Als ze na het vertrek van Ellen aanstaande zaterdag een harm of een Serge gaat overtreffen.. dan geloof ik wel dat ze in de finale kan komenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:55 schreef dolle_hond het volgende:
ze wordt een leuke 4e of zo
Nee, dat zie ik helaas niet gebeuren. Ik denk dat Ellen zaterdag eruit gaat en Angelique de week ernaquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ze na het vertrek van Ellen aanstaande zaterdag een harm of een Serge gaat overtreffen.. dan geloof ik wel dat ze in de finale kan komen
Daar vrees ik ook voorquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:58 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik helaas niet gebeuren. Ik denk dat Ellen zaterdag eruit gaat en Angelique de week erna![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Deel 2 alweer! Het gaat hard met onze underdoggie.
Ik ook, van een tweelingquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:12 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb op de wandelgangen gehoord dat Angelique in verwachting is!![]()
echt waar of een grapje?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:12 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb op de wandelgangen gehoord dat Angelique in verwachting is!![]()
Dat is dus de vraag, maar strooi dit nieuwtje even rond...quote:
mail boulevard zou ik zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag, maar strooi dit nieuwtje even rond....
Ten minste niet zo saai als je avatarquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:12 schreef Svensational het volgende:
Saai nummer afgelopen zaterdag.
Die avatar is leukquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ten minste niet zo saai als je avatar
Het is zo een avatar die je na twee keer zien gewoon zat bentquote:
Ik blijf er altijd lang naar kijken, elke keer als ie in beeld is kijk ik er wel naarquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is zo een avatar die je na twee keer zien gewoon zat bent
Juist niet, ik kan er uren naar kijken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is zo een avatar die je na twee keer zien gewoon zat bent
Of je neemt eenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Juist niet, ik kan er uren naar kijken.
Ik heb dit jaar maar 1x gestemdquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weiger om een Idols-avatar te nemen. Voor je het weet moet je nog stemmen.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar maar 1x gestemdOp Rafaëlla
Dat was in de Workshopsquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kan ik wel weer waarderen.
Nee hoor..quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weiger om een Idols-avatar te nemen. Voor je het weet moet je nog stemmen.
dacht dat jij een nieuw account had?quote:
Nee, had wel een nieuwe gemaakt, maar had daar mee 1 keer mee gepostquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:09 schreef sbientje het volgende:
[..]
dacht dat jij een nieuw account had?
Waarom iets veranderen als het nog prima werkt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, had wel een nieuwe gemaakt, maar had daar mee 1 keer mee gepost![]()
het feit dat jij zo een saai avatar hebt, geetf aan hoe saai jij bentquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:33 schreef Svensational het volgende:
Het feit dat het totaal niet meer over Angelique gaat hier geeft wel aan hoe saai ze is.
Nee, lijkt me echt een rotjoch. Of hij is verlegenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:46 schreef Andiyan het volgende:
Dat zoontje van dr is trouwens ook nooit enthousiast over zn moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |