3 van mij:quote:Op maandag 13 februari 2006 16:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
JK met Is Dit Alles![]()
wacht af hoeveel kotssmileys ze over zich heen krijgt
was op zich een leuke eigen inbreng, van alle optredens van JK kan ik deze wel hebbenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
JK met Is Dit Alles![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
JK met Is Dit Alles![]()
Is dit alles, dushi.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:35 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
was op zich een leuke eigen inbreng, van alle optredens van JK kan ik deze wel hebben
Ja vond ik ook, erg originele keuze en goede uitvoering.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:35 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
was op zich een leuke eigen inbreng, van alle optredens van JK kan ik deze wel hebben
Nee hoor, dat is Irma.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Floortje is toch het Vlieg met me mee-meisje?
Dat klinkt in mijn oren ook best goed inderdaadquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:00 schreef sbientje het volgende:
dat optreden van JK was leuk, maar ik ga het hier verdero ver angelique hebben![]()
en ik hoop dat angelique iets heel moois gaat zingen, een rustig liedje... de waarheid van marco borsato ofzo![]()
Als het maar niet Harm isquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:47 schreef superhero87 het volgende:
Er gaat zowieso 100% iemand een nummer zingen van Marco... no doubt about it![]()
De tekst is sowieso veel te ingewikkeld voor Harm.quote:
Ooh jah, er komen meer dan 5 verschillende woorden in voorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De tekst is sowieso veel te ingewikkeld voor Harm.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh jah, er komen meer dan 5 verschillende woorden in voor![]()
Boeiend.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog even doorposten en dan zijn we weer een topic verder.
Het staat zo interessant dat er zoveel topics zijn. Lijkt of zo erg populair is. En naar mijn idee en aan het aantal gegil afgelopen zaterdag, het lijkt of ze toch popiekopie aan het worden isquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Boeiend.. Ik snap niet wat er nou zo interessant is aan de hoeveelheid topics over een kandidaat
.
Ik snap dat hele gebeuren van "saai" echt niet. Wat heeft bijvoorbeeld Floortje meer dan Angelique? Ik hoor Floortje altijd amper wat zeggenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:50 schreef BVO het volgende:
En toch he, ze heeft best van die verleidelijke blikken soms.
Als Angelique praat is het net of ze voorleest.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik snap dat hele gebeuren van "saai" echt niet. Wat heeft bijvoorbeeld Floortje meer dan Angelique? Ik hoor Floortje altijd amper wat zeggen
Dat is gewoon haar leeftijd. Ik denk dat ze gewoon heel voorzichtig is met zomaar iets uitroepen. Dat hebben heel veel zangers/zangeressen. Let maar eens op een interview met Mariah Carey of Janet Jacksonquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:07 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als Angelique praat is het net of ze voorleest.
Dat zou kunnen ja. In haar videodagboeken is ze wel veel losser.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is gewoon haar leeftijd. Ik denk dat ze gewoon heel voorzichtig is met zomaar iets uitroepen. Dat hebben heel veel zangers/zangeressen. Let maar eens op een interview met Mariah Carey of Janet Jackson
Ze is ook erg zenuwachtigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:13 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja. In haar videodagboeken is ze wel veel losser.
Waar dacht je dan dat dat "Opgelost" op sloegquote:
Uitgepraat en klaar..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar dacht je dan dat dat "Opgelost" op sloeg???
Damn, zo dictatorig kom ik toch niet overquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uitgepraat en klaar..![]()
Wat ben ik ook dom
Jij? Nooitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Damn, zo dictatorig kom ik toch niet over.
Wat is ze toch leukquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:50 schreef WithMe het volgende:
Uit het videodagboek van Angelique:
Angelique bij de hairdresser
Angelique showt haar nieuwe coupe!
Oefenen met danscoach Gerald
Shoppen met mama en zoontje
Ontmoet de broers van Angelique!
Even de voetjes van de vloer
Rondjes draaien met Serge
Een kijkje in Angelique's hotelkamer
Als Ellen niet wint... moet zij echt winnenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:50 schreef WithMe het volgende:
Uit het videodagboek van Angelique:
Angelique bij de hairdresser
Angelique showt haar nieuwe coupe!
Oefenen met danscoach Gerald
Shoppen met mama en zoontje
Ontmoet de broers van Angelique!
Even de voetjes van de vloer
Rondjes draaien met Serge
Een kijkje in Angelique's hotelkamer
Vooral Rondjes draaien met Serge is grappig... dat hele gesprek over gassen latenquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
He Dizer, ik heb een 10% kortingsbon voor de Lush die voor 31 maart op moet...
Die staat al klaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:02 schreef Californian_dreamer het volgende:
zijn idd leuke filmpjes...
tevens ff bijdragen aan het volgende Topique d'Angelique
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |