Dat meen je nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
het feit dat jij zo een saai avatar hebt, geetf aan hoe saai jij bent
Let daar maar niet op. Je hebt een heule toffe ava.quote:
Doe eens: CTRL + F5quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:37 schreef Lynx666 het volgende:
Wat is dat toch met Svens avatar die ik #^% niet kan zien??
Je bent de enige.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:37 schreef Lynx666 het volgende:
Wat is dat toch met Svens avatar die ik #^% niet kan zien??
Vaag... het kan ook zijn dat je Norton of Firewall het blokkeertquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Al meerdere keren gedaan. Hij laadt al de hele dag niet.
Ik gebruik geen norton.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vaag... het kan ook zijn dat je Norton of Firewall het blokkeert
Is dat tijdens Idols gezegd ofzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Angelique est très Chique
Nee dat is veel te genuanceerd voor Idols. Ik kan wel íets zelf verzinnen...quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is dat tijdens Idols gezegd ofzo???
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:44 schreef Svensational het volgende:
http://i1.tinypic.com/nedll4.gif
En nu gaan we het weer over Angelique hebben.
Ja, maar Tommerd had dat laatst als naam van de faq gedaan, vandaarquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee dat is veel te genuanceerd voor Idols. Ik kan wel íets zelf verzinnen...
(ben machtig goed in het maken van slogans bij namen, mijn marescha-idol zin was ook een groot succes)
Nooit gezien of gelezen. Ik doe niet aan faq.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar Tommerd had dat laatst als naam van de faq gedaan, vandaar
Goed he!? We gaan voor een derde deelquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:03 schreef Ayaxola het volgende:
Opeens loopt dit topic als een trein![]()
Haha mooi hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goed he!? We gaan voor een derde deelVoor zaterdagavond nog
En wat vind je van mijn Kliek avatar![]()
Bron: AD.nlquote:HILVERSUM - Waar de Idols-kijkers de jonge Marescha zaterdag naar huis stuurden, mocht oudste deelneemster Angelique door. ,,Daar ben ik als 30-plusser trots op.''
De oudste deelneemster aan Idols: Angelique.
Vier deelnemers kregen zaterdag een nominatie om Idols te verlaten. Marescha (23) kon na een - volgens juryvoorzitter Henkjan Smits - 'Annie Schilder-versie' van Christina Aguilera's Come on over vertrekken. Raffaëla (22) en Aäron mochten blijven. Net als Angelique. Met haar 34 jaar dubbel zo oud als Aäroon en de oudste van de 13 kandidaten die aan de finale begonnen.
Toen de leeftijdsgrens dit jaar werd opgerekt tot 35 jaar greep de moeder van een zoon van 11 jaar haar kans. Ze voelt zich 'een oudje tussen de jonkies' en is er, zegt ze, 'als 30-plusser hartstikke trots op' nog steeds bij te zijn. Hoewel ze zich prima thuis voelt tussen de jeugdige wanabe-idolen bemerkt de winkelmanager uit Amsterdam soms wel verschillen met de andere deelnemers.
,,Vooral qua levenservaring. Ik ben al moeder bijvoorbeeld. Je zag het toen wij voor een filmpje onze ultieme wens vertelden. Iedereen praatte over glitter en glamour. Ik koos voor gezond blijven. Begrijp me goed: tien jaar geleden had ik precies hetzelfde gezegd als zij. Maar nu ben ik rustiger geworden.'''
Ondanks scherp jurycommentaar ging Angelique door naar de laatste zeven. Een verrassing, vond ze. ,,Qua populariteit heb je het als 34-jarige moeilijk in Idols. Een meisje van 11 sms't eerder voor Aäron dan voor een zingende moeder. Maar ik zie het ook als voordeel: ik trek een ouder publiek dat me misschien over drie jaar nog kent. Pubers wisselen om de paar maanden van idool.''
Het zal haar de zege echter niet opleveren, vermoedt ze zelf. ,,Derde worden is mijn doel. Vierde of vijfde is ook prima. Nee, dat is geen valse bescheidenheid. Ik ben geen Idol. Floortje, dat is er wel één. Tuurlijk: ik weet dat ik kan zingen en hoop hierna het vertrouwen te krijgen om een goede plaat te maken. Maar daar hoef ik volgens mij geen idool voor te zijn.''
Zolang ze niet teveel last heeft van zenuwen, zou dat moeten gaan lukken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:16 schreef superhero87 het volgende:
Ben benieuwd wat ze zaterdag zal gaan zingen![]()
Toni Braxton - Unbreak my heart moet ze echt gaan zingen, die gaat ze helemaal knallen![]()
Dat is echt zo'n onzin theorie wat de jury heeft verzonnen. Iedereen heeft last van de zenuwen en iedereen heeft wel eens mindere dagenquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:28 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zolang ze niet teveel last heeft van zenuwen, zou dat moeten gaan lukken.
We moeten Harms topic in ieder geval wel kunnen inhalenquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goed he!? We gaan voor een derde deelVoor zaterdagavond nog
En wat vind je van mijn Kliek avatar![]()
MOet zeker lukken. Op hoeveel, zit Harm inmiddels?quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:19 schreef superhero87 het volgende:
[..]
We moeten Harms topic in ieder geval wel kunnen inhalen![]()
Dat is het nou. Iedereen vindt haar goed maar iedereen zegt ook.. die haalt het nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:05 schreef Meiske78 het volgende:
Angelique is super, toch vrees ik dat ze het niet tot de finale gaat redden
en Raffie op 1? Bij mij is het zo:quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Angelique is mijn nummer twee!
Jazekers Raffaela op één.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
en Raffie op 1? Bij mij is het zo:
1. Kliek
2. Ellen
3. Raffie
Angelique der echte bijnaam is Kliekquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jazekers Raffaela op één.
Mijn top 3:
1. Raf
2. Lique
3. Ellen
![]()
Dat vind ik lelijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Angelique der echte bijnaam is Kliek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |