Maar dat kunnen verkrachters toch net zo goed gebruiken om te verkrachten?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:43 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
In Duitsland gewoon te koop en hier verboden.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef pberends het volgende:
Weer een incident: Vrouw verkracht na pech met fiets
Mijn vraag is waarom vrouwen zich zo makkelijk laten verkrachten. Hebben ze nooit van "bijten" gehoord, of het indrukken van de oogkassen (gegarandeerd succes) of iets dergelijks gehoord? Zijn er nog andere tips voor vrouwen?
Denk je nou echt dat alle vrouwen die verkracht worden zich niet verzetten?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef pberends het volgende:
Weer een incident: Vrouw verkracht na pech met fiets
Mijn vraag is waarom vrouwen zich zo makkelijk laten verkrachten. Hebben ze nooit van "bijten" gehoord, of het indrukken van de oogkassen (gegarandeerd succes) of iets dergelijks gehoord? Zijn er nog andere tips voor vrouwen?
op de middelbare school waar 'k op gezeten heb wordt er zelfverdediging voor meisjes gegevenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
Alle vrouwen verplicht op een blijf-van-mijn-lijf-want-ik-vecht-terug-cursus.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:43 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
In Duitsland gewoon te koop en hier verboden.
Weet ik veel, ik ben geen vrouw en al helemaal niet verkracht, daarom een topic om erover te discussiëren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:44 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
[..]
Denk je nou echt dat alle vrouwen die verkracht worden zich niet verzetten?Veel geweld aan te pas door die verkrachters en ook gebruik van wapens... Hoe weet je nou wat er precies gebeurD is, je trekt conclusies uit nieuwsberichten...
Waarom zijn er zieke gasten die vrouwen verkrachten?
[..]
op de middelbare school waar 'k op gezeten heb wordt er zelfverdediging voor meisjes gegeven
Er zijn meerdere gaten natuurlijk. Kietel in d'r zij en je stopt hem in d'r mond als ze lacht.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:50 schreef Pumatje het volgende:
pcies, goed topic dit, ik snap dat nooit....
ik bedoel :\
het blijft een gat... waar zijn pik inmoet..
kruis je benen? No job?
Dat hier nooit iemand op gekomen is hè ?quote:moet ie zijn handen gebruiken om je benen uit mekaar te halen, Hops,
zwakke plek A. Zijn ballen
zwakke plek B. oogkassen, hops vingers erin
zwakke plek C. Overal.. tanden in , hops. ..tot bloedens toe bijten..altijd effectief.
Ouchquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Niet vergeten uit te doen voor je vriendje![]()
.
dit is de beste optie denk ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier gewoon te koop.![]()
ze vinden het gewoon lekkerquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:38 schreef Mr-Z het volgende:
Sommigen kicken daar op, maar omdat dat als vreemd gaan gezien wordt zeggen ze voor het gemak dat het tegen hun wil was...
Ahaauw!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
.
I knew it..! Thnx, weer iets in m'n leven waar de lol vanaf is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:46 schreef k_i_m het volgende:
Omdat we het eigenlijk gewoon lekker vinden. We lokken het ook uit he? Eigenlijk zijn de verkrachters de slachtoffers, want die trappen erin.
'Mevrouw, kunt U de dader omschrijven?'quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef eL. het volgende:
Met een 9mm op iemands slaap of gewoon een sterk pleidooi, zeggen de meeste vrouwen niet veel meer hoor (behalve k_i_m).
Daar ligt het probleen dan ook, als je op zo'n moment gaat overwegen wat je kunt doen heb je al veloren. Wil je een aaval (of het nu gaat om alleen geweld of ook verkrachting) van je af kunnen slaan moet je gelijk in bruut geweld kunnen ontsteken. Mannen zijn daar gewoon veel beter in dan vrouwen, de meeste vrouwen zullen in zo'n situatie volledig dicht slaan en alles willoos ondergaan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:37 schreef fee-tje het volgende:
Met 80 kilo man, die vaak veel gespierder is dan jij, bovenop je doe jij ook niks meer hoor.
Vaak lig je al omver voor je het weer, dan valt er weinig meer te schoppen en te krabben. En je moet er ook maar net aan denken op zo'n moment, tis niet alsof je rustig de tijd hebt om je opties te overwegen.
Ach El, als ik een stoer mannetje van achteren grijp en een mes op zijn keel zet, dan trekt ie mijn ballen er toch gewoon afquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef eL. het volgende:
[..]
Er zijn meerdere gaten natuurlijk. Kietel in d'r zij en je stopt hem in d'r mond als ze lacht.
[..]
Dat hier nooit iemand op gekomen is hè ?
.
Met een 9mm op iemands slaap of gewoon een sterk pleidooi, zeggen de meeste vrouwen niet veel meer hoor (behalve k_i_m).
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ach El, als ik een stoer mannetje van achteren grijp en een mes op zijn keel zet, dan trekt ie mijn ballen er toch gewoon af.
Dat werd net als ultieme oplossing aangedragen, dus dan moet het werkenquote:
[godfather mode]quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:06 schreef heiden6 het volgende:
De dader doet een aanbod wat je gewoon niet kunt weigeren.
Op zich snap ik je redenatie, maar waarom krijg ik zo'n rare smaak in mn mond als jij het zegt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:12 schreef Youssef het volgende:
Vraag'k me eigenlijk ook af, die broek gaat toch niet zomaar omlaag...
Nee, ik zeg het nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:14 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Op zich snap ik je redenatie, maar waarom krijg ik zo'n rare smaak in mn mond als jij het zegt?
Step aside, Butch.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:58 schreef RemcoDelft het volgende:
HELAAS staat er hier nog geen standaard-straf: "castratie" op dit misdrijf. Bij voorkeur PulpFiction stijl met een shotgun.
aaaaaghhhquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
.
Weet je dat het een vreemd krakend geluid maakt als je met volle kracht aan een man zijn scrotum trekt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:44 schreef TheDon1985 het volgende:
Lagere spiermassa, lager lichaamsgewicht, laten zich makkelijk overrompelen door (onverwachts) geweld, mindset is doorgaans ongeschikt voor gevechtssituaties, etc...
Zeg nou zelf... Hoe intimiderend kan de gemiddelde vrouw zijn. Zelfs wanneer een vrouw zelf als eerste een fysieke confrontatie opzoekt, maakt dat nauwelijks meer indruk dan een zelfde aanval door een jongen van een jaar of dertien.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Weet je dat het een vreemd krakend geluid maakt als je met volle kracht aan een man zijn scrotum trekt?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |