Maar dat kunnen verkrachters toch net zo goed gebruiken om te verkrachten?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:43 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
In Duitsland gewoon te koop en hier verboden.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef pberends het volgende:
Weer een incident: Vrouw verkracht na pech met fiets
Mijn vraag is waarom vrouwen zich zo makkelijk laten verkrachten. Hebben ze nooit van "bijten" gehoord, of het indrukken van de oogkassen (gegarandeerd succes) of iets dergelijks gehoord? Zijn er nog andere tips voor vrouwen?
Denk je nou echt dat alle vrouwen die verkracht worden zich niet verzetten?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef pberends het volgende:
Mijn vraag is waarom vrouwen zich zo makkelijk laten verkrachten. Hebben ze nooit van "bijten" gehoord, of het indrukken van de oogkassen (gegarandeerd succes) of iets dergelijks gehoord? Zijn er nog andere tips voor vrouwen?
op de middelbare school waar 'k op gezeten heb wordt er zelfverdediging voor meisjes gegevenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
Alle vrouwen verplicht op een blijf-van-mijn-lijf-want-ik-vecht-terug-cursus.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:43 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
In Duitsland gewoon te koop en hier verboden.
Weet ik veel, ik ben geen vrouw en al helemaal niet verkracht, daarom een topic om erover te discussiëren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:44 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
[..]
Denk je nou echt dat alle vrouwen die verkracht worden zich niet verzetten?Veel geweld aan te pas door die verkrachters en ook gebruik van wapens... Hoe weet je nou wat er precies gebeurD is, je trekt conclusies uit nieuwsberichten...
Waarom zijn er zieke gasten die vrouwen verkrachten?
[..]
op de middelbare school waar 'k op gezeten heb wordt er zelfverdediging voor meisjes gegeven
Er zijn meerdere gaten natuurlijk. Kietel in d'r zij en je stopt hem in d'r mond als ze lacht.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:50 schreef Pumatje het volgende:
pcies, goed topic dit, ik snap dat nooit....
ik bedoel :\
het blijft een gat... waar zijn pik inmoet..
kruis je benen? No job?
Dat hier nooit iemand op gekomen is hè ?quote:moet ie zijn handen gebruiken om je benen uit mekaar te halen, Hops,
zwakke plek A. Zijn ballen
zwakke plek B. oogkassen, hops vingers erin
zwakke plek C. Overal.. tanden in , hops. ..tot bloedens toe bijten..altijd effectief.
Ouchquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Niet vergeten uit te doen voor je vriendje![]()
.
dit is de beste optie denk ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier gewoon te koop.![]()
ze vinden het gewoon lekkerquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:38 schreef Mr-Z het volgende:
Sommigen kicken daar op, maar omdat dat als vreemd gaan gezien wordt zeggen ze voor het gemak dat het tegen hun wil was...
Ahaauw!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
.
I knew it..! Thnx, weer iets in m'n leven waar de lol vanaf is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:46 schreef k_i_m het volgende:
Omdat we het eigenlijk gewoon lekker vinden. We lokken het ook uit he? Eigenlijk zijn de verkrachters de slachtoffers, want die trappen erin.
'Mevrouw, kunt U de dader omschrijven?'quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef eL. het volgende:
Met een 9mm op iemands slaap of gewoon een sterk pleidooi, zeggen de meeste vrouwen niet veel meer hoor (behalve k_i_m).
Daar ligt het probleen dan ook, als je op zo'n moment gaat overwegen wat je kunt doen heb je al veloren. Wil je een aaval (of het nu gaat om alleen geweld of ook verkrachting) van je af kunnen slaan moet je gelijk in bruut geweld kunnen ontsteken. Mannen zijn daar gewoon veel beter in dan vrouwen, de meeste vrouwen zullen in zo'n situatie volledig dicht slaan en alles willoos ondergaan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:37 schreef fee-tje het volgende:
Met 80 kilo man, die vaak veel gespierder is dan jij, bovenop je doe jij ook niks meer hoor.
Vaak lig je al omver voor je het weer, dan valt er weinig meer te schoppen en te krabben. En je moet er ook maar net aan denken op zo'n moment, tis niet alsof je rustig de tijd hebt om je opties te overwegen.
Ach El, als ik een stoer mannetje van achteren grijp en een mes op zijn keel zet, dan trekt ie mijn ballen er toch gewoon afquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef eL. het volgende:
[..]
Er zijn meerdere gaten natuurlijk. Kietel in d'r zij en je stopt hem in d'r mond als ze lacht.
[..]
Dat hier nooit iemand op gekomen is hè ?
.
Met een 9mm op iemands slaap of gewoon een sterk pleidooi, zeggen de meeste vrouwen niet veel meer hoor (behalve k_i_m).
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ach El, als ik een stoer mannetje van achteren grijp en een mes op zijn keel zet, dan trekt ie mijn ballen er toch gewoon af.
Dat werd net als ultieme oplossing aangedragen, dus dan moet het werkenquote:
[godfather mode]quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:06 schreef heiden6 het volgende:
De dader doet een aanbod wat je gewoon niet kunt weigeren.
Op zich snap ik je redenatie, maar waarom krijg ik zo'n rare smaak in mn mond als jij het zegt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:12 schreef Youssef het volgende:
Vraag'k me eigenlijk ook af, die broek gaat toch niet zomaar omlaag...
Nee, ik zeg het nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:14 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Op zich snap ik je redenatie, maar waarom krijg ik zo'n rare smaak in mn mond als jij het zegt?
Step aside, Butch.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:58 schreef RemcoDelft het volgende:
HELAAS staat er hier nog geen standaard-straf: "castratie" op dit misdrijf. Bij voorkeur PulpFiction stijl met een shotgun.
aaaaaghhhquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
.
Weet je dat het een vreemd krakend geluid maakt als je met volle kracht aan een man zijn scrotum trekt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:44 schreef TheDon1985 het volgende:
Lagere spiermassa, lager lichaamsgewicht, laten zich makkelijk overrompelen door (onverwachts) geweld, mindset is doorgaans ongeschikt voor gevechtssituaties, etc...
Zeg nou zelf... Hoe intimiderend kan de gemiddelde vrouw zijn. Zelfs wanneer een vrouw zelf als eerste een fysieke confrontatie opzoekt, maakt dat nauwelijks meer indruk dan een zelfde aanval door een jongen van een jaar of dertien.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Weet je dat het een vreemd krakend geluid maakt als je met volle kracht aan een man zijn scrotum trekt?.
Al eens aan gedacht dat veel verkrachters die reactie verwachten en daar ook op kicken?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:04 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Daar ligt het probleen dan ook, als je op zo'n moment gaat overwegen wat je kunt doen heb je al veloren. Wil je een aaval (of het nu gaat om alleen geweld of ook verkrachting) van je af kunnen slaan moet je gelijk in bruut geweld kunnen ontsteken. Mannen zijn daar gewoon veel beter in dan vrouwen, de meeste vrouwen zullen in zo'n situatie volledig dicht slaan en alles willoos ondergaan.
Vrouwen moeten voortaan maar verveeld kijken en gapen als ze verkracht wordenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:52 schreef Iksje het volgende:
[..]
Al eens aan gedacht dat veel verkrachters die reactie verwachten en daar ook op kicken?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
.
Het is niet alleen politiek incorrect, het is ook de grootste nonsens. De meeste verkrachtingen worden door een bekende, vaak nog familie ook, gepleegd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:03 schreef Castlevania het volgende:
Ze moeten meisjes al vanaf de eerste klas van de basis school op zelfverdediging zetten, keiharde vechtstijlen leren
even politiek incorrect
de meeste slachtoffers van verkrachtingen zijn blanke Nederlandse meisjes door tjah mensen die hier eigenlijk alleen maar als toerist zouden mogen zijn
Nederlanders zouden weer een hechte gemeenschap moeten worden, als een meisje is verkracht gelijk die gast met paar honderd opzoeken en gewoon laten verdwijnen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ach El, als ik een stoer mannetje van achteren grijp en een mes op zijn keel zet, dan trekt ie mijn ballen er toch gewoon af.
aha vandaar dat 99% van de loverboys buitenlands isquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het is niet alleen politiek incorrect, het is ook de grootste nonsens. De meeste verkrachtingen worden door een bekende, vaak nog familie ook, gepleegd.
Angst werkt verlammend. En niemand 'laat' zich verkrachten.
Ah, en alleen loverboys verkrachten. (En dan hebben we het er nog niet over dat er daar wel miljoenen van zijn in ons land!) Wat een slimme opmerking van jequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:11 schreef Castlevania het volgende:
[..]
aha vandaar dat 99% van de loverboys buitenlands is
hoe meer buitenlanders hoe meer verkrachtingenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:10 schreef Soeb het volgende:
Kom eerst eens met statistieken als je zulke uitspraken doet.
Verkrachting gebeurt in alle landen en culturen.
Het aantal verkrachtingen stijgt trouwens in veel landen, zie o.a.
http://72.14.207.104/search?q=cache:i20SgFC_epAJ:www.crimestatistics.org.uk/output/Page27.asp+rape+statistics+in+england&hl=en&ct=clnk&cd=1
Ik ben benieuwd hoe dat komt. Zelf heb ik het idee dat we in het westen steeds makkelijker met onze seksualiteit omgaan, hetgeen zowel plezier als risico's met zich meebrengt.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Weet je dat het een vreemd krakend geluid maakt als je met volle kracht aan een man zijn scrotum trekt?.
Dat denk je maar. Het punt is dat je vaak alleen maar hoort over succesvolle verkrachtzaken, om het maar even bot te zeggen. Verder wordt enkel verweer op bizarre wijze door vrouwen in het nieuws gemeld (afgebeten penissen, enzo).quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:44 schreef TheDon1985 het volgende:
Lagere spiermassa, lager lichaamsgewicht, laten zich makkelijk overrompelen door (onverwachts) geweld, mindset is doorgaans ongeschikt voor gevechtssituaties, etc...
Zeg nou zelf... Hoe intimiderend kan de gemiddelde vrouw zijn. Zelfs wanneer een vrouw zelf als eerste een fysieke confrontatie opzoekt, maakt dat nauwelijks meer indruk dan een zelfde aanval door een jongen van een jaar of dertien.
Dude, serieus. Je gaat nog aan me denken als die aardige ome berry met zn vieze bierbuik met een grote grijs zn zielige piemeltje zonder glijmiddel in je anus duwt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:12 schreef Castlevania het volgende:
[..]
hoe meer buitenlanders hoe meer verkrachtingen
zie:
Muslim Rape Epidemic in Sweden and Norway - Authorities Look the Other Way
http://fjordman.blogspot.(...)c-in-sweden-and.html
De meeste verkrachtingen vinden plaats in de relationele sfeer, en/of door bekenden....quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:18 schreef voodoo_x het volgende:
Wat doe je als vrouw ook alleen op zo'n plek waar het kan gebeuren....
Je weet dat er van mongolen rond lopen die geen vrouw kunnen krijgen,
en waarvan de meeste hoeren nog zoiets van hebben dat ze het geld ook weer niet
zo hard nodig hebben.......
En het is een plicht als man om je vrouw, vriendin of dochter niet alleen door donkere steegjes
of afgelegen fietspaden of waar dan ook te laten gaan!
Lees jij ook wel eens alle posts?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal lekker
Ja, maar als ik die posts van jou lees denk ik;quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Lees jij ook wel eens alle posts?.
Dat had ik bij de openingspost, heel gekquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, maar als ik die posts van jou lees denk ik;![]()
![]()
![]()
Nee, ik hoor alleen iets kraken als ik op natuurijs schaats...quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Heb je nou wel of niet ooit weleens iemand zo hard afgetrokken dat het kraakte?
Vaak hebben verkrachters 'gewoon' vrouw en kinderen, inderdaad. Sommige mensen hier weten echt niet waar ze het over hebben... verkrachting heeft maar zelden slechts en alleen iets met seks te maken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
De meeste verkrachtingen vinden plaats in de relationele sfeer, en/of door bekenden....
Bovendien zijn verreweg de meeste verkrachters geen zielepoten die niet aan de vrouw raken.
Het is ze ook meestal niet om de sex te doen, maar om de macht.
Whahahahahahaha KNEUS !!quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:12 schreef Castlevania het volgende:
[..]
hoe meer buitenlanders hoe meer verkrachtingen
zie:
Muslim Rape Epidemic in Sweden and Norway - Authorities Look the Other Way
http://fjordman.blogspot.(...)c-in-sweden-and.html
Wist jij nog niet dat alles wat op internet staat echt waar is?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:39 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[..]
Whahahahahahaha KNEUS !!
Zo zo een blog, dat is een heel erg betrouwbare bron, petje af !
maarja een kutuser zoals jij is nog te dom om te poepen, dus we verwachten heus niet van je dat zelf met fatsoenlijke argumenten komt![]()
Neen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je gaat het uitproberen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:03 schreef k_i_m het volgende:
Ik zou er geen geld op inzetten als ik jou was.
Hoe denk je dat ik aan deze nuttige informatie ben gekomen?quote:
Het gaat zo snel allemaal, je was er in totaal niet op voorbereid, het overkomt je gewoon en als je terugvecht kan dat heel naar aflopen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef pberends het volgende:
Grappig.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:17 schreef karelsdomain het volgende:
ik denk dat vrouwen overrompeld zijn door de man(verkrachter), en
dat ze daardoor niet weten wat ze te doen staat,
ze zijn daarbij ook fysiek niet echt sterker dan mannen,
dus ja het enigste wat ze kunnen doen is hun nagels in de
verkrachter te zetten. dat denk ik..
Hoe wil je dat doen als iemand alle lucht uit je slaat en je zo om je oren slaat dat je sterretje ziet, in dat moment van geen lucht hebben je omdraait, pas op hoor, er gaat meer dan je denkt als je niet zo geeft om lekker en leuk....quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:50 schreef Pumatje het volgende:
pcies, goed topic dit, ik snap dat nooit....
ik bedoel :\
het blijft een gat... waar zijn pik inmoet..
kruis je benen? No job?
moet ie zijn handen gebruiken om je benen uit mekaar te halen, Hops,
zwakke plek A. Zijn ballen
zwakke plek B. oogkassen, hops vingers erin
zwakke plek C. Overal.. tanden in , hops. ..tot bloedens toe bijten..altijd effectief.
De grootste kans om verkracht te worden loop je als meisje voor je 16de levensjaar door familie of mensen die kind aan huis zijn....quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:18 schreef voodoo_x het volgende:
Wat doe je als vrouw ook alleen op zo'n plek waar het kan gebeuren....
Je weet dat er van mongolen rond lopen die geen vrouw kunnen krijgen,
en waarvan de meeste hoeren nog zoiets van hebben dat ze het geld ook weer niet
zo hard nodig hebben.......
En het is een plicht als man om je vrouw, vriendin of dochter niet alleen door donkere steegjes
of afgelegen fietspaden of waar dan ook te laten gaan!
Ga jij je dochter van 17 lekker s'nacht over straat laten in de stad dan alleen????quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:34 schreef k_i_m het volgende:
Een avondklok? Dat vind ik ietwat overdreven.
Juist dat laatste bij jou, ontbreekt er nogal aan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:17 schreef karelsdomain het volgende:
ik denk dat vrouwen overrompeld zijn door de man(verkrachter), en
dat ze daardoor niet weten wat ze te doen staat,
ze zijn daarbij ook fysiek niet echt sterker dan mannen,
dus ja het enigste wat ze kunnen doen is hun nagels in de
verkrachter te zetten. dat denk ik..
Denk dat als je het eens meemaakt je het geen zwaar overtrokken gedoe vindquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef Vassili_Z het volgende:
Al die heisa rond verkrachtigen, zwaar overtrokken gedoe. Een vrouw kan best zonder gevaar s'avonds laat de straat op zonder dat er haar wat overkomt. Alleen omdat de media er meer aandacht aan besteed wil nog niet zeggen dat verkrachtingen meer aan het voorkomen zijn.
Net als met criminaliteit, mensen voelen zich onveilig op straat terwijl de criminaliteitscijfers tot een dieptepunt zijn gedaald.
OMFGquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
.
Ik denk dat er vroeger evenveel vrouwen werden verkracht als nu, zo niet veel meer. Sterker nog, ik denk dat het laten we zeggen in de Middeleeuwen een stuk onveiliger was om je als dame alleen over straat en in het bos te wagen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Ga jij je dochter van 17 lekker s'nacht over straat laten in de stad dan alleen????
Uiteindelijk is het een soort van avondklok, want je kan niet meer veilig alleen op straat s'avonds, zeker in de stad niet.
Dat besefte ik me pas geleden weereens erg goed, manlief moest wat servers wegbrengen en wij gingen mee, eigenlijk was ik van plan even met de kleine naar de geitenboerderij in het amsterdamse bos te gaan, maar helaas liep alles een beetje erg uit waardoor ik in het donker zou komen daar en met de geitenboerderij dicht, nu dacht ik bij mezelf, ach heb een zaklamp, bos lopen bij donker is erg leuk zelfs, deed ik vroeger erg graag(tot grote afschuw van mijn ouders).
Maar tegelijk dacht ik, shit nee dat kan niet, loop met kind, heb geen grote hond meer aan mijn zijde, het is gewoon dom om dat te doen.
Dat is gewoon balen, iets waarvan ik erg hou kan ik niet meer met goed fatsoen doen, niet zonder serieus een gevaar te lopen, die beperking voelde ik best toen even...
Volgens mij zijn zieke geesten van alle tijden...quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik denk dat er vroeger evenveel vrouwen werden verkracht als nu, zo niet veel meer. Sterker nog, ik denk dat het laten we zeggen in de Middeleeuwen een stuk onveiliger was om je als dame alleen over straat en in het bos te wagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |