Als ze na het vertrek van Ellen aanstaande zaterdag een harm of een Serge gaat overtreffen.. dan geloof ik wel dat ze in de finale kan komenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:55 schreef dolle_hond het volgende:
ze wordt een leuke 4e of zo
Nee, dat zie ik helaas niet gebeuren. Ik denk dat Ellen zaterdag eruit gaat en Angelique de week ernaquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ze na het vertrek van Ellen aanstaande zaterdag een harm of een Serge gaat overtreffen.. dan geloof ik wel dat ze in de finale kan komen
Daar vrees ik ook voorquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:58 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik helaas niet gebeuren. Ik denk dat Ellen zaterdag eruit gaat en Angelique de week erna![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Deel 2 alweer! Het gaat hard met onze underdoggie.
Ik ook, van een tweelingquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:12 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb op de wandelgangen gehoord dat Angelique in verwachting is!![]()
echt waar of een grapje?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:12 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb op de wandelgangen gehoord dat Angelique in verwachting is!![]()
Dat is dus de vraag, maar strooi dit nieuwtje even rond...quote:
mail boulevard zou ik zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag, maar strooi dit nieuwtje even rond....
Ten minste niet zo saai als je avatarquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:12 schreef Svensational het volgende:
Saai nummer afgelopen zaterdag.
Die avatar is leukquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ten minste niet zo saai als je avatar
Het is zo een avatar die je na twee keer zien gewoon zat bentquote:
Ik blijf er altijd lang naar kijken, elke keer als ie in beeld is kijk ik er wel naarquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is zo een avatar die je na twee keer zien gewoon zat bent
Juist niet, ik kan er uren naar kijken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is zo een avatar die je na twee keer zien gewoon zat bent
Of je neemt eenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Juist niet, ik kan er uren naar kijken.
Ik heb dit jaar maar 1x gestemdquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weiger om een Idols-avatar te nemen. Voor je het weet moet je nog stemmen.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar maar 1x gestemdOp Rafaëlla
Dat was in de Workshopsquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kan ik wel weer waarderen.
Nee hoor..quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weiger om een Idols-avatar te nemen. Voor je het weet moet je nog stemmen.
dacht dat jij een nieuw account had?quote:
Nee, had wel een nieuwe gemaakt, maar had daar mee 1 keer mee gepostquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:09 schreef sbientje het volgende:
[..]
dacht dat jij een nieuw account had?
Waarom iets veranderen als het nog prima werkt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, had wel een nieuwe gemaakt, maar had daar mee 1 keer mee gepost![]()
het feit dat jij zo een saai avatar hebt, geetf aan hoe saai jij bentquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:33 schreef Svensational het volgende:
Het feit dat het totaal niet meer over Angelique gaat hier geeft wel aan hoe saai ze is.
Nee, lijkt me echt een rotjoch. Of hij is verlegenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:46 schreef Andiyan het volgende:
Dat zoontje van dr is trouwens ook nooit enthousiast over zn moeder.
Dat meen je nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
het feit dat jij zo een saai avatar hebt, geetf aan hoe saai jij bent
Let daar maar niet op. Je hebt een heule toffe ava.quote:
Doe eens: CTRL + F5quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:37 schreef Lynx666 het volgende:
Wat is dat toch met Svens avatar die ik #^% niet kan zien??
Je bent de enige.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:37 schreef Lynx666 het volgende:
Wat is dat toch met Svens avatar die ik #^% niet kan zien??
Vaag... het kan ook zijn dat je Norton of Firewall het blokkeertquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Al meerdere keren gedaan. Hij laadt al de hele dag niet.
Ik gebruik geen norton.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vaag... het kan ook zijn dat je Norton of Firewall het blokkeert
Is dat tijdens Idols gezegd ofzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Angelique est très Chique
Nee dat is veel te genuanceerd voor Idols. Ik kan wel íets zelf verzinnen...quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is dat tijdens Idols gezegd ofzo???
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:44 schreef Svensational het volgende:
http://i1.tinypic.com/nedll4.gif
En nu gaan we het weer over Angelique hebben.
Ja, maar Tommerd had dat laatst als naam van de faq gedaan, vandaarquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee dat is veel te genuanceerd voor Idols. Ik kan wel íets zelf verzinnen...
(ben machtig goed in het maken van slogans bij namen, mijn marescha-idol zin was ook een groot succes)
Nooit gezien of gelezen. Ik doe niet aan faq.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar Tommerd had dat laatst als naam van de faq gedaan, vandaar
Goed he!? We gaan voor een derde deelquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:03 schreef Ayaxola het volgende:
Opeens loopt dit topic als een trein![]()
Haha mooi hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goed he!? We gaan voor een derde deelVoor zaterdagavond nog
En wat vind je van mijn Kliek avatar![]()
Bron: AD.nlquote:HILVERSUM - Waar de Idols-kijkers de jonge Marescha zaterdag naar huis stuurden, mocht oudste deelneemster Angelique door. ,,Daar ben ik als 30-plusser trots op.''
De oudste deelneemster aan Idols: Angelique.
Vier deelnemers kregen zaterdag een nominatie om Idols te verlaten. Marescha (23) kon na een - volgens juryvoorzitter Henkjan Smits - 'Annie Schilder-versie' van Christina Aguilera's Come on over vertrekken. Raffaëla (22) en Aäron mochten blijven. Net als Angelique. Met haar 34 jaar dubbel zo oud als Aäroon en de oudste van de 13 kandidaten die aan de finale begonnen.
Toen de leeftijdsgrens dit jaar werd opgerekt tot 35 jaar greep de moeder van een zoon van 11 jaar haar kans. Ze voelt zich 'een oudje tussen de jonkies' en is er, zegt ze, 'als 30-plusser hartstikke trots op' nog steeds bij te zijn. Hoewel ze zich prima thuis voelt tussen de jeugdige wanabe-idolen bemerkt de winkelmanager uit Amsterdam soms wel verschillen met de andere deelnemers.
,,Vooral qua levenservaring. Ik ben al moeder bijvoorbeeld. Je zag het toen wij voor een filmpje onze ultieme wens vertelden. Iedereen praatte over glitter en glamour. Ik koos voor gezond blijven. Begrijp me goed: tien jaar geleden had ik precies hetzelfde gezegd als zij. Maar nu ben ik rustiger geworden.'''
Ondanks scherp jurycommentaar ging Angelique door naar de laatste zeven. Een verrassing, vond ze. ,,Qua populariteit heb je het als 34-jarige moeilijk in Idols. Een meisje van 11 sms't eerder voor Aäron dan voor een zingende moeder. Maar ik zie het ook als voordeel: ik trek een ouder publiek dat me misschien over drie jaar nog kent. Pubers wisselen om de paar maanden van idool.''
Het zal haar de zege echter niet opleveren, vermoedt ze zelf. ,,Derde worden is mijn doel. Vierde of vijfde is ook prima. Nee, dat is geen valse bescheidenheid. Ik ben geen Idol. Floortje, dat is er wel één. Tuurlijk: ik weet dat ik kan zingen en hoop hierna het vertrouwen te krijgen om een goede plaat te maken. Maar daar hoef ik volgens mij geen idool voor te zijn.''
Zolang ze niet teveel last heeft van zenuwen, zou dat moeten gaan lukken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:16 schreef superhero87 het volgende:
Ben benieuwd wat ze zaterdag zal gaan zingen![]()
Toni Braxton - Unbreak my heart moet ze echt gaan zingen, die gaat ze helemaal knallen![]()
Dat is echt zo'n onzin theorie wat de jury heeft verzonnen. Iedereen heeft last van de zenuwen en iedereen heeft wel eens mindere dagenquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:28 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zolang ze niet teveel last heeft van zenuwen, zou dat moeten gaan lukken.
We moeten Harms topic in ieder geval wel kunnen inhalenquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goed he!? We gaan voor een derde deelVoor zaterdagavond nog
En wat vind je van mijn Kliek avatar![]()
MOet zeker lukken. Op hoeveel, zit Harm inmiddels?quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:19 schreef superhero87 het volgende:
[..]
We moeten Harms topic in ieder geval wel kunnen inhalen![]()
Dat is het nou. Iedereen vindt haar goed maar iedereen zegt ook.. die haalt het nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:05 schreef Meiske78 het volgende:
Angelique is super, toch vrees ik dat ze het niet tot de finale gaat redden
en Raffie op 1? Bij mij is het zo:quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Angelique is mijn nummer twee!
Jazekers Raffaela op één.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
en Raffie op 1? Bij mij is het zo:
1. Kliek
2. Ellen
3. Raffie
Angelique der echte bijnaam is Kliekquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jazekers Raffaela op één.
Mijn top 3:
1. Raf
2. Lique
3. Ellen
![]()
Dat vind ik lelijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Angelique der echte bijnaam is Kliek
Mij aan een Kliko.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Idd, dat doet me denken aan bedorven restjes van de Chinees.
Het maakte haar jonger. En een stuk voller. Maar ze blijftquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet wel zeggen dat is die gladde haren niet echt mooi vind. Wat ze eerst had stond haar beter.
BETER! Ze verdient het!quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog een stuk of 70 posts en dan heeft ze Harm ingehaald! (dacht ik dan)
Daarom alleen al, verdient ze de eerste plaatsquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:14 schreef Andiyan het volgende:
Angelique is tof. Dat ze in dat stukje zegt dat ze weet dat ze geen idol is en voor de derde of vierde plaats gaat. Gewéldig.![]()
![]()
Maar dat is het beste om te zeggen. Niet alleen voor Angelique maar ook voor de rest.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:14 schreef Andiyan het volgende:
Angelique is tof. Dat ze in dat stukje zegt dat ze weet dat ze geen idol is en voor de derde of vierde plaats gaat. Gewéldig.![]()
![]()
Is strategisch inderdaad goedquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar dat is het beste om te zeggen. Niet alleen voor Angelique maar ook voor de rest.
Finale Angelique - Ellen zou de beste finale ooit zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou haar een finaleplaats niet misgunnen.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Finale Angelique - Ellen zou de beste slechtste finale ooit zijn
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
De slechtste finale
Dus jij hebt liever een Harm en een Serge in de finale?quote:
Als Angelique maar in de Finale komt, dan vind ik het primaquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik overdreef misschien ook wel een beetje, hoewel ik 'liever' Harm & Serge in de finale zie. De allerslechtste zou denk ik Renske - Ellen zijn![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik overdreef misschien ook wel een beetje, hoewel ik 'liever' Harm & Serge in de finale zie. De allerslechtste zou denk ik Renske - Ellen zijn![]()
Ieder z'n eigen mening hequote:Op donderdag 9 februari 2006 20:57 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee hoor
eerde Renske en Ariel!
die konde geen van beide zingen![]()
Ik snap niet dat Ellen en Angelique niet in de finale zouden komen, beiden beste zangeressen van Idols #3quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:57 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee hoor
eerde Renske en Ariel!
Ik vond Ariel nog wel een aardige stem hebben, maar totaal niet geschikt voor mainstream top40 spul. Ze zou het alternatiever moeten zoekenquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:57 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee hoor
eerde Renske en Ariel!
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:59 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik vond Ariel nog wel een aardige stem hebben, maar totaal niet geschikt voor mainstream top40 spul. Ze zou het alternatiever moeten zoeken
Ik vind haar in het begin leuk, maar daarna niet meer zo. Helemaal hoe ze erbij stond toen ze eruit lag. Echt zo van:quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:59 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik vond Ariel nog wel een aardige stem hebben, maar totaal niet geschikt voor mainstream top40 spul. Ze zou het alternatiever moeten zoeken
Zo zag ik dat niet zo, maar ze zat er idd bij als een dood vogeltje op de kruk. Nog voordat ze hoorde dat ze er definitief uit lag. En dat terwijl ze altijd lachend in beeld was. Beetje jammer.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind haar in het begin leuk, maar daarna niet meer zo. Helemaal hoe ze erbij stond toen ze eruit lag. Echt zo van:
Ja maar ik ben de beste... jullie schoppen mij eruit? Vuile sukkels!
Valt nog mee voor een negerinquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Ze heeft wel een aanwezig gebit. Beetje.
OMGquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Whehe, ik ben verveeld![]()
Als ik alleen die rechter foto zou zien zou ik geloven dat het een echte foto van Angelique was.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Whehe, ik ben verveeld![]()
Dat zou nooit kunnenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:39 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als ik alleen die rechter foto zou zien zou ik geloven dat het een echte foto van Angelique was.![]()
ga weg man!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:39 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als ik alleen die rechter foto zou zien zou ik geloven dat het een echte foto van Angelique was.![]()
zeker als je zenuwachtig benquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:50 schreef Dizer het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze gaat zingen zaterdag aanstaande. Thema love, daar zal toch echt eenhoop potentiële nummers voor haar aanwezig zijn
Whitney Houston - I Will Always Love You
Maar wel een gevaarlijk nummer, want je kan er mee in de fout gaan...
Ik hoop het niet. Ze verdient het om deze week door te gaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zeker als je zenuwachtig ben![]()
Ik hoop idd dat ze haar zenuwen de baas kan zijn. Volgens mij kan nog beter en zuiver uithalen dan ze nu laat zien. Als ze dit lied zou doen en zou slagen dan fluit ze door naar de laatste 3.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:50 schreef Dizer het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze gaat zingen zaterdag aanstaande. Thema love, daar zal toch echt eenhoop potentiële nummers voor haar aanwezig zijn
Whitney Houston - I Will Always Love You
Maar wel een gevaarlijk nummer, want je kan er mee in de fout gaan...
Dat wel, maar dat staat haar juist prachtig vind ik. Zo'n heerlijk aanstekelijke lach!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Ze heeft wel een aanwezig gebit. Beetje.
Same here.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:22 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Samen met Raf is ze mijn favoriet!![]()
Vind ik ook.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet wel zeggen dat is die gladde haren niet echt mooi vind. Wat ze eerst had stond haar beter.
(GMTA...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Same here.
We hebben zijn topic nog niet ingehaaldquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog een stuk of 70 posts en dan heeft ze Harm ingehaald! (dacht ik dan)
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:19 schreef superhero87 het volgende:
[..]
We hebben zijn topic nog niet ingehaald![]()
Boeiend.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:19 schreef superhero87 het volgende:
[..]
We hebben zijn topic nog niet ingehaald![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:20 schreef Dizer het volgende:
[..]Daar moet verandering in komen dan
Ga eens ergens anders zeiken. Begin het anders erg zat te wordenquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga eens ergens anders zeiken. Begin het anders erg zat te worden
Als moderator zijnde, moet je wel even het goede voorbeeld geven en ook normaal doen. En als je komt zeuren, doe dat lekker in het gezeik topic van Idols
Zeg, als jij chagrijnig bent, ga dat dan eens even niet in IDO doen. Dit topic hoeft echt niet zo snel mogelijk vol omdat ze dan Harm voorbij is.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga eens ergens anders zeiken. Begin het anders erg zat te worden
Als moderator zijnde, moet je wel even het goede voorbeeld geven en ook normaal doen. En als je komt zeuren, doe dat lekker in het gezeik topic van Idols
Ik ben niet chagrijnig. Veel mensen vinden het irritant dat je zo reageert. We weten het nu wel dat je haar niet zo vindt. Hoef je alleen niet om elke 10 posts te zeggenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, als jij chagrijnig bent, ga dat dan eens even niet in IDO doen. Dit topic hoeft echt niet zo snel mogelijk vol omdat ze dan Harm voorbij is.
Ik zeg niet dat ik haar niks vind, ik heb het alleen over dat topicvullen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben niet chagrijnig. Veel mensen vinden het irritant dat je zo reageert. We weten het nu wel dat je haar niet zo vindt. Hoef je alleen niet om elke 10 posts te zeggen
Bekijk de eerste pagina nog eensquote:En trouwens, als we iets vullen, dan is het wel ontopic
Zullen we er maar over ophouden. Genoeg offtopicquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik haar niks vind, ik heb het alleen over dat topicvullen.
[..]
Bekijk de eerste pagina nog eens!
Ach, dan heb je tenminste meer kans dat je Harm inhaalt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zullen we er maar over ophouden. Genoeg offtopic
Maar op die manier hoeft het niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, dan heb je tenminste meer kans dat je Harm inhaalt..
Dan zijn we het daar over eens.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar op die manier hoeft het niet.
Ze zingt nooit saaie liedjesquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan zijn we het daar over eens.
Ben benieuwd of Angelique vanavond weer van die saaie liedjes gaat zingen.
En Ellen heeft een warme stemquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:48 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ze zingt nooit saaie liedjes![]()
quote:
Ik vond haar nummers niet echt boeiend. Ik vind r idd saai overkomen qua performance. Ze is wel beter dan Ellen, maar ik vind 'r niet zo uit de groep springen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:52 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ellen heeft indd geen warme stem, maar wat is er mis met de liedjes die Angie gezongen heeft? Ik vond ze wel tof hoor
![]()
ja, dat zegt iedereen hierquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik vond haar nummers niet echt boeiend. Ik vind r idd saai overkomen qua performance. Ze is wel beter dan Ellen, maar ik vind 'r niet zo uit de groep springen.
Ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:57 schreef superhero87 het volgende:
[..]
ja, dat zegt iedereen hierDaar gaat vanavond verandering in komen
![]()
Idd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:47 schreef WithMe het volgende:
De nummers die ze kiest zijn net zo saai en onopvallend als haarzelf.
Leg eens uit wat er zo saai was aan haar vanavond?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:47 schreef WithMe het volgende:
De nummers die ze kiest zijn net zo saai en onopvallend als haarzelf.
Haar persoonlijkheid, liedje, verschijning...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Leg eens uit wat er zo saai was aan haar vanavond?
Zoals Raffaëla.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:01 schreef Cee het volgende:
Liever een wat bedeesdere persoonlijkheid met een dijk van een stem dan het zoveelste geval dat er leuk uit ziet, of leuk doet, maar waarvan de stem me na 30 seconden al de keel uit hangt.
Ik vond haar 2e nummer echt geweldig. Ik beluister hem nu ook over en over op idols.nlquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:44 schreef Andiyan het volgende:
Jeez, Angelique stak met kop en schouders boven de rest uit.
Sinds Raffa's Disco Inferna heb ik niet meer zo lopen genieten van een nummer.
Diana Ross was dan ook helemaal goed, en een Whitneynummer kon ook niet missen natuurlijk. Ze sloeg de spreekwoordelijk plank dan ook helemaal raak.
Ze zag er gisteren leuker uit dan vorige weekquote:Op zondag 12 februari 2006 06:10 schreef Riparius het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:11 schreef Eveli het volgende:
Ik vond vind Angelique de beste gisteren.
Webchat Deel 1quote:
Met nog zeven kandidaten in de race om de titel Idol 2006, zijn we op vrijdag 3 februari alweer toe aan de zesde Webchat. Deze keer nemen Raffaëla en Angelique plaats voor de camera om al jullie vragen te beantwoorden. Voor Angelique is het de tweede keer dat zij jullie te woord staat, terwijl Raffaëla voor de eerste keer aanschuift.
Het was te verwachten dat het nieuws van Raffaëla’s zwangerschap de gemoederen zou bezighouden bij de bezoekers van de chatruimte. Eén van de aanwezigen gaat zelfs zo ver dat ze haar telefoonnummer aanbiedt om ‘op de baby te passen als het eenmaal zo ver is’.
“Weet je al wat het wordt?” is een vraag die niet één keer, maar wel een tiental keer op de moeder-in-spé wordt afgevuurd. Raffaëla’s antwoord luidt: “Ik heb nog geen idee of ik een jongen of een meisje krijg. En eerlijk gezegd, weet ik ook niet waar ik op moet hopen.” Op de vraag of Raffaëla haar buikje wil laten zien, antwoordt zij dat het daar nog een beetje te vroeg voor is.
De babygeluidjes die Raffaëla tijdens een auditie-uitzending maakte, is een heleboel bezoekers bijgebleven. Een aantal van hen vraagt haar dan ook of ze het nog één keer kan laten horen. Raffaëla pakt de microfoon en fabriceert het geluid van baby’tje. “Blèèh Blèèh Blèèh”, klinkt het. Ook de ‘lachende baby’ komt aan bod. “Zo, maar dit is echt de laatste keer dat ik dit doe”, zegt de Idol resoluut.
Het nieuwe kapsel van Angelique wordt door een heleboel mensen in de chatruimte opgemerkt. Positieve reacties als ‘mooi, stoer en cool’ komen voorbij. ‘Is het echt haar?’ wil iemand weten. “Jaaaaa”, lacht Angelique. “Het is écht gekocht. En nee, ik doe mijn pet niet af, want wat er onder zit, mag je echt niet zien”, reageert zij op een andere vraag.
Een meisje van 10 jaar vraagt zich af hoe oud het zoontje van Angelique eigenlijk is. “Want ik wil wel graag verkering met hem”, geeft ze aan. Angelique schiet hard in de lach en antwoordt: “Hij is elf jaar, dus qua leeftijd zou het wel kunnen, haha.”
Raffaëla en Angelique hebben tijdens de vijfde Liveshow allebei op de kruk gezeten. “Hoe voelt dat nou?” vraagt iemand. De Idols zijn het er over eens dat het best heftig is om op de kruk te belanden. “Maar ik moet er wel bij zeggen dat ze eigenlijk best lekker zitten”, lacht Angelique.
Raffaëla ziet op het scherm de vraag voorbij komen of ze een gekke bek wil trekken. “Nou vooruit dan”, zegt ze en ze trekt haar mondhoeken met twee vingers opzij en draait haar ogen naar elkaar toe. Wil je zien hoe dat er uit ziet? Kijk dan de fragmenten van de Webchat nog een keer terug.
Hemels... ik weet hetquote:Op zondag 12 februari 2006 17:26 schreef superhero87 het volgende:
1e nummer was het begin een beetje raar... Daarna begon ze gelukkig beter te zingen.
2e nummer was![]()
Jaaa!! Iets met patat of zoquote:Op zondag 12 februari 2006 17:56 schreef superhero87 het volgende:
[..]
![]()
Angelique, ik wil wel een pataje met je eten![]()
Yaaaaayquote:Op zondag 12 februari 2006 17:58 schreef superhero87 het volgende:
[..]
WE HEBBEN HARMS TOPIC INGEHAAAAALDDD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zij kan net zo goed een nieuwe Alicia Keys wordenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze is een erg goede zangeres, ziet er fantastisch uit voor haar leeftijd maar een idool zie ik er gewoon niet in. Ik denk wel dat ze aan een leuk platencontract komt.
Ze hoeft van mij niet te winnen. Het enige wat ik wil, is een album van haar hier naast mij hebbenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze is een erg goede zangeres, ziet er fantastisch uit voor haar leeftijd maar een idool zie ik er gewoon niet in. Ik denk wel dat ze aan een leuk platencontract komt.
Daar kan ze nooit aan tippen.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:59 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Zij kan net zo goed een nieuwe Alicia Keys worden![]()
Dat is waar, maar ik ben bang voor een saai R&B-album.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook nietquote:Op zondag 12 februari 2006 20:01 schreef Eveli het volgende:
Ik zou sowieso geen enkele cd kopen van een Idols-kandidaat.
Ik ook niet, tot nu toe iig. Ik laat me graag verrassen dit jaarquote:Op zondag 12 februari 2006 20:01 schreef Eveli het volgende:
ik nu ook niet meerquote:Op zondag 12 februari 2006 20:01 schreef Eveli het volgende:
ik ook niet, al heb ik voor Hind wel een uitzondering gemaaktquote:Op zondag 12 februari 2006 20:01 schreef Eveli het volgende:
Wel betaald downloaden dan he?quote:
De cd van Boris schijnt ook heel goed te zijn. Ik ga van de week even luisterenquote:Op maandag 13 februari 2006 10:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ook niet, al heb ik voor Hind wel een uitzondering gemaakt
nederlandstaligquote:Op maandag 13 februari 2006 10:46 schreef Dizer het volgende:
Wat is de thema van volgende week eigenlijk? Ik ben altijd weer benieuwd wat Kliek gaat zingen
Ik walg van Boris....quote:Op maandag 13 februari 2006 10:47 schreef Dizer het volgende:
De cd van Boris schijnt ook heel goed te zijn. Ik ga van de week even luisteren
Tjah, ik vind het ook niet leuk hoe makkelijk hij Idols heeft gewonnen, maar jah, als hij een goede cd heeft...quote:
goede cd of niet. Ik walg van Boris.... dus ik zou nooit iets van die galbak kopenquote:Op maandag 13 februari 2006 10:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, ik vind het ook niet leuk hoe makkelijk hij Idols heeft gewonnen, maar jah, als hij een goede cd heeft...
neee ik vind hem eng. En ik heb hem ook gesproken en gezien enzo en hij kwam arrogant over en niet lief.,...quote:
Mij maakt het niet uit, als het maar mooi isquote:Op maandag 13 februari 2006 14:27 schreef Dizer het volgende:
Genoeg over Boris.
Wat willen jullie dat Angelique gaat zingen zaterdag a.s.?
Het is altijd mooi.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:04 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, als het maar mooi is![]()
Een mooi/leuk nummer + mooie uitvoering =quote:Op maandag 13 februari 2006 15:15 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wat maakt het dan uit wat ze zingt?
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:27 schreef Dizer het volgende:
Genoeg over Boris.
Als je naar me kijkt van Maudquote:Wat willen jullie dat Angelique gaat zingen zaterdag a.s.?
3 van mij:quote:Op maandag 13 februari 2006 16:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
JK met Is Dit Alles![]()
wacht af hoeveel kotssmileys ze over zich heen krijgt
was op zich een leuke eigen inbreng, van alle optredens van JK kan ik deze wel hebbenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
JK met Is Dit Alles![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
JK met Is Dit Alles![]()
Is dit alles, dushi.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:35 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
was op zich een leuke eigen inbreng, van alle optredens van JK kan ik deze wel hebben
Ja vond ik ook, erg originele keuze en goede uitvoering.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:35 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
was op zich een leuke eigen inbreng, van alle optredens van JK kan ik deze wel hebben
Nee hoor, dat is Irma.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Floortje is toch het Vlieg met me mee-meisje?
Dat klinkt in mijn oren ook best goed inderdaadquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:00 schreef sbientje het volgende:
dat optreden van JK was leuk, maar ik ga het hier verdero ver angelique hebben![]()
en ik hoop dat angelique iets heel moois gaat zingen, een rustig liedje... de waarheid van marco borsato ofzo![]()
Als het maar niet Harm isquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:47 schreef superhero87 het volgende:
Er gaat zowieso 100% iemand een nummer zingen van Marco... no doubt about it![]()
De tekst is sowieso veel te ingewikkeld voor Harm.quote:
Ooh jah, er komen meer dan 5 verschillende woorden in voorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De tekst is sowieso veel te ingewikkeld voor Harm.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh jah, er komen meer dan 5 verschillende woorden in voor![]()
Boeiend.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog even doorposten en dan zijn we weer een topic verder.
Het staat zo interessant dat er zoveel topics zijn. Lijkt of zo erg populair is. En naar mijn idee en aan het aantal gegil afgelopen zaterdag, het lijkt of ze toch popiekopie aan het worden isquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Boeiend.. Ik snap niet wat er nou zo interessant is aan de hoeveelheid topics over een kandidaat
.
Ik snap dat hele gebeuren van "saai" echt niet. Wat heeft bijvoorbeeld Floortje meer dan Angelique? Ik hoor Floortje altijd amper wat zeggenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:50 schreef BVO het volgende:
En toch he, ze heeft best van die verleidelijke blikken soms.
Als Angelique praat is het net of ze voorleest.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik snap dat hele gebeuren van "saai" echt niet. Wat heeft bijvoorbeeld Floortje meer dan Angelique? Ik hoor Floortje altijd amper wat zeggen
Dat is gewoon haar leeftijd. Ik denk dat ze gewoon heel voorzichtig is met zomaar iets uitroepen. Dat hebben heel veel zangers/zangeressen. Let maar eens op een interview met Mariah Carey of Janet Jacksonquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:07 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als Angelique praat is het net of ze voorleest.
Dat zou kunnen ja. In haar videodagboeken is ze wel veel losser.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is gewoon haar leeftijd. Ik denk dat ze gewoon heel voorzichtig is met zomaar iets uitroepen. Dat hebben heel veel zangers/zangeressen. Let maar eens op een interview met Mariah Carey of Janet Jackson
Ze is ook erg zenuwachtigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:13 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja. In haar videodagboeken is ze wel veel losser.
Waar dacht je dan dat dat "Opgelost" op sloegquote:
Uitgepraat en klaar..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar dacht je dan dat dat "Opgelost" op sloeg???
Damn, zo dictatorig kom ik toch niet overquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uitgepraat en klaar..![]()
Wat ben ik ook dom
Jij? Nooitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Damn, zo dictatorig kom ik toch niet over.
Wat is ze toch leukquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:50 schreef WithMe het volgende:
Uit het videodagboek van Angelique:
Angelique bij de hairdresser
Angelique showt haar nieuwe coupe!
Oefenen met danscoach Gerald
Shoppen met mama en zoontje
Ontmoet de broers van Angelique!
Even de voetjes van de vloer
Rondjes draaien met Serge
Een kijkje in Angelique's hotelkamer
Als Ellen niet wint... moet zij echt winnenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:50 schreef WithMe het volgende:
Uit het videodagboek van Angelique:
Angelique bij de hairdresser
Angelique showt haar nieuwe coupe!
Oefenen met danscoach Gerald
Shoppen met mama en zoontje
Ontmoet de broers van Angelique!
Even de voetjes van de vloer
Rondjes draaien met Serge
Een kijkje in Angelique's hotelkamer
Vooral Rondjes draaien met Serge is grappig... dat hele gesprek over gassen latenquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
He Dizer, ik heb een 10% kortingsbon voor de Lush die voor 31 maart op moet...
Die staat al klaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:02 schreef Californian_dreamer het volgende:
zijn idd leuke filmpjes...
tevens ff bijdragen aan het volgende Topique d'Angelique
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |