Hemels... ik weet hetquote:Op zondag 12 februari 2006 17:26 schreef superhero87 het volgende:
1e nummer was het begin een beetje raar... Daarna begon ze gelukkig beter te zingen.
2e nummer was![]()
Jaaa!! Iets met patat of zoquote:Op zondag 12 februari 2006 17:56 schreef superhero87 het volgende:
[..]
![]()
Angelique, ik wil wel een pataje met je eten![]()
Yaaaaayquote:Op zondag 12 februari 2006 17:58 schreef superhero87 het volgende:
[..]
WE HEBBEN HARMS TOPIC INGEHAAAAALDDD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zij kan net zo goed een nieuwe Alicia Keys wordenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze is een erg goede zangeres, ziet er fantastisch uit voor haar leeftijd maar een idool zie ik er gewoon niet in. Ik denk wel dat ze aan een leuk platencontract komt.
Ze hoeft van mij niet te winnen. Het enige wat ik wil, is een album van haar hier naast mij hebbenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze is een erg goede zangeres, ziet er fantastisch uit voor haar leeftijd maar een idool zie ik er gewoon niet in. Ik denk wel dat ze aan een leuk platencontract komt.
Daar kan ze nooit aan tippen.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:59 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Zij kan net zo goed een nieuwe Alicia Keys worden![]()
Dat is waar, maar ik ben bang voor een saai R&B-album.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook nietquote:Op zondag 12 februari 2006 20:01 schreef Eveli het volgende:
Ik zou sowieso geen enkele cd kopen van een Idols-kandidaat.
Ik ook niet, tot nu toe iig. Ik laat me graag verrassen dit jaarquote:Op zondag 12 februari 2006 20:01 schreef Eveli het volgende:
ik nu ook niet meerquote:Op zondag 12 februari 2006 20:01 schreef Eveli het volgende:
ik ook niet, al heb ik voor Hind wel een uitzondering gemaaktquote:Op zondag 12 februari 2006 20:01 schreef Eveli het volgende:
Wel betaald downloaden dan he?quote:
De cd van Boris schijnt ook heel goed te zijn. Ik ga van de week even luisterenquote:Op maandag 13 februari 2006 10:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ook niet, al heb ik voor Hind wel een uitzondering gemaakt
nederlandstaligquote:Op maandag 13 februari 2006 10:46 schreef Dizer het volgende:
Wat is de thema van volgende week eigenlijk? Ik ben altijd weer benieuwd wat Kliek gaat zingen
Ik walg van Boris....quote:Op maandag 13 februari 2006 10:47 schreef Dizer het volgende:
De cd van Boris schijnt ook heel goed te zijn. Ik ga van de week even luisteren
Tjah, ik vind het ook niet leuk hoe makkelijk hij Idols heeft gewonnen, maar jah, als hij een goede cd heeft...quote:
goede cd of niet. Ik walg van Boris.... dus ik zou nooit iets van die galbak kopenquote:Op maandag 13 februari 2006 10:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, ik vind het ook niet leuk hoe makkelijk hij Idols heeft gewonnen, maar jah, als hij een goede cd heeft...
neee ik vind hem eng. En ik heb hem ook gesproken en gezien enzo en hij kwam arrogant over en niet lief.,...quote:
Mij maakt het niet uit, als het maar mooi isquote:Op maandag 13 februari 2006 14:27 schreef Dizer het volgende:
Genoeg over Boris.
Wat willen jullie dat Angelique gaat zingen zaterdag a.s.?
Het is altijd mooi.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:04 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, als het maar mooi is![]()
Een mooi/leuk nummer + mooie uitvoering =quote:Op maandag 13 februari 2006 15:15 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wat maakt het dan uit wat ze zingt?
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:27 schreef Dizer het volgende:
Genoeg over Boris.
Als je naar me kijkt van Maudquote:Wat willen jullie dat Angelique gaat zingen zaterdag a.s.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |