abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34883922
Het was ook nier mijn bedoeling om te suggereren dat het allen maar in donkere steegje gebeurt.
Het is erg genoeg dat je er rekening mee moet houden waar en waneer je ergens bent,
maar jammer genoeg is het wel een feit....
Ik weet ook niet of een zelfverdedigingscursus wel zo veel nut heeft.
Het zal misschien wel helpen, maar je weet toch nooit hoe je in een dergelijke situatie reageert..
En dat de meeste verkrachtingen in de relationele sfeer voorkomen kun je volgens mij weinig aan doen.
Het zijn toch meestal de viespeuken waar je dit soort dingen niet van verwacht..
Als ik je gekwets heb... Sorry
Heb ik je niet gekwetst..... geduld
pi_34883923
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:46 schreef Dos37 het volgende:

[..]

OMFG
Nee man, net goed. En dan hopen dat er ook nog een bijtende stof bij de dader geïnjecteerd wordt, zo moeten die smeerlappen er vanaf komen.
  woensdag 8 februari 2006 @ 22:51:26 #103
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_34883972
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef Vassili_Z het volgende:
Al die heisa rond verkrachtigen, zwaar overtrokken gedoe. Een vrouw kan best zonder gevaar s'avonds laat de straat op zonder dat er haar wat overkomt. Alleen omdat de media er meer aandacht aan besteed wil nog niet zeggen dat verkrachtingen meer aan het voorkomen zijn.

Net als met criminaliteit, mensen voelen zich onveilig op straat terwijl de criminaliteitscijfers tot een dieptepunt zijn gedaald.
Ja? Dus, dan is het geen probleem dat ik jou, tegen jouw wil, mijn gebalde vuist in jouw aars pomp, en de aambeien eventueel bij je moeder aflever, in het mom van verkrachtingen zijn zwaar overtrokken. Dus mevrouw neem mij maar niet serieus.

Dit scenario is het wel extreem, maar het gebeurt.

Maar volgens jou, hoeven we ons niks aan te trekken van die aanstellirige wijven die komen klagen dat ze tegen hun wil in, een smerige leuter in hun lichaam hebben gehad omdat ze toevallig wat aandacht te kort komen?

Dat begrijp ik uit jouw verhaal.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  woensdag 8 februari 2006 @ 22:52:19 #104
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_34884023
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:38 schreef erodome het volgende:

[..]

De grootste kans om verkracht te worden loop je als meisje voor je 16de levensjaar door familie of mensen die kind aan huis zijn....
Door mensen die ze zouden moeten kunnen vertrouwen...

Ik ben verkracht bij iemand thuis gewoon, niets eng donker steegje, niets alleen door de stad midden in de nacht.
quote:
Dat is gewoon balen, iets waarvan ik erg hou kan ik niet meer met goed fatsoen doen, niet zonder serieus een gevaar te lopen, die beperking voelde ik best toen even...
Vooral omdat dit elkaar tegenspreekt vind ik de bewoording avondklok wat ver gaan. Dat je niet alleen door een donker bos moet lopen was vroeger ook al bekend, dan heb je het dus niet over gewoon op straat lopen, maar een extra uitnodigende (alleen in het donkere bos) situatie.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_34884127
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:50 schreef The_Terminator het volgende:
Nee man, net goed. En dan hopen dat er ook nog een bijtende stof bij de dader geïnjecteerd wordt, zo moeten die smeerlappen er vanaf komen.
Maar na hoeveel stoten zal ie het pas door hebben??
pi_34884479
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:52 schreef k_i_m het volgende:

[..]

[..]

Vooral omdat dit elkaar tegenspreekt vind ik de bewoording avondklok wat ver gaan. Dat je niet alleen door een donker bos moet lopen was vroeger ook al bekend, dan heb je het dus niet over gewoon op straat lopen, maar een extra uitnodigende (alleen in het donkere bos) situatie.
Ik denk eigenlijk dat je in een bos redelijk veilig bent...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:05:28 #107
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_34884604
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:10 schreef djenneke het volgende:

[..]

Je gaat het uitproberen?
Vrijwilligers..?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:09:48 #108
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_34884800
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:02 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat je in een bos redelijk veilig bent...
Ligt er maar helemaal aan. Het ene stuk bos/hei is drukker dan het andere. Als er parkeerplaatsen zijn en het dus makkelijk bereikbaar is kan dat ook bepaalde nachtelijke bezoekers aantrekken. Ik heb mijn hele leven aan de hei gewoond en ik heb ook wel eens moeten rennen omdat er iemand achter me aan kwam .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_34884967
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:41 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Juist dat laatste bij jou, ontbreekt er nogal aan.
*huh, wat , wat bedoel je eigenijk, mijn nagels?
Nee dat dat denken bij jou, dat moet je aan een koe overlaten die heeft (hoop ik) een dikkere kop dan jij.
*Ohw dattuh, denken jah, dat denk ik jah, jah zie je doe ik het weer, hihihihi

Zullen we jou eens in een amerikaanse staatsgevangenins zetten, met criminelen die al jaren geen seks meer hebben gehad?
* huh? wat heeft dat er nou mee te maken, en ook met mijn denken?
Nou dan kun je ongeveer vergelijken wat een vrouw voelt, pas op, ik zeg ongeveer he.
* Ja maar...
Nee, dat is ongeveer hetzelfde. Ik als man geef toe dat ik niet bij idoten gezet zou worden die jaren geen seks meer hebben, gehad, zelfs hetero geditiniëerde leven je helemaal tot het bot uit. ( ik heb het wel over de extreme gevallen, zoals seriemoordenaars)
Dan nog, voor een vrouw kan ik me voorstellen dat ze verstijfd staat van schrik, ook al zou ze op een verdedigingsport zitten, zelf meemaken is een ander verhaal dan oefening.

De vrouw in kwestie wilt nog maar 1 ding en dat is overleven, dus geef ze zich over aan de dader en hoopt het levend er van af te komen zonder verdere beschadigingen die ze al heeft opgelopen, naast de angst, onzekerheid, viezigheid, pijn, depressie, en nog meer angst.

Deze gevoelens, adrenaline, dopamine, etc die vrijkomt bij zo`n misbruik in je privè kan voor iedereen een lidteken bezorgen die altijd zichtbaar kan blijven.

Om daar nou luchtig over te denken dat de vrouw even haar nagels in de dader moet zetten, vind ik zelfs niet grappig.
je wilt graag horen wat je zelf ziet(eigen kijk).
idd het is grappig vink zelf juist.
ma jij neemt mijn boodschap te serieus
en voegt er zelf nog een verhaaltje aan toe.
ma eigenlijks stem je hlmaal niet op mij af.
ik begrijp niet wat jij duidelijk probeert te maken
met jouw verhaaltje...
ben jij onserieus???
pi_34885303
En de groeten aan Peter
pi_34885349
Deze mafkees was zonet (volgens mij) op de radio bij Yorin of niet?? Al zei hij dat hij het niet was.
pi_34885377
wat vinden jullie nou van het verhaal van DarkManta??
ik weet echt geen passend antwoord op zijn verhaal te geven:D
pi_34885387
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:45 schreef heiden6 het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

Hier gewoon te koop.
Juist, nu hoef ik niet meer zoiets te posten, dank je
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_34885399
Whaha, ik heb het ook gehoord berend was het wel! ???
Sowieso schrijf je zo.
pi_34885474
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:26 schreef -XX- het volgende:
Whaha, ik heb het ook gehoord berend was het wel! ???
Denk het
Hij kan alleen niet zo goed liegen
pi_34885488
Hij lulde zichzelf een beetje klem ja
Sowieso schrijf je zo.
pi_34885557
Haha nogal ja
pi_34885588
"Dus ik ben nu bij Yorin FM op de radio"
pi_34885796
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:18 schreef voodoo_x het volgende:
Wat doe je als vrouw ook alleen op zo'n plek waar het kan gebeuren....
Je weet dat er van mongolen rond lopen die geen vrouw kunnen krijgen,
en waarvan de meeste hoeren nog zoiets van hebben dat ze het geld ook weer niet
zo hard nodig hebben.......

En het is een plicht als man om je vrouw, vriendin of dochter niet alleen door donkere steegjes
of afgelegen fietspaden of waar dan ook te laten gaan!
Dus het is het meisje d'r schuld dat er zoveel tekortkomende mannen rondlopen die haar in een donker paadje zouden willen pakken, ze had er immers maar niet moeten fietsen
pi_34886610
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:14 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Hoe denk je dat ik aan deze nuttige informatie ben gekomen? .
Gezien je bouw niet uit de praktijk. Misschien een slechte film ofzo?

Back on-topic @ TS:

Vrouwen láten zich niet zo makkelijk verkrachten, maar ik denk dat het lichaam
gewoon niet wil meewerken (qua terugvechten/verdedigen) door doodsangst.

Stel je voor je bent vrouw..
Wat zou je doen als een zware grote vent met een maniacale (of hoe je het ook schrijft) blik in de
ogen (en vaak een wapen) je bv. een steegje insleurt en je bij voorbaat al een paar flinke tikken geeft?
Ik denk zelf doodsangsten uitslaan. Misschien zelfs verstijven van angst. Op een gegeven moment
kán je volgens mij nieteens meer terugvechten, je lichaam en hersenen doen niet meer wat je wil.
De dames die wel hard terugvechten vindt men (zoals ook eerder vermeld) vaak dood terug.

Een oplossing voor verkrachting is moeilijk te vinden, maar wat ik graag zou zien is:
Verkrachters véél en véél harder straffen (tbs?) en elk(e) vrouw/meisje een vergunning
geven voor het bij zich dragen van pepperspray of een stungun (of iets van die sterkte).
Bij misbruik wordt de vergunning ingetrokken en krijgt men deze nooit meer terug.
Nee.
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:58:58 #121
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_34886671
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:35 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Dus het is het meisje d'r schuld dat er zoveel tekortkomende mannen rondlopen die haar in een donker paadje zouden willen pakken, ze had er immers maar niet moeten fietsen
Nee, schuld van d'r vader of vriend..
Die hadden haar daar niet alleen moeten laten lopen. Gewoon hup, vermomming aan (burqa?) en niet meer buiten de deur laten die wijven. Probleem lost zich dan vanzelf op.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_34886762
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:57 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Gezien je bouw niet uit de praktijk. Misschien een slechte film ofzo?

Back on-topic @ TS:

Vrouwen láten zich niet zo makkelijk verkrachten, maar ik denk dat het lichaam
gewoon niet wil meewerken (qua terugvechten/verdedigen) door doodsangst.

Stel je voor je bent vrouw..
Wat zou je doen als een zware grote vent met een maniacale (of hoe je het ook schrijft) blik in de
ogen (en vaak een wapen) je bv. een steegje insleurt en je bij voorbaat al een paar flinke tikken geeft?
Ik denk zelf doodsangsten uitslaan. Misschien zelfs verstijven van angst. Op een gegeven moment
kán je volgens mij nieteens meer terugvechten, je lichaam en hersenen doen niet meer wat je wil.
De dames die wel hard terugvechten vindt men (zoals ook eerder vermeld) vaak dood terug.

Een oplossing voor verkrachting is moeilijk te vinden, maar wat ik graag zou zien is:
Verkrachters véél en véél harder straffen (tbs?) en elk(e) vrouw/meisje een vergunning
geven voor het bij zich dragen van pepperspray of een stungun (of iets van die sterkte).
Bij misbruik wordt de vergunning ingetrokken en krijgt men deze nooit meer terug.
U heeft heel goed uw woorden onderbouwt.
Het word mij duidelijk wat u bedoelt.
Zo'n situatie voor een vrouw is best hachelijk/lastig.
ik heb het nog nooit in mijn naaste omgeving meegemaakt
dat een vrouw/meid verkracht is.
ik hoop dit ook nooit mee te maken.

Weer even een uitspraak van mij;
wat staat verkrachters te doen?
'ga naar een hoerentent/wallen en leeg daar je zakken '
  donderdag 9 februari 2006 @ 00:03:40 #123
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_34886837
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

Niet vergeten uit te doen voor je vriendje .
pi_34886917
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:58 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Nee, schuld van d'r vader of vriend..
Die hadden haar daar niet alleen moeten laten lopen. Gewoon hup, vermomming aan (burqa?) en niet meer buiten de deur laten die wijven. Probleem lost zich dan vanzelf op.
Een vrouw zou toch alleen veilig over straat moeten kunnen komen? Je lijkt het wel normaal te vinden dat vrouwen verkracht worden!
pi_34886981
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

Niet vergeten uit te doen voor je vriendje .
RAAH !!!

pi_34887045
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef pberends het volgende:
Weer een incident: Vrouw verkracht na pech met fiets

Mijn vraag is waarom vrouwen zich zo makkelijk laten verkrachten. Hebben ze nooit van "bijten" gehoord, of het indrukken van de oogkassen (gegarandeerd succes) of iets dergelijks gehoord? Zijn er nog andere tips voor vrouwen?
Ben jij echt zo dom, of doe je maar alsof?
pi_34887159
Hoe groot denk je dat de kans is dat er nu een vage sjaak om 12 uur snachts in de bosjes zit met een strakke plasser, klaar om elk vrouwtje dat hij tegenkomt aan te vallen

De kans dat je een bevroren stuk stront uit een vliegtuig op je hoofd krijgt is denk ik nog groter.

Het zijn angsten, en je kan jezelf wel elke avond opnaaien dat er overal verkrachters in de bosjes zitten maar ik denk niet dat je daar vrolijk van wordt.

Voor de rest, verkrachters --> tbs
When dry solid
nitrogen triiodide
is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
2 NI3 (s) --> N2 (g) + 3 I2 (s)
  donderdag 9 februari 2006 @ 00:14:51 #128
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_34887201
Ik heb ooit een verhaal gehoord dat een vrouw in het park in het duister in het nauw gedreven werd door een man. Ze was natuurlijk bang, maar bedacht zich op een strategie. Ze zei dat ze de man wel even zou pijpen.

Toen de man vervolgens zijn broek op de knieen had, heeft ze zich uit de voeten gemaakt.

Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
  donderdag 9 februari 2006 @ 00:16:24 #129
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_34887253
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 00:14 schreef bofneger het volgende:
Ik heb ooit een verhaal gehoord dat een vrouw in het park in het duister in het nauw gedreven werd door een man. Ze was natuurlijk bang, maar bedacht zich op een strategie. Ze zei dat ze de man wel even zou pijpen.

Toen de man vervolgens zijn broek op de knieen had, heeft ze zich uit de voeten gemaakt.

Ik had een ander einde verwacht.
  donderdag 9 februari 2006 @ 00:17:08 #130
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_34887275
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 00:10 schreef weathergirl het volgende:

[..]

Ben jij echt zo dom, of doe je maar alsof?
Op Yorin kwam hij iig niet erg intelligent over
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_34887326
Zelfverdediging is trouwens niet alleen het leren uitschakelen van je aanvaller. Het gaat er ook om dat je op straat bijvoorbeeld een bepaalde houding aanneemt waar een eventuele aanvaller misschien op zou 'afknappen' . Als je als een bang muis over straat loopt dan ben je ook een gemakkelijkere prooi.
Je leert ook met situaties omgaan waarbij je wordt geintimideerd. Stel dat er in de tram een vent naast je komt zitten en die grijpt in je kruis. Wat doe je in dat soort situaties. Het kan geen kwaad om daar eens over na te denken en eens te 'oefenen' op het afweren van dit soort dingen.

Overigens leer je dan wel hoe je iemand kan uitschakelen en zijn balans zo kan verstoren dat je weg kan komen, maar zodra diegene een wapen heeft dan sta je machteloos. En dan is de keuze om je 'te laten verkrachten' of anders neergestoken/neergeschoten te worden denk ik wel gemakkelijk gemaakt.
pi_34887640
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 00:18 schreef octopussy het volgende:
Zelfverdediging is trouwens niet alleen het leren uitschakelen van je aanvaller. Het gaat er ook om dat je op straat bijvoorbeeld een bepaalde houding aanneemt waar een eventuele aanvaller misschien op zou 'afknappen' . Als je als een bang muis over straat loopt dan ben je ook een gemakkelijkere prooi.
Je leert ook met situaties omgaan waarbij je wordt geintimideerd. Stel dat er in de tram een vent naast je komt zitten en die grijpt in je kruis. Wat doe je in dat soort situaties. Het kan geen kwaad om daar eens over na te denken en eens te 'oefenen' op het afweren van dit soort dingen.

Overigens leer je dan wel hoe je iemand kan uitschakelen en zijn balans zo kan verstoren dat je weg kan komen, maar zodra diegene een wapen heeft dan sta je machteloos. En dan is de keuze om je 'te laten verkrachten' of anders neergestoken/neergeschoten te worden denk ik wel gemakkelijk gemaakt.
Of je leert hoe je zo'n wapen uit zijn handen slaat...

Toegegeven, het blijft moeilijk en ik zou niet graag hiermee te maken krijgen.
  donderdag 9 februari 2006 @ 00:34:59 #133
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_34887778
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:30 schreef BigBadPete het volgende:
Ook nooit zo begrepen. Een vrouw met dr rok omhoog loopt toch harder als een man met zn broek naar beneden?
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_34888069
Ik heb eens een verhaal gehoord over een vrouw in Engeland met 2e of 3e dan karate die tijdens een verkrachting van schrik geen vin kon verroeren. Als ze 'voorbereid' was geweest had ze die man wel aangekund, maar nu was ze mak als een lammetje en liet ze alles over zich heen komen.

Ik denk dat dit vaker een rol speelt, iemand die geen echt geweld of straatgeweld gewend is (zoals de meesten van ons), staan machteloos van de schrik.
pi_34888246
opflikkeren

[ Bericht 95% gewijzigd door buzzer op 10-02-2006 00:03:23 ]
пусть всегда будет солнце
  donderdag 9 februari 2006 @ 01:05:20 #136
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_34888253
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:44 schreef Hatsjepsoet het volgende:

[..]

[..]

Denk je nou echt dat alle vrouwen die verkracht worden zich niet verzetten? Veel geweld aan te pas door die verkrachters en ook gebruik van wapens... Hoe weet je nou wat er precies gebeurD is, je trekt conclusies uit nieuwsberichten...

Waarom zijn er zieke gasten die vrouwen verkrachten?
[..]

op de middelbare school waar 'k op gezeten heb wordt er zelfverdediging voor meisjes gegeven
Idd! Met een mes op je strot heb je wel eens de kans dat je verstijfd van angst..
  donderdag 9 februari 2006 @ 01:11:52 #137
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_34888335
Wat voor mij bij een verkrachting nog altijd een raadsel blijft is hoe de verkrachter überhaupt een stijve kan krijgen...

Echte psycho's die dan een harde kunnen krijgen..
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_34888343
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:37 schreef fee-tje het volgende:
En je moet er ook maar net aan denken op zo'n moment, tis niet alsof je rustig de tijd hebt om je opties te overwegen.
Nouja, volgens mij denk je op zo'n moment ook niet echt aan iets anders he

"Goh, had ik de kraan nu wel of niet open laten staan?"
"Balkanker... Balk... anker... ohja!"
"Hmm, wordt ik nu verkracht? Zal ik er een topic over openen op Fok?"
  donderdag 9 februari 2006 @ 01:19:10 #139
100461 PapaFokker
Fokker aller Fokkers
pi_34888433
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:38 schreef Mr-Z het volgende:
Sommigen kicken daar op, maar omdat dat als vreemd gaan gezien wordt zeggen ze voor het gemak dat het tegen hun wil was...
Ach die vrouwtjes kicken daar allemaal op! Vrouwen vinden dat juist lekker; 90% van de vrouwen wilt graag genomen worden terwijl ze vastgebonden zijn. En zoals Falco altijd zei: "Augen sagen mehr als Worte".

Ik vind dat ze gewoon geen straf meer moeten geven aan verkrachters; doordat er een straf op staat, gaan ze eerder over tot fysiek (onnodig) geweld. Door de straf op te heffen, kunnen we het verkrachten gewoon leuk houden.
"Don't fok with PapaFokker"
Voorheen bekend als RondFokker
Fotoboek
  donderdag 9 februari 2006 @ 01:21:06 #140
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_34888456
Ach ja, der Falco hat immer Recht...
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
  donderdag 9 februari 2006 @ 01:39:17 #141
100461 PapaFokker
Fokker aller Fokkers
pi_34888687
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 00:52 schreef Soul79 het volgende:
Ik heb eens een verhaal gehoord over een vrouw in Engeland met 2e of 3e dan karate die tijdens een verkrachting van schrik geen vin kon verroeren. Als ze 'voorbereid' was geweest had ze die man wel aangekund, maar nu was ze mak als een lammetje en liet ze alles over zich heen komen.

Ik denk dat dit vaker een rol speelt, iemand die geen echt geweld of straatgeweld gewend is (zoals de meesten van ons), staan machteloos van de schrik.
Onzin; ze vond het gewoon lekker. Als een man zoiets zou zeggen "Ja ik wilde echt geen sex met die vrouw, ondanks dat ik 3 koppen groter was en haar zo door midden had kunnen hakken, maar ik kon van de schrik geen vin verroeren" dan gelooft ook niemand dat...
"Don't fok with PapaFokker"
Voorheen bekend als RondFokker
Fotoboek
pi_34888720
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 01:39 schreef PapaFokker het volgende:

[..]

Onzin; ze vond het gewoon lekker. Als een man zoiets zou zeggen "Ja ik wilde echt geen sex met die vrouw, ondanks dat ik 3 koppen groter was en haar zo door midden had kunnen hakken, maar ik kon van de schrik geen vin verroeren" dan gelooft ook niemand dat...
Ja idd, dat zal het wel geweest zijn.
pi_34888743
quote:

[..]

Tuurlijk
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_34888815
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:50 schreef Pumatje het volgende:
zwakke plek A. Zijn ballen
zwakke plek B. oogkassen, hops vingers erin
zwakke plek C. Overal.. tanden in , hops. ..tot bloedens toe bijten..altijd effectief.
C is niet slim, want misschien is de dader besmet met aids.
  donderdag 9 februari 2006 @ 02:16:18 #145
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_34889128
aan de ene kant lijkt het me erg plezant om eem verkrachter tijdens de daad van het mesje af te trappen en vervolgens maniacaal op zijn hoofd te gaan stampoen totdat hij niet meer beweegt en dan verder op zijn nek of rug.
  donderdag 9 februari 2006 @ 04:20:40 #146
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_34890046
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 02:16 schreef speedfreakssj het volgende:
aan de ene kant lijkt het me erg plezant om eem verkrachter tijdens de daad van het mesje af te trappen en vervolgens maniacaal op zijn hoofd te gaan stampoen totdat hij niet meer beweegt en dan verder op zijn nek of rug.
* mompelt iets over dezelfde keerzijde van de munt...

Zodra ik een verkrachting zie neem ik eerst wat foto's. De dader zal dan proberen te ontkomen.
Echter staat hij op film en ontkomt hij niet aan zijn straf. Lijkt mij een hel om in te moeten leven.
Immers is het bewijs voor iedereen altijd zichtbaar..
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
pi_34890448
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 01:48 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

C is niet slim, want misschien is de dader besmet met aids.
Wat ons breng naar zwakke plek D, zijn risicoberekening. Roep heel hard dat je zelf [soa] hebt. Bij voorkeur een waar je dood van kunt gaan en die ook over te dragen is met een condoom om, mocht hij dat proberen.

Evt. kun je hem nog het adres geven van die klasgenote op de basisschool waar je zo'n tyfushekel aan had, en hem een fijne dag wensen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 9 februari 2006 @ 07:20:31 #148
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34890464
quote:

[..]

jij bent best wel een randdebiel he ? echt ongelovelijk, en zelfs als het als grap bedoeld is, is het verre van grappig..
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_34890729
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 01:12 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Nouja, volgens mij denk je op zo'n moment ook niet echt aan iets anders he

"Goh, had ik de kraan nu wel of niet open laten staan?"
"Balkanker... Balk... anker... ohja!"
"Hmm, wordt ik nu verkracht? Zal ik er een topic over openen op Fok?"
Overleven is dan denk ik je topprioriteit, voor zover je uberhaupt kan nadenken op dat moment. Volgens mij heb je dan een totale blackout ongeveer.
pi_34890753
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 07:20 schreef buzzer het volgende:
jij bent best wel een randdebiel he ? echt ongelovelijk, en zelfs als het als grap bedoeld is, is het verre van grappig..
Bestwel een kansloze trollactie ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')