is een beschermingsmechanisme, geen leuke trouwens, je kijkt van buiten af naar jezelf, pijn is weg, alles is weg, het is alsof je in een zeepbel zweeft boven jezelf, niets raakt je meer, helemaal niets...
Dat geeft een heel vreemd gevoel, het voelt heel erg verkeerd, maar meer van dat gevoel zou de boel in je hoofd onherstelbaar beschadigen...
Ervan gaan genieten doet niemand zover ik weet, wel komt het voor dat het lichaam een reactie geeft dmv een orgasme omdat er heel hard op knopjes geramt wordt, de vrouwen die dit meemaken zijn dubbel genaaid, een orgasme hebben terwijl alles in je nee zegt, dat geeft een ontzettend naar gevoel zover ik dat weet van anderen, daar lopen dat soort vrouwen jaren mee te dubben, ware het niet dat het lichaam gewoon reageert op dat drukken op de knopjes, dat het onbewust is, dat het een soort van verdedigingsmechanisme is om meer schade te verkomen.
Mag ik hopen ja dat je dat 'al' teveel vind! dat zijn er 300 per maand!quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:11 schreef Iksje het volgende:
[..]
"Elke dag worden in België 10 vrouwen verkracht of aangerand"
En dat vind ik al te veel...
En dit gaat dus alleen over minderjarigen he, even voor degene die zei dat die 33% overdreven was....quote:Cijfers
Hoe vaak komt seksueel misbruik van kinderen voor?
Uit landelijk Nederlands onderzoek blijkt dat ruim vijftien procent van de vrouwen voor het zestiende levensjaar een negatieve seksuele ervaring heeft meegemaakt met een familielid. Iets meer dan de helft van deze slachtoffers is ernstig misbruikt: er waren herhaalde (pogingen tot) verkrachting, er werden andere ingrijpende seksuele handelingen afgedwongen óf er was sprake van verschillende daders. In eenderde van de gevallen betrof het een eenmalige gebeurtenis, bij eenderde deel ging het om meer dan vijf keer en bij het resterende deel om veel voorkomende gebeurtenissen over een lange periode. De daders waren voornamelijk vaders, oudere broers en ooms. Eén procent van de (mede-) plegers was vrouw. Daarnaast is 24 procent van de vrouwen in hun jeugd geconfronteerd met (meestal eenmalig) seksueel misbruik door iemand die niet tot de familiekring behoorde: een oudere jongen, een onderwijzer, een buurman, de vader van een vriendinnetje, een volwassen vriend van het gezin of een onbekende man. In bijna de helft van deze gevallen deed de dader een poging tot verkrachting of dwong het slachtoffer tot masturbatie. Als we de gebeurtenissen binnen en buiten de kring van verwanten combi-neren, blijkt dat bijna 40% van de vrouwen vóór het zestiende jaar een of meer ervaringen met seksueel misbruik heeft gehad. De meest voorkomende leeftijd waarop misbruik vaak voorkomt ligt tussen de acht en twaalf jaar. Naar seksueel misbruik van jongens is in ons land nog geen landelijk onder-zoek verricht. Buitenlandse studies tonen aan dat drie tot negen procent van de jongens misbruikervaringen kent, meestal gepleegd door mannen buiten de kring van familieleden.
Hoe veel zaken worden behandeld door het openbaar ministerie?
Het aantal misbruikzaken dat het openbaar ministerie behandelt is de laatste jaren redelijk stabiel. Het gaat om ongeveer 2050 tot 2350 zaken per jaar. Het De kans dat een kind dodelijk slachtoffer wordt van een psychopatepleger van seksueel geweld is heel klein.
Het aantal zaken waarin de rechter uiteindelijk een beslissing neemt schommelt van 1997 tot en met 1999 tussen de 500 en 550 per jaar voor meerderjarige verdachten en bedraagt circa 135 per jaar voor minderjarige verdachten. Het aantal zaken waarbij moord en doodslag plaatsvindt is gemiddeld, hoe ernstig ook, nog geen drie per jaar (gerekend tussen 1992 en 2000).
Wie plegen seksueel misbruik van kinderen?
Seksueel misbruik komt voor in alle milieus, zowel bij de lagere als hogere sociale klasse, bij mensen van alle kerkelijke gezindten en bij autochtone en allochtone Nederlanders. Voor zover bekend uit onderzoek zijn plegers vrijwel altijd mannen. Vrouwen vormen één tot drie procent van alle plegers. Meestal zijn hun slachtoffers kinderen binnen het gezin, jongens even vaak als meisjes. De helft tot driekwart van deze vrouwen pleegt het misbruik onder druk van een (hun) man die er bij aanwezig is. De meeste vrouwelijke plegers zijn zelf in hun jeugd seksueel misbruikt of verwaarloosd.
In 80 tot 95 procent van alle gevallen gaat het om bekenden van het kind. De onbekende ‘man in de bosjes’ of ‘kinderlokker’ komt maar zelden voor. De kinderen zijn doorgaans afhankelijk van de pleger of hebben vertrouwen in hem: een vader, broer, oom, de vriend van moeder, een tante, huisvriend, buurman, leraar of jeugdleider. Meisjes blijken vaker door gezins- of familieleden misbruikt te worden terwijl jongens vaker door mannen buiten de kring van verwanten worden misbruikt.
Hoeveel plegers vallen na hun straf weer terug?
Veel mensen denken dat de daders van seksueel misbruik na hun straf vrijwel altijd en meteen terugvallen in hun oude fout. Dat is niet waar. Nederlandse cijfers over de recidive ontbreken, maar uit buitenlandse onderzoeken kan worden afgeleid hoe vaak daders die niet worden behandeld
hun oude gedrag weer oppakken:
Binnen vijf jaar na detentie valt vier procent van de incestplegers terug in de oude fout. Van de pedoseksuelen, gericht op meisjes buiten het gezin, recidiveert dertien procent en van de pedoseksuelen die jongens buiten het gezin misbruiken 21 procent. Vijftien jaar na de detentie zijn die recidive-percentages verdubbeld. De percentages geven een ondergrens aan, omdat lang niet al het misbruik bij de politie wordt aangegeven.
Plegers recidiveren eerder en vaker als ze:
uitsluitend seksuele interesse in kinderen tonen (pedofielen)
als minderjarige al afwijkend seksueel gedrag hebben vertoond
voorheen niet-seksuele misdrijven hebben gepleegd
onbekende slachtoffers kiezen
jongens als slachtoffer kiezen
een antisociale persoonlijkheid hebben of psychopatisch zijn
problemen hebben met het aangaan van liefdesrelaties met volwassenen
met leeftijdgenoten omgaan die hun afwijkende levensstijl steunen
vinden dat seksueel contact tussen volwassenen en kinderen niet schadelijk is
gemakkelijk toegang hebben tot potentiële slachtoffers.
Hoe meer van deze kenmerken een pleger bezit, hoe groter de kans op recidive.
Bron: brochure van het ministerie van Justitie
sjah duhu! 'al' te veel als in 'komt nog niet in de buurt van 1 op 3 vrouwen' maar toch is elke verkrachting er één te veel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:06 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Mag ik hopen ja dat je dat 'al' teveel vind! dat zijn er 300 per maand!![]()
40% is zelfs meer dan 33%....quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:27 schreef Iksje het volgende:
[..]
sjah duhu! 'al' te veel als in 'komt nog niet in de buurt van 1 op 3 vrouwen' maar toch is elke verkrachting er één te veel.
Ken ook te veel meisjes/vrouwen die negatieve sekservaringen hebben (cf bovenstaande post erodome), hetzij door kennissen, vriendjes tot 'echte' verkrachting.
Jij begint echt steeds meer achterlijke nonsens uit te kramen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:52 schreef FuifDuif het volgende:
Dat is waarschijnlijk omdat heel diep van binnen iedere vrouw wel haar plaats kent in de seksuele relatie. Het mannelijke lid moeten ontvangen is het mannelijke lid moeten ontvangen, onder welke omstandigheden dan ook.
... Mods..?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:52 schreef FuifDuif het volgende:
Dat is waarschijnlijk omdat heel diep van binnen iedere vrouw wel haar plaats kent in de seksuele relatie. Het mannelijke lid moeten ontvangen is het mannelijke lid moeten ontvangen, onder welke omstandigheden dan ook.
Is dit een uitnodiging..? Oh, je had het niet tegen mij..quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oja, daar kan je dat aan afleiden. Spring me eens op mijn nek 's avonds. Kan je zien of ik het uit een film heb.
wat een infedel is het ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:55 schreef djenneke het volgende:
Jij begint echt steeds meer achterlijke nonsens uit te kramen.
Nou, zo gek is die gedachte anders helemaal niet. Sociale acceptatie speelt een belangrijke rol in de mate waarin verkrachting als iets ergs wordt ervaren. Zee-olifanten, bijvoorbeeld, kennen wel degelijk een geaccepteerde vorm van verkrachting.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jij begint echt steeds meer achterlijke nonsens uit te kramen.
En jij weet natuurlijk wat er omgaat in die zeeolifant die verkracht wordt?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nou, zo gek is die gedachte anders helemaal niet. Sociale acceptatie speelt een belangrijke rol in de mate waarin verkrachting als iets ergs wordt ervaren. Zee-olifanten, bijvoorbeeld, kennen wel degelijk een geaccepteerde vorm van verkrachting.
Dat is de natuur, zo gaat het er aan toe in de wereld van de zeeolifant. Die wijfjes zijn op dat moment misschien wat ongelukkig, maar ze pakken de draad gewoon weer op hoor, na de daad.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:00 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
En jij weet natuurlijk wat er omgaat in die zeeolifant die verkracht wordt?
Dat niet alleen. Wat is nou toch het verschil tussen een zee-olifant, en ons mensen. Niets toch zeker?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:00 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
En jij weet natuurlijk wat er omgaat in die zeeolifant die verkracht wordt?
En in de natuur van de mens betreft het een zeer onwenselijke afwijkingquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:01 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is de natuur, zo gaat het er aan toe in de wereld van de zeeolifant. Die wijfjes zijn op dat moment misschien wat ongelukkig, maar ze pakken de draad gewoon weer op hoor, na de daad.
Dat ook inderdaad.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Wat is nou toch het verschil tussen een zee-olifant, en ons mensen. Niets toch zeker?
Doe niet zo dom, djenneke. Het gaat om de instinctieve bron. Al het leven kenmerkt zich door een aantal basiselementen, waaronder competitie en daaraan verbonden ook voortplantingsdrift. Die zaken kunnen zich op diverse manieren manifesteren. Mensen zijn wat dat betreft niet anders dan dieren hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Wat is nou toch het verschil tussen een zee-olifant, en ons mensen. Niets toch zeker?
De meeste dieren kennen dan ook geen geweten, geen lange termijn geheugen, en dus geen trauma's op de manier zoals wij die wel kunnen hebben. Echt, je praat zoveel nonsens nu.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:01 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is de natuur, zo gaat het er aan toe in de wereld van de zeeolifant. Die wijfjes zijn op dat moment misschien wat ongelukkig, maar ze pakken de draad gewoon weer op hoor, na de daad.
Nee, alleen in de sociale constructie van onze samenleving is dat zo. Maar die staat los van onze natuur.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:02 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
En in de natuur van de mens betreft het een zeer onwenselijke afwijking
Hij is bijna vol, ik beloof je dat ik mij niet zal mengen in deel 2.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:02 schreef Black_Tulip het volgende:
Alsjeblieft Fuifduif, doe me een lol en verdwijn uit dit topic.
Maar de mens is zich wel veel beter dan een dier bewust wat hem/haar overkomt. Verkrachting is niet voor niets sociaal maatschappelijk bestempeld als immoreel en verwerpelijk, Fuifduif.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:03 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Doe niet zo dom, djenneke. Het gaat om de instinctieve bron. Al het leven kenmerkt zich door een aantal basiselementen, waaronder competitie en daaraan verbonden ook voortplantingsdrift. Die zaken kunnen zich op diverse manieren manifesteren. Mensen zijn wat dat betreft niet anders dan dieren hoor.
Aandachtshoer.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:03 schreef FuifDuif het volgende:
Doe niet zo dom, djenneke. Het gaat om de instinctieve bron. Al het leven kenmerkt zich door een aantal basiselementen, waaronder competitie en daaraan verbonden ook voortplantingsdrift. Die zaken kunnen zich op diverse manieren manifesteren. Mensen zijn wat dat betreft niet anders dan dieren hoor.
Dat ben ik met je eens, maar feit is wel dat de meest primitieve dierlijke instincten ook nog altijd aanwezig zijn in de mens en bij de één zijn die meer dominant dan bij de ander.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
De meeste dieren kennen dan ook geen geweten, geen lange termijn geheugen, en dus geen trauma's op de manier zoals wij die wel kunnen hebben. Echt, je praat zoveel nonsens nu.
We hebben het altijd over menselijke beschaving, humaniteit. Dat kennen dieren niet he?
Om dat te kunnen ondersteunen, zul je moeten aantonen dat zonder sociale regels alle of bijna alle mannen vervallen tot verkrachting. Kan je dat?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:04 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, alleen in de sociale constructie van onze samenleving is dat zo. Maar die staat los van onze natuur.
Schat, voor de miljoenste keer: verkrachting heeft geen hol te maken met voorplantingsdrift. Ik deed alleen maar dom om jouw domheid aan te tonen, maar blijkbaar ging dat even aan jou voorbij, dus ik leg het nog maar even uit.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:03 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:04 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Maar de mens is zich wel veel beter dan een dier bewust wat hem/haar overkomt. Verkrachting is niet voor niets sociaal maatschappelijk bestempeld als immoreel en verwerpelijk, Fuifduif.
Ja gelezenquote:
Nou, als je de omvang van sommige vrouwen mensen zietquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Inderdaad, ik werp een mening op als een stelling. Je kunt het er mee eens zijn of niet. En zo niet, dan kunnen we gaan praten over de argumenten over en weer. Lijkt mij heel normaal.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja gelezen
En nu? Dit kan je toch wel op argumenten winnen?
Fuifduif heeft ook recht op een mening. Als je het daar niet mee eens bent dan ga je toch een lekkere pittige discussie aan?![]()
Ach, dat zijn we gewend.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:07 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vind wel dat er weer een vijandige sfeer jegens mij begint te ontstaan.
Dat was geen argument, dat was een trieste poging grappig over te komenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Inderdaad, ik werp een mening op als een stelling. Je kunt het er mee eens zijn of niet. En zo niet, dan kunnen we gaan praten over de argumenten over en weer. Lijkt mij heel normaal.
Dat is jouw mening gebaseerd op poep. Ik weet voor mijzelf dat ik serieus ben.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:09 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
Dat was geen argument, dat was een trieste poging grappig over te komen![]()
Zeur niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:09 schreef OostenrijkRulez het volgende:
[..]
Ach, dat zijn we gewend.
Dat zegt hij ook nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:09 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
Dat was geen argument, dat was een trieste poging grappig over te komen![]()
"Uit landelijk Nederlands onderzoek blijkt dat ruim vijftien procent van dequote:Op donderdag 9 februari 2006 22:30 schreef erodome het volgende:
40% is zelfs meer dan 33%....
En dan hebben we het over het topje van de ijsberg he....
Waar praten we dan nog over?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar dat ben ik helemaal met je eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |